Teidän omaisuutenne?

Mäkin notkuin golds gymillä kun ei ollu varaa tehdä mitää muuta, joskus vuodet 1995-1997 tai semmosta. Olin laihakin kuin mikä jotain 69kg. Eniten vitutti mennä sitten kavereille kylään kun niiden lihavat mutsit vittuili etteikö ole rahaa syödä..

Eipä tullu mieleen sanoa että ei oo..

Goldsillaki osa jengistä nauro kun menin sinne aina tekuhaalareissa ja sieltä pois haalareissa. Mikää muu vaate ei sopinu päälle, olivat telttoja! Yks nauroi kun mulla pinkit sukat, vittu ei ollu varaa ostella laatusukkia.

Ei pitäs arvostella ketään näkemän perusteella, joskus siihen iteki sortuu mutta pidänpä nämä typerät ajatukset pääkoppani sisällä!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rahana n. 26000e, mutta ovat suljetulla säästötilillä tallessa 1. asuntoa ja opiskelua varten. Ton lisäks n.6000e kiinni kevytmoottoripyörässä, ikää 17. Rahat tuli serkusten kesken jaetusta perintökämpästä, kaukainen sukulainen jolla ei ollut muita perillisiä. Hyvä apu 1. kämpän hankkimiseen ja opiskeluihin, tekisi muuten helvetin tiukkaa niiden kanssa.
 
Nokian osakkeita 1.88€/kpl hintaan 750 euron edestä plus suljettu säästötili johon kertyny kaikki lapsilisäni sekä sukulaisten lahjat. Tietenki myös kaikki kesätyörahat on miltein kaikki säästetty ja säästökuurilla olen kokoajan pihi ollessani. Sain kevytmoottoripyörästä purettua juuri kaupat jonka kauppahinnasta maksoin itse noin puolet.
 
Henki, terveys ja puhdas rikosrekisteri vaikka sekoilin vuosikymmenen putkeen.

Ja meksikolainen stratocasteri ja vähäsen muita leluja löytyy myös.
 
Seittemän tonnin auto, neljän ja puolen tonnin rossimönkkäri, kitara, elektroniikkaa, tonni rahastoissa jatkuvassa kuukausittaisessa säästämisohjelmassa(tänävuonna aloitettu), kaappi täynnä erinäisiä viinapulloja, pariks vuodeks velkaa, vähän käteistä jemmassa, käyttötilillä satasia, syksyn aikana bulkattu keissi, vakituinen työpaikka ja opiskelupaikka ammattikorkeakoulussa, joka alkaa 2013.

Eikös se velka ole pääomaa?
 
Omaisuuteni: Heraa about kilo, maltoa puoli kiloa, kreatiinia reilu puoli kiloa, Crazen pohjat, sheikkeri, treenivaatteet, polkupyörä, muutama penni taskunpohjalla. :)
 
uus x5, uus ducati 1198, kesämökki, 180 neliön omakotitalo.. okei talosta ja mökistä n. 60 000 lainaa jäljellä.. jotain sijoituksia about 20 000 eestä.. nii ja kymppitonnin vene löytyy :dance2:
 
Koko omaisuus on henkilöautolla kerralla kuljetettavissa missä auto on laskettu osaksi omaisuutta ja ei tarvi peräkärryä. Pyöräteline ja pyörä tosin tarvii pultata perään kiinni. Viime muutossa alkoi krääsä vituttaan niin paljon, että nyt mennään aika minimillä ainakin jonkin aikaa. Ei huvita enää edes kerätä cd levyjä, kun spotify hoitaa musiikin paremmin. Ennen muuttoa oli kauhea kasa levyjä ja kävi pariin kertaan mielessä, että miksi niitä pitäisi raahata kun helpompikin tapa on olemassa.

Taitaa tällä erää eniten iloa tuottava asia olla valurautapannu mille löytyy hyvää käyttöä päivittäin. Paistaa ihan saaketin hyvät letutkin sillä :) Back to basics ja iloa pikkujutuista niin hymyilyttää koko ajan.
 
Back
Ylös Bottom