Teidän omaisuutenne?

Mikäs näissä ketjuissa hkuja? :D

Suomalaiset ovat vaan kateellista ja niin vitun uteliasta porukkaa.

Niin, hauskahan se varmaan on katella miten vähän muut tienaa? ;)
Toi kyllä kertoo sun suhtautumisesta elämään että poikas on sun tärkein ilonlähde! Se on ainut oikea asenne elämään!

Tosin itselläni ei lapsia ole joten en osaa sanoo :D
Silläkö Röllipeikko määrittelee kateuden, jos iltapäivälehdistä,uutisista, radiosta kuulee jonkun Äänruutin pääomatulot, tai Tuksun perseellä keikuttamat 50000€ tulot:jahas:
Ettei vaan nimesi pitäisi olla Trollipeikko;)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Piti oikein tätä thrediä varten käydä tsekkaamassa nettipankin saldo: 300 000€ + 100 000€.


Ensimmäinen on nostetun lainan osuus ja jälkimmäinen vielä nostamattoman.
 
Piti oikein tätä thrediä varten käydä tsekkaamassa nettipankin saldo: 300 000€ + 100 000€.


Ensimmäinen on nostetun lainan osuus ja jälkimmäinen vielä nostamattoman.

Lainatilillä taitää nostettu laina näkyä plussana ... jos sen mukaan mennään niin rikkaita ollaan täälläkin :)

Toisaalta eihän enää nykyään varallisuutta mitata sillä paljonko tilillä on varaa vaan sillä kuinka suuren lainan perse kestää (tai siis luulee kestävänsä).

... enkä nyt tarkoita sitä että Andyllä ei olisi varaa noin suureen lainaan, ihan yleisesti vaan heitin tämän kommentin.
 
Joo no en minä noin isoja lainoja ole aikeissa pitää. Toi satatonnia on bulletti, sen maksan sitten kerralla pois, kun jaksan nykykämpän myydä ensin alta pois.

Ja tosiaan tuo edellinen kuittaukseni tähän "varallisuus"-threadiin oli nimen omaan itseironiaa.

Ja röllipeikolle. Olen pahoillani, mutta en tunne kateutta sinun tai kenenkään muunkaan miljoonaa kohtaan. Se ei ole minulta pois. En siltikään arvosta sinun omaisuutta tai saavutuksiasi, sillä niitä ei todennäköisesti ole. Minulla on montakin tuttua, jotka ovat saaneet todella makoisan omaisuuden ja tulotason kovalla työllä ja antaumuksella. Aivan loistavia saavutuksia. Mahtuupa mukaan yksi äveriääksi tullut pokeriammattilainenkin. Kaikille nostan hattua ja toivon vieläkin parempaa menestystä jatkossa.
Perityt rahat taas ei aiheuta kateutta eikä kunnioitusta. Niiden eteen ei ole tarvinnut tehdä kovasti työtä. Arvostan työntekoa ja yrittäjyyttä. Ja niissä menestyneet saa ja pitääkin menestyä. On muuten hassua, että olen iloinen myös niiden puolesta, jotka voittavat lotossa pääpotin. Tosi hienoa, että joitain lykästää. Mutta jostain syystä ei kiinnosta yhtään, jos joku on tullut varakkaaksi vain siksi, että on syntynyt johonkin tiettyyn perheeseen. Outoa, mutta noin ajattelen. Eli siis varallisuus itsessään ei minun arvomaailmassani ole mitenkään kunnioitettava tai kadehdittava juttu. Olennaista on, miten sen varallisuuden on saanut OMILLA teoilla aikaan. Se on kunnioitettavaa.
 
Sen verran on tavaraa etta mahtuu pariin matkalaukkuun. Pari viskipulloa hyllyssa.

Helsingissa on asunto jota vuokraan, lainaa saa lyhennella vajaan 10vuotta. Tililla on rahaa sen verran etta parjaan helposti vuoden ilman duunia jossain halpamaassa.
 
