Team Fatless, 20 viikkoa ja -10kg

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Voi perse. Tää aamu meni ihan väärin.. Näin koko viime yön unta hirveistä mässyorgioista, söin kauhean säkin irtokarkkeja siinä unessa ja vaikka mitä. Sitten menin vaakaan, ja se näytti 75.5 kg!! :eek: Lopulta meijän kummatkin vaa ´at hajos ja mä jatkoin mässäämistä.. :D

Ton unen takia mua lähinnä huvittaa se, että mä oikeasti söin ihan päin helvettiä tänä aamuna -- mm. 200 g suklaajäätelöä, tuplan, croisantin, sämpylän, broilerleikettä, Edamia ja raejuustoa. Hihittelen täällä itsekseni, oli niin hölmö tunne herätä aamuyöllä monta kertaa ja kirota itsekseen omaa tyhmyyttä, ennen kuin tajusi, että enhän mä oikeesti oo lihonut 15 kiloa :) Oikeasti vaaka näytti 59.8 kg :thumbs:

Oon mä kyllä vähän urpo.. No, enivei, tänään salille ja vaikka spinningiin, niin eiköhän toi mässyttely oo hoidettu sillä..

:) Kuulostaa tutulle. Pitkän kisadietin loppusuoralla näin unta, että söin salaa sipsejä... ihanan suolaisia, ja mätin niitä kaksin käsin... herätessä melkein itkua väänsin, kun aattelin, että mitä mä imbesilli oikein oon menny tekemään.
Kesti tosiaan pitkän hetken, ennen kuin selvisin unenpöppöröstä ja tajusin, että se tosiaan oli vaan unta. Niin todentuntuinen, että hyvä ettei sipsin murusia ollu rinnuksilla herätessä.

Viikkoraporttia: Takana siis 4 viikkoa ja puntari näyttää noin 4 kg vähemmän. Hyvin pyyhkii siis. Vyötäröltä on kadonnut 5 cm. :) Olen pitänyt joka lauantai syöntipäivän, en ole syönyt iiiihan älyttömästi, mutta hyvin kuitenkin (pitsaa, ravintolassa pihviä...). Aamuaerobista 4-5 krt/viikko, á 45 min. Kalorit nyt noin 1700. Näyttää ainakin tällä hetkellä siltä, ettei vielä tarvii mennä alemmas.

Sitten vielä Kysymys!? Miksi jotkut fitness-kilpailijat jättävät maitotuotteet pois dieetillä???

No niin, pari viikkoa dieettiä takana. Mitään dramaattisia muutoksia ei ole tapahtunut, sillä mm. koeviikon takia on jäänyt salilla käyminen pois kokonaan. Ikävää kun lukio vie aivan kaiken ajan :curs: Spinningissä kuitenkin pyrkinyt käymään sen 2 krt/viikko.

Ruokavaliota olen kanssa pyrkinyt pitämään terveellisempänä. Aamupuuroa ja raejuustoa purkillinen joka aamu, vaikka väkisellä. Edelleen tuon koeviikon + sen aiheuttaman uupumuksen takia tuo päivällä syöminen on ollut vähän mitä on.. Useimiten ruokahalu on ollut päivisin kadoksissa ja ainoaksi ruoaksi on jäänyt pelkästään uunissa paistettava yrttivoipatonki. :jahas: Toivottavasti nyt saisi laitettua nuo syömisjutut kuntoon ja jaksaisi raahautua sinne salille.

Ja kuten She Devil sanoi, nämä "naisten jutskat" nostavat painoa ihan väkisellään. Eilen jo kauhuissani katsoin peilistä kun peilikuva oli niin turvonneen näköinen. Masentuneena sitten kävelin Ärrälle vuokraamaan leffan ja ostamaan sipsiä. :whip: Tänä aamuna otin kuitenkin itseäni niskasta kiinni ja HIITasin. Se oli kivaa! :hyper: Ihana kun täällä Uralin takanakaan (tunnetaan myös Ouluna) ei ole enää tyyliin -30 astetta pakkasta vaan mukavasti nollakeli. Tosin liukasta on, joten ei voinut ihan täysillä ottaa. Syke kuitenkin pysyi siinä 169-173 paikkeilla. Nyt ei malta odottaa, että pääsisi uudestaan. Valitettavasti mahdollisuudet HIITiin rajoittuvat pe-ma akselille, sillä muutoin koulu alkaa aina klo. 8, joten joko kymmenen aamut tai viikonloppu on ainoa mahdollisuus. Täytynee yrittää jos saisin mahdutettua aikatauluun semmoiset 3 krt/viikko.

Tästä se lähtee. Ja tsemppiä muillekin! :thumbs:
*Kesää odotellessa*

No juups,itselläni dieettiä ollut 12.1 asti eli about 6 vikkoa.
Kiloja lähtenyt tasan 3,eli suunnitelmien mukaan 0,5kg viikossa.
Ensimmäisellä viikolla lähti tosin kilo,ja kolmannella pysyi paikallaan.
Kalorit edelleen n.2000kc.
Aerobistakaan ei ole hurjasti tarvinnut lisätä,aika helposti menee näin alussaa ainakin.
Niin ja ensimmäinen dieetti minulla muuten :)
Ja vielä on treenipainot kasvanut samaa tahtia kuin ennenkin,ettei vielä ainakaan taantumista havaittavissa.

Olen tainnut rehkiä hieman liikaa kun tuntuu olevan ylikunnon oireita. Parina viime yönä en ole oikein saanut nukuttua kunnolla kun on jotenkin rauhaton olo. (yleensä nukun tosi sikeästi) ja leposykekin on tavallista korkeampi. Kieltämättä tuota aerobista onkin tullut tehtyä melko reippaasti kun on hirveä into päällä. Mutta yritetään rauhoittaa. Salirääkki sujuu hyvin.

Täällä kesäkondikseen hiotuminen on sujunut viime aikoina peiliin tuijottaen ja treenejä tehostaen.Paino ei putoa,mutta lähipiiri on huolissaan kun on kuulemma posket kuopalla :eek: Tissitkin on karanneet jonnekkin..
Mullakin toi ylikuntoon pamahtaminen vaanii toisinaan ja esim.tänään katsoin viisaammaksi jäädä lepopäivän viettoon,viikko menikin yhtäkyytiä ilman huileja.
Rasvaprossan mittauksessa olis tarkoitus käydä keväämmällä.
Treeni-iloa kaikille mimmeille!

Totaalinen väsymys iski noin viikko sitten, ajattelin taas huomenna mennä salille kokeilemaan miltä tuntuu. Paino ei ole ainakaan noussut vaikka en ole viikkoon liikkunut tai katsonut mitä suuhuni pistän :) Väsymystä tuli varmaan koulujutuista ja liian kovasta treenistä.

Tästä lähin pidän kevyemmän viikon säännöllisesti ja kuuntelen paremmin kroppaani.

Ostin viikonloppuna uuden vaa'an kun tuo vanha on ehkä väsynyt. Noh, suurta eroa en noitten välille kuitenkaan saanut, mutta näyttäpähän tuo uusi nyt selkeesti sitten ne kymmenesosatkin. Mutta viime viikosta sen mukaan +0,6 kg. Selittyy kyllä menkoilla ja uudella vaa'alla, vaikka paino kyllä vanhan vaa'an mukaan olikin tuossa jo paljon alhaisempi viikolla. Tai silloin mulla alkoikin siihen vaakaan luottamus mennä...

Viime viikolla oli salitreeni vähäisempää, kun oli muuta hommaa, mutta kävin sentään kaksi kertaa hölkkälenkillä. Ja oli ihana huomata, että jaloissa on kyllä voimaa, vanha vakkarilenkki kulki tauon jälkeen todella kevyesti.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Takaisin ruotuun, prkl

Viikko meni kohtuullisesti, mutta syöminen on ryöpsähtänyt vähän käsistä ja painoa tullut viikossa 1 kg :curs: Mut ei se mitään, nyt palataan takaisin ruotuun syömisten kanssa, pidän muutaman päivän ruokapäiväkirjaa ja siivoan kaikki herkut pois ruokavaliosta. Pakko puuttua asiaan tässä vaiheessa, laihduttaminen oli helppoa mut nyt karahdettiin hiukan kiville kun pitäisi pitää tää tavoitepaino. :(

Painolle joo voi jotain tehdä mutta mun maratoniprojekti menee jäihin ainakin joksikin aikaa, juoksut on ilmeisesti nyt mun osalta juostu. Polvet ei kestä hölkkää edes juoksumatolla, vaan turpoavat, jomottavat ja vihlovat :curs: :itku: :( Jouduin käymään melkoisen keskustelun itseni kanssa, mikä nyt sitten on tärkeää ja mikä ei: ilman juoksua voi kyllä elää mut meillä jokaisella on vain yhdet polvet joiden päällä pitää keikkua vielä muutama vuosikymmen. Vaan voi jessus että vitutti ja vituttaa vieläkin.

Paino oli tasan sama, kuin viime viikko sitten. Luulin kyllä, että ois voinu olla vähän enemmänkin. Viikonloppuna tankkailin surutta, ja nyt olis tarkoitus alkaa oikeesti laskeskelemaan, paljon ja mitä sitä todellisuudessa tuleekaan syötyä. Aerobisia aattelin lisäillä pikku hiljaa kuvioihin, ja vielä kun pääsis treenamaan säännöllisesti, niin hyvä olis. Viime viikolla vapaat hetket meni lähinnä siihen, kun nukuin univelkoja pois... mutta eikun uuteen ja parempaan viikkoon!

Moi, vieläkö pääsee porukkaan mukaan? oon seuraillu tätä palstaa jo aika pitkään mut nyt sit viimein aattelin liittyä team fatlesiin.. :) Oon ollu nyt tasan kaksi viikkoa vähähiilihydraattisella dieetillä (aika pitkälti south beach dieettiä noudattaen) ja oon samalla alkanu käymään ahkerammin salilla tarkottaen vähintään neljää kertaa viikossa. Painonlasku on alkanu tosi kivasti; 2,5 kiloo kevyempänä jo!!
Tavoitteena ois päästä vielä viidestä kilosta jolloin painoa olis n.60. Oon 174 cm pitkä. Oon ihan muuten tyytyväinen itseeni mut vatsa pömpöttää ihan liikaa!! En oo syöny ns. huonoi hiilarei ollenkaan kahteen viikkoon ja on kyl auttanu tohon vatsan turvotukseen. Oon siis jättäny sokerit, leipomotuotteet, pastan, riisin ja perunan kokonaan pois.

Uteliaisuuttani kyselen vielä että mitä te muut syötte aamiaiseksi?

power puff girl sanoi:
Moi, vieläkö pääsee porukkaan mukaan? En oo syöny ns. huonoi hiilarei ollenkaan kahteen viikkoon ja on kyl auttanu tohon vatsan turvotukseen. Oon siis jättäny sokerit, leipomotuotteet, pastan, riisin ja perunan kokonaan pois.

Tähän tiimiin pääsee aina mukaan, eikä koskaan ole liian myöhäistä :)

Aamupalaksi tänään 250g soijajugurttia, jonne 20g soijaprotskua sekaan. Tavallisesti diettiaamupalana, ja muutenkin on kaura- ja vehnälesepuuro + ja raejuustoa selkään.

Riisiä (varsinkaan täysjyvä sellaista) en kyllä lukis ns. huonoihin hiilareihin. Vai tarkoititko, että nyt, kun noudatat vähähiilarista diettiä, niin siksi olet jättänyt nuo hiilarilähteet pois?

power puff girl sanoi:

Mie syön puuroa joka ainoa aamu: puolet 4-viljan hiutaleita ja puolet ruishiutaleita, valmistetaan mikrossa virallista ohjetta isompaan vesimäärään että tulee puuron ja vellin sekoitusta :D . Sekaan pakastemarjoja (mustikoita tai vadelmia) ja proteiinijauhetta. Puuron lisäksi aamulla menee kurkusta alas vitamiinit ja hivenaineet sekä pellavansiemenöljy. Aika vähän on vaihtelua mun aamupalassa mutta puurollä lähtee päivä käyntiin paremmin ja vanhemmiten herkistynyt vatsakin tykkää puurosta. :nami:

Olen uteliaisuuttani lueskellut tätä threadiä, jos vaikka saisin vinkkejä itellenikin. Miulta ei kyllä painon- tai rasvanpudotus helpolla suju. Olen liikaa makean perään. Mutta jospa koettaisin nyt tässä laskiaisen ja pääsiäisen välissä. Tähän aikaan vuodesta kun yleensä aina jätän oluen ynnä suklaan pois suuhunpantavien listalta. Saman tien voisin jättää muutkin makeiset. On kotona miullakin eräät "motivointipöksyiksi" kelpaavat. Eilen kun niitä sovitin, totesin mahtumisen olevan kiinni pienestä määrästä löysää masulla ja lantiolla. Ajattelin myös, että jos tavoitteensa julkistaa, siitä pitää helpommin kiinni.

Ruuan punnitsemiseen en lähe (eipä ole välineitäkään). Mutta voinen saada jotakin aikaan pelkällä ruokavalion siivouksella ja aerobisen lisäämisellä. Syön kyllä muuten hyvin ja monipuolisesti, usein kyllä mahottoman paljon (lue: liikaa eli ähkyyn). Joten tiimi sai tänään kaksikin uutta, kun power puff girl astuu myös remmiin.

Hei taas, eli oon ollu nyt kaks viikkoo ihan kokeilumieles ilman rakastamaani leipää, riisii, pastaa jne. ja tänään söin aamupalaks ekaa kertaa puuroo (raejuuston kera), muuten oon vedelly kahden munan munakkaita pinaatilla tai kinkulla höystettynä.. :) Oon huomannu et pastaa tai riisii ei oo tehny yhtään mieli mut toi leipä... kääks.

Alkaa jo tökkii kanamuna-aamiaiset, joten ajattelin ruveta nyt sit hiljalleen lisäilee mm. täysjyväriisiä ja ruisleipää (mitä tääl ulkomail on joskus vähä vaikee löytää) ja muita hiilareit vähä enemmän.
Oon syöny tosi protskupainotteisesti ja tuntuu ettei maha oikeen toimi kunnolla. Oisko jotain vinkkei mil sais vähän vilkastettua aineenvaihduntaa..? Kaveri lähti tänään suomeen lomailee ja tilasinkin et se tois mul pirkan sokeritonta lakua ku sitä tääl jossain toises keskustelus kovasti kehuttiin kelpo laksatiiviksi.. :D

Muuten oon tääl tosi onnellises asemas ruokien suhteen. Esim. puol kiloo 0% rahkaa maksaa vaan 50 c!!

power puff girl sanoi:
Oon syöny tosi protskupainotteisesti ja tuntuu ettei maha oikeen toimi kunnolla. Oisko jotain vinkkei mil sais vähän vilkastettua aineenvaihduntaa..? QUOTE]

Kovasti proteiinipainotteinen ruokavalio pistää kyllä ihmisen ummelle, kuidut ne on jotka jyrää aineenvaihdunnassa. Eli täysjyväleipää (kuituprosentti vähintään 7, mielellään 10 tai yli), -riisiä ja kasviksia kun lisäät lautaselle, niin hyvä tulee. Sehän on se 25-35 grammaa kuitua mitä ihmisen tulisi saada päivittäin, kyllä sitten posti kulkee :D Mut aloita varovasti ettei tule vatsanpuruja, ja muista juoda vettä tarpeeksi.

Mulla ei oo tän viikon osalta oikein vielä raportoitavaa, ts. oon aina sunnuntait ja maanantait töissä ni se sekottaa jonkin verran, eli " virallisen " ( joo, on tää tarkkaa ja virallista puuhaa :D ) painon katson huomenna tai keskiviikkona. Muuten viikonloppu on mennyt syömisten osalta ihan hyvin, vähän on mennyt karkkiakin.. Pitäis alottaa karkkilakko. Potkisko joku mua vähän? :)

Edit. Tiinuli, oletko käynyt Abs - tunnilla? Nimimerkillä " vatsat vieläkin kipeänä perjantaisesta ".

Mulla on painon lasku pysähtynyt nyt kokonaan. Töitä oon tehnyt kaks viikkoa putkeen yhdellä vapaapäivällä ja syömisessä rytmi on ihan ihan kateissa. Tulee syötyä mitää ehtii ja silloin kun on. Nyt on ilmaantunut inhottava pisto ja kouristus vatsaan, joten ei meinaa saada edes ruokaa alas. Ärsyttää! Onneksi pitäisi töitten/koulun suhteen alkaa kohta taas normaalit kuviot. Vielä kun tämä masukipu katoaisi.. (Pitää lopettaa stressaaminen, jotenkin)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom