- Ikä
- 36
Painan yli 95kg, kuten profiilissa näkyy. Toisekseen nykykunnosta ei ole edes olemassa mitään kuvia, ja jos olisi, ne olisivat VIP-puolella.
No laita hyvä joku uus kuva, niin ei tarvi kenenkään urputtaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Painan yli 95kg, kuten profiilissa näkyy. Toisekseen nykykunnosta ei ole edes olemassa mitään kuvia, ja jos olisi, ne olisivat VIP-puolella.
No laita hyvä joku uus kuva, niin ei tarvi kenenkään urputtaa.
Hattua nostan jos tämä onnistuuJos 2011 vuoden loppuun mennessä penkistä menisi 145-165kg ja elopaino olisi 75-85kg.
Tällä hetkellä penkki 100kg ja painoa 68.5kg.
Hattua nostan jos tämä onnistuu
Hattua nostan jos tämä onnistuu
No ei toi nyt mikään mahdottomuus ole, jos nostaa oman painon korkeemmalle kun 75-85kg. Mulla nousi penkki 14-viikossa 130kg -> 147.5 ja 150kg nosto tuli puoleen väliin, ennenku repes rintalihas.Jep, tavoitteitahan saa ja pitääkin olla. Mutta kohtuus kaikessa. Itse en ainakaan lähtisi itseäni huijaamaan, että pystyisin parantamaan penkkipunnerrustani 50% vuodessa. 100kg on jo 120kg todella pitkä matka, 120kg 140kiloon potenssiin 2, saati mihinkään 165kiloon. Yleensä se alun voimakehitys vähän hämää, kyllä sitä suurin osa saa vuosia veivata tuollaiseen kehitykseen. Esim. itselläni 16-vuotiaana kun ekoja kertoja kuntosalilla vieraili, nousi penkki 72,5kg-> 100kg kolmessa kuukaudessa, 100kg-> 145kg on vienyt sitten yli 3 vuotta. On toki ollut armeijaa ym. välissä, ja lahjatonkin olen. Mutta tuskin vuodessa tulee.