Tavoitteesi 2010?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bodari
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
mul ei oikee ylipäätänsä oo muuta tavotetta ku nostaa 100kg penkistä ku en o ikinä sitä saanut. kai se tavote sen jälkee sit on että sarjoihin tulee lisää toistoja ja ykköseen ihan vähän lisää joskus ja jouluna. Tavotteet on ihan täysin realistisia ettei tarvi koskaan edes miettiä mitään rojuja. Maksimi mitä koskaan tuun nostaa menee varmaa siinä 120-140kg

Tavotteen saada lisaa lihaa vaan ympärikehoo ja ehkä rasvoja hieman alemmas nykysestä. En jaksa miettiä mitään maksimeja. Ne on vaa numeroit.

Tulokset junnannu pari vuotta aika paikallaan:

Raw-kyykky 210kg
Raw-penkki 140kg
Raw-mave 230kg

-Tavotteet kohtuu kovat kun ottaa huomioon että pariin vuoteen ei merkittävää kehitystä ole erinäisistä syistä tullut :D

Kesän lopussa olis jees jos menis

Leukoja 10x30kg lisäpainolla ( nyt menee 10x20kg)
Penkistä 10x90kg ( nyt menee 8x85kg)
Jalkaprässissä 10x300kg ( nyt menee 10x260kg)

Painoa mulla on 76kg ja sen vois hinata 80kg. Mitäs sanotte et onko pahat tavoitteet? Mun mielestä ei, mut mikäli kerkeen salille tän kevään tapaan 5 kertaa viikossa niin luulis et menee helposti noi. Leuoissa on pieni pulma kun loppuu yli 20kg lisäpainoilla vedellessä puristusvoima näpeistä niin joutunu hommaan tuollaisen CoC#1 gripperin jota naputella.

Omat tavotteet on pitkälti samat kun monena aikasempanakin vuonna:
Läskiä pois ja lisää painoja tankoon melkeinpä joka liikkeessä. Numeroilla ei ole niin väliä, kunhan jonkunlaista kehitystä on selvästi havaittavissa.

Kesään mennessä:
- Penkki 130kg
- MAVE 200kg
- Kyykky 150kg
- CoC #2 kiinni

Tällä hetkellä penkki 120, muissa ei oikeen maximin kokeilua mutta mave 160kg x 6 ja kyykky 110kg x 5.

Penkki kulkee ihan hyvin ja kyykkykin mutta mave junnaa..
Penkkiä menee 100x12 ja viimeks 110x6.. Kyykyssä 115x7 ja mave 170x4. CoC #1:llä menee tommosta 3x8 :)

Heitetäänpäs aloitusposti tänne :)

Penkki 105kg (90kg)
mave 180kg (150kg)
kyykyssä sarjapaino 140kg (110kg)

ja omat mitat oli 178cm/83kg. Lisäksi tavoitteena massan nosto hieman yli 90kg

Kun jaksas edes sen 3xVko käydä jotain rykimässä.

Motivaatio loppunut ajat sitten (natuna kun pyristelee), kattelin jouluna vanhoista treenipäivyreistä että kovaa on viimeksi treenattua talvella 2005-2006.
Enää ei vain jaksa panostaa syömisiin jne samalla lailla kuin ennen, jotenkin lian kokonaisvaltaista...varsinkin kun kehitys on työmäärään nähden minimaalista.

Noh, onneksi on tullu muuta tilalle niin ei ole tilalle jäänyt pelkkä tyhjiö.

Tsemiä niille jotka kovaa paahtaa, ei ole helppoa!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kesään mennessä pitäs paino saada putoomaan 80 kiloon. Tällä hetkellä pyörii siinä 87-88 ja vähä pääl kuukaus sit oli viel 96kg!

On se mukava kun on treenannu salilla pidemmän aikaa (ite noin 8 vuotta) niin ja sitten kun aloittaa treenaamisen uudestaan esim. jos tulee muutaman kuukauden tauko niin kuinka nopeaa kehittyminen sitten onkaan. Mulla tuli viime syksynä taukoa kun en kerinny/jaksanu australiassa treenata ku jonku kerran viikossa jos sitäkään niin painoin 68kg kun tulin Suomeen ja nyt noussu 6kk aikana paino 10kg ja oon silti 11% rasvoissa :D

Tavoite vuodella 2010: (Ollut jo voimassa koko alkuvuoden)

Lähtöpaino: 74kg (pituus 191cm)
Paino 13.4.2010: 86kg
Tavoitepaino 2010: 90kg

Lähtötulos penkissä: 40kg
Tulos penkissä 15.3.2010: 65kg
Tavoite penkissä: enemmän kuin oma paino, eli ainakin se 90kg

Tässä ne kaksi selkeintä ja tärkeintä tavoitetta, jotka asetin kun aloitin :) Näyttää toteutuvan.

Tavoitteena juosta 30m alle 4.00s ja sitten saada kiitettävästi lihasta ja voimaa kroppaan.
Myös pysyä kovassa aeroobisessa kunnossa ja välttyä suuremmilta vammoilta

Telineistä vai vain lähtöasennosta. Ilman telineitä on kova veto alle 4 sekuntia. Sanoo poika joka pinkoo 4.06, et samoilla tavoitteilla mennään ja mulla päälajina pesäpallo.

Ihan pystystä lenkkareilla :)

Tavoite vuodella 2010: (Ollut jo voimassa koko alkuvuoden)

Lähtöpaino: 74kg (pituus 191cm)
Paino 13.4.2010: 86kg
Tavoitepaino 2010: 90kg

Lähtötulos penkissä: 40kg
Tulos penkissä 15.3.2010: 65kg
Tavoite penkissä: enemmän kuin oma paino, eli ainakin se 90kg

Tässä ne kaksi selkeintä ja tärkeintä tavoitetta, jotka asetin kun aloitin :) Näyttää toteutuvan.

Ootko harrastanut aiemmin mitään liikuntaa kuntosalin ulkopuolella tai tehnyt fyysistä työtä? Ihmettelin miten tuo lähtötulos penkissä oli niin huono. Kannattaa ottaa muitakin tavoitteita kuin pelkästään penkkitulos,varsinkin kun kuntosaliharrastusta aloitat. Siis enhän mä tiedä ootko ottanut jo, mut sanon vaan varalta.

Oma tavoite on saada yhteistulos hilattua 400kg. tällä hetkellä pena 100, mave 140 ja kyykky 120. Periaatteessa helposti pitäisi tulla, n. 40kg nousua pitäisi saada. siispä liikekohtaiset tavoitteet olkoon vaikka penkki 110kg, mave 160kg ja kyykky 130kg. Ja jos painon saisi laskettua 110--->100kg.

Oma penkkitavoite taas askel lähdempänä :) 192.5kg tuli ylös alkuviikosta :) (raakana) ja 200kg olis tavoite tälle vuodelle mutta taitaa tulla jo kesällä tavoite täyteen :D

Oma tavoite on saada yhteistulos hilattua 400kg. tällä hetkellä pena 100, mave 140 ja kyykky 120. Periaatteessa helposti pitäisi tulla, n. 40kg nousua pitäisi saada. siispä liikekohtaiset tavoitteet olkoon vaikka penkki 110kg, mave 160kg ja kyykky 130kg. Ja jos painon saisi laskettua 110--->100kg.

Heikko toi sun mave. Ite vedän ykkösen penkistä vain 85 ja silti mun maven ykkönen on 145 kiloa. Ja kaiken huippi on se, että aloin mavea tekemään vasta kuukausi sitten kun taas penkkiä olen tehnyt jo puoli vuotta =D

Suositut

Back
Ylös Bottom