Tavoitteesi 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Blomi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Inttiin lähtö. :) Tavoitteena kiristellä kaikki fläsät pois ja käydä mahdollisimman paljon salilla. Kerran ilmaiseksi saa siellä harrastella.

Taitaa 2009 tavotteet rajottua siihen, että sais pidettyä nykysen kunnon lihaksien ja voimien osalta. Kiitos valtiolle armeijasta :rock:

Intti lopussa ja ainakin tähän asti on tavotteet täyttyny, bonuksena vielä vähän kiristelyäkin ollu havaittavissa :) Nyt loppu kiristelyt tähän samaan syssyyn ja sitten taas plussalle...

Muistanko väärin että sulla ei ole mahdollisuutta treenata ympäri vuoden, vai mistä noin pienet tavoitteet joissakin liikkeissä?
Noh... Tällä hetkellä pystyn kun en reissussa ole töissä ja motivaatiota piisaa vaikka viikonloppuna kulkea jos ei viikolla kerkeä.
Kesäisin vaan syöminen niin hankalaa töiden takia että olisin tyytyväinen jos saisi edes samat voima-arvot pidettyä kesän yli mitä ne keväällä oli. En uskalla kauheita tavotteita laittaa kun tuntuu että joka kilosta saa olla kiitollinen mitä enempi nousee(=laiska ja huono geeninen:hyvä:.
Hitto mikä ero kyykyllä ja mavella sulla..
Mavekin on kiinni siitä kun jalat on niin heikot, eli kyykky tulosta ylös niin mavekin kehittyy. Ei vaan kyykkääminen ole kivaa kun ei osaa ja se tuntuu niin vittumaiselta:curs:
Joo ku oon ite miettiny että minkäverran se tukki tarkalleen painaa? 80kg? tiedätkö tarkalleen?:)
Käytin puntarilla niin 80kg näytti.

Jos motivaatio säilyy ja paikat pysyy kasassa niin tämmösiin tuloksiin olisi tarkoitus päästä ->

Kykky 180 -> 200+
Penkki 100 -> 130+

Ja jos tää veto alkaa maistumaan niin
Mave 150 -> 200+

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pistetääns tännekin omat:
- Kesäkuun ekaan mennessä yhteistulos 400kg
- Vuoden loppuun mennessä oma paino nousee nykyisestä 75kg:sta 80:een ja rasvat jotain 12% paikkeilla
- Ruokavalio pysyy yhtä terveellisenä kuin on ollut viimeiset 3kk

Eka tavote saavutettu ja vähän päälle. Pena 102,5kg, kyykky ja veto 160kg. Vetoyritys oli todella surkee, luulis menevän 10-15kg enemmän. Painotavoite voi olla vähän hankala, kun meni tippumaan keväällä jo 72kg... Nyt nousussa, mutta niin on rasvatkin.

Käytin puntarilla niin 80kg näytti.

Okei, itekki tosiaan käyn Pro-amilla. Mulla tukki on lempiliike koska kulkee ihan hyvin muihin tuloksiin nähden:rock:, 2 kertaa oon kokeillu ja tyhjällä tukilla menee varmaan 4 toistoa maasta jokainen suorille käsille:dance:

Viimeksi muokattu:
Okei, itekki tosiaan käyn Pro-amilla. Mulla tukki on lempiliike koska kulkee ihan hyvin muihin tuloksiin nähden:rock:, 2 kertaa oon kokeillu ja tyhjällä tukilla menee varmaan 4 toistoa maasta jokainen suorille käsille:dance:

Kova sana noin nuorella kaverilla. Eikö se siinä vaiheessa ole jo ihan hyvä tulos kun oman painon nostaa edes sen kerran.

Aloittelijana en oikein osaa hahmottaa, mitkä ois realistisia tavoitteita..Kuhan saa kiloja pois, kunnon kohenemaan ja lihakset kasvamaan sekä näkee tuloksia jaksamisessa salilla..

-Oma paino nykyisestä 82,5kg:sta --> 90kg:n samoissa rasvoissa.
-Kyykkyyn +20kg lisää niin ois hyvä.
-Penkkiin riittäs 5 kiloaki
-Maveen joku +30kg :D

Nyt kun on ollu helvetisti taukoo niin sanotaanko tällaset kesyt tavotteet syksylle, että:

Leukoja 10
Penkissä 6x90kg
Paino 85->80

Muita en uskalla veikata :D

Viikko 8 uudella salilla, 4krt viikossa tahdilla, lihoja tullut takaisin ihan kivasti (takana vuosi n 2-4krt kuukaudessa treeniä, ei kiinnostanut sit yhtään). Paino tänään 100,2kg. eli suunta oikea. nyt vaan yritetään säilyttää motivaatio, massaa tuonne syksyyn ainakin ja sit mietitään pientä läskin poisto operaatiota. Tai sit ollaan lihava ja leppoinen tuonne ensi kevääseen. Katsotaan mitä keksitään.

Suositut

Back
Ylös Bottom