Tehosekoittimien omistajat/käyttäjät !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HellBoy
  • Aloitettu Aloitettu
oma mix:
250g rahkaa
joku 0,5dl maitoa
jäisiä mustikoita ja mansikoita
kauralesettä
mustikkakeittoa vähän
kotitekoista mehutiivistettä
1banaani/omena/appelsiini

on muuten todella hyvää! kannattaa kokeilla!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
attachment.php

attachment.php

250g kanan filettä + jalapenoja + 2 kananmunaa

koittakaa muuten laittaa raaka kananmuna mixiinne, siis ton tyyliseen kun mun edellisessä postissa(en oo siis itse koittanu). ja tulkaa kertomaan miltä maistui.

onko kellään poppaskonsteja saada leseet pysymään jotenki silleen että ei painuis pohjalle. hanurista sitä kokoajan juomisen aikana sekotella... :wall:

Framboisen smoothie/tuorepuuro

-hamppurouhetta/- siemeniä
-spirulinaa/ tammenlehtisalaattia/jotain muuta vihreää
-macaa
-mesquitea
-puolikas sitruuna
-pakasteesta mansikoita/mustikoita/vadelmia/mangoa
-päälle pilkottu omena/päärynä ja auringonkukan-/kurpitsansiemeniä ja gojimarjoja
(-joskus menee myös raakakaakaojauhetta tai nibsejä)

Aineksia oman maun ja koon mukaan. Kookosöljy pitäisi ottaa vielä mukaan satsiin ja rahkaakin pistetään mukaan silloin, kun siltä tuntuu.

Kyllä jaksaa käydä lenkillä!! :D

- oi tämä tuli kuin tilauksesta! olis meinaan macaa tulossa, mutta on kuulemma niin pahaa, että hyvä jos ei tarvii itte alkaa kokeileen eri sörsseleitä. kiitos!

1prk Ehrman
1 banaani
1dl whey banaani vanilja protskua
rasvatonta maitoa sen verran että tulee juoksevaksi.

Aivan mahtavan makuinen setti, toi protsku on sellaisenaan vähän imelää, mutta tuohon settiin toimii täydellisesti. :dance:

Mistäs oot ostanu vanilja&banaani wheytä? Jokus oon ostanu fastin banskuvaniljaa ja oli kuin linnunmaitoa! enkä oo sitä ainakaan pahemmin nähny missään aikoihin..

Hei kyselisin vaan sellasta että kun mulla on nurkissa paketti soijaproteiinia joka ainakin mun makuun maistuu pelkältään yrjöltä, niin olisko mitään neuvoja millä saisin tehosekottimessa jonkun (suht)hyvänmakusen mixin aikaseks sen kanssa, haluisin kuitenkin käyttää sen pois ettei jäis syömättä. Tänään kokeilin pistää sekasin banaania, maitoa, tuoremehua ja sitten sitä soijaproteiinia, mutta se maistuu edelleen siltä soijaprodelta eli meinaa tulla koko satsi ylös kun alkaa tota naukkailemaan. Jotain vahvaa makua sinne tarttis joka peittäis ton soijan, mutta en vaan oikein tie mitä. Jotain mehutiivistettä ehkä? Huonoja kokemuksia vaan rahkan ja mehukatin kanssa...

Hei kyselisin vaan sellasta että kun mulla on nurkissa paketti soijaproteiinia joka ainakin mun makuun maistuu pelkältään yrjöltä, niin olisko mitään neuvoja millä saisin tehosekottimessa jonkun (suht)hyvänmakusen mixin aikaseks sen kanssa, haluisin kuitenkin käyttää sen pois ettei jäis syömättä. Tänään kokeilin pistää sekasin banaania, maitoa, tuoremehua ja sitten sitä soijaproteiinia, mutta se maistuu edelleen siltä soijaprodelta eli meinaa tulla koko satsi ylös kun alkaa tota naukkailemaan. Jotain vahvaa makua sinne tarttis joka peittäis ton soijan, mutta en vaan oikein tie mitä. Jotain mehutiivistettä ehkä? Huonoja kokemuksia vaan rahkan ja mehukatin kanssa...

Laita vähemmän prodea jos laitat esim maitoa sekaan, maitohan sisältää proteiinia? = vähemmän makua soijasta... Kokeile maito + banaani + suklaa/kaakao... Hyvä kombo ainakin, mutta en tiedä peittääkö makua..

Mä olisin halukas myymään mun vasta ostetun tehosekoittimen. Laitoin ilmoituksen tuonne osto/myynti -ketjuun, joten teharin ostajat käykää katsomassa ilmoitus ja ottakaa yhteyttä.

^ Taidan kyllä käyttää 400 dollaria johonkin muuhun kuin uuteen tehosekoittimeen, mutta mikäs siinä jos on rahaa! =)

^ Taidan kyllä käyttää 400 dollaria johonkin muuhun kuin uuteen tehosekoittimeen, mutta mikäs siinä jos on rahaa! =)

Aamen.

Ja voi olla että ton blendtecin huoltokuluillaki ostaa jo 4 perusblenderiä.

Pari viikkoo jo juonu aamupalaksi seuraavan smoothien:

1,5 omenaa
1 banaani
1dl mehua
1 luomukananmuna
1 prk ehrmannin maitorahkaa
1,5-2 rkl gojimarjoja
1 rkl kaakaonibsejä
1 tl macajauhetta

Herrrkullisen hyvää ja kyllä on virkeenä koko päivän eikä tarvii kahvia lipitellä ollenkaan. :rock: On se jännää miten parit marjat pistää sukat pyörimään!

Laita vähemmän prodea jos laitat esim maitoa sekaan, maitohan sisältää proteiinia? = vähemmän makua soijasta... Kokeile maito + banaani + suklaa/kaakao... Hyvä kombo ainakin, mutta en tiedä peittääkö makua..

Joo no kokeilin laittaa pikkasen vähemmän soijaa ja sit kaakaojauhetta, tuli ihan juomakelposta. Kiitti vinkistä, enköhän saa sen soijaproden tuhottua nyt. :)

Itellä ollu käytössä joku poistomyynnistä ostettu halpa OBH:n tehosekotin. Maksoin jotain 30€. Hyvin sillä on pärjänny, tollasen banaani, rahka, maito -juoman sekottamiseen oon käyttäny muutaman kuukauden.

Itellä ollu käytössä joku poistomyynnistä ostettu halpa OBH:n tehosekotin. Maksoin jotain 30€. Hyvin sillä on pärjänny, tollasen banaani, rahka, maito -juoman sekottamiseen oon käyttäny muutaman kuukauden.

Mulla kans vastaava. Haisee aina palaneelle radiolle kun käyttää mutta hyvin se mun vähäisen käytön on kestänyt.

Moro, sheikkeri/blenderi-jengi!

Onko täällä ketään Krups Expert 7000 -laitteen omistajaa? Onko kokemuksia?

Vehkeessä on viiden vuoden takuu moottorille ja hintaa noin 200 euroa. Kuulostaa olevan tehokas värkki eikä mikään naamattoman hintainenkaan.

Ite oon todennus hyväksi ehrmannin maitorahkaa ja ananas mursketta sekottimeen ja hurruttanu menemään ;)

Oisko muuta vaihtoehtoo hiilareille kun banaani? Allerginen kun satun olemaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom