Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tarkemo sanoi:Tällaiseen viestiketjuun on todella hankala kirjoittaa, kun tietää että jokainen sana tarkastetaan.
panza sanoi:Pahin on jos kirjottaa pitkän tarinan ilman kappalejakoja.. Kyl noi yhdyssanavirheet käy silmään. Eipä tolla nii väliä, kyllä sitä itekki tulee mokailtua
Tässä viestiketjussa käsittääkseni keskustellaan yhdyssanoista ja suomen kielen kieliopista, eikö totta? Jos tarkoitit "tietyillä henkilöillä" minua, niin näytäpä minulle pari viestiketjua, joissa meson kirjoitusvirheistä. Jätä tietenkin pois ne viestiketjut, joissa jo muutenkin käsitellään oikeinkirjoitusta ja kielioppia.RikuRiuku sanoi:Minua vituttaa suunnattomasti, kun tietyt henkilöt rupeavat pätemään pienimmistäkin kirjoitusvirheistä mitä tällä palstalla ilmenee.
Tomi sanoi:Jos tarkoitit "tietyillä henkilöillä" minua, niin näytäpä minulle pari viestiketjua, joissa meson kirjoitusvirheistä.
Ilman sinua, parahin Hannibal, kirjoittaisin vieläkin "Suomenkieltä".Hannibal sanoi:Paskapuhetta ja panettelua. Mun mielestä sä mesot ainoastaan silloin, kun joku kirjoittaa "suomen kieltä" väärin tai postittaa itsestään kuvia, joissa esiintyy 90-lukulaiset raidalliset salitrikoot tai vääränväriset uikkarit.
Tomi sanoi:Tässä viestiketjussa käsittääkseni keskustellaan yhdyssanoista ja suomen kielen kieliopista, eikö totta? Jos tarkoitit "tietyillä henkilöillä" minua, niin näytäpä minulle pari viestiketjua, joissa meson kirjoitusvirheistä. Jätä tietenkin pois ne viestiketjut, joissa jo muutenkin käsitellään oikeinkirjoitusta ja kielioppia.
Ärsyttää tälläinen yleistäminen. Miten niin "me" uskomme? Ketkä "me"? Puhu vain omasta puolestasi. Mä en ainakaan usko.Scud sanoi:Krusisifisikiksi puhuu asiaa. ÄLKÄÄ PERHANA KIRJOITTAKO ISOILLA KIRJAIMILLA, USKOMME PIENEMMILLÄKIN!!! Vesihiisi sihisi...
Hohhoijaa. En ole ikinä ensimmäisenä nussimassa pilkkua. Helvetin tyhmää väittää jotain ja todeta siihen perään, että "siellähän ne topicit lymyää jossain..." Nussin mielelläni pilkkua niissä threadeissa, joissa on aiheena oikeinkirjoitus ja kielioppi. Doping-puolelle olen muutaman kerran korjannut jostain lääkeaineiden päin helvettiä olevista nimistä, mutta se on ennemminkin palvelus kuin ilkeilyä. Helpompi etsiä faktaa, kun tietää miten esim. kolesteroli kirjoitetaan. :wall:RikuRiuku sanoi:Siellähän ne topicit lymyää jossain. En jaksa ruveta niitä etsimään, sillä näytät itsekkin jo tiedostavan sen, että mesoat kirjoitusvirheistä. Miksi muuten olisit tämän "tietyt henkilöt" kommentin juuri itseesi ottanut? Kukaan muu siihen ei tarttunut.
Ylimääräisiä välilyöntejä havaittavissa. Oikeat kirjoitusasut siis "vastaus-näppäimen", "shift-näppäin" ja "vastaus-näppäintä".jarhu sanoi:vastaus -näppäimen
shift -näppäintä
vastaus -näppäintä