ARGH! Pakkohan se on sitten alistua, ja liittyä porukkaan. On aika samanlainen olo kuin Hipalla tuossa aiemmassa viestissä, eli PAKKO päästä makkaroista eroon. En oikeastaan haluais painoa juurikaan pudottaa, vaan saada nuo läskit lähteämään kesään mennessä edes silleen, että mahtuisin joihinkin bikineihin ja voisin pyörähtää peilin edessä ilman mitään kauheita traumoja.
Oon siis tämmöinen pian 22-vuotias opiskelijatyttö, mitat 168cm/64kg. Olen kyllä ihan sopusuhtainen, mut viimeisinä vuosina tuo rasva on alkanut kertymään massuun ja peppuun, kuten varmaan meillä suomalaisnaisilla yleensäkin... Syksyn vedin aika rankkaakin punttitreeniä ja reippaasti aerobiccejä, ja sain toisen jalan hieman rikki - eipä jumppailla sitten enää. Puntille onneksi pääsen! Käytän 3-jakoista ohjelmaa ja kehitystä tulee kyllä koko ajan. Syksystä smith-kyykkykin on kasvanut 20 kilosta 55 kiloon eli ihan hyvin ;) Tosin syksyllä olin aika rapakunnossa salitreenin suhteen. Salin lisäksi teen pilatesta 2-4 kertaa viikossa 20-40min kerrallaan. Käyn myös kävelylenkeillä aina kun jalka ei vihoittele. Suurin ongelma on siis aerobisen vähyys - mitä ihmettä keksin? Uinti on tylsää, kuntopyöräily ja soutu myös, hiihtää ei voi kun ei ole suksia, ääääh. Asenneongelma varmaan eniten? Mutta riittäisköhän tuo pilates, punttitreenit ja satunnaiset kävelylenkit? Syksystä senttejä on kyllä karissut ihan kivasti, vaikka paino onkin pysynyt samana. Nyt motivaatiopula on iskenyt... lieneekö tuo sen vuoksi, että on ero pitkäaikaisesta avomiehestä takana, vai mistä, mutta nyt mimmit tarvittais apua. Tsemppaus olis tosissaan tarpeen kuten kaikilla meillä varmasti!
Kaapissa on kyllä jo kasviskeittoa ja kävin just ostamassa uuden säkin proteniiniakin että sinänsä hommat on hoidossa ;) Ruokailuasiat on ihan takaraivossa, kun jaksais vaan kuunnella sitä takaraivoa. Pitäis saada noi herkkuruuat ja keksit ja muut karsittua vähempään... sitä huomaa käppäilevänsä kaapille aina kun yksinäisyysahdistus iskee.
Mutta tässä siis yksi kiristelijä lisää, minä joka olin päättänyt etten tänä vuonna mihinkään "ennen kesää kuntoon"-dieetteihin hairahda :D