GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Team Fatless, 20 viikkoa ja -10kg

Sulimaani sanoi:
Ettet söis liian vähän? Mä oon 168cm/59kg ja mulla alkaa paino tippua jo 2000kcal/päivä.

No tuotahan minä itsekin mietin. Kun on se kumma, tuntuu että nyt dieetillä koko ajan on pieni nälän tunne pitkin päivää (seuraavaa ateriahetkeä odotan yleensä kuin kuuta nousevaa, kun on niin kova nälkä), ja paino pysyy kuitenkin hievahtamatta samoissa lukemissa kun talven stressipäivinä, jolloin normaalien (reilujen) syömisten lisäksi meni pussillinen irtokarkkeja lähes joka päivä....

Ja oon huomannut aikaisemmin, että paino on kyllä lähtenyt tippumaan aika hyvin pelkällä ruokavalion siistimisellä, elikä turhien hiilareiden karsimisella ja mässytysten lopettamisella. Ehkä pitäis uskaltaa syödä vähän reilummin vaan, kamalan monet tuntuu syövän todellakin paljon reilummin dieetillä, mutta jotenkin mulla on silti vaan joku sisäänsyöpynyt käsitys siitä, että dieetillä pitää riutua ja näläntunne kertoo siitä, että dieetti sujuu.

Miten muilla diettaajilla, onko nälän tunne lähes koko päivän? Vai olisko syynä painoni junnaamiseen vaan liian pienet kalorit, ja se paljon puhuttu säästöliekki pitää huolen, ettei paino laske?

Mulla siis mitat 172/66 nyt, eilisen herpaantumisen ansiosta taas puoli kiloa lisää - illalla meni hermot tähän turhaan dieettaamiseen ja annoin näläntunteelleni periksi ja vetäisin iltapalan (2 tonnikalalla päällystetyn ruispalan) päälle vielä kunnon rasva-hiilarimätöt - kaurahyvettä (sokeria, kauraa, rasvaa...)...

Tällainen diettaaminen tuntuu lähinnä vaan :wall:

Maryanne, voit rauhoittua, sillä et ole voinut lihoa puolta kiloa yhdessä päivässä. Kyseessä on varmastikin vain hiilareiden keräämää nestettä. Tsemppiä! :)

Moi kaikki, oon seuraillu tätä palstaa jo pidemmän aikaa (älyttömän hyvä palsta muuten), mutta nyt vasta pätin osallistua keskusteluun ja samalla julkistaa tavoitteeni, jotta ei pääsisi itseltänikään unohtumaan. Tavoite on siis uhrata 10 kg: läskiä itsestäni 19 viikossa, jotta voin sitten hyvillä mielin vetää ne vanhat bikinit päälle kun kesä tulee…

Alotin diettini heti jo loppiaisen jälkeen eli pari viikkoa ennen tän keskustelun alkua. Dietti on siis kestäny tähän mennessä aika tarkalleen 10 viikkoa. Semmonen 5-6 kiloa on jo lähteny, vaikka tossa kolmisen viikkoa sitten junnasinkin aika pahasti samoissa vaakalukemissa. Nyt tää dietti alkaa maistua jo puulta ja motivaatiopula näyttää pikkuhiljaa iskevän. Tästäpä johtuen katsoin parhaaksi ilmottautua mukaan tähän joukkoon iloiseen ja sitä kautta saada hieman lisäpotkua tähän hommaan. Mitään ongelmia ei kyllä painonputoamisen suhteen oo vielä ilmenny ja tavoitethdissa oon pysyny, kun oon tämmönen energian suurkuluttaja. Loppua kohden se läski vaan yleensä istuu tiukemmassa, joten tuun ihan varmasti viihtymään tällä palstalla vielä paljon. Tsemppiä muillekin!!

Maryanne sanoi:
Mulla siis mitat 172/66 nyt, eilisen herpaantumisen ansiosta taas puoli kiloa lisää - illalla meni hermot tähän turhaan dieettaamiseen ja annoin näläntunteelleni periksi ja vetäisin iltapalan (2 tonnikalalla päällystetyn ruispalan) päälle vielä kunnon rasva-hiilarimätöt - kaurahyvettä (sokeria, kauraa, rasvaa...)...

Tällainen diettaaminen tuntuu lähinnä vaan :wall:

Hei vaan! Luulempa myös, että syynä tähän herpaantumiseesi on todellakin se, että syöt yksinkertaisesti aivan liian vähän, kuten sen itsekkin totesit. Kannattaa laittaa päivän syömiset etukäteen vaikka ihan paperille ylös, ja laskea kalorit, sekä makroravinnejakaumat. Syöt sitten päivän aikana kaiken mitä siinä lapulla lukee. Jos kaiiki onnistuu niin kuin olet suunnitellut, ei pitäsi illalla enään herpaantumisia tapahtua. Aikatauluista (=ateria 2-3 tunnin välein, n. 5-6 ateriaa/päivä + palautusjuoma) kannattaa pitää kiinni, koska muuten saattaa helpostikkin käydä niin, että kun nälkä pääsee yllättämään turhan pitkäksi venyneen ateriavälin takia, sitä yleensä syö sitä mikä helpoiten on saatavilla ( ikävä kyllä tämä yleensä tarkoittaa juurikin jotain muuta syötävää, kuin mitä suunniteltu ruokavalio pitää sisällään)...

Dieetin ei todellakaan pidä olla nälässä kitumista! Ja stressi on vihon viimeinen asia, jota dieetille kaipaisi! Eteenkin stressi siitä, että rasvaa pitäsi saada pois ja niin nopeasti, kuin mahdollista.. Ja jos jatkuvasti tuijottaa itseään peilistä, saattaa jopa näyttää siltä, että mitään edistystä ei tapahdu, ja sen takia turhautuu helposti koko hommaan, ja kaikki menee läskiksi.
On parempi vain noudattaa ravinto-ohjelmaansa ja treenata. Kun dieetin ensimmäinen viikko on onnistunut nappiin :hyper: , on olokin jo varmasti paljon parempi. Siitä on jo paljon helpompi jatkaa eteen päin, viikko kerrallaan.
Omasta kokemuskesta olen huomannut, että on yhtä tyhjän kanssa tuijotella peilistä jatkuvasti niitä vatsalihaksia, että koskas ne neljä alimmaistakin alkaa näkyä, sillä siten saan aikaiseksi vain turhautuneen olotilan. Paljon helpommin sujuu dieetti, kun keskittyy siihen treeniin ja hoitaa syömisensä siten, että on aihetta tyytyväisyyteen joka ilta nukkumaan mennessään, ja joka sunnuntai, kun taas on yksi dieettiviikko onnistuneesti selvitetty. :) Kyllä ne tulokset sitten dieetin edetessä tuntuvat, näkyvät ja palkitsevat tehdyn työn. :kippis1:

Että tämmöistä.. Oma dieettini alkaa virallisesti maanantaina, ja ajattelin siitä raportoida sitten myös jonkin verran palstalle. Näillä edm. ohjeilla lähden myös dieettiä noudattamaan, eli ei turhaa stressiä asiasta. Tulokset näkyvät ja tuntuvat kyllä sietten kun dieetti etenee! Itselleni hyvä olo on se, joka palkitseen onnistuneen dieetin jälkeen kaikkein eniten.
Hyvä fyysinen kunto tarkoittaa itselläni suoraan hyvää henkistä olotilaa.

Tsemppiä kaikille mimmeille dieetin onnistumiseen! Älkääkä stressatko!! :thumbs:

Joo... Täytyypä tarkistella noita kaloreita vähän ylöspäin. Vois yrittää edetä nyt jollain 1600-1800 kcal:lla, joka toisaalta kuulostaa ihan kamalan paljolta, mutta tiedän kyllä, että niin sitä on ennenkin noilla määrilllä "tiivistytty" aika hyvin. Mulla on aika paha kalorikammo, kun niitä oikein rupean laskeskelemaan, ja kuvittelen että sitten kun dietataan, niin yhtäkkiä ei sais syödä yhtikäs mitään. Ja siitähän seuraa vaan että sitten olo on kuin puupölkyllä, aivot ei toimi ja treeni junnaa, ei siis kovin fiksua (amatööri...)

Tää päivä menikin sitten oikein KUNNOLLA penkin alle, kun kerran riistäytyy niin mennään sitten oikein pohjan kautta... Ihan uhmalla piti vetää karkkia ja safkaa kun viimeistä päivää. No, nyt on dieettimurheet murehdittu, ja viikonloppua varten ei liikoja odotuksia, huomenna painun vielä salille ja safkat normaalisti, illalla sitten "kevyttä" illanviettoa muutaman siiderin (ja kaverin) seurassa. Maanantaina sitten aletaan katselemaan tilannetta uusin suunnitelmin. Ja kerronpa taas loppuviikosta, onko muutoksia alkanut tapahtumaan.

