Mä lopetin EVRAn kuukausi sitten ja oon ollut sen jälkeen ihan kuin uusi ihminen - tai pikemminkin oma itseni!!!
Sitä helposti turtuu hormoniehkäisyn sivuoireisiin eikä edes muista enää miltä tuntui elää "luomuna" - niin kävi mullekkin. Vasta nyt oon alkanut ihmettelemään, miten helpolta tää elämä tuntuu ja kuinka hyvin jaksan. Niin ja lipido on kasvanut huimasti! Mä olin jo aika huolissaan itsestäni tossa alkuvuodesta, kun olin niin haluton, mutta nyt viimeiset kolme viikkoa on tehnyt mieli
all the time :D
Jos tää fiilis pysyy niin tuskin tuun enää koskaan palaamaan hormonaaliseen ehkäisyyn. Kuparikierukkaa voisin harkita jossain vaiheessa, kunhan tässä nyt menee vähän aikaa. Siitä puheen ollen,
te, jotka ootte lopettaneet h.ehkäisyn; olisi kiva kuulla mitä ehkäisyä käytätte tällä hetkellä?
Mä mietin tosi pitkään laastareiden lopettamista (tai ainakin taukoa niistä), mutta siinä kesti, kun pelkäsin niin kovasti sitä mihin kuntoon iho menee siitä. Ekan viikon aikana lopettamisen jälkeen tuli sellasta tosi pientä näppylää poskiin (minne mulle ei tule tavallisesti ollenkaan näppyjä), mutta nyt iho on nätimmässä kunnossa kuin laastareiden aikaan. Toivottavasti tää myös pysyy!!! Katsotaan miten tilanne etenee ja kuinka kauan menee, että oma hormonitoiminta tasaantuu. Raportoin jos tulee jotain uutta