Fiona sanoi:...Pitäis alottaa karkkilakko. Potkisko joku mua vähän?
:whip: :whip: :whip: ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fiona sanoi:...Pitäis alottaa karkkilakko. Potkisko joku mua vähän?
Fritzu sanoi:Kuinka persiellään mun syömiset ovat (esim. tämä päivä):
Aamupala: tattaripuuroa+maitoa
Lounas: Koulussa iso annos perunamuusi-jauhelihasörsseriä,vettä,gluteeniton leipä, laskiaispulla
Välipala: 2 lenkkimakkaraa+maitoa
Välipala: Puolet rahkapurkista
Päivällinen: 2 perunaa, sianlihakastiketta, maitoa
Välipala/illallinen: loput rahkapurkista
Tänään oli sali vuorossa. Salia siis 3 krt/vko, aerobista (juoksua) 4krt/vko, hiihtoa satunnaisesti.
faidra sanoi:No ainakin tähän heti voi sanoa, että jos dieetillä olet, niin "normaalipäivänä" laskiaispulla ja pari lenkkimakkaraa voi olla vähän vääränlaista ravintoa. Pyri välttämään ruokia, joissa on paljon tyydyttynyttä rasvaa, ja ota päivän rasva-annos ennemmin esim. oliivi- tai rypsiöljystä. Pähkinät, avokado, rasvainen kala jne. on ihan hyviä tyydyttymättömän rasvan lähteitä.
En jaksanut nyt tuosta kaloreita alkaa edes arvailemaan, mutta arvioisin, että ainakaan itse en vastaavilla ruokamäärillä laihtuisi (toisaalta, mitä tarkoittaa iso annos? ). Siis olettaen, että syöt joka päivä suht samalla tavalla.
Sitten vähän tästä omasta dieetistä. Mulla meni viime viikko ihan hyvin, mutta makeanhimo on välillä ihan karmea -> menkat tulossa. Viikonloppuna olleet tuparit ei paljon auttaneet ;) Mut kroppa tuntuu timmimmältä kuin joulun tienoilla, ja se on tärkeintä. Onnistuin muutossa hävittämään mittanauhan, joten on vähän hankala arvioida onko missään suunnassa tapahtunut kutistumista. Silmämääräisesti arvioiden lantiosta on ehkä lähtenyt vähän. Pohkeissa erottuu lihakset Heh, kun sais ne näkymään muuallakin ihan selvästi! Vielä riittää hommaa kesään. Mut onneks on monta kuukautta vielä jäljellä.
Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon!
Depotti sanoi:Näiden kapseleiden myötä olen voinut lisätä ravintooni raejuuston ja rahkan ilman, että täytyy laukata vessassa päästelemässä sellaisia leijoja, että silmiä kirvelee ja nahkat lähtee naamasta. (Ja työkaveritkin ovat kiitollisia)
Sakael sanoi:Paino maanantaina taas tasan 60. Vielä perjantaina vaaka näytti 59, mutta kreatiinin käyttöönotto ja pikkusiskon synttärit tekivät tehtävänsä. Osaisikohan joku sanoa, kuinka paljon tuosta painonnoususta on mahdollisesti kreatiinin aiheuttamaa? Masentaa hieman vaa'an näyttämät lukemat, vaikka tiedänkin, että kyseinen kapistus pitäisi hävittää näköpiiristä. Mutta uudella innolla taas tällä viikolla ja salinvaihto varmaan piristää treenejäkin.
Jos sieltä peilistä tosiaan kurkistaa norppa, niin silloin veikkaan kyllä, että sitä rasvaa on, ja niihin nesteisiin on silloin turha vedota :lol2:Viivi sanoi:Monen ihmisen on vain hyvin vaikea käsittää nesteen ja läskin eroa, varsinkin jos peilistä katsoo takaisin norppa.
Sakael sanoi:Kiitti Vilmis taas jälleen kerran loistovastauksesta! Kyllähän mä sen tiesin, että krea kerää nestettä, mutta ehkä sillä ei tosiaan ole mitään merkitystä, sillä peilistä katsoo Viivin sanoja lainaten täysikasvuinen norppa. :(
Ajattelinkin, että voisin olla se ensimmäinen - ja toivottavasti viimeinen - tiimiläinen, joka jättää leikin kesken. Jotenkin tuntuu, että tästä ei tule yhtään mitään. :itku: Terveellisten elämäntapojen totuttelua jatkataan, mutta painon laskua en aktiivisesti enää jaksaa hakea, mutta lihasta senkin edestä. Ajatuksena olisi syödä kaksi viikkoa ylläpitokalorit/vähän plussaa ja viikko miinuksella. Tavoite saada lisää lihasta ja mahdollisesti pikku hiljaa päästä eroon ylimääräisistä. Miltä kuulostaa asiantuntevimpien korviin?
Fiona sanoi:Sen verran kuitenkin oon huomannut, että mulle ei tää matalahiilarinen dieetti sovi kovinkaan hyvin. Tai siis läskiä lähtee kyllä hyvin, mutta koko ajan on ihan armoton hiilari "nälkä", joka johtaa ahmimisiin.
Apua.