Tavoitteet 2018

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Daiina
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tavoitteena on päästä naimisiin kesällä ja olla häissä kiree.

Ja jos mikään paikka ei ens vuonna rikki menis.

Ja 150kg penkki.
Nyt ku kulkee nii treenikiimassa lisätään tavoitteisiin 300 kilon veto. Ja edes yhdet kisat, joko veto tai kaikki kolme lajia.

Lähtötilanne 5x230kg @ 85kg ilman vyötä. Painoa sallin itseni loppuvuodesta ottaa kunnolla lisää, heinäkuun loppuun pitää alle 90-kiloisena pysyä.

Moro!
Paljonkohan olisi melko aloittelijana, realistinen määrä kasvattaa lihasta kesään mennessä?
G6:lla treenailen 3x viikossa.

Viimeinen 5 vuotta asiat menny huonosti. Isoja loukkaantumisia reenin ulkoouolella. Nyt en enää edes tiedä mistä aloittaa kun tuntuu että keskeytys tulee kuitenkin.

Mutta tavoite on.
6vko painoa alas 10kg. Tuntuma hakuseen ja rytmi päälle, syöminen kuriin. Varmaan joku psykologikäynti olis asiaa.

Tavoitteeni eivät ole ikinä kai toteutuneet joten lyhyesti: pysyisimpä ilman vammoja koko vuoden.

En haluu pilaa motivaatioo, mut esim. Timo Lauttamuksella(joka on niitä todella harvoja koko maailmassa, jotka tohon pystyy todistetusti) tohon kesti tyyliin reilusti yli 10+ vuotta, ennen ku onnistu.
Voin olla väärässäki, mut näin käsittäny, mitä hänen videoitaan paljon kattonu. Ja hällä on maailman luokan puristusvoimat monessa liikkeessä. Itel on kanssa about toi 40kg tavotteena, paitsi kahel keskaril.
Ei mee, ku jtn 25kg toistaseks. Repee sormien iho niin vitun helposti, ettei pysty liikaa tekeen. Jos saat vuodessa, ni en tiiä mitä sanoa.

Jotkuthan tekee myös pikkusormilla :whistle:.

Joo no mähän en tota voi tietää ku ei oo aikasempaa kokemusta sormireeneistä.
Kyllä mä kuitenkin pari vuotta sitten sain kahdella sormella yhdellä kädellä 3 toistoa sitä kummemin reenaamatta. En sit tiiä kuinka iso hyppy kahesta yhteen on (varmaan pikkusen alle kaksinkertanen nousu)
Ja kun sanoin että 40 kilolla menee pari sekkaa ni tarkotin 40 kg taljasta. Mut jos mä sen nostan siihen 90 kg paikkeille ni eiköhän se oo aika sama.
Katotaan miten käy.

Kandee kokeilla myös tangosta tota 40kg roikuntaa. Sanoisin, että hyvin eri asia, eikä onnistu lähellekkään. Jos pystyy yhen käden leukoi tekeen keposeen, & kontrollilla, ja roikkuun viel keskarilla(omalla painolla) tangossa iisisti, ni logiikkani sanoo hyvin vahvasti, et on kaikki mitä toi vaatii. Se puristusvoima tos on kuitenki se rajottava tekijä. Toi yhel sormella, ilman mitään painoa roikkuminenki on jo aika haastavaa, ellei oo tyyliin joku kääpiö voimistelija, ja paina jtn 50kg. Suosittelen kyl kokeileen, ni tiiät eron.
Kannustavaa.

En voi mennä vannoon, mut mul on kyl sellanen fiilis, et noihin yhen käden, yhen pikkurillin leukoihin ei suurin osa kykenis, vaik treenais 100 vuotta, ja tekis kaiken oikein.
Juu itellä ei oo toivoakaan, jos en dieettaa puolta kehonpainosta pois. Senkään jälkeen ei olis mitään takeita, että onnistuis edes intensiivisellä harjoittelulla. Helvetin kova juttu on vetää yhden sormen (vielä pikkurillillä) leukoja, vaikka ois se 50-kilonen voimistelijakääpiö.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hankala asettaa konkreettisia tavoitteita, mutta voimaa ilman liikoja läskejä on se ainainen tavoitetila. Siinäkin alkaa kyllä jo olla peli menetetty sen läskin suhteen kun ei tarviis tästä enempää enää tulla, viisas varmaan asettais tavoitteet tässä vaiheessa kahden vuoden päähän ja yrittäis ottaa rennosti.

