Mitäs menet Kokki lukemaan kamppailulajit-osiota? :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Avokin autoAnssi Manninen sanoi:Muistan edelleen sen hyvän "kin" -säännön ala-asteelta:
Punainen Pena (ei tule yhteen kun voi heittää väliin "kin)
Avoauto (tulee yhteen kun ei voi heittää väliij "kin")
andor sanoi:Huomasin tässä kun lueskelin juttuja täällä niin helvetisti pistää silmään karkeita kieli oppi virheitä.. Onko muut huomannu samaa? Yhdys sanat näyttää olevan erityisen vaikeita...
:wanha:Juha1 sanoi:Avokin auto
Sinne sekin teoria :kippis1:
Pienillä ja erikseen, suomen kieli. ;)tarkemo sanoi:Suomenkieli säilyy ehkä sittenkin.
Timbe sanoi:... :wall: Pitkään huvitti myös kamppailulajit- osiolla oleva thread "paras itse puolustuslaji". Tokihan sen ymmärtää, että siinä tarkoitetaan itsepuolustuslajia, mutta eihän se sitä oikeesti tarkoita, vaan jotain ihan muuta. .
.
Tomi sanoi:Pienillä ja erikseen, suomen kieli. ;)
tarkemo sanoi:Tottakai.
Mutta mitä minä sanoin. Pieni kielenhuolto on aina paikallaan.
Kuulostaa yhdellä L:llä! ;)naksu sanoi:Mitään sääntöjä en osaa. Eli kirjoitan sen mukaan, mikä nyt sattuu kuullostamaan oikealta.
Tomi sanoi:Pienillä ja erikseen, suomen kieli. ;)
SledgeHammer82 sanoi:Kun minä olin koulussa, lauseet kyllä aloitettiin isolla kirjaimella. :jahas:
Älä hitossa? En oo moisesta kuullutkaan. Se pienillä-sana oli siinä vain tarkennus, koska Suomen kieli olisi myös väärin. Tottakai lauseen alussa se on Suomen kieli.SledgeHammer82 sanoi:Kun minä olin koulussa, lauseet kyllä aloitettiin isolla kirjaimella. :jahas: