Tavoitteesi 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thommi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olkavarsi n. 42cm
Penkkipunnerrus 3*3*120kg (yli 9kk tauko kokonaan penkistä, jonka jälkeen olen sitä nyt vasta noin 3kk tehnyt, joten kehittyy vielä todella nopeasti)
Hammervinopenkki 7*100kg (vuodessa tullut 30kg lisää vaikken kertakaan sinä aikana ole koko liikettä tehnyt)
Mavessa olen tehnyt 5*185kg, joka on siis hieman yli neljä levyä.
Rinta/ojentajaliikkeissä sarjapainot vaihtelevat kahdesta kahteen puoleen levyyn. Yhdessä rintaliikkeessä tosin pystyn tekemään sarjaa kolmella levyllä.

http://www.pakkotoisto.com/ilmoitukset/971-ympaerysmittoja-jaelleen-kerran-68/#post3028744

Käytiks kreduu täs 1,5kk aikana ku hanska kasvo sentin?

Itseasiassa tänä aikana nimenomaan lopetin kreatiinin käytön.

e. Toi mave tulos on muuten maaliskuulta, joten siinä luulisi olevan melko reilusti parannettavaa.

Olkavarsi n. 42cm
Penkkipunnerrus 3*3*120kg (yli 9kk tauko kokonaan penkistä, jonka jälkeen olen sitä nyt vasta noin 3kk tehnyt, joten kehittyy vielä todella nopeasti)
Hammervinopenkki 7*100kg (vuodessa tullut 30kg lisää vaikken kertakaan sinä aikana ole koko liikettä tehnyt)
Mavessa olen tehnyt 5*185kg, joka on siis hieman yli neljä levyä.
Rinta/ojentajaliikkeissä sarjapainot vaihtelevat kahdesta kahteen puoleen levyyn. Yhdessä rintaliikkeessä tosin pystyn tekemään sarjaa kolmella levyllä.

Kovat on tavotteet, tsemii niitten saavuttamiseen:puntti:

Kun lopettaa kreatiinin käytön niin olkavarsi kasvaa, mutta kun käyttää niin penkkitulos nousee 10kg. Kiitos tiedosta.
Mä kyllä väitän, että se tuo olkavarteen noin sentin lisää, ja penkkiin 5kg.

Mulla on vain muuten vaan tullut hyvin kehitystä tässä lähiaikoina. Ja pitäähän ottaa myös huomioon, että sentin vaihtelu voi johtua ihan puhtaasti mittausvirheestä. Sen takia en itse juurikaan vertaile ympärysmittoja näin lyhyellä aikavälillä, toisinkuin sinä.

Kovat on tavotteet, tsemii niitten saavuttamiseen:puntti:
Kiitos. Kovin tavoitteeni on treenata DC:llä koko ensi vuosi läpi. Tämän tavoitteen onnistuessa tulevat myös nuo muutkin onnistumaan.

Mä kyllä väitän, että se tuo olkavarteen noin sentin lisää, ja penkkiin 5kg.

Mulla on vain muuten vaan tullut hyvin kehitystä tässä lähiaikoina. Ja pitäähän ottaa myös huomioon, että sentin vaihtelu voi johtua ihan puhtaasti mittausvirheestä. Sen takia en itse juurikaan vertaile ympärysmittoja näin lyhyellä aikavälillä, toisinkuin sinä.

Itseasiassa en vertaile ympärysmittoja, kunhan mainitsin asiasta. Minä en kirjota jokaiseen trediin ympärysmittoja enkä omia treenipainoja, toisinkuin sinä.

Tarkoitus olisi punttia kehittää, eli syömiset kuntoon ja ohjelma kunnolla kondikseen. Tein tänään jo alkusysäyksen ja vaihdoin hyvin hyvin pitkästä aikaa siihen about 6 toistoihin.

Sen lisäksi kamppailulaji kuntoon, eli ahkerampaa reeniä kun loppuvuosi meni työ+opiskelu yhdistelmällä hienosti pilalle.

Kolmantena, "ehkänä" olisi mahdollinen 2x viikossa ihan perinteinen juoksulenkki...

Penkki 112.5kg 1x1->140kg 1x1
Takakyykky 100kg 3x10->140kg 3x10
Mave tän hetken tuloksesta ei hajuakaan mutta jos -> 140kg 2x7
Hauberit kulmatangolla 35kg 4x10 (2kertaa kapeeote, 2kertaa leveeote)-> 50kg 4x10 (2kertaa kapeeote, 2kertaa leveeote)
Sotilaspenkistä omallapainolla 1x25
Lihasta helvetisti :D
Niin ja et ei ollenkaan loukkaantumisia:worship:

Paino 90kg. nyt 118kg.
Jalkojen ja keskivartolon treenaaminen.
Penkki 140kg. nyt 120kg.
Lenkkeily.

Noista ei taida toteutua kuin 1, mutta saahan haaveilla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ennen palvelukseen astumista heinäkuussa :

* Paino 78-80kg
* Penkki 6x100kg
* Mave 4x160kg
* Vinopenkki 4x80kg
* Etukyykky 4x105kg

Kerran tuli tänne jo joitain "tavoitteita" laitettua, mutta itseasiassa ne olivat vain (huonoja) arvioita siitä, että mitä luultavasti vuoden päästä nostan.

Tässä tavoitteeni vuodelle 2011:

• Penkkipunnerrus 180kg
Meinaat kasvattaa penkkiä +40kg vuodessa vaikka treenitaustaa useampi vuos.. joku realismi.Vai meinasitko alkaan käyttään steroideja?

Näillä näkymin vaihdan viimestään ens kuussa salia.. Eri välineet siellä nii laitetaan tavoitteetkin uusiksi ku pääsee eri liikkeitä tekemään. Nämä siis heinäkuuhun mennessä ku sillon on armeijaan lähtö edessä.

Etukyykky pohjasta 6x100kg
Takakyykky pohjasta 6x110kg (tätä en ole edes kokeillut yli kahteen vuoteen, uusi liike mulle siis. Saa nähdä miten lähtee sujumaan)
Maastaveto edelleen sama 200kg
Cooperissa vieläkin se 3100m tavoitteena, yök
Aamupainon jos sinne 75kg nurkille sais hilattua suht tiukassa kunnossa, alle kympin rasvoilla
Leuanvedossa edelleen tavoitteena 60kg huhtikuun (?) kisoissa ja elokuussa toistokisoissa 30 toistoa.
Pystypunnerrus 80kg

Pitää laittaa kans jotaki räkkivetotavoitetta kunhan sitä pääsen tesmailemaan, samaten dippitavoitetta (mikäli sopii olkapäälle toi liike) ku tuolla toisella salilla olis dippiteline... Alustavasti jos sanois että räkkiveto 210kg, saa nyt nähdä että miten paljon helpompaa se on ku koko liikeradalla tehty maastaveto.. Ja jos on box-kyykkyä mahdollista tehdä nii siinäkin asetan jonku tavoitteen.

Kai se ois ens vuonna jo aika vetää 250kg maasta, se olkoon siis tavoitteeni.

E: Äijät ei oo seurannu Vastista, hän pystyy mihin vain ;) Raakaa duunia ja kehitys on sen mukaista.

Penkki 130kg (120)
Kyykky 140kg (6x100)
Leuanvedot myötäotteella 28 (22)
Paino 95kg ~15% rasvoilla
43cm haukkari (39)

Kiva nähä kuinka paljon nää ampuu yli, varsinkin kun alle kuukauden päästä pitäis inttiin lähteä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom