Tavoitteita kehiin

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
80kg aamupaino on jo sen verran lähellä, että pistetään pari muuta tavoitetta:
1. Olla perheen painavin. Tällä hetkellä 78kg ja ukko 89kg. Ukko dietillä ja minä bulkilla:)
2. Painaa joskus 100kg
Tuloksilla ei niin väliä:D

Pitää saada penkistä 130kg tammikuun lopppuun menneessä. Löin kamun kans jopa pitsasta vetoo :D Ja maastaveto lähemmäs 200kg ois jees.

Paino kun on jo kauan aikaa keikkunut 75kg:n lähistöllä, niin tollanen kymppi lisää ei olis pahitteeks.
Yleisesti ottaen tavoitteena olis olla vähemmän kukkakeppi ens kesänä :D
Ja muskeleita olis mukava saada.

Mysterrio sanoi:
vähän pitkälle mennään mun tavoitteissa mutta kun on käsi leikkaus niin ei voi reenata kunnolla 2005 vuoteen mennessä penkki pitäs 120kg ---> 160kg jalkakyykky 200kg---> 260kg ja paino 113kg ---> 100kg mutta kattoo nytten mitenkä menee toi paino voi heitellä kylläkin kun ottaa reeniä lisää... mutta sinä olis hyvät tavoitteet :)

Oho tuli virhe se pitäs olla 2006 vuoteen mennessä :) :5: :rock: :hyper:

Mulla on Penkki nyt 78kg ja yritän saaha sen ens kesäksi 100kg.
Toinenn asia mitä tavoittelen on 85-90kg paino jossain vaiheessa elämää..

päivitystä

Jouluun mennessä jotain tavoitteita:
Kulmasoutu tangolla 85x12 -> 100x12
Kapea penkki 90x12 ->100x12
Jalkakyykky 130x12 -> 140x12.
Tänään meni tuo kulmasoutukin.:kippis1:
Kapeassa penkissä paras sarja on tähän mennessä 100x9 ja kyykyn olen
jo saavuttanut. Siinä paras sarja 145x10 tehty viime viikolla.
Tuohon kapeaan penkkiin pitää vielä saada ne puuttuvat 3 toistoa lisää...
4 viikon päästä olisi tarkoitus ottaa raw-maksimit (pena, kyykky,veto).
Saapa nähdä että ovatko paljonkin tippuneet aiemmista pidempien sarjojen
teon seurauksena... Sitten vuodenvaihteen jälkeen vuorossa on niiden nostaminen taas uusiin lukemiin :whip:

Jos sais reenattua kevääseen asti ilman mitään taukoja. Toi maha joka tossa pömpöttää sais myös häipyä kesään mennessä, mutta eiköhän se siitä alaa sulaa helmikuussa. Niin ja sitten jos sais kyykystä omapaino*2 ja penkistä omapaino*1.5.

nyt rupeen aloittelemaan voima treeniä nyt on tehty ½vuotta massa treeniä ja tavoitteena ois tän vuoden loppuun penkistä 90kg väh. nyt nousee 75-80kg ja kevät puolella 110kg ja toinen tavoite ois tiputtaa rasvat 15% paikkeille nyt ne on 22%! :whip:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Laitanpas minäkin tänne omat tavoitteeni.

Elikä minulla on tavoitteena saada vielä tämän vuoden puolella penkistä 70 kg ja painoa yritän saada nostettua lähelle 70 kiloa. :D

Ennen kesää ois tavoitteena nostaa:
Maastaveto ennätystä 25kg
Penkki ennätystä 12,5 kg
Kyykky ennätystä 20 kg

Ja samalla paino vois pysyä alle 95 kg.

Mistreat sanoi:
Tavoitteena nostaa "hieman" penkkitulosta kesäkuuhun mennessä. Nyt nousee 50kg ja realistinen tavoite on 150kg !

:evil:

Näin on realisitinen tavote, kunhan ei kerrota minkä vuoden kesäkuuhun mennessä.

Oma tavote vois olla se, että jaksais joka viikko treenata lujaa sen kolme kertaa. Kyllä ne tulokset sieltä sit tulee.

24.12.2004 mennessä
tavotteena saaha penkistä 120kg nyt menee 115, maasta 200kg nyt menee ehkä hiukan pääle 185 ja kyykystä enemmän kun nyt :rolleyes: samalla koitan saada painoa hiukan pois
ja kesään mennessä ois tavotteena päästä vihdoin polvi leikkaukseen :curs:

Jouluksi YT 300kg :nolo: ja kesäksi rasva% pienemmäksi ja YT 350kg

tavoitteet kehiin

tavoitteet 10.10.2004-10.10.2005 1.säännöllinen treeni 2.terveellisempi ruokavalio 3.painonpudotus 107kg->85kg rasvaprosentti +30% -> -20% yleisesti ottaen terveemmät elämäntavat!!!

Suositut

Back
Ylös Bottom