Lentoemo, kiitos tsemppauksesta :) Hauskat viikonloput muillekin!

Voi tätä onnenpäivää! Ihan mielenkiintoinen käänne laihdutuskuuriin ; Koko viikko on ollut silkkaa mässyviikkoa (itsekuri herpaantui täysin) ja salitreeni on jäänyt kokonaan pois tältä viikolta, mutta jotkut kauan kaapissa lojuneet vaatteet, jotka ei ole aikoihin mahtuneet päälle, sopivat juuri loistavasti! Tänään mahduin vanhoihin tallifarkkuihin, jotka on mahtuneet päälle viimeksi joskus viime kesänä. Ja torstaina ihan vahingossa otin sovitettavasti normaalia pienemmät farkut ja ne olivat sopivat! :hyper:
Aijai, että mie olen onnellinen.

Nyt nousi motivaatio taas, ja huomenna taas salille! :whip:

Pitkästä aikaa tilannekatsausta... Painossa ollut nousujohteinen suuntaus joten palasin takaisn miinuskaloreille hetkeksi. Polvien niveltulehduksen (reaktiivinen aritriitti) takia en ole voinut käydä salilla treenaamassa enkä muutenkaan juuri liikkua, paitsi kävellä työmatkat ja kauhukseni huomasin että lihakset (ne vähät mitä vaivalla olen saanut treenattua) alkavat kadota vaikka paino on noussut :itku: Polvet vihoittelee sen verran että kasvattavaa jalkatreeniä ei voi kuvitellakaan vielä ainakaan kuukauteen :( Minusta on tulossa silakka, ja se HARMITTAA. Toki lihakset saa treenattua ajan kanssa takaisin, mutta eipä ole mukavaa nähdä työnsä tuloksien katoavan kuin savuna ilmaan. Ympärysmitat joo pienenee, mut millä hinnalla?

tiinuli sanoi:
Pitkästä aikaa tilannekatsausta... Painossa ollut nousujohteinen suuntaus joten palasin takaisn miinuskaloreille hetkeksi. Polvien niveltulehduksen (reaktiivinen aritriitti) takia en ole voinut käydä salilla treenaamassa enkä muutenkaan juuri liikkua, paitsi kävellä työmatkat ja kauhukseni huomasin että lihakset (ne vähät mitä vaivalla olen saanut treenattua) alkavat kadota vaikka paino on noussut :itku: Polvet vihoittelee sen verran että kasvattavaa jalkatreeniä ei voi kuvitellakaan vielä ainakaan kuukauteen :( Minusta on tulossa silakka, ja se HARMITTAA. Toki lihakset saa treenattua ajan kanssa takaisin, mutta eipä ole mukavaa nähdä työnsä tuloksien katoavan kuin savuna ilmaan. Ympärysmitat joo pienenee, mut millä hinnalla?

Harmillista :(

Mites olis uinti? Kuntopyörä? Sanoisin, että nyt sun kannattais vaan tahkota sitä yläkroppaa extra lujaa salilla ja sitten kun pystyt taas tekemään jalkoja, ne ottaa kasvuärsykkeen tosi hyvin vastaan pitkän tauon jälkeen. Jalkojen kanssa nyt liikkumista kevysti siinä määrin, ettet aiheuta kipua ja pahenna tilannetta polvissa.

Kun mulla oli toinen käsivarsi kipsissä ja 8 viikkoa treenaamatta se kuihtui varmaan puolikkaaksi, mutta jumankauta siihen tuli vauhdilla lihaa kun alkoi treenaamaan! Jos kehitys olis koko kropassa ollut samanlaista, olisin nyt Pauliina Talus II. Kyllä se tästä Tiinuli vielä iloksi muuttuu :thumbs:

Mariko sanoi:
Harmillista :(

Mites olis uinti? Kuntopyörä? Sanoisin, että nyt sun kannattais vaan tahkota sitä yläkroppaa extra lujaa salilla ja sitten kun pystyt taas tekemään jalkoja, ne ottaa kasvuärsykkeen tosi hyvin vastaan pitkän tauon jälkeen. Jalkojen kanssa nyt liikkumista kevysti siinä määrin, ettet aiheuta kipua ja pahenna tilannetta polvissa.

Kun mulla oli toinen käsivarsi kipsissä ja 8 viikkoa treenaamatta se kuihtui varmaan puolikkaaksi, mutta jumankauta siihen tuli vauhdilla lihaa kun alkoi treenaamaan! Jos kehitys olis koko kropassa ollut samanlaista, olisin nyt Pauliina Talus II. Kyllä se tästä Tiinuli vielä iloksi muuttuu :thumbs:

Kiitos kannustuksesta :) Uintia, vesijumppaa ja vesijuoksua olen joo harkinnut, täytyy rohkaista mielensä ja mennä uimahalliin vaikka en ole yhtään uimahalli-ihminen :D Kärsivällisyys kun ei ole mun parhaimpia ominaisuuksia niin polvien pitäisi olla kunnossa NYT HETI tai mieluummin jo eilen :lol2:

Täytyy yrittää keskittyä yläkroppaan vaikka jalat on mulla aina ollut se heikko kohta. Lääkäri sanoi että tulehdus voi kestää 3 - 9 kk. Eli varoituksen sana kaikille Punttimimmeille: flunssan, varsinkaan hengitystieinfektioiden, kanssa ei saa leikkiä. Jälkitautina voi olla samanlaisia niveltulehduksia kuin mulla on. Levätään siis flunssat ja taudit kunnolla pois.

Tsemppiä Tiinuli! Mulle tuli angiinan jälkitautina reaktiivinen artriitti isovarpaan tyviniveleen toissavuoden syksynä (2002). En malttanut parannella itseäni tarpeeksi kauaa ja lähdin salille heti antibioottikuurin loputtua. Tämän seurauksena olin sänkypotilas 3 viikkoa, ja yhteensä salilta pois 6 viikkoa. Kivut oli niin pahoja että huusin ääneen... Olin vähällä joutua sairaalaan vahvempiin lääkityksiin, kun kivut oli niin sietämättömät. Jalka oli puoleen sääreen turvoksissa ihan kuin pallo. Mullekin lääkäri kertoi, että tulehdus kestäisi noin kauan (3kk), mutta kun se alkoi parantua, se menikin yllättävän äkkiä ohi. Muistot on vaan ihan kamalat kun nukuin pari viikkoa toinen jalka jäävesiastiassa... :itku:
Mutta aina se elämä voittaa, ja et huomaakaan kun olet jo takaisin salilla!
Sillä aikaa paljon jaksamista ja kehittelehän jotain mieltäkin virkistävää korvaavaa toimintaa! :thumbs:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Trinity sanoi:
Tsemppiä Tiinuli! Mulle tuli angiinan jälkitautina reaktiivinen artriitti isovarpaan tyviniveleen toissavuoden syksynä (2002).

Kamalaa miten yleinen tuo RA onkaan!? Ma oon valittanut varmaan jo kyllastymiseen asti omastani, joka iski molempiin polviin 2002 syksylla jonkun viruksen jalkitautina ja kesti reilut 6 kuukautta. Saman huomasin kun Trinity, eli tauti paranee sitten ihan yhtakkia kun on parantuakseen. Vaikka karsivallisyys on siina kylla koetuksella, ei sille mitaan voi. Mutta positiivisena puolena muutama asia: treenasin ylakroppaa hulluna (kun muuta ei voinut) ja nyt mulla on hyvinkin tasapainoinen yla- ja alaosa seka voimaa myos ylakerrassa, vatsat tuli kuntoon kun nekin sai siina kyytia aina kun ei mitaan muuta voinut tehda, ja olen myos paljon notkeampi kuin ennen tautia koska venyttelin joka paiva hurjasti (alkuun ihan kevyesti kun polvet olivat niin arat). Eli pienella soveltamisella saattaa kuitenkin saada jotain aikaan siella salillakin.

Tsemppia Tiinulille ja yrita keksia jotain vaihtoehtoista jumppaa siksi aikaa kun polvesi vihoittelevat. Ja kannattaa myos ottaa tulehduskipulaakkeita joita laakari varmaan maarasikin. Luin silloin aikanaan useita tutkimuksia aiheesta, ja tulehduksen pitaminen aisoissataudin akuutissa vaiheessa nopeuttaa paranemista ja vahentaa pysyvien vaurioiden riskia (joka on onneksi kylla aika pieni muutenkin verrattuna reumatauteihin yleensa).

Paranemista, ja halaus! :)

Mun dieetti on ollut yhtä soutumista ja huopaamista. Viikot on mennyt hyvin, mutta viikonloppuisin on ollut kaikenlaisia "hyviä" syitä syödä epäterveellisesti. Nyt on seuraavat viikonloput pelkkää koulutöitä ja kotona oloa, joten alkaa (teko)syyt loppumaan :)

Sain myös tuliaisiksi taikabikiinit. Ne kun laittaa päälle ja katsoo peiliä, niin ei enää teekään mieli herkkuja.. ihmeellistä, vai mitä?

Pari kiloa on sentään tippunut ja vielä olisi tarkoitus ainakin 3 tiputtaa. Luulisi, ettei olisi niin vaikeaa.. Keinoja tietää, mutta itsekuri pettää.

Mutta onnittelut tavoitteessa pysyneille mimmeille ja tsemppiä muillekin!

Tilanne katsausta...
Eli dietti käynnistyy uudelleen (pakollisen tauon jälkeen) ja nyt lähtee käyntiin protsku/rasvadietti, ei kuitenkaan keto sellainen. Tulevaisuutta ja kisoja varten testaan samalla, kuinka oma kroppa moiseen vastaa.
Suunnitelmissa on, (yleisön pyynnöstä ;) ) että alan kirjoittelemaan säännöllisen epäsäännöllisesti omaa treeni ja diettipäiväkirjaani tuonne Vip-puolelle. Kuhan nyt ensin käynnistelen homman, niin aloitan raportoinnit sitten.

Löytääkös joku muu sen Tomin kirjoittaman motivaatiotekstin dieettaajille? Se jonka kaikki varmaan on lukenut... Oon koittanut etsiä sitä vaikka millä sanoilla, mutta ei vaan löydy!! Hermo menee... :curs: :curs:
Että voisikos joku ystävällisesti linkittää sen vaikka tänne, niin olisin tosi kiitollinen!

Trinity sanoi:
Löytääkös joku muu sen Tomin kirjoittaman motivaatiotekstin dieettaajille? Se jonka kaikki varmaan on lukenut... Oon koittanut etsiä sitä vaikka millä sanoilla, mutta ei vaan löydy!! Hermo menee... :curs: :curs:
Että voisikos joku ystävällisesti linkittää sen vaikka tänne, niin olisin tosi kiitollinen!

Yritin etsiä ton sulle, mutta......en ymmärrä, ihan kuin sitä ei olis enää?

Kiitos tsempistä kaikille! Miinuskalorit ovat auttaneet, paino humpsahti takaisin 60 kiloon :) Otan kyllä vinkistä vaarin ja keskityn polviepisodin ajaksi yläkroppaan ja vatsoihin, eilen katselin itseäni peilistä ja totesin että multa puuttuu Vilmiksen olkapäät :D Siinä mulle puhdetta vuodeksi :hyper:

Jouduin polvieni kanssa eilen terveyskeskukseen jossa venäläinen lääkäri käänteli ja väänteli ja määräsi sellaiset norsunkaatolääkkeet että vain hihihihihihihittelin kotona Teho-osastoa katsoessa. Mutta ihme ja kumma, polvet ovat siedettävämmän tuntuiset :thumbs: Vioxxakut oli lääke nimeltään jos mainostus sallitaan.

Helou!
Päivitystä...

Minä olla heikko peikko... nyyh. Viikko sitten maanantaina mie repsahdin aivan ennen aikojani (oli vasta 17. dieettipäivä) ja söin puoli litraa snickers-jäätelöä...(sis. 1054kcal... :rolleyes: ) Päivän kokonais-saldoksi tuli jotain 2600kcal. No paino humpsahti tietty kilon ylös, mutta ei se mitään, kun se oli lähinnä nestettä.

Tänä aamuna paino oli taas 57,4kg... eli sama kuin 3 viikkoa sitten aloittaessa... mutta treenipainot on noussu, ja vatsasta alkaa jo päkki häämöttää... (ainakin hieman :) ) Olenkos joku luonnon oikku?? Kummankin kahden viime viikon kaloreiden keskiarvoksi/päivä on jäänyt 1722kcal, eli se snickers-mässypäivä tasaantui sitten pitämällä lepopäivinä kalorit hieman matalammalla. Tein yhden treenin jälkeisen aerobisen 20 min (mässyttelypäivän treenin jälkeen) ja yhden aamulenkin 30min.

Tällä viikolla ajattelin pitää kalorit lepopäivinä 1600 ja treenipäivinä 1700, sekä tehdä 2 treenin jälkeistä aerobista sekä kaksi aamulenkkiä. Saas nähdä mitä tapahtuu... pääsiäisenä vois sitten yhtenä päivänä syödä hieman vapaammin, jos nyt jatkuu hyvään malliin.

Niin ja treenit on menny muutenkin aivan :kippis1: eli tätä lisää :whip: !!

Kokeilin eilen niitä motivointipöksyjäni.

Huraa! Ei kinnannut yhtään. Painokin on ollut jo pitemmän aikaa alle 70 kg. Lähestyn uhkaavasti jo 68:lla alkavia lukemia. Kenpä ties pystynkin ujuttautumaan sinne 67,5-kiloisiin. Eipä silti että tahtoisin kilpailla siinä sarjassa, mutta tiedänpä sen olevan mahdollista. Pitäisi vain ottaa pyörä ulos talviteloilta ja alkaa sotkea sillä pitempiä lenkkejä. :whip: ja :thumbs:

Aurinkoista kevättä! :haart:

Nostetaanpas tätä välillä. Mun dieetti on edennyt hyvin, vaikka kuukausi sitten tulikin hiukan takapakkia ja kiloja takaisin pari. Motivaatiofarkut menee jo päälle. :worship: Kalorit suunnilleen 1500/päivä, lauantaisin n. 2200. Paino on pudonnut nyt 7 kg (55->48), vielä kun sais vähän pois, niin sitten rannalle (olettaen että säät sallii, joten liiaan nopee ei voi olla) ;)

Melkeen kuukausi mennyt edellisestä viestistä. Näinkö on hiljaista dieettirintamalla?

Oma dieettini on edennyt hitaasti mutta suht varmasti...
Yhdeksän viikkoa takana, ja KAKSI kiloa on lähtenyt. Mittanauha näyttää kuitenkin 8cm vähemmän jenkkojen kohdalta, joten kaikki on mennyt juuri niin kuin piti. Lähes joka liikkeessä on tullut tehtyä enkat puntin puolella, mutta nyt kun aerobista on jo paljon kuvioissa (6-7 kertaa viikkoon 1h ammulenkki + joskus jotain iltasella tai reenin jälkeen) , niin odotan voimatasojen hieman laskevan... Yläkropasta on tosiaan rasvat alkanu palaa ihan jees, mutta peppu- ja siitä alaspäin on mun ongelma. Ja alavatsastakin löytyy vielä... himpun verran.

Stack II ollut mukana nyt kaksi viikkoa, ja on vienyt välillä nälkää hieman liikaakin, että ruoka ei oikeen maistu, mutta pakko vaan yrittää syödä...

Edelleenkiin lasken vain kalorit ja proteiinit, kun on kokemusta siitä, että hifistely menee mulla överiksi ja pilaa lopulta koko dieetin. Näppituntuma näihin hommiin on kuitenkin aika hyvä, kun oon yli puolitoista vuotta vahannut kaiken tarkasti... Tarkennan hommia sitten kun alkaa tökkiin. Treenittöminä päivinä hiilarit jää matalammalle, ja treenipäivinä sitten syödään ainakin treenin jälkeisessä ateriassa hitaita hiilareita noin 30g verran, sekä lounaallakin hieman enemmän kuin lepopäivinä. Iltapala joko ihan tai suht hiilariton (jos rahkaa, niin tulee hieman). Palautusjuomassa on ollut koko dieetin ajan se 20g maltoa, ja hyvin on toiminut.

Muutama repsahdus on sattunut matkan varrella, mutta viikon ka kalorit on pysynyt koko ajan miinuksella. (Kalorit n. 1700, nyt hieman alempana.)

Kuvia oon harkinnut nyt laittaa, jos niitä sais joku päivä otettua. :eek:
Tarkoitus oli ottaa kuvia aina tietyin väliajoin, mutta jopa alkukuvat jäi ottamatta...heh.
Jotenkin nyt tarttis ihan oikeesti rakentavaa kritiikkiä jostain ulkopuolelta, kun tuo treenikaveri -oma ukko- on aika liian läheinen siihen hommaan... ainahan mä oon mainio sen mielestä... :D

Suositut

Back
Ylös Bottom