Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Krups titanium 7900 myös hyvä laite, eikä niin meluisa kuin noi monet muut merkit. Hinta on se n.200e
Suosittelut tälle. Helppoa aamiaista suunnitellessa tämä vaikutti sen verran lupaavalta, että kokeilin äsken seuraavalla setillä:Oon ihan rakastunu noihin pakastebanaanihässäköihin.
Pakastelen aina jonku rapeat 40 banskua pakkaseen ja niitä sitten sörssään palkkariin. Lemppari tällä hetkellä:
- 2 pakastebanaania (Nää tekee sössön tekstuuran ja maun aivan uskomattomaksi)
- vaniljasteviaa vähäC
- desi heraa (maustamatonta, mutta varmaan esmes mansikka ois mageeta)
- joku 400ml maitoa, ei ihan älyttömästi että koostumus on enemmän pirtelö ku litku.
Koko paska mössöksi, mitä jähmeämmät banskut sitä parempi, mutta joku braunin skeidasekotin ei välttis tykkää gutaa ku lyö 300g jäistä banskua törppöön.
Tänään sai kans hankittua haukut obh nordicin blenderin, katotaan onko mihinkään.. Mitäs noita hyviä "reseptejä" olis nimenomaan kalorien metsästykseen?
Tää nyt on kyllä varmaan ihan peruskauraa kaikille mutta laitanpa kuitenkin kun tuli niin helvetin hyvää.
n. 300g rahkaa (lidlin rasvatonta)
1dl cookies and cream wheytä
1 banaani
1 omena
loraus maitoo (1-2dl)
Itse tästä yleensä kahdesti juon eli esim. iltapala ja aamupala. Helppo tehdä, hyvää ja paljon rotskuja (~65g).
Aikasemmin tehnyt samaa minttusuklaa heralla, mutta tää on kyllä paaaljon parempaa.
Hei
Tuli just ostettua tommone kätevä tehosekoitin, niin nyt haluaisinkin kysyä niiltä jotka myös omistaa sekoittimen: Millaisia ovat parhaat tekemänne "kombot", maukkaimmat ja TERVEELLISIMMÄT.
Itse olen todennut tämän ihan hyväksi aamupalaksi: banaani,250g ehrmann maitorahka,n. 1dl dextroa ja 0,5 dl maito-protua ja tilikka vettä. ei parasta, mutta ei makeaa mahan täydeltä.
Ja semmosta vielä että, mikä olisi hyvä esimerkki iltapalalle proteiinien kannalta, esim. kuinka monta kananmunaa,kuinka paljon rahkaa ym. koska proteiinin liikasaantihan on "turhaa"