Tuosta muutama lontoon kielellä.
http://straighttothebar.com/2008/01/fitness_and_food_50_protein_sh.html
24. The Incredible Hulk
Ihan hyviä ohjeita. Täytyypä joskus kokeilla...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuosta muutama lontoon kielellä.
http://straighttothebar.com/2008/01/fitness_and_food_50_protein_sh.html
Kaipaisin ideoita millä korvata tuo maitorahka, muutakuin kananmuna ja hera, pelottaa tunkea kananmunaa noihin setteihin, eikä heraa raaskisi joka aamu desiä tuhlata :D
tuntuu menevän pakki sekasin eermannista aamusella varsinkin, ei normi maito sitä niin pahasti tee, mutta rahkan muodossa tappava, vaikka nauttisi/jättäisi nauttimatta kuituja samassa yhteydessä.
Taitaa olla mahdoton tehtävä.. onkoha noita HYLA:na olemassa.. ei sillä että tietäisin että on laktoosiongelma, mutta jostain se kiikastaa ku nykyään pakki jatkuvasti mutkalla jos enemmän eermannia syö
Valiolta saa HYLA-rahkaa. http://www.valio.fi/portal/page/por...Laktoositon™+maitorahka+250+g&tuory=171
ovat vaan paskemman makusia ja kalliimpia nuo valiot.. ehkä koitan muutamaa kananmunaa, heraa, kaurahiutaleita.. mitä mauksi, peittämään kananmunan :D
ovat vaan paskemman makusia ja kalliimpia nuo valiot.. ehkä koitan muutamaa kananmunaa, heraa, kaurahiutaleita.. mitä mauksi, peittämään kananmunan :D
Pöh, Ehrmann se vasta shaissen makusta onkin. Meikä liputtaa Valion puolesta.
Lähtipä Gigantista tuollainen Wilfan:n blenderi mukaan kun hintakaan ei paha ollut. Nyt tuli pyöräytettyä ensimmäinen pirtelö:
- Jäisiä mansikoita
- maitoa
- purkki ehrmannia
- vadelma fun lightia hieman makeutta antamaan
- loraus rypsiöljyä
Täytyy sanoa että aivan loistavaa! Tuohon kun vielä heraa heittää perään niin tietää mitä juo tästä eteenpäin välipalana :D
Itse blenderi vaikuttaa olevan ihan ok, murskasi jäiset mansikat sekunneissa. Hieman tosin haisee palaneelle sähkömoottorille? Liekö sitten uutuuttaan vai ominaisuus..
Itse itseäni lainaten. Lähes joka päiväisen käytön seurauksena tuo "Milfa" otti ja hajosi :D Mistään kovin fataalista ei ole kyse, vaan kulhon pohjassa olevaan muoviseen osaan tuli hiuksen hieno halkeama. Pisaroita tosin muodostuu kulhon alapuolelle, kun sen vettä lyö täyteen joten joutaapa takuuseen. Eli en voi tuota kyseistä värkkiä suositella ellei tuossa nyt ole kyseessä maanantaikappaleen materiaaliongelma.
Mina heivasin suosiolla blenderin, joka tuli kerran innolla ostettua. Mullakin silloin ajatuksissa, että jee - sillä saa sitten sekaisin kaikkea maan ja taivaan välillä. Tasan kaksi kertaa sitä käytin, ja sitten myin pois. Rasittava vehje, ja oli muuten tuollainen samanlainen OBH:n vehje.
Onneksi porukoilla oli kaapissa käyttämättömänä ihan perus sauvasekoitin. Se on ainakin mun sörsselyksissä toiminut hyvin. Rahkan ja banaanin saa siististi ja kätevästi sekaisin. Riittää siis minulle.