Tavoitteet 2018

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Daiina
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tavotteena saada lihasta ihan vitusti ettei mahdu ovista kävelee kuin poikittain vain :D Penkin sarjapainot 8-10 sarjoista 85kg -> 110kg. Saa nähdä miten miehen käy. Lihasta ainakin tulee tulemaan 99% varmuudella mutta voimatasojen noususta en tiedä mutta painetaan 110% niin hyvä tulee :)

Aika kovat tavotteet ollu kyllä alkuvuodesta jos 25kg on pitänyt nostaa sarjapainoja. Sarjapainot tuossa jäänyt kolmannekseen mitä tavoitteena oli mutta on sekin silti jotain! Lihaa on tullut kyllä ovista ja ikkunoista joten siirretään tuo 110kg 8-10 toiston penkit ensivuodelle :D

Neljä edellistä vuotta on ollu sellasta tunteiden ja menetysten vuoristorataa että toivon todella vuodesta 2018 possujunaan verrattavaa kyytiä :cautious:. Tavoitteet tälle vuodelle on tätä perussettiä,omasta hyvinvoinnista huolehtiminen, säännölliset salikäynnit, pitkät lenkit koiran kanssa, syömiset kuntoon, turha stressaaminen pois. Haluan sen oikeen iloisen ja hölömön pygmin taas kattovan mua peilistä, potkaisen tätä surujen raiskaamaa ihmisraunioo perseelle enkä jää kaipaamaan. Nii ja penkistä haluun 80 pois kuleksimasta. :puntti:

Noh, eihän se nyt taas ihan putkeen menny. Vuosi alko hautajaisilla ja jatkui asioiden selvittelyllä, vitullisen kuumalla kesällä ja valivalivali. Reenit oli enemmän epäsäännöllisilä ku säännöllisiä ja viski kiinnosti enemmän ku palkkari. Mut koska aikuinen nainen mä oon, annan itelleni löysiä jos se siltä tuntuu. Punttien nostelu on kumminkin mun henkireikä enkä sitä aio stressaamalla sotkee. Nyt viimesen pari kuukautta oon taas saanu hyvin juonen päästä kiinni joten vaikkei tohon 80 penkkiin ehkä enää tälle vuodelle oo tsäänssejä nii ei se kovin kauaksi jää ku 75 kummiski jo nousee. Notta joskopa ens vuonna sitten. (y)

Paino: 93kg -> 80kg, siitä hiljalleen ylöspäin
Pystypunnerrus kp: 8*30kg -> 8*35kg
Penkki kp: 8*40kg -> 5*12*40kg (isoimmat kp:t salilla)
Leuanveto op: vanha enkka (24kpl) rikki. Tällä hetkellä 10-15.
Leuanveto 1 max: op+60kg. Wanha ennätys 52,5kg.
Maastaveto: ? -> 220kg. Vajaa kolme vuotta sitten vedetty 210kg.
Kyykky: polvi kuntoon ja +160kg.
Näillä alkuun...

Jaaa... 1/7 onnistui
Paino kävi 81 kilossa ja nyt semmonen 87
Pystypunnerrus kp: 8x35kg, 13x30kg
Penkki kp: ei ohjelmassa
Leuanveto: ei ohjelmassa
Maastaveto: ei ohjelmassa
Kyykky: varmaan 130kg. Sentään kestää tehdä.

Ens vuodelle jää loput. Joko ois aika tehdä tavoitteet 2019 -thread?

Pääasialliset tavoitteet: pysyä ehjänä, treenata säännöllisesti, pitää paino alta kahdeksankympin, olla heikentymättä kovin paljoa ja pitää yleiskunto riittävän hyvänä että ensi syksynäkin selviäisi puolikkaan hengissä läpi.

Check, nipin napin. Vuosi on ollut extreme-kiireinen niin että aika ja energia treenaamiseen on ollut tosi vähissä, salinvaihtoon liittyvät logistiikkahaasteet lisäriesana, mutta siihen nähden olen saanut jonkinlaista peruskuntoa ylläpidettyä yllä olosuhteisiin nähden tyydyttävästi. Se puolikaskin tuli madeltua väkisin maaliin, vaikka juoksukunto kärsi stressistä ja kiireestä vielä punttiakin enemmän.

170 kg kyykky ja 110 rive @<80 toisivat hyvän mielen.

Jooei näillä tämänvuotisilla eväillä. Tuota 170kg kyykkyä sentään yritin kerran keväällä ex temporena kun oli hyvän tuntuinen päivä, mutta niukasti jäi matkalle.

Suositut

Back
Ylös Bottom