Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hömppä sanoi:Tuolla olikin jo muutamia kokemuksia Cerazette nimisistä pillereistä, mutta onkos kelläänt ämä kyseinen pilleri vaikttanut kuinka mielialaan ja tuohon viriilisyyteen petissä?
Minä olen vasta aloittanut Cerazette pillereiden käytön ja en ole huomannut ainakaan sen vaikuttavan mielialaan tai viriilisyyteen petissä. Mutta aika sen varmaan näyttää ja sehän tässä eniten ärsyttääkin että kaikki pitää koluta kantapään kautta ennen kuin sen tietää olevan hyvä tai erittäin huono.
no eivät anna.hömppä sanoi:Tiedä sitten mihin ehkäisyyn siirtyisi, tämän ikäinen ei kai vielä saa laittaa torvia kiinni? Lapsia tuskin tulen hankkimaan. Antaako tohtorit muuten oiekasti suorittaa naiselle, joka ei ole synnyttänyt ja joka ei tahdo lapsia, niin tuota operaattiota?
Niin, munhan tämä pitäisi tietää kun oon "alalla", ja vähän off topic, mutta onko kellään tietoa?
Kai se yli kolmekymppisille onnistuu, ainakin laki sen sallii. Jos lääkäri kieltäytyy tekemästä sterilisaatiota kolmikymppiselle lapsettomalle, niin sitten pitää vain etsiä toinen lääkäri, jos kerran on päätöksestään varma.hömppä sanoi:Antaako tohtorit muuten oiekasti suorittaa naiselle, joka ei ole synnyttänyt ja joka ei tahdo lapsia, niin tuota operaattiota?
hömppä sanoi:Tiedä sitten mihin ehkäisyyn siirtyisi, tämän ikäinen ei kai vielä saa laittaa torvia kiinni? Lapsia tuskin tulen hankkimaan. Antaako tohtorit muuten oiekasti suorittaa naiselle, joka ei ole synnyttänyt ja joka ei tahdo lapsia, niin tuota operaattiota?
Niin, munhan tämä pitäisi tietää kun oon "alalla", ja vähän off topic, mutta onko kellään tietoa?
Säde sanoi:Hohhoijaa. Rintojen ympärys tosiaan paisunut +9 cm, ja näin on ollut jo yli kuukauden. Ei siinä muuta, mutta samoin on käynyt myös alavatsalle. On pöhöttynyt, turvonnut olo jatkuvasti, eikä auta vesi eikä mikään. Aivan kuin vatsaan olisi ängetty ilmapallo. Ei auta puhdas ruokavalio, runsas vedenjuonti tai hikiliikunta. Tavallista huomattavasti isompi maha on ja pysyy. Farkkuja en kehtaa enää pitää. Reisiin on ilmaantunut enemmän sellua. Onko muilla pillerit pöhöttäneet koko olemuksen?
Maaru sanoi:Lääkäristä oli muutenkin aika outoa kun kerroin esim rintojen arkuudesta..
että sitä ei renkaan aikana pitäisi olla koska annos tulee tasaisesti ja hormoonitaso pitäisi pysyä tasaisena...
Mutta eiköhän kaikki ole mahdollista kun on naisena olo kyseessä.
*Hanna* sanoi:mites mistä mimmit hankkinut pillerinsä? ihan omalääkäriltäköko? olen kuullut juttua että ekat pillerit olisivat ilmaiset? pitääkö paikkansa "joka paikassa" vai vain esim.nuorten neuvonnassa?
Luppa sanoi:Omat kokemukset e-pillereistä jäivät Diane Novaan, joita söin kolmisen vuotta: Paino nousi viisi kiloa, tuli selluliittia, jalat tuntuivat raskailta, mieliala oli masentunut, ailahteleva ja olin todella itkuherkkä. Pillereiden lopettamisen jälkeen sivuvaikutukset hävisivät parissa kuukaudessa, mutta samalla meinasi iskeä kunnon akne, joka saatiin hoidettua Roaccutanilla. Hormoniehkäisy jäi mulla siihen.
hömppä sanoi:Tiedä sitten mihin ehkäisyyn siirtyisi, tämän ikäinen ei kai vielä saa laittaa torvia kiinni? Lapsia tuskin tulen hankkimaan. Antaako tohtorit muuten oiekasti suorittaa naiselle, joka ei ole synnyttänyt ja joka ei tahdo lapsia, niin tuota operaattiota?