Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Framboisen smoothie/tuorepuuro
-hamppurouhetta/- siemeniä
-spirulinaa/ tammenlehtisalaattia/jotain muuta vihreää
-macaa
-mesquitea
-puolikas sitruuna
-pakasteesta mansikoita/mustikoita/vadelmia/mangoa
-päälle pilkottu omena/päärynä ja auringonkukan-/kurpitsansiemeniä ja gojimarjoja
(-joskus menee myös raakakaakaojauhetta tai nibsejä)
Aineksia oman maun ja koon mukaan. Kookosöljy pitäisi ottaa vielä mukaan satsiin ja rahkaakin pistetään mukaan silloin, kun siltä tuntuu.
Kyllä jaksaa käydä lenkillä!! :D
Hei kyselisin vaan sellasta että kun mulla on nurkissa paketti soijaproteiinia joka ainakin mun makuun maistuu pelkältään yrjöltä, niin olisko mitään neuvoja millä saisin tehosekottimessa jonkun (suht)hyvänmakusen mixin aikaseks sen kanssa, haluisin kuitenkin käyttää sen pois ettei jäis syömättä. Tänään kokeilin pistää sekasin banaania, maitoa, tuoremehua ja sitten sitä soijaproteiinia, mutta se maistuu edelleen siltä soijaprodelta eli meinaa tulla koko satsi ylös kun alkaa tota naukkailemaan. Jotain vahvaa makua sinne tarttis joka peittäis ton soijan, mutta en vaan oikein tie mitä. Jotain mehutiivistettä ehkä? Huonoja kokemuksia vaan rahkan ja mehukatin kanssa...
^ Taidan kyllä käyttää 400 dollaria johonkin muuhun kuin uuteen tehosekoittimeen, mutta mikäs siinä jos on rahaa! =)
Laita vähemmän prodea jos laitat esim maitoa sekaan, maitohan sisältää proteiinia? = vähemmän makua soijasta... Kokeile maito + banaani + suklaa/kaakao... Hyvä kombo ainakin, mutta en tiedä peittääkö makua..
^ Taidan kyllä käyttää 400 dollaria johonkin muuhun kuin uuteen tehosekoittimeen, mutta mikäs siinä jos on rahaa! =)
Itellä ollu käytössä joku poistomyynnistä ostettu halpa OBH:n tehosekotin. Maksoin jotain 30€. Hyvin sillä on pärjänny, tollasen banaani, rahka, maito -juoman sekottamiseen oon käyttäny muutaman kuukauden.