Tehosekoittimien omistajat/käyttäjät !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HellBoy
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä mun iltapalajuoma tehosekoitinta hyödyntäen

1dl Rasvatonta maitoa
1dl Rasvatonta jogurttia
2dl sokeritonta mehukeittoa
250g rasvatonta rahkaa
1-2 kananmunaa
10 g ruisleseitä

Sekaan voi tietty viel laittaa vaik heraa ja öljyä. On melkolailla tuhti ja hyvä pläjäys omasta mielestä. Tottumuksista riippuen makuainetta voi lisäillä ja paksuutta voi fiksailla maidon määrää lisäämällä

Kaipaisin ideoita millä korvata tuo maitorahka, muutakuin kananmuna ja hera, pelottaa tunkea kananmunaa noihin setteihin, eikä heraa raaskisi joka aamu desiä tuhlata :D
tuntuu menevän pakki sekasin eermannista aamusella varsinkin, ei normi maito sitä niin pahasti tee, mutta rahkan muodossa tappava, vaikka nauttisi/jättäisi nauttimatta kuituja samassa yhteydessä.
Taitaa olla mahdoton tehtävä.. onkoha noita HYLA:na olemassa.. ei sillä että tietäisin että on laktoosiongelma, mutta jostain se kiikastaa ku nykyään pakki jatkuvasti mutkalla jos enemmän eermannia syö

Kaipaisin ideoita millä korvata tuo maitorahka, muutakuin kananmuna ja hera, pelottaa tunkea kananmunaa noihin setteihin, eikä heraa raaskisi joka aamu desiä tuhlata :D
tuntuu menevän pakki sekasin eermannista aamusella varsinkin, ei normi maito sitä niin pahasti tee, mutta rahkan muodossa tappava, vaikka nauttisi/jättäisi nauttimatta kuituja samassa yhteydessä.
Taitaa olla mahdoton tehtävä.. onkoha noita HYLA:na olemassa.. ei sillä että tietäisin että on laktoosiongelma, mutta jostain se kiikastaa ku nykyään pakki jatkuvasti mutkalla jos enemmän eermannia syö

Valiolta saa HYLA-rahkaa. http://www.valio.fi/portal/page/por...Laktoositon™+maitorahka+250+g&tuory=171

g_02770999.jpg

Tuonne pudottelen välistä Ehramia 250g, pähkinöitä hieman, Maitoa 2dl, Heraa 30g, Jugurttia(X-tra) 2dl.. Hyvää on tullut.. Täytynee vielä lisätä kanamunia jossain vaiheessa.. Ja kiitoksia uusista variaatioista! Tuleepa vaihtelua ainakin :)

ovat vaan paskemman makusia ja kalliimpia nuo valiot.. ehkä koitan muutamaa kananmunaa, heraa, kaurahiutaleita.. mitä mauksi, peittämään kananmunan :D

Perussetti on pistää 4 kananmunaa, protskujauhetta ja kaakaojauhetta sheikkeriin ja eikun ääntä kohti. Kyytipojaksi ruisleipää lihalla ja salaatilla. Ja on hyvää.

Pöh, Ehrmann se vasta shaissen makusta onkin. Meikä liputtaa Valion puolesta. :)

Kyllä, ehdottomasti Valion tuote päihittää maullaan Ehrmannin. Hinnan takia ostan kuitenkin Ehrmannia kun se ei funlightin ja maidon takaa enää maistu millekään kun sauvasekoittimella suristelee juoksevaksi.

Jos paljaaltaan pitäisi syödä tai oikeassa rahkan muodossa, silloin Valio tai Ingman.

ovat vaan paskemman makusia ja kalliimpia nuo valiot.. ehkä koitan muutamaa kananmunaa, heraa, kaurahiutaleita.. mitä mauksi, peittämään kananmunan :D

Siis mitä helvettiä? Ei kai porukka maustamatta vedä näitä rahkakaurahiutalekananmuna-pirtelöitä naamaan?

Funlighttia mukaan pirusti, ei siinä maista mitä rahkaa on todellakaan joukossa... :jahas:
Kananmunat raakana maustamatta sheikissä, mmmm.. Hullua porukkaa.

Lähtipä Gigantista tuollainen Wilfan:n blenderi mukaan kun hintakaan ei paha ollut. Nyt tuli pyöräytettyä ensimmäinen pirtelö:

- Jäisiä mansikoita
- maitoa
- purkki ehrmannia
- vadelma fun lightia hieman makeutta antamaan
- loraus rypsiöljyä

Täytyy sanoa että aivan loistavaa! Tuohon kun vielä heraa heittää perään niin tietää mitä juo tästä eteenpäin välipalana :D

Itse blenderi vaikuttaa olevan ihan ok, murskasi jäiset mansikat sekunneissa. Hieman tosin haisee palaneelle sähkömoottorille? Liekö sitten uutuuttaan vai ominaisuus..

