- Ikä
- 42
Nyt kuuluu kummia. Ihan fiksuna pitämäni työkaveri päätti ottaa osaa johonkin vegaanihaasteeseen. Onkohan se nyt pari viikkoa tai jotain kasvisruokavaliolla. Ei siinä vielä mitään, se ei tee ihmisestä vähemmän fiksua tai muutenkaan huonompaa, mutta siitä en sitten osaa sanoa kun se on alkanut höpöttää, että vegaanit perustelee ruokavaliotaan sillä, että liha jää suolistoon mätänemään vuosiksi ja aiheuttaa kaikenlaisia tulehduksia ja että muistisairauksia ei oikeasti ole olemassa, vaan lihan syönti on syy siihenkin. En lähtenyt väittelemään, koska se tietysti toistaa vain (tyttäreltään) kuulemia "faktoja" eikä tiedä itse aiheesta. Meinasin kyllä ottaa kierroksia ja kysyin että ei kai se suorilta usko noin ilmiselvää vegaanipropagandaa?
Mutta löytyisikö täältä apua noiden väitteiden kumoamiseen? Koska mun mielestä veganismi ja vegetarismi on kyllä ihan hienoja juttuja, mutta jos ihmisiä aletaan käännyttämään pseudotieteellisen paskapuheen avulla, niin se on jumalauta väärin ja sille laitetaan stoppi. Nyt.
Mutta löytyisikö täältä apua noiden väitteiden kumoamiseen? Koska mun mielestä veganismi ja vegetarismi on kyllä ihan hienoja juttuja, mutta jos ihmisiä aletaan käännyttämään pseudotieteellisen paskapuheen avulla, niin se on jumalauta väärin ja sille laitetaan stoppi. Nyt.