Team Fatless, 20 viikkoa ja -10kg

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
cemoto sanoi:
Kyllä menee perseelleen, ei yhtää ole tippunu ensimmäisen kilon jälkee.
Nyt on kyllä tiukassa, välillä käy 1-1,5kg alhaalla ja pari päivää ja taas samoissa lukemissa. Ei voi olla nesteestä koska juon sen pari litraa vettä joka päivä, treeni päivänä vähä enemmän. Pahinta - peili kertoo että liikaa joka puolella , viime keväännä ostetut housut menee jalkaan mutta se michelin jää vyötärölle :whip:

Hmm... Tuttu vaiva. Meikäläisellä paino on pysynyt suunnilleen samana, joskin senttejä on lähtenyt esim. vyötäröltä kolme. Viikonlopun herkuttelut nostivat painon melkein aloituslukemiin - kyllä se sieltä koko ajan alas päin tulee mutta aika vaikeahan tuota on tarkkaan sanoa miten paljon esim. viikossa paino todella putoaa kun jojottelee eri päivinä niin erilailla - vaikka mittaan samaan aikaan.
Minen jaksa enää stressata niin hirveästi tuon painon kanssa. Kaikki on ok niin kauan kun sentit vähenee ja peilikuva paranee.

No hitsi, tämä juttu on mennyt ihan ohi! Nyt otan itseäni korvista kiinni ja liityn tähän joukkoon mukaan. Olen koko pienen ikäni (ensi sunnuntaina 41 v) liikkunut ja punttitreeniäkin on n. 15 vuotta takana. Mutta.... reippa vuosi sitten tuli ilmeisesti jonkin sortin burn out ja liikunta jäi. No, samalla oli kyllä isot elämänmuutokset menossa joten voimia eikä aikaa riittänyt säännölliseen liikkumiseen. Päätin siis pitää "välivuoden", ja odottaa sitä aikaa, että tulee taas halu ja into liikkua. Valitettavasti tuo ruokahalu ei ymmärtänyt pitää välivuotta, joten noin nelisen kiloa on tullut lisää. Ihan hirveästi minä en ole noista kiloista huolissani, tiedän että ne kyllä lähtee pois mutta kaikista eniten ällöttää tämä "löysä olo". Joten, NYT aloitan liikunnan uudestaan ja NYT alan katsomaan, mitä suuhuni laitan. Tavoitepaino on 60 kg kesäkuun alkuun mennessä ja turhat löysät pois. Aerobista 1-3 x vkossa, punttia 2 x vkossa. Yritän muistaa raportoida tänne viikottain liikkumiset ja miten paino alkaa kehittymään. Onpahan kannustimena itselleni :-)

Aliisa sanoi:
Yritän muistaa raportoida tänne viikottain liikkumiset ja miten paino alkaa kehittymään. Onpahan kannustimena itselleni :-)

Tervetuloa "tiimiin" Aliisa! Ja hyvä asenne sinulla tuo "NYT", eikä siis esim. huomenna, mikä taitaa olla yleisen dietin tai kuntoilun aloittamispäivä :)
Kehitysraportteja odotellessa...

Heipähei taasen! Olen ollut hieman hiljainen raportoimisissani, mutta oikeaan suuntaan mennään edelleen: motivaatio(ja muutkin)-farkut väljenevät väljenemistään, ja peilikin alkaa pikku hiljaa kieliä vähenevästä fläsästä :) Tällä hetkellä tosin elämäni fokus on pakon edessä siirretty muualle kuin dieettiin -> toisaalta uusiin, haastaviin (ja aikaaviepiin) työtehtäviin, ja toisaalta yksityiselämään - pitkään kestäneen arpomisen jälkeen meikäläinen on nyt sitten ihan virallisestikin taas free 'n single. Mutta syömiset pidetään toki ruodussa kaikesta huolimatta ja treenit kovina, ja kunhan tilanne tasaantuu, niin sitten aletaan heittää kehiin HIITtiä ja rasvanpolttajia! :thumbs:

Tsemppiä kaikille mimmeille dieettiin, ja uusille suuresti tervetuloa! :)

Mun on pakko päästä mun makkaroista eroon!! :hyper:

Okei nyt on mennyt viikko ihan penkin alle, koska on ollut kaikkia juttuja ja hässäköitä.