Olen utelias, kerro röllipeikko miten olet ansainnut miljoona omaisuuden 25 vuotiaana? Tulit ulos oikeasta reiästä?

Tämän haluan itsekin kuulla.

Röllipeikko: Mistä omaisuus koostuu ja miten sen sait aikaiseksi?
 
Tämän haluan itsekin kuulla.

Röllipeikko: Mistä omaisuus koostuu ja miten sen sait aikaiseksi?

Röllimetsässä on vissiin lääniä...

Ittellä pari muksua ja muija :D pikkasen merta ja pari saarta kylkeen...
 
Röllimetsässä on vissiin lääniä...

Ittellä pari muksua ja muija :D pikkasen merta ja pari saarta kylkeen...

Eiks me oltukki hyviä ystäviä, eiks vaa? Voit testamentata mulle :D
 
Toi kyllä kertoo sun suhtautumisesta elämään että poikas on sun tärkein ilonlähde! Se on ainut oikea asenne elämään!

Tosin itselläni ei lapsia ole joten en osaa sanoo :D

Ehkä aikanaan saat?

Juu en oikein osaa arvostaa rahaa kauhean hyvin, jotenkin tuntuu että oon saanut liian helpolla sitä. Niinhän se menee että siitä puhe mistä puute.
 
Eiks me oltukki hyviä ystäviä, eiks vaa? Voit testamentata mulle :D

Tottakai ollaan :) jotain etua rantaruotsalaisesta suvusta kerrankin :D
 
En tolla kateuskommentilla tarkoittanut itseäni Andy, ilmaisin asian ehkä vähän huonosti, siitä pahoittelut.

Mutta eräs asia Andyn kommentissa sai tuntemuksia, kyllä arvaat oikein, osa omaisuudesta on perintöä, mutta ei kaikki.
Olen ollut 18 vuotiaasta asti yrittäjä, hyvä sauma ja sopiva ala, eli tuuria on tarvittu.
Olen tehnyt erittäin pitkiä työpäiviä, mutta olen saanut pitää myös vapaata silloin tällöin...

Ja kaikki jotka epäilee trollipeikoks, sori jätkät, vituks meni.

Ootkos Andy itse syntynyt oikeesta reiästä jolla on varaa pelata monopolia omilla rahoilla?

(joo vähän piti piikitellä, älä suutu) :D
 
En tolla kateuskommentilla tarkoittanut itseäni Andy, ilmaisin asian ehkä vähän huonosti, siitä pahoittelut.

Mutta eräs asia Andyn kommentissa sai tuntemuksia, kyllä arvaat oikein, osa omaisuudesta on perintöä, mutta ei kaikki.
Olen ollut 18 vuotiaasta asti yrittäjä, hyvä sauma ja sopiva ala, eli tuuria on tarvittu.
Olen tehnyt erittäin pitkiä työpäiviä, mutta olen saanut pitää myös vapaata silloin tällöin...

Ja kaikki jotka epäilee trollipeikoks, sori jätkät, vituks meni.

Ootkos Andy itse syntynyt oikeesta reiästä jolla on varaa pelata monopolia omilla rahoilla?

(joo vähän piti piikitellä, älä suutu) :D

Tarjoa nuorelle harjoittelupaikkaa ja ota oppipojaksi, perin paikkasi joku kaunis vuosi.
 
Mä en oo koskaan ymmärtänyt kateellisia ihmisiä. Miten joku voi olla kateellinen esim jollekin yksityisyrittäjälle? Kaikella todennäköisyydellä tämä on joutunut ainakin firman alkuvaiheissa painamaan pitkää päivää ja muutenkin joutunut stressaamaan paljon enemmän kuin perus 8-16 kellokorttilainen. Itsekin olen ison firman orjana, ja pääsen aika helpolla..
 