Itse itseäni lainaten. Lähes joka päiväisen käytön seurauksena tuo "Milfa" otti ja hajosi :D Mistään kovin fataalista ei ole kyse, vaan kulhon pohjassa olevaan muoviseen osaan tuli hiuksen hieno halkeama. Pisaroita tosin muodostuu kulhon alapuolelle, kun sen vettä lyö täyteen joten joutaapa takuuseen. Eli en voi tuota kyseistä värkkiä suositella ellei tuossa nyt ole kyseessä maanantaikappaleen materiaaliongelma.

jäätyneitä mangon palasia sopivasti
lidlin rahkaa 250g
maitoa n.6dl
(sokeria)

Koko satsi tehariin ja ääntä kohti! Parhaillaan kiskon ko. seosta

Itse itseäni lainaten. Lähes joka päiväisen käytön seurauksena tuo "Milfa" otti ja hajosi :D Mistään kovin fataalista ei ole kyse, vaan kulhon pohjassa olevaan muoviseen osaan tuli hiuksen hieno halkeama. Pisaroita tosin muodostuu kulhon alapuolelle, kun sen vettä lyö täyteen joten joutaapa takuuseen. Eli en voi tuota kyseistä värkkiä suositella ellei tuossa nyt ole kyseessä maanantaikappaleen materiaaliongelma.

En jaksanu koko ketjua selata läpi, että josko täällä on ollut enemmänkin keskustelua hyvistä/huonoista blendereistä, mutta itellä ainakin meni vihoviimeisen kerran tässä alkuviikosta hermot obh Nordican frutti blenderiin! (http://www.obhnordica.fi/Default.aspx?ID=454&ProductID=2464)
Vittu toi oli kolmas samanlainen blenderi, joka mulla kärvähtää (niille, jotka ihmettelee, että minkä takia olen hankkinut saman blenderin vielä toisenkin samanlaisen hajonneen tilalle, niin selityksesksi sanotakaoon, että olen saanut nuo kaksi seuraavaa ensimmäisen hajonneen jälkeen aina takuuseen)! PERKELE!

Enkä siis ole mitään tässäkään threadissa kuvattua kummempaa noilla masiinoilla valmistanut. Rahkaa, maitoa, jäisiä marjoja, maitoa /mehua ja kaurahiutaleita jne on blenderiin mennyt. Erityisen paskaks ton blenderin tekee mun mielestä se, että se nimenomaan ei blendaa. Eli jos haluis tehdä yhtään sellaista tykympää smoothieta, niin ei vaan onnistu, koska tossa blenderissä jo rahkan paksuinen massa jää vaan reunoille ja terät pyörii pohjalla sit vaan "tyhjää".

Eli ideoita hyvistä, toimivista, pitkäkestoisista, käytännöllisistä ja kohtuuhintaisista tuotteista otetaan vastaan.

Viimeksi muokattu:
Mina heivasin suosiolla blenderin, joka tuli kerran innolla ostettua. Mullakin silloin ajatuksissa, että jee - sillä saa sitten sekaisin kaikkea maan ja taivaan välillä. Tasan kaksi kertaa sitä käytin, ja sitten myin pois. Rasittava vehje, ja oli muuten tuollainen samanlainen OBH:n vehje.

Onneksi porukoilla oli kaapissa käyttämättömänä ihan perus sauvasekoitin. Se on ainakin mun sörsselyksissä toiminut hyvin. Rahkan ja banaanin saa siististi ja kätevästi sekaisin. Riittää siis minulle.

Mina heivasin suosiolla blenderin, joka tuli kerran innolla ostettua. Mullakin silloin ajatuksissa, että jee - sillä saa sitten sekaisin kaikkea maan ja taivaan välillä. Tasan kaksi kertaa sitä käytin, ja sitten myin pois. Rasittava vehje, ja oli muuten tuollainen samanlainen OBH:n vehje.

Onneksi porukoilla oli kaapissa käyttämättömänä ihan perus sauvasekoitin. Se on ainakin mun sörsselyksissä toiminut hyvin. Rahkan ja banaanin saa siististi ja kätevästi sekaisin. Riittää siis minulle.

Tismalleen samoilla linjoilla. Sauvasekottimella vetelen joka aamu, eka nalle ruishiutaleet vedellä alas ja sen jälkeen ehramin rypsärillä ja vedellä sama homma. Tollanen OBH-blenderi oli mulla käytössä myös tasan kaks kertaa.

OBH:n noin 50 euron hintaisen blenderin 800ml kannun toivoisi olevan inan isompi, jotta 500g rahkaan saisi lisättyä kunnolla hedelmiä ja tehtyä seoksesta juoksevaa. Aika usein tulvii yli tai en osaa käyttää laitetta tai sitten olen vain liian ahne.

Lidlin sinistä "luksus"mysliä pari kourallinen ja silmämääräinen reilu annos saman putkan appelsiinituoremehua -> blenderiin ja seurauksena hyvin asiallinen starttipilotti aamuun.

Aamiais-smoothie:

Maitoa
Pikakaurahiutaleita(sekoittuu paljon paremmin kuin normaalit hiutaleet, ei vajoa massana mukin pohjalle niin nopeasti)
Banaani
Whey 80

käsittämättömän hyvä aamupala, iltapala, välipäla, tai mikä tahansa -pala.

250g rahkaa
kananmuna
banaani
persikanpuolikas sokeriliemessä
kourallinen pähkinöitä
maitoa 1-3dl, kuinka juoksevaksi vain haluaa.

ihan ilo huidella hyvää mörskää naamariin. sokeria/mehutiivisteitäkään ei tarvi persikan ja banaanin makeuden takia lisätä.

isommanki satsin söis/jois, mutta vaatii isomman blenderin kuin OBH:n paskan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom