Teidän omaisuutenne?

Semmonen himppusta vajaa 100k€. Pokeri on kiva peli, seuraavaksi omaa kämppää ja osakkeita.

hiukka offtopic, mutta mikähän siinä hyvinkin usein noilla pokerinpelaajilla on, että kun on ollut pärjäämistä, joillain näköjään hyvinkin - toistaiseksi-, niin se pokeriammatti pitää sitten joka välissä mainita. Niinkuin tässä ketjussakin on käynyt. Enpä ole kuullut tai lukenut että vaikkapa lääkärit sitä hyvätuloista ammattiaan hirmu innolla mainostaisivat. Kuuluuko se jotenkin pelaajien luonteeseen? Vaatiiko pelissä pärjääminen sellaisen luonteen, hmmm...
Menipä analyyttiseksi.
Ja hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hiukka offtopic, mutta mikähän siinä hyvinkin usein noilla pokerinpelaajilla on, että kun on ollut pärjäämistä, joillain näköjään hyvinkin - toistaiseksi-, niin se pokeriammatti pitää sitten joka välissä mainita. Niinkuin tässä ketjussakin on käynyt. Enpä ole kuullut tai lukenut että vaikkapa lääkärit sitä hyvätuloista ammattiaan hirmu innolla mainostaisivat. Kuuluuko se jotenkin pelaajien luonteeseen? Vaatiiko pelissä pärjääminen sellaisen luonteen, hmmm...
Menipä analyyttiseksi.
Ja hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille.



No mitä vittua? :lol2: Kai se nyt mainitaan, jos sitä just kysytään.
 
Kyllähän siinä päällimmäisenä ajatuksena taitaa olla leijuminen sillä että on vitun kova pokerin pelaaja ja tekee rahaa läpyttelemällä kortteja.
 
Sama kait se jos sen mainitsee, joka tapauksessa seuraava kysymys olisi ollut, että mitenkä 20v jätkällä on vajaa 100k€ omaisuus....

Ja itse en edes pokeria pelaa muuten kuin joskus kaveriporukalla.
 
Kyllähän siinä päällimmäisenä ajatuksena taitaa olla leijuminen sillä että on vitun kova pokerin pelaaja ja tekee rahaa läpyttelemällä kortteja.




Aha. Ja joitain se ilmeiseti aina vaan vituttaa, jos joku pystyy tekemään rahaa "läpyttelemällä kortteja"? :lol2: Ollaan niin kateellisia, kun ei ite uskalleta ikinä tehä mitään vastaavaa?
 
Jos viettää paljon aikaa kotona niin OKT on ehdottomasti parempi. Jos taas käy vaan kääntymässä kotona niin siinä ei ole mitään järkeä.

Oma piha on oma piha. Itse talossa ei ole hirveästi hyviä puolia verrattuna kerrostaloon.

Oma tilanne tällä hetkellä 3h+k lähiökämppä ja talosta ~65k€ velkaa.

Totta puhut. Itsekin lähtisin varmaan okt:hen samantien jos se ei olisi niin törkysen kallista. Käytännössä 100.000 euroa pitäisi toho lystiin jostakin raapasta. Eli ei kiitos, vaikka lainan varmaan pankista saisikin.
 
Itsellä ei tuuri riitä pokeriin. (okei, pokeri ei ole pelkästään tuurista kiinni mutta jos et saa ikinä hyvää kättä niin kyllä se vähän pelitehoja syö...) perustin alaikäisenä yrityksen, peruskoulupohjalta.
Otin lainaa (20k jäljellä) ja ostin 1300 neliön toimitilat+ tonttia. Täytin viikko sitten 20,
omaisuutta en osaa arvioida mutta liikevaihto on kuusinumeroinen.
Sen, vaatiiko tuollainen munaa on ihan jokaisen omassa päätettävissä mutta itse ainakin olen noihin valintoihin tyytyväinen.
 
Itsellä ei tuuri riitä pokeriin. (okei, pokeri ei ole pelkästään tuurista kiinni mutta jos et saa ikinä hyvää kättä niin kyllä se vähän pelitehoja syö...) perustin alaikäisenä yrityksen, peruskoulupohjalta.
Otin lainaa (20k jäljellä) ja ostin 1300 neliön toimitilat+ tonttia. Täytin viikko sitten 20,
omaisuutta en osaa arvioida mutta liikevaihto on kuusinumeroinen.
Sen, vaatiiko tuollainen munaa on ihan jokaisen omassa päätettävissä mutta itse ainakin olen noihin valintoihin tyytyväinen.
OT, luulin että Counterfeith (ex-Prayer?) on yli 30 vuotias. Ei tässä muuta...
 
Itsellä ei tuuri riitä pokeriin. (okei, pokeri ei ole pelkästään tuurista kiinni mutta jos et saa ikinä hyvää kättä niin kyllä se vähän pelitehoja syö...) perustin alaikäisenä yrityksen, peruskoulupohjalta.
Otin lainaa (20k jäljellä) ja ostin 1300 neliön toimitilat+ tonttia. Täytin viikko sitten 20,
omaisuutta en osaa arvioida mutta liikevaihto on kuusinumeroinen.
Sen, vaatiiko tuollainen munaa on ihan jokaisen omassa päätettävissä mutta itse ainakin olen noihin valintoihin tyytyväinen.

Vähän offtopiccia, mutta miksi aloittelevana yrittäjänä päädyit ostamaan toimitilat?
 
Vähän offtopiccia, mutta miksi aloittelevana yrittäjänä päädyit ostamaan toimitilat?

Olin vähän aikaa vuokralla (tonni kuussa), ajattelin että tästä rakennuksesta saa irti paljon muutakin.
Kohta rakennus on siis kokonaan oma :)

OT, luulin että Counterfeith (ex-Prayer?) on yli 30 vuotias. Ei tässä muuta...

Miten ihmeessä tuollaista luulit?:D
 
On sitä hiukan kertynyt, 30 kiloeuron paremmalla puolella ollaan. Rahastoissa ja säästötileillä tosin, käyttötilillä sellasta paria tonnia. Lähinnä asunnon ostoon sitten noita suunniteltu, muuten elelen ihan kuin kuka tahansa köyhä opiskelija. :D
On mulla pieni metsäplänttikin.
 
Asunto~110k€
Auto~5-6k€
2/3 omakotitaloa ~100k€ (perintö)
Kesämökki+rantatontti~150k€ (ennakkoperintö)
Osakkeita~2k€
Irtaimisto~10k€

Velkaa~95k€
Vuositulot~40k€

:jahas:
 
Eipä omaisuutta pahemmin ole, puhdasta rahaa n.5k€ vähän elektroniikkaa jne.... Niin ja auto n 4 k€... Hyviä vinkkejä omaisuuden kasvatukseen? :)
 
kaks autoo yhteensä noin 1500€
Ok-talo 121 000€
ja jotain elektroniikkaa ja muutasälää noin 4000€
Kaks kiinanharjakoiraa Paavo ja Remu arvo = korvaamaton
velkaa 128 000€
Vuositulot 25 000€


ei hyvin mee...
 
Ei mitään ihmeellistä täällä:

Osakkeita 25k€
Rahastoja 4k€
Käteistä 3k€
Vuositulot max ~11k€, koska nostan opintotukea 9kk/v
 
Back
Ylös Bottom