Tehosekoittimien omistajat/käyttäjät !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HellBoy
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Krups titanium 7900 myös hyvä laite, eikä niin meluisa kuin noi monet muut merkit. Hinta on se n.200e

Minulla on Peltorit keittiön kaapissa. Melu ei haittaa. :D

Kyllä siitä melua syntyy väistämättä, jos tehoblenderiä käyttää täydellä teholla.

Wilfassa on melkein yhtä paljon tehoa kuin hirmukalliissa Vitamixissä. Hinta alle 100€.

Oon laittanu nyt perus obh nordikaani tämmösen setin aamusin:

pakastemarjoja 150g (50+50+50 mansikka vadelma mustikka)
kaurahiutaleita 50g
vehnäleseitä 10g
250g maitorahkaa
5dl maitoa

550kcal 51g proteiinia 73g hiilaria ja 5.5g rasvaa.

Helppo, nopea ja maistuva. Aika suuri määrä tulee joten pitää myös nälkää erinomaisesti ;)

Oon ihan rakastunu noihin pakastebanaanihässäköihin.

Pakastelen aina jonku rapeat 40 banskua pakkaseen ja niitä sitten sörssään palkkariin. Lemppari tällä hetkellä:

- 2 pakastebanaania (Nää tekee sössön tekstuuran ja maun aivan uskomattomaksi)
- vaniljasteviaa vähäC
- desi heraa (maustamatonta, mutta varmaan esmes mansikka ois mageeta)
- joku 400ml maitoa, ei ihan älyttömästi että koostumus on enemmän pirtelö ku litku.

Koko paska mössöksi, mitä jähmeämmät banskut sitä parempi, mutta joku braunin skeidasekotin ei välttis tykkää gutaa ku lyö 300g jäistä banskua törppöön.
Suosittelut tälle. Helppoa aamiaista suunnitellessa tämä vaikutti sen verran lupaavalta, että kokeilin äsken seuraavalla setillä:

-pakastebanaani 170 g
-hera (minttusuklaa) 30 g
-kaakaojuomajauhe 10 g
-rasvaton maito 150 g

355 kcal, P31/H48/R2,7. Ja tulipahan hyvää.

Tänään sai kans hankittua haukut obh nordicin blenderin, katotaan onko mihinkään.. Mitäs noita hyviä "reseptejä" olis nimenomaan kalorien metsästykseen?

Tää nyt on kyllä varmaan ihan peruskauraa kaikille mutta laitanpa kuitenkin kun tuli niin helvetin hyvää.

n. 300g rahkaa (lidlin rasvatonta)
1dl cookies and cream wheytä
1 banaani
1 omena
loraus maitoo (1-2dl)

Itse tästä yleensä kahdesti juon eli esim. iltapala ja aamupala. Helppo tehdä, hyvää ja paljon rotskuja (~65g).
Aikasemmin tehnyt samaa minttusuklaa heralla, mutta tää on kyllä paaaljon parempaa.

Tää nyt on kyllä varmaan ihan peruskauraa kaikille mutta laitanpa kuitenkin kun tuli niin helvetin hyvää.

n. 300g rahkaa (lidlin rasvatonta)
1dl cookies and cream wheytä
1 banaani
1 omena
loraus maitoo (1-2dl)

Itse tästä yleensä kahdesti juon eli esim. iltapala ja aamupala. Helppo tehdä, hyvää ja paljon rotskuja (~65g).
Aikasemmin tehnyt samaa minttusuklaa heralla, mutta tää on kyllä paaaljon parempaa.

itelki on kaapin pohjal tota cookies and cream mutten meinaa saaha uppoo sitä millää, pittää koittaa tätä siu reseptii siis! Kiitän!
Itel nyt jo vuoden ollu aivan ykkös aamupalana tällänen:

Lidl maitorahka 500g
pakaste mansikoita
pakaste vadelmia
Banaani
1dl gourmet pro banaani protskuu
2-3dl kaurahiutaleita(LIDL Eivät turpoo millään! helppoa juoda suosittelen kaikille blendaajille)
ACE / BCA / muita vitaminoitua halpis mehua ~3dl
Vettä (jos mehua ei ole tarpeeksi)

Oma suosikki

250g Ehrmann
150g Rainbow smoothie hedelmät, mustikka, banaani, mansikka (pakaste)
30g Heraa mansikka tai vanilija
3dl kevyt maitoa tai vettä

p 59 / hh 39 / r 9g

ilman maitoa

p 49 / hh 25 / r 4

Hei
Tuli just ostettua tommone kätevä tehosekoitin, niin nyt haluaisinkin kysyä niiltä jotka myös omistaa sekoittimen: Millaisia ovat parhaat tekemänne "kombot", maukkaimmat ja TERVEELLISIMMÄT.
Itse olen todennut tämän ihan hyväksi aamupalaksi: banaani,250g ehrmann maitorahka,n. 1dl dextroa ja 0,5 dl maito-protua ja tilikka vettä. ei parasta, mutta ei makeaa mahan täydeltä. :rolleyes:

Ja semmosta vielä että, mikä olisi hyvä esimerkki iltapalalle proteiinien kannalta, esim. kuinka monta kananmunaa,kuinka paljon rahkaa ym. koska proteiinin liikasaantihan on "turhaa"

Itse teen blenderillä vain salin jälkeen protskupirtelöt. Pohjalle Luonto+ youghurtia 2dl, päälle maitoa n. 1dl. Kaksi isoa kauhallista Mutant Massia, teelusikallinen kreatiinia, yksi banaani, yksi kananmuna ja päälle vielä 1dl maitoa. Maku on aivan loistava!

Yleensä tulee kanssa laitettua tuo perus maitorahkasetti blenderiin, mutta koska maitorahka oli loppu niin piti vähän improvisoida :D

-2 valkuaista
-mittalusikka protskujauhetta (mansikka)
-1dl mansikoita
-2dl sokeroimaton mehukeitto
-2tl soijalesitiini

Namnam <3

Oma suosikkini:

1 ehram 250gr
1 banaani
2 mitallista Mutant Mass suklaata
3 dl täysmaitoa
2 tl sokeria
1 tl vaniljasokeria.

Nam nam!