En tolla kateuskommentilla tarkoittanut itseäni Andy, ilmaisin asian ehkä vähän huonosti, siitä pahoittelut.

Mutta eräs asia Andyn kommentissa sai tuntemuksia, kyllä arvaat oikein, osa omaisuudesta on perintöä, mutta ei kaikki.
Olen ollut 18 vuotiaasta asti yrittäjä, hyvä sauma ja sopiva ala, eli tuuria on tarvittu.
Olen tehnyt erittäin pitkiä työpäiviä, mutta olen saanut pitää myös vapaata silloin tällöin...

Ja kaikki jotka epäilee trollipeikoks, sori jätkät, vituks meni.

Ootkos Andy itse syntynyt oikeesta reiästä jolla on varaa pelata monopolia omilla rahoilla?

(joo vähän piti piikitellä, älä suutu) :D
Edit. Noniin olihan siellä perintöä taustalla.


On pakko arvostaa, kun pitää herätellä täysin kuollut ketju ja avata peli heittämällä täysin poskettomat lukemat ja luoda illuusio siitä että ne on tehty alusta loppuun itse jättämällä kertomatta, että taustalla onkin ohops pikkuinen perintö. Ikään kuin 18v jamppa ihan omin neuvoin pistäisi puulaakin pystyyn joka takoo näppiin miljoonan seittemässä vuodessa.
 
Edit. Noniin olihan siellä perintöä taustalla.


On pakko arvostaa, kun pitää herätellä täysin kuollut ketju ja avata peli heittämällä täysin poskettomat lukemat ja luoda illuusio siitä että ne on tehty alusta loppuun itse jättämällä kertomatta, että taustalla onkin ohops pikkuinen perintö. Ikään kuin 18v jamppa ihan omin neuvoin pistäisi puulaakin pystyyn joka takoo näppiin miljoonan seittemässä vuodessa.

Itseasiassa puulaakin tai puulaakit laitoin ominpäin pystyyn ;)

Enkä ole tehnyt illuusiota, laitoin vain alkuun faktat.
Ja se perintö ei oo muuten edes yhtä kolmasosaa koko summasta.

Olis kyllä voinu jättää nostamatta koko ketjua :D Aihe vaan sattuu kiinnostamaan itseä, tuntuu edellisten postien takana olevan muitakin yrittäjiä.
Sulla on Red28 munaa arvostella, siitä nostan hattua ;)
 
On pakko arvostaa, kun pitää herätellä täysin kuollut ketju ja avata peli heittämällä täysin poskettomat lukemat ja luoda illuusio siitä että ne on tehty alusta loppuun itse jättämällä kertomatta, että taustalla onkin ohops pikkuinen perintö.
No ei kai sillä ole väliä mistä on tullut, jos kerran kysytään vain omaisuutta. ;)
 
Itseasiassa puulaakin tai puulaakit laitoin ominpäin pystyyn ;)

Enkä ole tehnyt illuusiota, laitoin vain alkuun faktat.
Ja se perintö ei oo muuten edes yhtä kolmasosaa koko summasta.

Olis kyllä voinu jättää nostamatta koko ketjua :D Aihe vaan sattuu kiinnostamaan itseä, tuntuu edellisten postien takana olevan muitakin yrittäjiä.
Sulla on Red28 munaa arvostella, siitä nostan hattua ;)

HAHAHhahahahha. Vittu, vaikka se ois vaan yks VIIDESOSA koko summasta, niin se ois jo yli 200 000€, joka on jo reilusti enemmän rahaa kuin tavan tallaaja tienaa 4 tai 5 vuodessa BRUTTONA.

Ei siinä, ihan kovasti varmaan olet tehnyt duuniakin, mutta kertoo jotain sun suhtautumisesta asioihin jos on varaa vähätellä n. neljännesmiljoonan perintöä. I rest my case.
 
Back
Ylös Bottom