Eli meinasit vuodessa tehdä 30kg rasvatonta massaa. Ja nyt olet tehnyt melkein 15kg puhdasta 1,5kk, vaikka onkin lihasmuisti. Epäilen näitä, jos et ole Marko Savolainen. Kahdessa viikossa ei myöskään hirveästi rasvaa poltella. No ehkä paastolla saa näkyviä tuloksia tuossa ajassa. Muutenhan se on lähinnä tyhjennys.
- vaikuttaa silta etta inbody antaa alakanttiin mita enemman vetta on kropassa, ekassa on 60.7% vetta ja vikassa 63.25% vetta painosta, mutta tuntuu olevan vertailukelpoisia keskenaan jossain maarin, voin ottaa naita kuin paljon haluan mun salilla
- oma silma sanoo et nyt rasvat 16-18% vrt 13.5% mita inbody sanoo
- oon ollut isompi joten lihasmuistissa on viela varaa
- alotin esim penkissa ni en saanu 100kg kertaakaan, 2x5x105kg meni aika iisisti 4 paivaa sitten
- kunnon 2-jakoinen, 6-7 kertaa viikkoon alkoi tammikuun 22. paiva, 6 liiketta per treeni, 3 sarjaa per liike, about 9-18 sarjaa viikkoon per lihasryhma epasuorarasitus huomioiden, isoissa liikkeissa ei failureen
- en tee juuri mitaan muuta liikuntaa kuin kayn salilla, en tee paivatyota, en stressaa, nukun kuin paljon haluan, en juo alkoholia yhtaan, syon paljon samaa terveellista safkaa paivasta toiseen, 'whole food' lahteet, kaikki mikroravinteet tayttyy, 1.5g per rasvaton painokilo proteiinia bulkilla ja 2g cutilla, vahan rasvaa ja paljon hiilareita, esim yli 800g hiilaria parhaina paivina, ison eron huomasin kun aloin juomaan 1kg kuorittua banaania + 100g whey proteiinia + 5-10g kreatiinia + 5g suolaa treenin alkuun puolet ja treenin jalkeen puolet, lihakset taytty vedella ja voimaa tuli hyvin, tan huomaa tosta inbodyn alareunasta myos kun yhdessa kohtaa on kova nousu
- aikasemmin oon kokeillut hieman testoa pari vuotta sitten, mutta tein asiat muuten huolimattomammin ja kehitys ei silloin ollut samanlaista mita nyt, nyt oon ollut ilman mitaan steroideja, mutta jossain vaiheessa 2019 alhaisista rasvoista voisin testokuurin aloittaa taas, talla kertaa tekemalla kaiken muun paremmin siina samalla
- tan bulkin tarkoitus oli saada nopeesti vanhaa lihaa takas ja aineenvaihdunta korkeelle, nyt korkean aineenvaihdunnan avulla poltan 2-4 viikkoa rasvaa siten etta kalorivaje on kohtuullisen iso, uskoakseni aineenvaihdunta ei ehdi sopeutumaan ja on mahdollista polttaa paljonkin rasvaa lyhyessa ajassa mutta katsotaan miten onnistuu esim
The Quick & Dirty Fat Loss Method - JMax Fitness
jos kaikki menee hyvin ja saan vahan tuloksia viela mita nayttaa niin voin pistaa kuvia ja paljastaa henkilollisyyden, mutta en viela
jos oon nyt 110kg 16% rasvoissa niin rasvaton paino on 92.4kg, 120kg 12% rasvoissa niin rasvaton paino on 105.6kg joten lihasta pitas tehda 13.2kg jotta minimitavoite tayttyisi, ei mitenkaan ylivoimainen tavoite mielestani