Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heikko toi sun mave. Ite vedän ykkösen penkistä vain 85 ja silti mun maven ykkönen on 145 kiloa. Ja kaiken huippi on se, että aloin mavea tekemään vasta kuukausi sitten kun taas penkkiä olen tehnyt jo puoli vuotta =D
Minkä vuoksi juuri 3x6x71kg? Onko se kilo siinä muuten vaan?
Jos ne on isoimmat käsipainot salilla :D
tavotteet: penkki kp 3x6x50kg--> 3x6x71kg (normi pp 170kg)
kyykky 200-->230kg
pystypunnerrus tangolla 2kk vanha max 1x160kg-->180
kulmasoutu tangolla ja käsipainoilla tangolla 4x15x140kg-->4x15x180+ 8x6x71kg 4sarjaa per käsi 8x6x100kg
alatalja 3x6x160-->180
ylätalja 4x6x140-->160
- Mave 120-140kg+
- Penkki 120+
- Hauis 60+ainaskii..
- Kyykky 80+
heikot on.. :D välitykset kuntoo ja jalkasiimoist tarvis saad isommat kelat! kaik 100kg pintaa ois iha ok mut hauikses se on aika saavutus.. siis jos meinaa vaiks levytangol ottaa ni tuski ite henk.koht. otan ikin. tai eikai sitä tiiä toivoisin tietenki mut se vaatii aika paljo. Viralliseks tavotteeks pitäs kyl ottaa lihasten tasapainotus on tullu maattuu penkis vähä liikaa ain. seläl ja jaloil pitäs ottaa tehotreenit nyt.!
Ja pikkuselvennys tää on eka vuos ko oon käyny salil puol vuot aika löysäst ja sit talvel tuli suurin innostus. ja tietenki oon penkin kans alottanu.. :( pari kk nyt ollu jalat mukan rojekteis vasta.. mut ei voi eikä saa valittaa näil mennää :D
120kg penkki ei kyllä missään nimessä ole heikko Ihmettelin vaan kun tavoitteissasi hauis alkaa olla aika lähellä kyykkyrautoja.