Teinpä vähän päivityksiä tähän. Nyt on vakaa aikomus nostaa painoa keskimäärin 100g viikossa eli loppuvuoden aikana 4kg lisää. Valmentaja ei ole saanut musta vahvempaa tai edes yhtä vahvaa suhteessa kehopainoon kuin ite oon treenihistoriassani saanut, joten tutkitaan nyt sitten se kehopainon set-pointin yläpuolinen alue myös. Siitä onkin jo hyvän aikaa kun on 92 ollu vaa'an näytöllä.

Tavoitteena päästä kireämpään kuntoon mitä olin viime kesänä. Viime kesänä paino alimmillaan 71kg ja arvioisin rasvaprosentiksi 8-12.
Nyt bulkin jäljiltä painoa oli 77 maanantaina. Siitä dieetti käyntiin ja tänään AP näytti 75,3kg, ikinää ennen oo ollu jo 5 päivän dieetin jälkeen verisuonet olkapäissä näkyvillä eli tästä voin päätellä ettei ole paljon rasvaa tullut "bulkin" aikana. Tästä jatketaan 3 kuukautta ja katsotaan miten käy.

Tavoitteena päästä kireämpään kuntoon mitä olin viime kesänä. Viime kesänä paino alimmillaan 71kg ja arvioisin rasvaprosentiksi 8-12.
Nyt bulkin jäljiltä painoa oli 77 maanantaina. Siitä dieetti käyntiin ja tänään AP näytti 75,3kg, ikinää ennen oo ollu jo 5 päivän dieetin jälkeen verisuonet olkapäissä näkyvillä eli tästä voin päätellä ettei ole paljon rasvaa tullut "bulkin" aikana. Tästä jatketaan 3 kuukautta ja katsotaan miten käy.
Paljonko on miehellä pituutta?

Ollaan melko samanlaisessa tilanteessa, itse 169cm. Viime kesänä alin paino 72,5kg dieetin päätteeksi, rasvat 11-12%. Nyt treenattu ja "bulkkia" takana 34vk, jos reverse vaihe lasketaan mukaan. Paino 80kg eli n. 200g noussut viikkoa kohden. Hieman olisi hitaamminkin voinut paino nousta, mutta ihan tyytyväinen olen. Ensi kuun alusta varmaan alan dieetille itsekkin niin ehtii kesäksi kuntoon.. :) Tyytyväinen olen, jos 1-2kg olisi kiinteää massaa tarttunut.

Ollaan melko samanlaisessa tilanteessa, itse 169cm. Viime kesänä alin paino 72,5kg dieetin päätteeksi, rasvat 11-12%. Nyt treenattu ja "bulkkia" takana 34vk, jos reverse vaihe lasketaan mukaan. Paino 80kg eli n. 200g noussut viikkoa kohden. Hieman olisi hitaamminkin voinut paino nousta, mutta ihan tyytyväinen olen. Ensi kuun alusta varmaan alan dieetille itsekkin niin ehtii kesäksi kuntoon.. :) Tyytyväinen olen, jos 1-2kg olisi kiinteää massaa tarttunut.
Itsellä näyttää tilanne tällä hetkellä siltä että tuon 4kk bulkin aikana ei kasvanu mikään muu ku reidet, ne nyt olikin jäljessä ja niihin panostin eniten :) Venähti bulkin alotus itsellä marraskuuhun... Sitä ennen oli kesästä oltu ylläpito kaloreilla( en kyllä laskenu tarkkaa mitä söin mut jotenki sinne päin )

Jos selviäis ensvuodesta vaan yhdellä leikkauksella ja pääsis loppuvuodesta kyykkyyn edes kehonpainolla.

Hahhah, meni kyllä meikän tavoitteet todella pahasti pieleen :D viime torstaina viides polvioperaatio alle vuoteen, eli ei tartte haaveilla kyykkyyn menemisestä hmm... enää ikinä?

Itse otan tavoitteeksi saada itseni kerrankin kesäksi kuntoon (ainakin omalla mittakaavalla), painon sinne 90-95kilon väliin.
IMG_20180627_081025.jpg
Ainakin jossain onnistunut, tänään oli vielä 0,3kg vähemmän. Kuva alkuviikosta.

Suositut

Back
Ylös Bottom