Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lisäys tähän: pitää lopettaa viinan kittaus ja jatkuva raavaaminen opiskelijapippaloissa.Mave 230 tällä hetkellä 2x210.
Penkki 125 tällä hetkellä 5x105.
Kyykky 6x170 tällä hetkellä 6x140.
Liekköhän onnistuu.
Siis max 10% hyöty tulee dropeista!!!!!111! Hart wörk ant dedikeissön is thö kii!
Mulla ei kyllä tuu enempää, jos tuolla tarkotetaan voimatasojen nousua. Ja tuonkin saamiseen vuosia menee. Lihasmassan määrää on vaan hankala arvioida kun ei ole selkeää mittaria, mutta isompi kuin lahjakkaat cbb-ukot. Toki tämäkin on helvetin tyhmää näitä spekuloida, kun jollain on tarkoitus ottaa pienimmät mahdolliset setit millä kehittyy vuositasolla. Kun jotkut sitten haluat maksimoida hyödyt ja käyttö on sen mukaista. Penkki +20kg, kyykky +20kg , mave +10kg. Nuo voimatulokset vrt naturaalienkkoihin. Niitä tosin vääristää se, etten ole ykkösiä tehnyt kun ehkä kerran 2 vuodessa. Parhaissa kunnoissa on jäänyt taso testaamatta. Kuurittelutaustaa on muistaakseni 2014 syksystä saakka. Tosin nykyisin työttömän/osa-aikatyöläisen roinabudjetti, eli hipoo nollaa. Toki minulla tavoite olla vain vähemmän kynäniska/läski kuin ennen eli yrittää bodata. Mutta kun välillä noita liikkeitä tekee niin voi verrata. Turha jossitella treenityyleillä tai muulla. Ja minusta ei muutenkaan genetiikan puolesta hyvää voimanostajaa tulisi, ei vaan voima tartu. Punnertaja saattaisi tulla jos haluaisi elämänsä vielä sille pyhittää :D Minusta tuo treenaaminen kevyillä kuureilla on ihan samanlaista kuin naturaalina, tai en minä ainakaan ajattele edes mitä on kierrossa. Proteiinisynteesi kiihtyy ja lihasta tarttuu hiukan parempaan tahtiin. Treeni ja ruoka nro1 ehdottomasti.
Omat tavoitteet:
-kasvaa ja kiristyä
-300kg mave (2019 kyllä pidän realistisempana)
-pystypunnerrus 8x55kg kp
Tässä nyt tulee niin paljon muuttujia, että toki jos ottaa esim sustan kahteen viikkoon, ei varmasti saa 10% hyötyä, mutta on silti roinaaja. Jos taas ottaa suht ok kuuria järkevästi, hyöty on varmasti merkittävä ELLEI sitten ole todella paskat geenit siihen miten keho noita anaboleja hyödyntää. Mie oon sivusta nähny kun 180 kilon natupenkkaaja ottaa sustan viikossa ja penkki nousee suht lyhyessä ajassa 200 kiloon. Hyöty tuossakin jo se kuuluisa 10%, vaikka kuuri oli tuommonien mille jopa kanssa saliroinapertit nauroi.
Tuommosta kuurittelua "mistä ei edes oikeastaan ole hyötyä", en itse ymmärrä, mutta jokainen tekee aina asiat omalla tavallaa, eikä miulla ole mitään roinaamista vastaan.
Jos kaikki on on kunnossa, ruoka, reeni, lepo ja anabolit, niin itse en todellakaan usko että hyöty roinalla on vaan 10%. Räikeä esimerkki mutta, muutenhan esim Ronnie Coleman olisi kisoissa painanut 270 paunaa, jos vaikka tuosta 300 paunan kisakunnosta (v.2004) ottaa sen "10% pois" ja olisi silti sijoittunut mr. olympiassa varmasti 10 parhaan joukkoon, tai jopa jonain vuonna voittanut mr olympian. Natuna.
Eikös tää ole tapulteltu jo? Useimmat saa monta kymmentä prosenttia hyötyä, mutta sitten kun puhutaan oikeasti kovaa panostaneista, ollaan vuosikymmeniä naturaalina väännetty natumaksimin rajotinta vastaan ja kaikki tehty oikein, niin hyöty saaattaakin olla vaan se n.10 prosenttia, jopa vähemmän. Siis voimannostossa. Bodauksessa sitten erot on ihan älyttömiä, ihan miten vaan asiaa katsoo, koska tehtävä on vaan kasvattaa lihasta, pelkkä hypertrofia ilman funktiota ja apteekista saa suoria kasvusignaaleja siihen. Eli BB kaveri on "salilla" kun vetää rojua ränniin kotisohvalla, naturaali CBB tyhjäntoimittajana tuhlaa aikaansa pelkkään lepäilyyn kun palautuu ilman, missaa kasvusignaaleja älyttömästi.
Mielenkiintoisempi juttu mitä en ainakaan ite tiedä on se, että miten roina vaikuttaa voimiin positiivisesti ilman hypertrofiaa? Kyllähän se niinkin vaikuttaa?
Ite tiedän sit taas liikaa näitä tapauksia, jotka jo kovilla voima-arvoilla tekee sarjapainoihin (isoissa liikkeissä) kymmeniä kiloja lisää muutamassa viikossa vetämällä Halotestiniä, etten oikein usko mihinkään max 10% hyötyihin voimailajien puolella. Tietysti varmaan joku jossain itäblokin paskamaassa autotallissa tehty lelususta kerran viikossa ei vielä sano paljon mitään, tai sitten ei yhtään mitään, mutta se nyt on vaan omaa tyhmyyttä jos semmosia käyttää.
Top 10 mukaan laskettuna:etten oikein usko mihinkään max 10% hyötyihin voimailajien puolella.
Juu, onhan se mustakin hölmöä, mutta sitäkin tapahtuu. Toisekseen, en mä tiedä miten on tyhmää kommentoida että JOTKUT (lähipiirissä on näitä) tyypit saa vitusti enemmän irti rojuista kun väitetyn 10%, kun se nyt vaan on totta. Jotkut saa varmasti vähemmän, jotkut enemmän ja jotkut tarkalleen 10%.Mun mielestä on myös omaa tyhmyyttä vetää haloa tms maksatoksista shittiä viikkokausia(jos harrastelija). Sikäli naturaalien helppo kommentoida, kun ei ole tietoa miten oma kroppa reagoisi.
Niin.Disclaimer: avoimessa 24h punnitus ja osa 100 luokan nostajista pudottaa yli 10kg punnitukseen ja IV-nesteytys yms käytössä eli ukot 2h punnituksen testattuja keskimäärin hieman isompia oikeasti.
Disclaimer2: "natu"-voimailua ei ole kilpailupuolella, on vaan testattu ipf yms. missä testien läpäisy riittää ja eri maissa kilpailun ulkopuoliseen testauksessa todella suuret erot.
Juu, onhan se mustakin hölmöä, mutta sitäkin tapahtuu. Toisekseen, en mä tiedä miten on tyhmää kommentoida että JOTKUT (lähipiirissä on näitä) tyypit saa vitusti enemmän irti rojuista kun väitetyn 10%, kun se nyt vaan on totta. Jotkut saa varmasti vähemmän, jotkut enemmän ja jotkut tarkalleen 10%.
Mua on kiinnostanu roinaamisessa eniten se, että, eikö käyttäjille tuu yhtään semmonen fiilis, että se on huijaamista? Itselleen valehtelua siis. Ihan siis vaikkei kisais yhtään missään.
Vaikka tohon ei liittyis yhtikäs mitään riskejä, ni ite en pystyis, koska tuntuis, että valehtelen itelleni. Ja mua ei siis kenenkään roinaus liikuta suuntaan eikä toiseen, koska ei vaikuta muhun.
Ellen tyyliin olis pro urheilija, ja tienestit suorituksesta kiinni, ni mul tulis semmonen paha välineurheilun maku tai vastaava suuhun .
Suhtaudun kaikkiin päihteisiin myös samantyylisesti. En oo absolutisti, mut todellisuutta en noilla yrittäis paeta, vaan pitäis olla erilaiset motiivit.
Noh toi on ehkä vähän kaukaa haettu vertailu.
En itsekään ymmärrä roinaamista mutta ehkä ymmärrän kun alkaa tulla treenivuosia enemmän mittariin. Äkkinäisen on aika vaikeaa netistä imuroimallaan tiedolla edes selvittää kuka on naturaali ja kuka ei ja kenen neuvoja kuunnella esimerkiksi treenin ohjelmoinnin suhteen. Sitten taas aloittelijana jos kyseenalaistaa yhtään mitään niin taas tulee paskaa niskaan kun ei ole treenikokemusta niin mitä sekään mistään tietää. Täälläkin foorumilla jos esittää kärkkäitä mielipiteitä niin on noita viestejä poistettu sanomatta syytä. Kyllä minua naurattaa nähdä näitä probodareita iltalehden otsikossa väittämässä kirkkain silmin että pelkällä kaurapuurolla ja kovalla työllä mennään ja tule puhumaan kun olet treenannut 20 vuotta. Toki jokainen joka on treenaamiseen enemmän tutustunut tietää missä mennään mutta ei perus tallaaja todellakaan.Mua on kiinnostanu roinaamisessa eniten se, että, eikö käyttäjille tuu yhtään semmonen fiilis, että se on huijaamista? Itselleen valehtelua siis. Ihan siis vaikkei kisais yhtään missään.
Vaikka tohon ei liittyis yhtikäs mitään riskejä, ni ite en pystyis, koska tuntuis, että valehtelen itelleni. Ja mua ei siis kenenkään roinaus liikuta suuntaan eikä toiseen, koska ei vaikuta muhun.
Ellen tyyliin olis pro urheilija, ja tienestit suorituksesta kiinni, ni mul tulis semmonen paha välineurheilun maku tai vastaava suuhun .
Suhtaudun kaikkiin päihteisiin myös samantyylisesti. En oo absolutisti, mut todellisuutta en noilla yrittäis paeta, vaan pitäis olla erilaiset motiivit.
Mua on kiinnostanu roinaamisessa eniten se, että, eikö käyttäjille tuu yhtään semmonen fiilis, että se on huijaamista? Itselleen valehtelua siis. Ihan siis vaikkei kisais yhtään missään.