Tavoitteita kehiin

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ensi kesäksi kyykky 150x8.

Vinopenkki 100x10.

Lihasta muutama kilo lisää, eli paino tuonne 100 kg:n.

..ja sit mä heräsin.

Näitähän mulla riittää.

Jouluksi aloitan säännöllisen venyttelyn, sekä hion ohjelmaa. Aerobinen mukaan jos jaksaa. Sitten kesäksi olisi tarkoitus paino nostaa tuonne 80kg:n tietämille.

Penkkiäkin olisi tarkoitus parantaa.

Mavesta 200 kg kesään mennessä, penkki 100:n kg:een, pudottaa rasvoja.

LittleNemo sanoi:
tavoite penkata raw 150, nyt 130. painoki pitäs saada kans yli 70:n. kyykkyä ja maveaki pitäs parantaa.

:offtopic: sä ET voi painaa alle 70 jos toi sun avatarin kuva on susta? :eek: Eihän se voi olla... ?

Mut joo. Jouluks se legendaarinen 100 penkistä ja kesäks 25 leukaa. hmmm.. mitäs muuta.. Ja sit vie jos jaksais tota spagaattia alkaa venytteleen tässä lähiaikoina tosissaan.. Ja jotain pientä.

pitkän aikavälin tavoite, kyykky 250kg.. ei niin väliä milloin tulee.. kunhan tulee joskus.. ja siis tietenkin syvälle, selkä pystyssä ja ilman mitään :david: -siteitä

ja tietenkin paino +100 (pituus 186, paino 87)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Arc sanoi:
Tavotteena Pukin tuloon mennessa:
Paino 200lb (90.7kg) Saavutettu!
Penkki 265lb (120.2kg) Saavutettu!
Kyykky 315lb (142.9kg) Saavutettu!
Mave 315lb (142.9kg) Saavutettu!
Yhteistulos +900lb (+408.2kg) Saavutettu!

Tulokset nyt:
Paino 91kg
Penkki 12x 95kg
Kyykky 20x 111kg
Mave: 143kg
Leukoja 26

Tavotteet 1.3.04 Mennessa
Paino 93
Penkki 130kg
Kyykky 180kg
Mave 180kg
Leukoja 30

Ensi kesäksi tavoitteena rasvat alle 10% ja paino +80kg. Nyt aamupaino 94kg ja rasvoista ei tietoa. Penkki jalat ilmassa ens kesään mennessä yli 120kg.

gulag sanoi:
:eek: Miten tällainen kyykky/mave-suhde voi olla mahdollinen?

nylkytystä nylkytystä.. :D

Täällä näkee usein (ei varustenostajia) nuoria kavereita joilla kyykky kovempi kuin mave. Itse perustelisin tämän lyhyellä liikeradalla kyykyssä. Näitä näkee myös usein salilla.

gulag sanoi:
:eek: Miten tällainen kyykky/mave-suhde voi olla mahdollinen?

Koska en oo oikeen koskaan treenannut mavea, oon vaan ns. kokeillu kylmiltaan, etta millasta sielta nousee. Ajattelin ruveta treenaamaan mavea kunnol kun saan eka tan HST:n paatokseen. Ja kyykannytkaan en ole montaa kk:ta.

ZeiZei sanoi:
nylkytystä nylkytystä.. :D

Täällä näkee usein (ei varustenostajia) nuoria kavereita joilla kyykky kovempi kuin mave. Itse perustelisin tämän lyhyellä liikeradalla kyykyssä. Näitä näkee myös usein salilla.

Kyykatessa katon aina peilista etta menen sinne 90 asteen kulmaan, onko riittavan alas?

Arc sanoi:
Kyykatessa katon aina peilista etta menen sinne 90 asteen kulmaan, onko riittavan alas?
Pitäisi olla sen verran että menee lantio polvien alapuolelle jonkun verran.

edit: viesti numero 500 :whip:

Ensi vuonna pitäis saada penkiltä "kisanostona" 200 kiloa, T-paidassa. Nyt menee kakkonen ilman penkkipaitaa, sen verran oikein että perse pysyy penkissä.

Kesään mennessä penkki 100kg, mave 170kg ja kyykky 140kg. Paino nousuun eli yli 80kg olis mentävä muutamalla kilolla. Suurin tavoite pitää tällä kertaa paikat kunnossa pidempään kuin se kolme kuukautta kerralla eli varoivaisuutta ennen kaikkea.

Suositut

Back
Ylös Bottom