GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Team Fatless, 20 viikkoa ja -10kg

Metri sanoi:
Vilma-Liina, otatko sie kreatiinisi ennen treeniä? Ihan heti ennen vai puolisen tuntia ennen? Entä sitten treenin jälkeen, otatko heti? Miun palautusjuomassa on tuoteselosteen mukaan itsessään jo kreaa, tarvinneeko enää ottaa?

Pikkusen viiveellä tulee Metri sinulle vastaus, kun nyt vasta huomasin tän. En ole ottanut ennen treeniä, vaan vasta jälkeen, eli palautumisjuomassa. Ja drinksun juon heti treenin jälkeen. Yleensä palautumisjuomissa on aika vähän kreatiinia, ( ehkä jotain 2 - 5 g:n luokkaa? ), joten oon mittalusikalla lisännyt itse. Samoin joskus glutamiinia, mutta siitä tuppaa vaan tulemaan pää kipeäksi.

Kysyin tuota, koska olen kuullut (ja itsekin havainnut), että alle puoli tuntia, mutta ei ihan heti ennen treeniä otettava kreatiini antaa mukavasti potkua siihen päivän pääliikkeeseen, jonka teen aina ekana. Sitten kuulema krean vaikutus alkaa vähetä. Ennen kuin aloin käyttää palautusjuomaa, ruukasin ottaa kreaa myös treenin jälkeen. Taidan nyt sitten lisätä palautusjuomaani pikkuisen kreatiinia. (Hifistelyä or not?)

Aiheeseemme dieettaus, parin päivän aikana olen pystynyt säännöstelemään ruoka-annoksiani. Makeannälkääni olen ottanut appelsiinia tai omenan. Olo on heti kevyempi, ja vaakakin näyttää vähemmän. Iski vain mokoma flunssan päälle, niin että en uskalla lähteä salille, saatikka minnekään aerobiselle, vaikka ilima on kuin morsian. :curs: Tulen kohta sairaaksi tästä toimettomuudesta.

Vastaan tähän vaikka multa ei mitään kysyttykään :evil:
Itse otan aina n. 30min. ennen treeniä kreatiinia n. 5g ja ainakin mulla lisää tehoa ja tuo pumppia lihaksiin ihan eri tavalla. Palautusjuomassa menee sitten se toinen 5g. Sekoitan siis palutusjuoman itse. Kreatiinina mulla on Leaderin kreaa, ja vaikka kyseinen merkki onkin täällä haukuttu ihan lyttyyn, niin ainakin krea potkii mulla paremmin kuin esim. Fastin. Muita tuotteita en ole Leaderiltä edes kokeillut, enkä koe tällä hetkellä tarvetta kokeillakaan... palautusjuoma ainakin maistuu kaverin mielestä melko :kakka: ...

:offtopic: Paljonko kreatiini on teillä varastoinut nestettä kehoon? Aloitin krean käytön muutama viikko sitten, ja 2,5 kg pamahti samantien painoa lisää! Lisäksi ei tuntunut vaikuttavan tuloksiin mitenkään, joten koska ainoa vaikutus tuntui olevan ylimääräinen neste hyllymässä ihon alla + ilmavaivat, lopetin nyt koko kreatiinin käytön :(

Tai sitte jokin muu asia vaikutti tuohon nesteeseen, en tiedä...?

Mulla ei kreatiini vaikuttanu painoon kuin noin kilon verran. Tosin siis elopainoakin on vain n. 48-49, eikä kovin paljon sitä lihasmassaa, mihin neste kertyisi :)

Nyt on toinen kreatiinikausi menossa ja ekalla kertaa se tankkaus (4 x 5 g/pvä) pisti mahan ihan sekaisin, eli se jäi kahteen päivään ja sit aloin ottaan sen 5 g/pvä. Tokalla kerralla taas masu ei reagoinu mitenkään, vaikka pidin sen viis päivää tankkausta alussa. Molemmilla kerroilla käytin Evolutionin kreaa.

Mulla krea kerää ehkä kilon nesteenä, jonkin verran näkyy poskissa :( ja vyötäröllä, mutta kun kroppa tiukentuu tässä dieetillä, niin se ei enää niin häiritse. (Ja sen tietää mistä se tulee...) Ainakin niin oli viime keväänä. Mulla tuo ainakin niin paljo lisätehoa treeniin että kannattaa käyttää. Lisäksi lihakset näyttää pulleemmilta, mikä on tietty jees, varsinkin ojentajatreenin lopussa on aina niin pumpissa ettei meinaa ovista mahtua :D ja sekös vasta kivaa on!! Vatsavaivoja ei oo ikinä ollu edes tankkausvaiheessa.

Noniin. Tänä aamuna paino oli 64.2kg, säälittävät 100g alempana kuin viime viikolla. Pistin kuvia tonne VIP-galleriaan joten sieltä voi käydä tsekkaamassa mikä on tilanne nyt. Lupaan ja vannon että tästä päivästä lähtien 8-12vk eteenpäin (tuloksista riippuen) dieettaan ja kiristelen kesää kohti. Pakko on, ällöä rasvaa ihan liikaa vielä. Jos sais ne minimaaliset lihaksetkin näkymään joskus :D

Tsemppiä muillekin mimmeille :haart: ! Mulla ainakin vihdoin motivaatio on taas kova! :hyper:

Alkaa sen verran vituttaa tässä vaiheessa, että katson turhaksi jatkaa diettaamista. Kaloreita on vähennelty, liikuntaa enemmän kuin tarpeeksi ja mitään ei edelleenkään tapahdu. Turha ilo oli sekin vähäinen 0,5kg pudotus tuossa vähän aikaa sitten kun nyt se 0,5kg on tullut jostain syystä takaisin.
Diettaaminen on ollut pelkkää itkua ja hammasten kiristystä enkä tiedä enää mitä tekisin. Ruoka on ensimmäisenä mielessä kun herää ja päivän päämäränä on ruokailuhetket.
Toivon kuitenkin muille intoa dietin jatkoon! T: nimim. "Läskiksi tuomittu?"

hmm... tutulta kuulostaa. Diettaaminen on hankala laji: joiltakin se onnistuu "tuosta vaan" ja toisilla jokainen hävitetty rasvagramma on hirmu työn takana.

Olen jo pyhästi luvannut, että jos joskus pääsen hoikaksi (ja lihakset säilyy) niin kirjoitan ohjekirjan, jota jaan ilmaiseksi ja toitotan ilosanomaa kaikille niin netissä, lehtien palstoilla kuin tv:ssä. Aloitan uuden uran läskinvastaisena soturina.

Olen lähes varma, että joku tietää oikean vastauksen "stubborn fattiin" jo nyt, mutta panttaa tietoa ilkeyksissään...

Tämä junnaaminen on perin ärsyttävää, varsinkin kun tietää että vaaka kyllä heilahtaisi roisista alaspäin jos aloittaisi perinteisen "kaalisoppa" tms. epäterveellisen dietin. Siinä lähtisi kyllä sitten ne lihaksetkin, joten ei raatsi aloittaa. Mutta se on NIIIIN ihanaa kun vaaka heilahtaa alaspäin...

Ironbutt sanoi:
Mutta se on NIIIIN ihanaa kun vaaka heilahtaa alaspäin...

... tai kun huomaa mahtuvansa niihin ammoin ostettuihin pöksyihin.

Lomamässäilyn jälkeen palasin miekin ruotuun. Hedelmiä olen makeannälkään rouskuttanut ja ruokatunnilla ottanut murkinaa hillitysti. Saunajuomana tällä hetkellä oluen sijasta Vichy. Flunssaa vaan pukkaa päälle, niin että en ole uskaltanut tällä viikolla käydä salilla vielä kertaakaan, en liioin mitään aerobistakaan. Eilen käväisin sählyä pelailemassa.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Jaahans. Piiitkän tauon jälkeen pääsen taas lukemaan ja kirjoittelemaan Pakkikselle (kamalat vieroitusoireet - se netti ilmestyy kyllä kotikoneelle HETI kun talous sen sallii), ja heti eka viesti on hirveää selittelyä :D Mutta niin vain on käynyt, että yksityiselämän mullistukset (=sinkuksi jälleen) ja sairastelut pistivät meikäläiset treenit melkeinpä totaalitauolle ja ruokailut AIVAN perseelleen parin, kolmen viikon ajaksi *jokinorsufiilis* :urjo: No, tämän viikon alussa otin itseäni niskasta kiinni ja raahasin ruhoni salille ynnä siivosin syömiseni, ja johan alkaa taas elämä maistua :) Tällä hetkellä en kuitenkaan dieettaa, vaan pidän kalorit n. 2200-2500 välillä normaalipäivinä, ja viikonloppuisin sitten vähän herkkuja päälle ;) Otetaan nyt ensin treeneissä tullut takapakki kiinni, ja katsotaan sitten huhtikuun alun vaiheilla, josko napsaistaisiin parit kilot fläsää pois kesää varten... ja kun muistetaan, että meikäläisen 162 cm:n "mittavaan" varteen on kertynyt elopainoa n. 64-65 kg:n arvosta, niin kyllähän tuosta muutaman kilon voisi huoletta napsaistakin :D

Mä olen sitten 200 gramman päässä asettamastani tavoitepainosta... Ehkä sitä voisi tietenkin tiputtaa lisääkin, mutta ei se paino nyt ole pääasia. Täytyy tässä vähän miettiä uusia tavoitteita. Perjantantaina on mun kuukausittainen kuvien otto -päiväkin.

Tätä viestiketjua kun lukee niin tulee semmonen olo että itselläkin pitäis päästä salille ja kiristelemään! Kotona ei viitsi vaakaan päin vilkaistakaan ja neuvolassa tekee mieli sulloa tulpat korviin!! Vielä pitäis "kärvistellä" 8 viikkoo tän mahan kanssa... jos sitten pikkuhiljaa pääsis taas treenit aloittamaan.
Tsemppiä kaikille kiristelijöille!

Aika hiljaista on ollut, niin painonpudotuksen kuin pakkiksen lukemisenkin kanssa. Nyt vihdoin saatiin kotiin netti pelittämään :)
Mun dietti on ollut tuskastuttavaa sahaamista. Paino on pyörinyt pahimmillaan 67 kg:ssä ja parhaimmillaan 63,4 kg:ssä. Nyt se tuntuu jämähtäneen 65 kiloon.
Noh onhan tässä vielä vähän aikaa. Olen lisännyt liikuntaa ja alkanut sauvakävellä 45 min 4-5 kertaa viikossa, hiitin lisäksi.
Jos ei mitään ala tapahtua niin johan on ihme. Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa.

Xedra sanoi:
Tätä viestiketjua kun lukee niin tulee semmonen olo että itselläkin pitäis päästä salille ja kiristelemään! Kotona ei viitsi vaakaan päin vilkaistakaan ja neuvolassa tekee mieli sulloa tulpat korviin!! Vielä pitäis "kärvistellä" 8 viikkoo tän mahan kanssa... jos sitten pikkuhiljaa pääsis taas treenit aloittamaan.
Tsemppiä kaikille kiristelijöille!
Tsemppiä vaan sinulle tulevaan koitokseen. Älä turhaan murehdi, kyllä ne kilot ja kaikki mahdolliset vaivat sitten katoaa h-hetken jälkeen. :thumbs:

Pientä päivitystä...
Ekan viikon aikana en tehnyt yhtään aerobista (enkä vielä nyt toisenkaan viikon aikana), ja salitreenejä oli se normaali 4 (Tein muuten yhen enkanki jalkatreenissä --> Smithissä kyykkäsin 15x70kg ja 8x75kg, vaikka oli vasta tokka kerta ku tein koko liikettä... olin ihan jees tyytyväinen, vaikka ei mulla ole hajuakaan mikä olis oikeesti ok tulos...).
Söin 1600-1700 kcal, joka on hieman enemmänkin kuin mihin olen tottunut. Mässyttelyt vain pois, ja vaaka näytti ma-aamuna vain 200g vähemmän ku viikko siitä. Ei siis paljonkaan, mutta onneksi otin tänä aamuna myös cm-mitat. Vyötäröltä lähtenyt 1,5 cm ja "jenkoista" 3cm!! :D
Ei se vaaka kyllä paljoa kerro... Pepustakin oli jo lähtenyt sentti! Olo on ollut mahtava koko ajan, ja satunnaiset herkkumieliteot olen onneksi saanut pidettyä kurissa enkä ole revennyt mihinkään...
Ihan uutta intoa tuli kun otin nuo uudet mitat... ei tää ihan turhaa oo sittenkään. Lauantaina tulee siis 2 viikkoa täyteen dieettiä, ja ajattelin ottaa mukaan pari aerobista per viikko, ja jatkaa muuten samaan malliin.

Hei ja Hui, on ollut niin kiirettä, että en ole muistanut kirjoitella kuulumisia, enkä ole edes vieraillut pakkotoistossa!

No, paino on pudonnut 6 kg, mihin olen ihan tyytyväinen, vaikkakin muutamia kunnon mässäilypäiviä on takana, eikä ne ole aina rajoittuneet vain yhteen päivään, viime viikolla(kin) "repesin" torstaina ja sitä jatkui aina lauantai-iltaan saakka. Arvatkaa mikä olo oli pari päivää, oikea "syöntikrapula"... :( turvotusta, heikko olo ja väsy, suoraan sanoen p...a maistui suussa...mutta olen siis palannut takaisin ruotuun!

Vielä kun saisi 4 kg pois, niin johan alkais näyttää hyvältä :thumbs:

Voihan hemmetti... Junnaaminen iski painon kanssa täälläkin. Järkyttävät 67 kg (on muuten mun enkat ikinä) oli lähtöpaino, reilu viikko ruokavalion "järkevöittämistä", kalorit ollut vaihtelevasti 1200-1600 kcal:n välillä, ja nyt sitten junnataan 65 kg:ssa. Taidan heittää vaa'an parvekkeelta ulos....

Muutamat ekat kilot tais olla nesteitä, ja peilistä katsoo kyllä siinä mielessä hiukan kapeampikasvoinen olento, mutta.... Miten ihmeessä tästä eteenpäin? Toisaalta en ole juuri aikaisemmin tosissani dietannut, lähinnä on ollut vaan sellaisia "paluu ruotuun"-päiviä, muttei mitään pitkäkestoisempaa. Olenko vaan kärsimätön? Liikun sen minkä ehdin, salitreeniä ja aerobista 4-5krt vkossa, yritän nyt tunkea aikatauluuni puolen tunnin aamuaerobiset, kunhan vaan ehdin, jos niillä sais jotain vaikutusta tähän junnaamiseen.

Syömisistäni sen verran, että proteiinipainoitteisia aterioita 4-5 krt / pvä (tavoite olis 6, mutta tuntuu etten koskaan saa syömisiäni niin järjestelmällisiksi).

Hermostuttavaa... Ajattelin että tää olis ollut vähän helpompi juttu... Mutta ei kai auta kun jatkaa vaan ja uskoa lujasti, että lopussa kiitos seisoo. Toisaaltahan tuo näyttää, että hei, 2 kg/vko on tippunut, mutta jos se sitä rataa tippuisi, johan tuon painon olisi pitänyt jossain vaiheessa käväistä jo 64 kg:ssakin.

Ettet söis liian vähän? Mä oon 168cm/59kg ja mulla alkaa paino tippua jo 2000kcal/päivä.

Otan pienen aikalisän tiim fätlessistä, kun kova punttitreeni ja kevyt diettaus meinaa laittaa maitotehtaan lakkoilemaan.. joten kuulostellaan vähän aikaa, mitä tapahtuu, ja kuinka sitten etenen hommassa.

Dietti sujui muutoin ihan toivotulla tavalla, mutta nyt on aikalisän paikka.

Suositut

Back
Ylös Bottom