Parin viikon päästä olisi sitten aikaa ihan urakalla. Onko ideoita?

Aamuaerobista? Ihan aerobisia tunteja?

Ruokavalioon en haluaisi koskea, koska se on suht kunnossa. 1600kcal hyvistä lähteistä, ruokailut noin 3 tunnin välein.

Gurut jelppikää mua!

ARGH! Pakkohan se on sitten alistua, ja liittyä porukkaan. On aika samanlainen olo kuin Hipalla tuossa aiemmassa viestissä, eli PAKKO päästä makkaroista eroon. En oikeastaan haluais painoa juurikaan pudottaa, vaan saada nuo läskit lähteämään kesään mennessä edes silleen, että mahtuisin joihinkin bikineihin ja voisin pyörähtää peilin edessä ilman mitään kauheita traumoja.

Oon siis tämmöinen pian 22-vuotias opiskelijatyttö, mitat 168cm/64kg. Olen kyllä ihan sopusuhtainen, mut viimeisinä vuosina tuo rasva on alkanut kertymään massuun ja peppuun, kuten varmaan meillä suomalaisnaisilla yleensäkin... Syksyn vedin aika rankkaakin punttitreeniä ja reippaasti aerobiccejä, ja sain toisen jalan hieman rikki - eipä jumppailla sitten enää. Puntille onneksi pääsen! Käytän 3-jakoista ohjelmaa ja kehitystä tulee kyllä koko ajan. Syksystä smith-kyykkykin on kasvanut 20 kilosta 55 kiloon eli ihan hyvin ;) Tosin syksyllä olin aika rapakunnossa salitreenin suhteen. Salin lisäksi teen pilatesta 2-4 kertaa viikossa 20-40min kerrallaan. Käyn myös kävelylenkeillä aina kun jalka ei vihoittele. Suurin ongelma on siis aerobisen vähyys - mitä ihmettä keksin? Uinti on tylsää, kuntopyöräily ja soutu myös, hiihtää ei voi kun ei ole suksia, ääääh. Asenneongelma varmaan eniten? Mutta riittäisköhän tuo pilates, punttitreenit ja satunnaiset kävelylenkit? Syksystä senttejä on kyllä karissut ihan kivasti, vaikka paino onkin pysynyt samana. Nyt motivaatiopula on iskenyt... lieneekö tuo sen vuoksi, että on ero pitkäaikaisesta avomiehestä takana, vai mistä, mutta nyt mimmit tarvittais apua. Tsemppaus olis tosissaan tarpeen kuten kaikilla meillä varmasti!

Kaapissa on kyllä jo kasviskeittoa ja kävin just ostamassa uuden säkin proteniiniakin että sinänsä hommat on hoidossa ;) Ruokailuasiat on ihan takaraivossa, kun jaksais vaan kuunnella sitä takaraivoa. Pitäis saada noi herkkuruuat ja keksit ja muut karsittua vähempään... sitä huomaa käppäilevänsä kaapille aina kun yksinäisyysahdistus iskee.

Mutta tässä siis yksi kiristelijä lisää, minä joka olin päättänyt etten tänä vuonna mihinkään "ennen kesää kuntoon"-dieetteihin hairahda :D

faidra sanoi:
Mutta tässä siis yksi kiristelijä lisää, minä joka olin päättänyt etten tänä vuonna mihinkään "ennen kesää kuntoon"-dieetteihin hairahda :D
Juu, vähän väkisin sitä eksyy tätä topiccia lueskeleen... :rolleyes:

Itellä on nyt yks vähähiilarinen viikko takana ihan kokeilumielessä, painonpudotukselle sinänsä tarvetta ei oo (167/58). Tosin pienenä taka-ajatuksena tehä vähän remonttia ruokavaliolle ja saada löysiä pois. Ei se kyllä liian helppoa ole ollut, kun on tottunut leipää pupeltaan mielinmäärin. :jahas:

Mutta pakko kai koittaa vaikuttaa ensin ruokavalioon, kun opiskelujen takia vuosi on alkanut sellasissa merkeissä, että ainakaan lisää liikuntaa (salikäyntien ja satunnaisen spinningin lisäksi) ei helposti aikatauluihin soviteta. :curs: Ehkäpä tästä v-tutuksesta sais kunnolla energiaa saattaa opinnot kohti loppua, että joskus vois valmistuakin - sittenhän sitä aikaa riittää, eikös vain? ;) :offtopic:

Oliko maanantai tulospäivä? No mulla viime viikosta hävinnyt noin 0,75-1 kg (vanha vaaka on epätarkka). Ihan näin kovaa ei ole tarkotus mennä, mutta ehkä alkuviikon mahatauti vaikutti asiaan.

Salilla lisäsin viime viikolla painoja, kun olin selvästi lusmuillut, enkä ollu tehnyt sitä jo edellisellä viikolla tms.

Neljä viikkoa takana ja painoa pudonnut yhteensä 1,2 kiloa. Eli paino tällä tasan 60. Hiljaa hyvä tulee (vai tuleekohan?). Lauantaina otin kuvia, jotka löytyvät Kuvat-osiosta (jos jotakuta kiinnostaa). Tsemppiä muille! :)

Viimeviikolla paino edelleen putosi, vaikkakin vain 0,4 kg. Tosin viimeviikolla vasta pääsin kunnollisen juoksutreenin alkuun. Eilen sunnuntaina hölköttelin juoksumatolla 10 km :hyper: Ja jösses, että oli polvet turvoksissa illalla, vaikkei ne olleet kipeät tai mitään. Näyttivät ihan jonkun muun polvilta :eek:

:offtopic: Jostain on tullut hirveä hinku tehdä "tiinulin keittiössä" -tyyppisiä ruokakokeiluja, popsittuani puoli vuotta proteiiniksi kanaa/kalkkunaa alkaa toi siipikarja tulla korvista ulos, jopa pelkkä haju on :urjo: Uudet reseptit innnostaa ja omia "mitäköhän tästä tulee, hmm, en tiedä" -sessioita tulee keittiössä vietettyä entistä useammin. Voi toki olla myös valostuva kevät joka pistää vaihtia masiinaan.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ja taas on maanantaisen raportin aika. Silmä ja käsituntumalla mennään edelleen, eli en ole ruokia punninnut (paitsi riisit) enkä kaloreita tarkistanut... :nolo: Aerobisiakaan ei ole vielä täytynyt lisätä, mutta se hetki alkaa pikku hiljaa lähestymään, koska painon väheneminen on pikkusen tahmentunut, mutta vieläkin ihan mukavaa vauhtia vähenee. Kokonaissaldo on -3.7kg ja viikkoja taitaa olla takana jo 4?! Aika menee ihan hurjaa vauhtia, ei meinaa perässä pysyä.

:whip: kaikille "tiimiläisille", ja rentouttavaa hiihtolomaa sellaista viettäville!

no niin viikko on menny ja fläsää lähteny reilu kilon verran
et jotain edistystä on tapahtunut onneksi.
loppuviikko meni vaan persiilleen työkiireiden vuoksi ja la ja su
parantelin flunssaa, (joka ehkä meni ohi) toivottavasti!!!
tänään otin kameran käyttöön ja siitä sitte seurailen onko mitään tapahtunut
ens ma uudet kuvat ja raportit.
(kuvista näkee sen karun totuuden )

Hyvää alkaa kuulumaan tännekin, pitää vaan sisuuntua ensin.
Kiitos Ironbutt, otin minäkin mitan ja kyllä lantiolta että vyötäröltä on pari senttiä hävinnyt ja tänään puntarissa oli kilo hävinnyt eli 2 kiloa yhteensä. Treenaaminen on sujunut hyvin, paitsi nyt on ollut pari päivää tukkonen olo ja kovia vilun väristyksiä että nukkumaan seksikkäästi villasukat jalassa ja pitkä hihainen flanellipaita päällä. Treeniä keventänyt mutta ei vielä ole tarvinnu lopettaa. Hiljaa hyvä tulee.
Tsemppiä meille kaikille.

Mä oonkin täällä ihan uusi , mutta mukaan tulen dietille fatless teamiin jos minut huolitaan ;)

En pudota painoani , koska siinä nyt ei ole mitään mitä pudottaisi , mut kiinteytymistä täällä..nyt reilu viikko diettiä takana päin..ja tän pitäis kesään saakka ainaskin kestää!
Helppoa tää ei aina ole tällaiselle suklaahiirelle , mutta päättäväisyyttä löytyy!

Noniin. Nyt alkaa meitsin osalta uusi Ultimate Diet 2.0 kokeilu. Eka meni metsään olkapäävamman vuoksi. Tarkoitus olisi vetää 8 viikkoa putkeen, sitten parin viikon tauko ja uusiksi jos ei tunnu riittävän. Tällä laardimäärällä pitää kyllä vedellä varmasti vielä toinenkin satsi.

Lisämotivointina ajattelin keskittyä itseni hemmotteluun: kävin tuossa viikonloppuna Turun Caribia-kylpylässä ja lilluminen, hieronnat sun muut passaavat kyllä jatkossakin... erityisesti tuo hieronta on nannaa ja sitä on tullut laiminlyötyä ihan liiaksi.

Heippa mimmit!
Ilmoittaudun tiimiin.
Olen vihdoin saanut potkaistua dietin käyntiin. (Täällä(kin) joskus valittelin jatkuvaa pöhöä ja painonnousua). Aloitin HIITin pari viikkoa sitten ja sillähän se paino sitten alkoi lopultakin pudota pikkuhiljaa.
Pituutta 170 cm ja painoa 67 kg (viime lauantain 7 siideriä ja hese-ateria pamautti painon 65:stä 67, käsittämätöntä, mutta osin nestettä toivon ma).
6 kiloa on tavoitteena pudottaa, mutta peilistä sen sitten näkee riittääkö se vai ei. N. 1800 kaloria olen päivässä syönyt ja sillä vielä jatkan kun kerran toimii :)
Puntilla käyn 4 x viikossa, tanssibicissä kerran ja HIITtaan 3-4 kertaa.
Näillä eväillä lähdetään ja neuvoja toki vastaan otetaan.

Melly, miten toeutat HIIT:in?
Ehkä sopisi minullekin kun aamulla ei ehdi kovin pitkälle lenkille kun töihinkin pitää mennä.
Tällä viikolla ei raportoitavaa kun nämä "naisten jutskat" aina nostaa sitä painoa kilon, kaksi. Ehkä ensi viikolla kaikki on paremmin ;)

She Devil sanoi:
Melly, miten toeutat HIIT:in?
Olen HIITannut treenin päätteeksi juoksumatolla. (Aamu liikunta ei vaan ole mun juttu). Aloitin 4,5 minuutilla, reipas kävely 30 sek, juoksu 30 sek, kävely 30 sek jne. Nyt parissa viikossa rapakuntoni on kohonnut sen verran, että jaksan hölkätä 30 sek, juosta 30 sek jne. HIItin kestoa olen nostanut minuutin viikossa, eli nyt huimat 5,5 min :hyper:

toi maanantainen aamuaerobinen ei sit ollu
kovin fiksu veto. mun treenit tältä viikolta on nyt treenattu.
mä sairastuin sittenkin tohon flunssaan
et toipilaana makaan sängynpohjalla :itku: :itku:

Mun eka "parempi elämä" -viikko

Kyllä tämä "parempi elämä" näemmä vaatii sellaisen jonkin sortin "naksahduksen" päässä, että sanat alkavat muuttaa teoiksi. Pientä itsensä pakottamista liikkumaan lähteminen on vielä vaatinut mutta kaikki, mitä olen etukäteen suunnittelin tekeväni, olen myös tehnyt. Hyvä minä !
Syömistäni olen pyrkinyt kääntämään enemmän proteiinipainoitteiseksi. Valitettavasti vaaka ei ole vielä änähtänytkään ! Vielä kun saan jätettyä karkin syönnin vähemmälle niin eiköhän se siitä. On muuten kumma juttu, en ole ikinä aikaisemmin ollut mikään perso karkin tai pullan perään mutta sekin paha tapa on tullut opeteltua tässä "laiskotteluaikana". Hyi minua ! No, joka tapauksessa, vihdoinkin suunta on oikeaan päin ja se antaa vaan lisäpotkua.

Toivottavasti jo viikon päästä näkyisi jotain jo vaa'assakin!?!

Siihen asti, heissulivei ja Timantille paranemista !

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom