Tavoitteet 2018

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Daiina
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tavotteena saada lihasta ihan vitusti ettei mahdu ovista kävelee kuin poikittain vain :D Penkin sarjapainot 8-10 sarjoista 85kg -> 110kg. Saa nähdä miten miehen käy. Lihasta ainakin tulee tulemaan 99% varmuudella mutta voimatasojen noususta en tiedä mutta painetaan 110% niin hyvä tulee :)

Tälle vuodelle jos pääsisi takaisin loka-marraskuun (2017) tuloksiin ja niistä yli. Nyt huomaa salilla ja lenkillä käydessä että vaikka lihakset aika hyvin pysyivät niin voima on kadonnut.

Ja voisipahan tuota itselleen luvata sen mielikuvituspoikaystävägeneraattorin, kuten mielen sopukoissa -elokuvassa. Ja jääkiekon, jalkapallon tai vastaavan joukkuelajin voisin kans luvata aloittaa.

Ja tälle vuodelle lupailen olla edes vähän positiivisempi ihminen.

Tavoitteena on saada menemään kesään mennessä penkistä 110kg, penkkipunnerrus on mun heikoin lenkki, mutta olenkin aloittelija.
Maasta sen 220, ja kyykystä jos polvi kestää niin tehdä 140kg:lla työsarjat, vaikkakin tällä hetkellä näyttää ettei polvi taho oikeen kestää.

Lisäksi tavoitteena on saada mahaa pienemmäksi, ja lihaksia isommaksi, eli ei haittaa vaikka paino pysyis samana kunhan läski sulaisi ja lihaksia saisi lisää.
Uskon sen onnistuvan kun en oo vielä niin kauaa treenannu(tällä kertaa, olen useaan otteeseen kyllä aloittanu salikäynnin mutta se on aina mukamas kiireiden vuoksi jääny poies, nyt ei jää),
ja olen lievästi turboahdettu.

Olisit jättänyt tuon turboahtamisen mainitsematta 110kg penkkitavoitteen yhteydessä. Tällä foorumilla kyllä natulle on 150kg penkki ok-tulos, mutta jos myönnät vähän kuuria ottaneesi niin alle 250kg ei ole yhtään mitään. Mieluummin 300kg jätkä kuin jätkä, että voi tulokseksi mainita. No ei, vitsi vitsinä. Kovaa duunia vaan tavotteita kohti. Hard work pays off :)

Tämän vuoden tavoitteita on terveenä pysyminen, niin mielen kuin kehonkin kanssa. Vauhtipunnerruksesta toivon saavani vielä 100 kiloa suorille käsille. Uskon saavani tämän kuitenkin jo hyvissä ajoin ennen seuraavaa vuodenvaihdetta. Jos sitä sais 120 kiloa penkissä, 500 paunaa maasta ja 165 kiloa atg kyykyssä ilman vyötä. Olisi myös mukava saada maastavedossa 180 kiloa myötäotteella. Lisäksi toivon että saisin pidettyä elopainoni 92kg-96kg välillä ja pääsisin tiukempaan kuntoon samalla kun nostan voimatasojani (ja hiukan lihasmassaa) pikkuhiljaa. Onnea matkaan kaikille vuoden 2018 tavoitteiden kanssa. :)

Olisit jättänyt tuon turboahtamisen mainitsematta 110kg penkkitavoitteen yhteydessä. Tällä foorumilla kyllä natulle on 150kg penkki ok-tulos, mutta jos myönnät vähän kuuria ottaneesi niin alle 250kg ei ole yhtään mitään. Mieluummin 300kg jätkä kuin jätkä, että voi tulokseksi mainita. No ei, vitsi vitsinä. Kovaa duunia vaan tavotteita kohti. Hard work pays off :)

:D :D :D

Ja minulla ainakin vaatii pienillä määrillä ja ns perusaineilla vuosia panostamista, että saa silmiinpistävää kehitystä

Hei _MrSiima: Kun tässä foorumia olen lukenus niin en ole voinut välttää huomioimasta tätä, että jokai paikassa sanot, että saamasi hyödyt aineista ovat mielestäsi minimalistisen pienet niin haluaisinkin kysyä, että miksi edelleen jatkat kuurittelua jos et koe saavasi tuosta käytännössä mitään hyötyä (ilmeisesti olet kuitenkin käyttänyt jo pidemmän aikaa). En siis ihan täysin ymmärrä, että miksi jatkat kuurittelua jos et siitä kuitenkaan saa mitään hyötyä?

Tarkoituksena ei siis ole milläänlailla arvostella kenenkään päätöksiä aloin vain miettimään, että mikä tässä sitten taustalla?

Fun Fact tähän väliin, mutta teissä on Hulkin kanssa paljon samaa ajatusmaailmassa kun kumpikaan ei mielestään poikkea "normijantterista" mitenkään minkään tulosten/kestävyyden osalta, vaikka sanoisin, että ero tavan tallaajaan on kuitenkin melko huomattava :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jokai paikassa sanot, että saamasi hyödyt aineista ovat mielestäsi minimalistisen pienet niin haluaisinkin kysyä, että miksi edelleen jatkat kuurittelua jos et koe saavasi tuosta käytännössä mitään hyötyä (ilmeisesti olet kuitenkin käyttänyt jo pidemmän aikaa). En siis ihan täysin ymmärrä, että miksi jatkat kuurittelua jos et siitä kuitenkaan saa mitään hyötyä?

Kaikkihan niitä jatkaa jotka on alottanut, vaikka niihin jää koukkuun korkeintaan 10-prosenttisesti.

Hei _MrSiima: Kun tässä foorumia olen lukenus niin en ole voinut välttää huomioimasta tätä, että jokai paikassa sanot, että saamasi hyödyt aineista ovat mielestäsi minimalistisen pienet niin haluaisinkin kysyä, että miksi edelleen jatkat kuurittelua jos et koe saavasi tuosta käytännössä mitään hyötyä (ilmeisesti olet kuitenkin käyttänyt jo pidemmän aikaa). En siis ihan täysin ymmärrä, että miksi jatkat kuurittelua jos et siitä kuitenkaan saa mitään hyötyä?

Tarkoituksena ei siis ole milläänlailla arvostella kenenkään päätöksiä aloin vain miettimään, että mikä tässä sitten taustalla?

Fun Fact tähän väliin, mutta teissä on Hulkin kanssa paljon samaa ajatusmaailmassa kun kumpikaan ei mielestään poikkea "normijantterista" mitenkään minkään tulosten/kestävyyden osalta, vaikka sanoisin, että ero tavan tallaajaan on kuitenkin melko huomattava :)

On varmaan se pointti mennyt ohi, eli lihasmassaa olen saanut hiljalleen kasvatettua, joka minulle on motiivi käyttöön. Se ei minua sinänsä häiritse, ettei voimatasot noilla nouse, varsinkaan kun treeni ei ole systemaattista voimailua. Jos en hyötyisi mitään, niin en todellakaan käyttäisi. Joku laittaisi 500e/kk siihen buustailuun ja maksimoisi kehityksen. Mä laitan 10-20% siitä ja saan riiittävästi buustia, että voin kyetä muutaman kilon lihasta vuodessa vielä tekemään. Kun naturaalina en tekisi enää lainkaan. Mut joo en voimatasoista huomaa ollenkaan olenko ns kuurilla vai totaalitauolla. Proteiinisynteesi kyllä kiihtyy, koska lihasta on tarttunut vuosien varrella selvästi. Ja lihaspaineissa myös selkeä ero.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kaikkihan niitä jatkaa jotka on alottanut, vaikka niihin jää koukkuun korkeintaan 10-prosenttisesti.

Hekoheko. Eiköhän tuo riipu ihan tavotteista näkeekö järkeväksi käyttää vai ei. Nonstoppi-käyttäjät sitten erikseen, siinähän on psykologinen koukku jo tullut silloin siihen hommaan. Itse vaihtaisin voimailuun takaisin jos lopettasin kokonaan, siinäkun ne hyödyt on paljon pienemmät henkikökohtaisesti kuin bodaamisen suhteen.

Mä en suoraan sanoen ymmärrä, mistä tuo katkeruus kumpuaa.

Hekoheko. Eiköhän tuo riipu ihan tavotteista näkeekö järkeväksi käyttää vai ei. Nonstoppi-käyttäjät sitten erikseen, siinähän on psykologinen koukku jo tullut silloin siihen hommaan. Itse vaihtaisin voimailuun takaisin jos lopettasin kokonaan, siinäkun ne hyödyt on paljon pienemmät henkikökohtaisesti kuin bodaamisen suhteen.

Mä en suoraan sanoen ymmärrä, mistä tuo katkeruus kumpuaa.
Eikö aineiden käyttö romahduta oman tuotannon ja näin ollen "pakko käyttää lopun ikää"?

En ole tutustunut asiaan tarkasti mutta tämmösen käsityksen helposti saa

Se riskihän siinä on aina olemassa, jos niillä leikkii. Ei voi tietää miten kelläkin omalla kohdalla käy, että palautuuko miten.

On varmaan se pointti mennyt ohi, eli lihasmassaa olen saanut hiljalleen kasvatettua, joka minulle on motiivi käyttöön. Se ei minua sinänsä häiritse, ettei voimatasot noilla nouse, varsinkaan kun treeni ei ole systemaattista voimailua. Jos en hyötyisi mitään, niin en todellakaan käyttäisi. Joku laittaisi 500e/kk siihen buustailuun ja maksimoisi kehityksen. Mä laitan 10-20% siitä ja saan riiittävästi buustia, että voin kyetä muutaman kilon lihasta vuodessa vielä tekemään. Kun naturaalina en tekisi enää lainkaan. Mut joo en voimatasoista huomaa ollenkaan olenko ns kuurilla vai totaalitauolla. Proteiinisynteesi kyllä kiihtyy, koska lihasta on tarttunut vuosien varrella selvästi. Ja lihaspaineissa myös selkeä ero.

Kiitos vastauksesta ja todellakaan ei ollut tarkoitus muutenkaan mitenkään kyseenalaistaa tms tuli vain mieleen kun useammassa ketjussa asiaa sivuttu. :)
Ja paihoittelut offtopikista muuten!

Kiitos vastauksesta ja todellakaan ei ollut tarkoitus muutenkaan mitenkään kyseenalaistaa tms tuli vain mieleen kun useammassa ketjussa asiaa sivuttu. :)
Ja paihoittelut offtopikista muuten!

Juu :) Niin jokainenhan tätä tekee sillä panostuksella ja metodeilla kuin itselleen viisaimpana näkee. Järkevintähän se on aina naturaalina, vaikkei kovaa treenaaminen/urheilu aina muutenkaan terveysliikuntaa olekaan. Lähinnä siksi kommentoinut, kun tuota voimatasojen nousua tai douppaavien tuloksia nämä jotkut naturaalit täällä kovasti arvostelee ilman omaa kokemusta. Niin lähinnä sen näkemyksen halunnut tuoda, että ei ne voimatasot ilman työtä kaikilla räjähdä katosta läpi vaikka vähän käyttäisikin. Sitä ei tietäisi yksilötasolla kuin kokeilemalla ja tutkimustietokin kun tuon aiheen tiimoilta mitätöidään "ei voi olla vain 10%". Sitten ihmetellään kun voimailussa ns. pro-liittojen taso Suomessa on mitä on jos IPF vertaa. Urheilijamäärät noissa liitoissa vertailtaessa täysin eri ja lahjakas pystyy voimailulajeissa pääsemään hyvin korkealle pitkäjänteisellä järkevällä treenaamisella ja lahjakkuudella naturaalina. Toiset ei millään keinoilla. Samaten jotkut saa tuon 10% liitettyä vielä lihaskasvuunkin, vaikka se on taas aika eri maailma itsessään kuin voimatasojen vertailu. Mutta joo pahoittelut itsekin OT:sta taas, tuonne douppipuolellehan nämä keskustelut kuuluisi. Tulee vain nopeasti väittelyt jos näistä aiheista vääntää.

tavoitteet tälle vuodelle: Primääritavoite 70kg lisäpainoleuka alle 90kg sarjaan. Viimevuonna vedetty 62kg@85kg
Toinen sekundäärinen tavoite 200kg raakakyykky salilla ja 3000m cooper samana päivänä. Tässä vähän tekemistä kun taso on nyt about 160kg kyykky ja ~2600m cooper.
Positiivista on se että 10v sitten on 3000m cooper juostu ja vuosi sitten kyykätty 185kg SVNL kansallisissa kisoissa. Juoksua en oo treenannut yhtään oikeestaan ton 3000m intticooperin jälkeen. Taso 180kg ja 2800m tulee varmaan melko itellään seuraavan 3kk aikana mutta siitä eteenpäin onkin sitten arvoitus.
Lihasmuistiin on kova luotto ja vuosi on pitkä aika....

Tavoitteena 85 kiloa ja lisää lihasta vähemmällä silavalla. Kesään mennessä kun ois homma hanskassa.
Tällä hetkellä paino 87.5kg ja pituutta 183cm.

Mikäs tavoite? Hmm... veturimieskurssin, toisen mukulan ja raskaamman vuorotyön takia on salijumppailut menny ihan vatuiks. Muutaman kerran pystyny/jaksanu käydä sanotaanko täs vuoden sisällä. Iso osa toki menee ihan oman laiskuuden piikkiin joka on osaltaan ruokkinut motivaatio-ongelmaa...

Maha on kasvanu, ryhti on huonontunut ja vireystila on alempi. Ei tahdo jaksaa oikeen mitään.

Eilen kävin jumpalla pitkästä aikaa ja päätin jotta kaikenmaailman erikoisvimpaimet ja failuret ja supersarjat saa jäädä ja tilalle tuli 5x5. Liikkeinä penkki, mave, pystäri käsipainoilla ja hauis&ojentajat lopuksi. Fokus on täysin mavessa.

Onkohan se ny sit ihan jeba tuo mun systeemi? Salille pystyn varmaan about 2x viikossa. Käsien treenaus tiesti on vähä sellasta pienten lihasten hinkkausta ja varmasti joku järkevämpi lihas vois olla laittaa tilalle. En tiiä.. mennään tällä.

Ainakin on eilisen jäljiltä paikat pirun kipeät taas :) tervetullut tunne lihaksissa. Tästä se taas lähtee.

Suositut

Back
Ylös Bottom