Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa 2009 tavotteet rajottua siihen, että sais pidettyä nykysen kunnon lihaksien ja voimien osalta. Kiitos valtiolle armeijasta
Noh... Tällä hetkellä pystyn kun en reissussa ole töissä ja motivaatiota piisaa vaikka viikonloppuna kulkea jos ei viikolla kerkeä.Muistanko väärin että sulla ei ole mahdollisuutta treenata ympäri vuoden, vai mistä noin pienet tavoitteet joissakin liikkeissä?
Mavekin on kiinni siitä kun jalat on niin heikot, eli kyykky tulosta ylös niin mavekin kehittyy. Ei vaan kyykkääminen ole kivaa kun ei osaa ja se tuntuu niin vittumaiselta:curs:Hitto mikä ero kyykyllä ja mavella sulla..
Käytin puntarilla niin 80kg näytti.Joo ku oon ite miettiny että minkäverran se tukki tarkalleen painaa? 80kg? tiedätkö tarkalleen?
Pistetääns tännekin omat:
- Kesäkuun ekaan mennessä yhteistulos 400kg
- Vuoden loppuun mennessä oma paino nousee nykyisestä 75kg:sta 80:een ja rasvat jotain 12% paikkeilla
- Ruokavalio pysyy yhtä terveellisenä kuin on ollut viimeiset 3kk
Käytin puntarilla niin 80kg näytti.
Okei, itekki tosiaan käyn Pro-amilla. Mulla tukki on lempiliike koska kulkee ihan hyvin muihin tuloksiin nähden, 2 kertaa oon kokeillu ja tyhjällä tukilla menee varmaan 4 toistoa maasta jokainen suorille käsille:dance: