Tavoitteesi 2010?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bodari
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tavoitteet vuodelle 2010:

Penkki 160+
Veto 230+
Kyykky 200+
Paino alle 100 reilusti
Yhteistulos lähemmäs 600 kun 500....:puntti:

Niin ja pystyä reenaamaan koko vuoden kovaa ilman että tulee loukkaantumisia!:rock:

Joo sama mulla on hyvä peli se.
No aloittelijana penkissä semmonen 70kg olisii kova juttu. Yhden käden leuan saan varmasti vuoden loppuun mennessä. Sitten vielä käsilläseisontapunnerrusta (vai miksikä sitä kutsutaan) voisi koittaa. Ja yleisesti maastavedot, kyykyt ja muut parikymmentä kiloa paremmiksi.

Jeps.. ite vasta tän vuoden puolella alottanu treenaamisen, mutta voisahan sitä jotain tavotteita pistää niin tulis nitä tuloksiakin ehkä.

Mave 4*130
Atg kykky 10*85
Penkki 6*85
Pystypunnerrus 6*60
Ranskalaine punnerrus ottalle 8*45

En nyt muuten tota ranskalaista tavotteeks ottais, mut niin naurettavan pienet painot siinä että pakko parantaa.. :puntti:

Niin ja painokin sais tietty pysyä alle kaheksaskymmenes..

Heikko toi sun mave. Ite vedän ykkösen penkistä vain 85 ja silti mun maven ykkönen on 145 kiloa. Ja kaiken huippi on se, että aloin mavea tekemään vasta kuukausi sitten kun taas penkkiä olen tehnyt jo puoli vuotta =D

Vitun järkevää tekstiä taas. Mikset voinut sanoa vaikka 'Aika hyvin edellä penkki ja kyykky sulla' ? Paskanen sävy tommonen 'heikko toi sun toi ja toi tulos'.

"Jo kesän tavotteeks lyön sellasen rantakunnon, että mun perään kuolaa naiset, miehet, kissat ja koirat. :D
Lisäpuhtia treeneihin antaa, kun tiedän näyttäväni tuplasti paremmalta ruskettuneena."
No ei, todenäkösesti rantakunto ei tule olemaan kovin kummonen. :( ...Kun en nimittäin diettaa kun vasta 2011 kesäks. :) Ja sillonhan tulokset on kahta komeampia. Ja mitä tulee kuolaajiin laitan rastin ruutuun myös muiden nisäkkäiden kohdalle aina hamstereista kameliin.
:dance2::rock::wtf::pano:

Mo. Alotin ite ihan kaksi viikkoa sitten salilla käymisen, ei aikaisempaa kokemusta.
Tavoitteeksi löisin heti ensimmäisenä sen, että penkkaan loppuvuoteen mennessä omapainon. Tanko ja vitosen kiekot ja 10 toiston sarjassa tekee tosi tiukkaa.
Maksimia en ole kokeillut mutta ei se kauas tuosta heitä. :D

edit: tosiaan, painoa 84kg tällä hetkellä ja pituus 202cm.

tavoite olis että kesän loppuun mennessä (tällöin vuoden verran saliharrastusta tulis täyteen) treenaus myös näkyisi jossakin :'D katsotaan kuin käy.

tavotteet: penkki kp 3x6x50kg--> 3x6x71kg (normi pp 170kg)
kyykky 200-->230kg
pystypunnerrus tangolla 2kk vanha max 1x160kg-->180
kulmasoutu tangolla ja käsipainoilla tangolla 4x15x140kg-->4x15x180+ 8x6x71kg 4sarjaa per käsi 8x6x100kg
alatalja 3x6x160-->180
ylätalja 4x6x140-->160

Minkä vuoksi juuri 3x6x71kg? Onko se kilo siinä muuten vaan?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Muutetaanpa taas vähän tavoitteita ku oon ruvennu vähä eri liikkeitä taas tekemään kipuilujen vuoksi:

- Maastaveto 200kg
- Kapea penkki 100kg
- Raaka rinnalleveto 100kg
- Etukyykky 20x100kg
- Leuka 65kg lisäpainoilla
- Captains of Crush #2 kiinni
- Oma paino 75kg tiukemmassa kunnossa ku nyt (nykyään rasvat 11-12%)

Jos ne on isoimmat käsipainot salilla :D

jep! ne on salil suurimmat käsipainoit. toinen tavotte olis otaa kulmasoutuu kp 100kg jos vaan löytyy sen kokonen käsipaino piti kerran kokeilla 80kg just nostamas ylös 40kg suoraan jalan päälle siinä sitten tuli sanottuu kaikki kirosanat putkeen

tavotteet: penkki kp 3x6x50kg--> 3x6x71kg (normi pp 170kg)
kyykky 200-->230kg
pystypunnerrus tangolla 2kk vanha max 1x160kg-->180
kulmasoutu tangolla ja käsipainoilla tangolla 4x15x140kg-->4x15x180+ 8x6x71kg 4sarjaa per käsi 8x6x100kg
alatalja 3x6x160-->180
ylätalja 4x6x140-->160

mikä paras sarja vino käsipainopenkissä? Heikoilta näyttää nuo käsipainopunnerrukset norm penaan verrattuna.

- Mave 120-140kg+ 1x6 On mave niin huono penkkituloksiin verrattuna että sitä pitäis kyllä saada ylöspäin..
- Penkki 120+ eilen tuli ekaa kertaa kevyt ykkönen 120kg. eikä se koskaan riitä eli jos tänä vuon viel 130-140kg sais.. kesä kyl tulee pahasti väliin.
- Hauis 60+ainaskii.. monil tyypeil on isot hauikset mut ei mitää voimaa niis eli ois iha jees ku ois pofoakin :)
- Kyykky 80+ oon ottanu kolmosen tol vitun heikosti mut sais sarjakestävyyt vähäsen lisää ni 100:nenkin ois iha ok ykköne täks vuodeks. ellei se sit ala kehittyy paremminkin. jalkojen teko aika vaihees kuitenki viel.
- Ojentajat taljassa niin isoilla et joutuu pitää lisäpainoo lanteil et pysyy ite maas.
- Dippiäki vois koittaa et mihis mahtais tyssätä eli siit ei oo viel mitää tavotteit ko ei oo tietoo et paljo siält voi tulla nyt.
- Ehkä leukojakin lisäpainoilla kokeiluun..
- Paino 80kiloon nyt 76maximissaan.
-eli yhteenveton ois selvittää jokasen liikkeen max tänä vuonna ja sit kattoo et milt näyttää parinvuoden päästä. ei mitään kisaamist itteää vastaa mut sitä mikä millonki tuntuu hyvält ni antaa sil sit kaikkes ja koittaa.
- ja tietenki kaiken repimisen jälkee tavote on viel sama ku alottaes eli olla terve/terveempi :D malttia vaa reeneihi.. :)

heikot on.. :D välitykset kuntoo ja jalkasiimoist tarvis saad isommat kelat! kaik 100kg pintaa ois iha ok mut hauikses se on aika saavutus.. siis jos meinaa vaiks levytangol ottaa ni tuski ite henk.koht. otan ikin. tai eikai sitä tiiä toivoisin tietenki mut se vaatii aika paljo. Viralliseks tavotteeks pitäs kyl ottaa lihasten tasapainotus on tullu maattuu penkis vähä liikaa ain. seläl ja jaloil pitäs ottaa tehotreenit nyt.!

Ja pikkuselvennys tää on eka vuos ko oon käyny salil puol vuot aika löysäst ja sit talvel tuli suurin innostus. ja tietenki oon penkin kans alottanu.. :( pari kk nyt ollu jalat mukan rojekteis vasta.. mut ei voi eikä saa valittaa näil mennää :D

heikot on.. :D välitykset kuntoo ja jalkasiimoist tarvis saad isommat kelat! kaik 100kg pintaa ois iha ok mut hauikses se on aika saavutus.. siis jos meinaa vaiks levytangol ottaa ni tuski ite henk.koht. otan ikin. tai eikai sitä tiiä toivoisin tietenki mut se vaatii aika paljo. Viralliseks tavotteeks pitäs kyl ottaa lihasten tasapainotus on tullu maattuu penkis vähä liikaa ain. seläl ja jaloil pitäs ottaa tehotreenit nyt.!

120kg penkki ei kyllä missään nimessä ole heikko :) Ihmettelin vaan kun tavoitteissasi hauis alkaa olla aika lähellä kyykkyrautoja.

Ja pikkuselvennys tää on eka vuos ko oon käyny salil puol vuot aika löysäst ja sit talvel tuli suurin innostus. ja tietenki oon penkin kans alottanu.. :( pari kk nyt ollu jalat mukan rojekteis vasta.. mut ei voi eikä saa valittaa näil mennää :D

RHP. Itsellä meni todella kauan että sai kyykyn edelle penkin kun oli muksuna reeninyt Rinatahauis tyylillä. Noh. elämä on

120kg penkki ei kyllä missään nimessä ole heikko :) Ihmettelin vaan kun tavoitteissasi hauis alkaa olla aika lähellä kyykkyrautoja.

Siinon reisi ja haukkari saman vahvuisia :D

Suositut

Back
Ylös Bottom