GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Team Fatless, 20 viikkoa ja -10kg

Jees! Eli täälläki fättiä löytyy ja rasvoja pitäis saada alemmas. Kaks viikkoo takana ja 13 ees. Proteiinit lasken päivittäin, muuten ei aika ja resurssit riitä. Eilen tuli kuitenkin vähä tsekkailtua ja alle 2000kcal menee päivittäin. Aamupaino oli eilen 65,5kg ja mitä alemmas sitä sais hilattua niin sitä parempi. Jos 60kg pääsis niin vois sen yhden terassisiiderin ottaa! Mä pidän tankkaus päivän joka toinen viikko, potkis konetta välillä kovemmalle teholle.. Ja on porkkanoita matkan varrella.

Oli viime torstaina tankkipäivä, jota olin oottanu ku kuuta nousevaa, mut yllätysyllätys ruokahalu oli just tuolta päivältä kadonnu kuin pieru saharaan.. Sain kuitenki hiilareita kasaan, mulle syöminen ei oo ikinä tuottanu ongelmia. Seuraavalle tankkipäivälle pizza on tilattu jo!

Jäin just kreatauolle, ja täytyy myöntää ett aika pyörees kunnos olin ku paras tankkaus oli päällä. Mulle ei tullu vyötärölle (mikä ihme??), vaan yläkroppaan: selkään ja käsiin. Peilistä näytti pelottavan suurelta.. Nyt kuitenki paluu todellisuuteen. Usean viikon tauko ja vedän seuraavan kreatankkauksen. Treeni kulki ja kulkee pirun hyvin!

Hätähuuto naiset,

Nää lomaviikot on sitten viheliäisiä!! Tekis mieli popsia koko ajan jotain herkkuja. Menkat vielä oikein auttaa asiaa :( Dieetti-into on kyllä nyt niin miinuksen puolella, ettei ole tosikaan. Pitäis varmaan liittyä vipiksi niin sais tsemppiä tuijottelemalla kuvagalleriaa ;)

Tän viikon syömiset on kyllä menny ihan metsään. En jotenkin saa nyt itteeni yhtään tsempattua, tulee syötyä ihan mitä mieli tekee. Pikkusisko oli lomailemassa mun luona ja tietäähän sen millaisia herkutteluiltoja sitä tuli vietettyä. Paino oli tosin 64.3kg tänään, ihan normaali, ja ihmeen alhainen ottaen huomioon nämä naisten viikot. Vyötärö vaan tuntuu kamalan leveältä ja treenivaatteisiin ahtautuminen inhottaa, kun tuntuu että kahvat pursuaa housuista ja kyykätessä massu vaan roikkuu ;)

Uusin vähän saliohjelmaani viime viikolla ja se ainakin tuntuu olevan tehokas, sen verran on paikat jumissa. Käyn siis kolmesti viikossa. Mä olen treenien puolesta hieman hukassa. Luulisin, että mulla on oikeassa päkiässä joku hiusmurtuma tai vastaava, kun en ole voinut juosta enkä käydä bicissä sitten syksyn, ja sen vuoksi aerobiset on ihan retuperällä. Uinti yms on niin tylsää etten saa itteeni sinne hallille millään. Oisko ehdotuksia tähän? Tosi hankala varmaan kauheena kiristellä ilman mitään aerobista. Kävelylenkeillä käyn kyllä n. 2krt viikossa jalasta huolimatta, ja ratsastamassa kerran viikossa.

Tässä tulee nyt niin sekavaa tekstiä että toivottavasti edes joku saa selvää. Tuon treeniasian vuoksi mietityttää sitten nuo kaloritkin - mikähän nyt ois sopiva määrä päivittäin, että paino putoais hitaasti pari kiloa. Jos paino on tuon 64.3kg, pituus 168cm, niin miltä kuulostaa 1600kcal noilla liikuntamäärillä?

Tsemppiä huomenna alkavaan uuteen viikkoon, toivottavasti muilla on enemmän raportoitavaa kuin mulla :)

Faidra, mulla ihan sama ongelma! Oon syönyt koko viikon ihan päin p****ttä! Vaikka en varsinaisesti dieetillä ookaan vaan yritän lähinnä syödä vähän paremmin niin ärsyttää silti! No, nyt oon ollut ruodossa kaks päivää ja nyt pidän tästä kiinni!

Mulla ongelmana on lähinnä se, et painoa ei oikeestaan tarvis pudottaa, korkeintaan pari kiloa vois lähteä ja siks on motivaatio vähän hakuses... Tulee aina ajateltua, et onhan tää kroppa jo ihan ok kuosissa ja siinä sit mennään taas... Sit ryhdistäydytään taas ja sama rata jatkuu... Ratkaisuja?

Ilonpäivä on koittanut! Kuten tiedätte, diettini lähti hyvin hitaanlaisesti käyntiin ja monta viikkoa junnattiin samoissa lukemissa.
Tänä aamuna hymy levisi kasvoilleni koska painoni on sittenkin lähtenyt laskuun. 0,5kg tippunut alun 1kg:n lisäksi. Siis alun 1kg:n painonpudotuksen jälkeen paino pysyi samassa melkeinpä kuukauden ja tänä aamuna siis päästiin uusille alemmille lukemille.
Joten en vielä luovuta, ja aikaahan dietata on vaikka loppuelämä....

Hmmmm.. Mimmit rakkaat, auttakaa nyt hämmentynyttä tyttöä mäessä.

Lueskeltuani netistä muutamia sivuja rasvanpoltosta ja kuntoilusta, olin entistäkin hämmentyneempi. Eli ongelmana nämä ravintoaineet. Jossain sanotaan, että kannattaa panostaa proteiineihin, kun taas jossain sanotaan, että panosta hiilihydraatteihin, jos haluat polttaa rasvaa. Nyt ei enää tiedä mitä tässä pitäisi syödä. :itku:

Laihiksella on oltu jo muutama kuukausi. Mitään suurempia muutoksia ei ole tapahtunut, mutta odotellaan, odotellaan.. Syöminen on jäänyt melko vähälle, koska ruokahalu on aika lailla kadoksissa (kuten jo tuossa joskus aiemmin postauksessani mainitsin..). Ruokavalio koostuu kuitenkin aikalailla puurosta, raejuustosta (noin 1 purkki aamupuuron seassa ja päivisin nappailen aina välillä tätä), rahkaherkusta (½ purkkia rahkaa, jonkun verran banaanijogurttia ja paljon vehnäleseitä. Ah, tätä menee ainakin se 2-3 annosta päivässä :kuola: ), ja silloin kun saan pakotettua itseni syömään, niin ateria koostuu yleensä perunoista ja porkkanapaistikkaista. Salaattiakin tulee puputettua jonkin verran, pitäisi vaan lisää sitäkin syödä. Lisäksi olen alkanut syödä Multitabseja, koska olo on aina vähän väsähtänyt. Myös 4 helokkiöljykapselia päivässä (liekö näistäkään mitään hyötyä, mutta otetaan nyt kuitenkin)

Ja jos mimmien joukosta löytyy kasvisruokavaliota noudattavia laihduttajia, niin löytyisikö minkäänlaista ruoka- tai reseptivinkkiä? Itse olen ollut kasvissyöjä jo 3 vuotta, ja edelleen olen ihan pökkelö niiden kasvisruokien valmistuksessa, eli erittäin yksipuolinen ravinto.

Liikuntana edelleen se spinning 2-3 krt/viikko. Salilla pari kertaa viikossa ja HIIT silloin kun vaan joutaa. Tulikin mieleeni, että jos juoksee HIITin, niin kannattaako tehdä samana päivänä muuta harjoitusta?
Tarkoitus olisi nyt lisätä vielä uinti harrastuksiin. Kunhan nyt uskaltaisi sinne uimaan (ikävät jenkkakahvat ovat vetäneet itsetunnon pohjamutiin..). Huomenaamulla ajattelin ottaa itseäni niskasta kiinni ja mennä ennen kukonlaulua sinne uimaan kun kerta kyytikin on tiedossa näin aamuisin.
Kyllä tästä vielä noustaan (paino lasketaan :lol2: )

Kiitos, jos joku ihana ihminen voisi nyt auttaa tässä hädässä, niin ei menisi ihan motivaatio tämän laihdutuksen kanssa.

Tilannekatsaus ei ole kovin iloinen... Paino pysyy siinä missä pitääkin, mutta jo aiemmin mainitsemani polvihässäkkä sen kun pahenee. Polvia jomottaa ja vihloo, ja viimeviikkoisen flunssan takia vaivat sen kun pahenivat. Työterveyshoitaja sanoi, että vuodenvaihteessa sairastamani influenssan seurauksena on voinut tulla niveliin jokin tulehdus, jota rasitus on pahentanut. :( Lepoon määräsivät kunnes lääkäri tutkii mikä on vialla. Kävellä sentään saa, mutta alan jo hyppiä seinille kun en saa juosta, en pyöräillä, en treenata salilla :curs:

Toki tärkeintä olisi se, että pysytisin kävelemään jaloillani vielä vanhanakin, eli ei auta muu kuin totella...

Edit: typot

Niin se meni "persiille" tämäkin homma mutta kyllä tästä vielä noustaan !

Melkoinen itku ja hammasten kiristys on ollut tässä viimeiset 13 päivää, noin niinkuin ihan kirjaimmellisesti. Teloin itseni oikein kunnolla laskettelumäessä kun iso äijän köriläs laski päälle. Naama on ollut turvoksissa, silmät mustana (ovat edelleen), jalka kipeä (on edelleen), etuhampaasta puolet pois (nyt jo paikattu) jne..... Mieli on ollut jo toista viikkoa ihan maassa kun on joutunut olemaan neljän seinän sisällä. Ei ole oikein kantti kestänyt lähteä ihmisten ilmoille ja siksi treenit ovat jääneet. Se hyvä puoli tässä on ollut, että ruoka ei ole maistunut ja reippa kilo on tipahtanut painosta. No, se voi olla kyllä nestettä koska shokki ja harmistus purkautui itkemällä.

Mutta, tässä nyt parannellaan ja eletään toivossa, että ensi viikolla pääsisi jo treenaamaan kunnolla.

Mukavaa ja ihanan aurinkoista loppuviikkoa kaikille !

Ps. Laskettelijamimmit ! Jos teillä ei ole vielä kypärää, niin ostakaa ihmeessä ! Itse en mahtanut mitään sille kun toinen laski päälle. Ilman kypärää ja suojalaseja olisi käynyt paljon pahemmin.

Pikaista paranemista Aliisa! Se on aina paskamaista odotella kärsimättömänä, koska pääsee treenaamaan, mutta pidemmällä aikavälillä tuokin on tosi pieni takapakki. Mulla tuli viime syksynä parin kuukauden katkos katkenneen käden takia ja keskelle parhainta treeniputkea, ja itse asiassa eräät tärkeät kisat meni myös sen takia sivu suun. Ajattelen aina kuitenkin niin, että on hyvä ettei käynyt pahemmin, sama sun tapauksessa. Turha niitä hampaita on kiristellä, shit happens, tärkeintä on pysyä positiivisella mielellä :)

Oikein mukavaa loppuviikkoa sinullekin, ja muille myös, ja mene nyt ihmeessä ulos, siellä on ihana auringonpaiste :)

Hyvä minä

Tänne kuuluu oikein hyvää, paino pudonnut 3 kg ja parasta on mittanauha. Miinuksia vyötärö 4cm. rinnan alta 3cm, lantio 1cm.
Helpolla ei ole yksikään gramma lähtenyt, paljon liikuntaa että illalla yheksän jälkeen suunnilleen tajuttomana kaatuu sänkyyn, jos osuu kohalle.
Mutta tyytyväinen, kesä tulee ja vaatteet vähenee,,
Tsemppiä kaikille muillekin ja onnistumisen iloa :love:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Yksi jäsen lisää iloiseen "viikko-ihan-persiilleen-syöty" -kerhoon. Lomalla taisivat illalliset maistua liian hyvin (hotelli-illalliset), samoin egyptiläinen Sakara-olut. Ennen paino 72,6 kg, lomalle lähteissä 70,6 kg ja nyt lomalta tultua - ilikiänkö sannoo - 72,3 kg. Luotettava mittaus, koska se mitattiin kisavaa'alla. No, nyt taas itseä niskasta kiinnes ja kaikki turha romu ruuasta poies. Samoin ölvi.

Vilma-Liina, otatko sie kreatiinisi ennen treeniä? Ihan heti ennen vai puolisen tuntia ennen? Entä sitten treenin jälkeen, otatko heti? Miun palautusjuomassa on tuoteselosteen mukaan itsessään jo kreaa, tarvinneeko enää ottaa? Suunnittelin tässä aloittavani taas kreakuurin. Mie kun en varsinaisella dieetillä edes ole, nyt alkaa kausi isoilla painoilla ja vähillä toistoilla. Krea antaisi mukavasti potkua. Ja kun treenit luultavasti lyhenevät, liikenee aikaa loppuaerobisen tekemiseen sen ohella, että nyt ne ihanimmat hiihtokelit tulevat (päivällä aurinkokin lämmittää ihanasti kasvoja.)

Niin, ja, mimmit, älkää ihmeessä luopuko hommasta! Takapakit ovat inhimillisiä, nothing to take too much stress about. :wall: :whip: niin lopussa :D ja :worship:

Heippa!
Aurinko piristää kummasti, muutenkin kun päivät alkaa valostumaan niin mulla olo on oikeestaan tosi pirtee! Treeni kulkee ja muutenkin on olo kun :hyper: Tunnustan että nyt kun viinan hinta laski, kävin ostamassa perjantaina likööripullon tosi halvalla... Maistu pitkästä aikaa niiiiiiin hyvälle!! Otin sekä pe että la iltoina pieniä maistiaisia likööristä sekä muutaman sidukan.

Mitä te syötte ennen treeniä jos käytte salilla aamulla?

Aurinkoa näkyvissä,ihanaa!
Vaikka paino ei ole heilahtanut aikoihin ainakaan alaspäin,niin kas kummaa-kroppa on alkanu "tiivistyä"! :D
Eilen vedin tarkotuksella vähän mässyjä,että jaksaa taas vetää melko askeettisella linjalla viikolla.En ole ruokia punninnut enkä tiedä edes minkä verran kaloreita holahtaa päivittäin alas,mutta vihdoinkin alkaa tulla tulosta.Ja mikä parasta kun olen joskus palstalla ulissut sitä,että kroppa on ihan eri paria niin näyttäisi fätti lähtevän sulamaan myös alakropasta :hyper:
Bellezzalle vastauksena,että mikäli reenailisin aamulla,niin nassuttaisin kaurapuuroa,mehusoppaa ja raejuustoa ennen reeniä.
Kyllähän noita takapakkejakin vielä saattaa tulla,matkat on aina riski ja erilaiset kinkerit kavereiden kanssa.
Tsemppiä kaikille,reenataan reippaasti ja relataan välillä reilusti! :thumbs:

Tervehdys porukat,

Olen uusi taalla pakkotoiston sivuilla, ja oikein harmittaa, etten paassyt teidan fatless teamin aloitukseen mukaan.. :( mutta ehka seuraavat kolme kuukautta olen mukana.. Itse olen pudottanut aika vasta 2kg.. (olen 63kg, tavoite alle 60g) ja tuntuu, etta kun kilot karisee niin rinnat pienenee, mutta masu pysyy samanlaisena... why? Ei ole kivaa.. itse en pysy kalorilaskennassa kuin muutaman paivan, joten olen tyytynyt syomaan pienia valipaloja noin kolmen tunnin valein jos vain mahdollista ja kiinnittamaan huomiota ettei annokset ole liian suuria.. 'body for life' simppeli ohjelman mukaan syon enintaan nyrkin kokoisia annoksia..
Oma ongelmani on hiilarit.. tykkaan syoda leipaa, muroja, valilla herkkupaloja.. miten olisi suht koht helppo tapa lisata proteiinia? Kiitos neuvoista, tosi ihana palsta, olisimpa huomannut aikaisemmin!!

Zemia kaikille!

Nonnii. Nyt miekin oon mukana!

Pari päivää oon jo pitänyt itteni ihan tosi-ruodussa, vaikka aina kyllä suurimman osan ruoistani punnitsen ja lasken. Sekin on toisaalta sellanen tapa, mistä tuntuu ettei ikinä pääse irti vaikka kuin yrittäis... (Ei kait sitä nyt himpskutti voi lopun elämää kantaa vihkoa ja vaakaa kainalossa :rolleyes: ...vielä mummelinakin...)

So, lähtöpaino tänä aamuna 57,4 joten painoo ei oo ihan älyttömästi. Varressa kun on pituutta kuitenkin "hurjat" 165. Otinkin jo eilen illalla mitat joka paikasta, kun niistä se kuitenkin näkyy että onko laardia lähteny, ja kuvatki otetaan että saa sitten niistä katella. Hauiksen mitankin otin, jota kans seurailen tässä dieetin aikana, ja ilokseni huomasin sen kasvaneen pari senttiä edellisestä mittauksesta!! Ja vasen oli menny oikean ohi, kun se oli ennen pienempi. Jee! (Vaikka voima on kyllä edelleen huonompi vasemmassa.)

Semmoset 15 viikkoo ois tarkotus maksimissaan dieettailla, max 0,5kg viikossa pois,vaikka en kyllä ajatellu että paino ihan sitä 7 kiloa tippuis, mutta kunhan nuo rasvat sais nyt kerrankin pois. Sitä on nyt viime kesästä pikkuhiljaa kertyny ympäri kroppaa, mutta tiukimmassa se on alavartalossa. Mulla on ilmeiseti kaupan päälle joku aineenvaihduntahäiriö jaloissa, joka kerää nestettä ja "kuonaa" (joka näkyy löysänä lookkina ja puristellessa selluna) ihan nilkkoihin asti. Jalkoja myös palelee aina. Vaivan vois ilmeiseti hoitaa jollain hieronnalla ja akupunktiolla, mutta on aika hintavaa... Joten tiukat kintut ois mun suurin unelma tän dieetin päätteeksi, mutta en tiedä onnistuuko se. Pitää vaan olla lujana ja toivoa!!
Mässypäiviä en aio pitää, kun ne ei mulle sovi (ei pidä kontrolli), vaan etenen aikalailla sen Pauliinan kirjan mallin mukaan ja teen kalorivaihteluita. Saas nähä miten toimii. Työharjottelu mulla loppuu viikko pääsiäisen jälkeen, joten sitten on aikaa panostaa enemmän aamulenkkeihinkin. Vielä en varmaan isommin aerobisia aloita, vaikka viimeviikollakin tuli kyllä tehtyä 3 aamulenkkiä kun oli loma...

E% yritän pitää n. 40p/40hh/20r ja katon miten se toimii pitemmällä aikavälillä. Kalorit on nyt alussa 1600-1700 vähän päivästä riippuen, ja toivottavasti niitä ei hirveesti tartte tiputella, vaan lisään sitte aerobista pikkuhiljaa. Se kyllä varmasti auttaa paljon kun ei pidä mitään hurjia mässyttelyjä. Eka hiilaritankkaus oli Pauliinan kirjan mallissa muistaakseni viikolla 11 tai jotain.

Noniin, olipas sepustusta, mutta raportoin sitten parhaani mukaan miten menee. Treenit on kulkenu viimeaikoina ihan mahtavasti, joten toivottavasti homma jatkuu sellaisena! :whip:

Trinitylle!

Olisiko mahdollista, että vähentäisit proteiinien osuutta ja lisäisit ruokavalioon lisää hitaita hiilihydraatteja? Itselleni 160 grammaa sekä proteiinejä että hiilihydraatteja ei toimisi. Tuo 160 grammaa protskuja tarkoittaa kuitenkin melkein 3 grammaa per painokilo...

näyttäisi fätti lähtevän sulamaan myös alakropasta

Fitkiss hoi...Minkälaisella ohjelmalla/ruokavaliolla?? Itellä kans toi alakroppa ikuinen ongelma, vaikka muuten hoikka:(

Hoi hoi..tosiaankin alakropan timmiytyminen on pitkän ajan tulosta,olin jo heittää toivon jossakin vaiheessa.
Salilla käyn kolme kertaa viikossa jolloin teen yläkropan kolmeen jaetulla ohjelmalla:1.selkä 2.rinta,hauis 3.olkapäät ojentajat.Jalkoja en reenaile joka viikko,sillä käyn spinningissä pari kertaa viikossa tai poljen kuntopyörää.Viikossa yksi tai kaksi lepopäivää.Yläkroppaa teen lyhyillä sarjoilla 3x6-12 ja jalkoja nitkuttelen sitten pitempiä settejä.Pitkiä kävelylenkkejä teen aina kun mahdollista.
Tyypillinen päivän ruokailuni näyttää tältä:
Aamu klo 7:kahvi,real-siivu,kalkkunaleikettä,raejuustoa tai kananmunan valkuainen,viili marjojen kera tai mysliä maidossa uitettuna.Lisäksi omegakapsuja kaksi.
Välipala klo 9-10:protskudrinkki,hedelmä(esim.kiivi)
Lounas klo 12:pastaa(olen pienentänyt määrää),kalkkunapihvi/tonnikalaa/kanaa,raejuustoa
Välipala:14-15hedelmä(jos pitempi päivä töissä niin rahkaa tai leipäsiivu kalkkunalla,raejuustoa)
Punttireenin (klo 17) jälkeen palautumisjuoma
Iltapala klo 18-19:vastaava kuin lounas,kevennetty salaatilla tai munakas valkuaisista tehtynä.
Yöpala klo 21-22:Rahka mehukeiton kera+rypsäriä rkl tai protskudrinkki

Olen kiinnittänyt huomiota protskujen riittävään saantiin.Rasvoja voisin varmasti vielä lisätä.Myös kasvisten ja hedelmien määrää olen lisännyt kun taas leivän syöntiä vähentänyt.Vettä koetan juoda ainakin pari litraa päivässä.
Reilummin syön ehkä kerran kahdessa viikossa.Kerran viikossa sallin itselleni kahvin yhteydessä pullan tai vedän ison säkin karkkia(lakuja).

Pitkäjänteisyyttä vaan kehiin ja mahdollisimman puhdasta ruokaa tarpeeksi niin kyllä se siitä!Tässä leikissä on kyllä tissitkin lähteneet rasvan myötä,mutta se on pieni hinta matkalla kohti timmimpää kroppaa.

Iloista kevätmieltä sinulle May ja kaikille muillekin kropan kurittajille! :kippis1:

Sakael sanoi:
Olisiko mahdollista, että vähentäisit proteiinien osuutta ja lisäisit ruokavalioon lisää hitaita hiilihydraatteja? Itselleni 160 grammaa sekä proteiinejä että hiilihydraatteja ei toimisi. Tuo 160 grammaa protskuja tarkoittaa kuitenkin melkein 3 grammaa per painokilo...

En ole vielä laskenut kuin proteiinit ja kalorit, joten oikeasta jakaumasta ei ole tietoa. Lasken kuitenkin vain biologisesti arvokkaat proteiininlähteet, joten niistä kertyy noin 120g per päivä. Loput tulee sitten puurosta, vihanneksista, riisistä jne. Pitää nyt laskea kaikki sörsselit ja miettiä vähän tarkemmin...

Pistänpä nyt kuitenkin huvikseni yhden esimerkkipäivän tähän:
(Vaihtelee aika paljon työvuorojen ja vapaapäivien mukaan)

07:30
40g elovena, 10g vehnälese, ~5g minilätta, 10g lesitiini 260kcal
20g Bull's basic protein 20g/raejuusto 100g 80kcal Kahvi, 1dl kevytmaito 46kcal

11:30
100g täysjyväriisi 145kcal
100g herne-maissi-paprika 69kcal
115g herkkusienet 14kcal
125g kalkkunan paistijauheliha 163kcal

14:30
Hedelmiä tms. ~100kcal

16:30
400g kasvissosekeitto 140kcal
100g raejuusto 80kcal
Ruispala 60kcal
5% Polar, 3% kevytjuustolevite yht. ~40kcal

20:00
Palautusjuoma (25g Whey3, 20g malto, 5g kreatiini) 180kcal

21:30
250g sekavihannes 87kcal
100g kalkkunaleike 90kcal
2kpl Ryvita 58 kcal

Yhteensä 1612kcal, 112g hyviä protskuja. Säätöä kaipaa vielä paljonkin, varsinkin tuon illan osalta, pitäis saada jotain rasvoja yötä vasten... Aamulla on vaan pakko ottaa lesitiinit, kun muuten iskee hirveä nälkä ennen lounas-aikaa. Ehdotuksia?

laitetaanpa täältäki raporttia pitkästä aikaa.
tällä hetkellä on paino 54kg ja se on nyt pysyny siinä jo pari viikkoa :rolleyes:
eli ihmeitä ei ole tapahtunu, syytki on kyllä selvät , mulla uusi tämä flunssa
ja se taas masensi mielen et ei oo paljoo huvittanu treenata eikä lenkkeillä
:curs: :curs:
sitten vielä tämä "kevätväsymys" (onko tollasta olemmassakaan) tänäänki olen
vetässy kahdet päikkärit..??? ja nytki tuntuu siltä et ku selälleen menis, ni uni
tulis välittömästi.
onko muilla samoja vaivoja?

Suositut

Back
Ylös Bottom