Tavoitteesi 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Blomi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Niin olen ajatellutkin että ehkä on paras että siellä toimii sen mukaan miten pystyy ilman suurempia vaivoja. Eli syö reilusti aina kun ruokaa on tarjolla ja treenailee kun salille sattuu ehtimään. Onneksi lihasmuisti on olemassa.

Mors!
Jos ottais tavoitteeksi, että penkistä sais tämän vuoden aikana 120, tällä hetkellä menee 115. Kyykystä pitäis saada 190, tällä hetkellä menee 170, siis ykkösistä puhun :)

Tavoitteena olis, että istuessa ei vatsaan tulisi yhtään pienintäkään kumpua/pullistumaa/makkaraa. Ja deadline olis kesäkuussa, kun alkaa rantakelit.

Niin uskomatonta kun se onkin, mä tein sen! Oon tällä hetkellä todella tyytyväinen keskivartalooni :love:

Mors!
Jos ottais tavoitteeksi, että penkistä sais tämän vuoden aikana 120, tällä hetkellä menee 115. Kyykystä pitäis saada 190, tällä hetkellä menee 170, siis ykkösistä puhun :)

aika kova tavoite: penkki 115-->120
etköhän sä voi pistää vähän kovemmankin tavoitteen.

vuoden alusta omat tavotteet:
penkki: 70-->110 (nyt 90)
mave 100--> 130 (nyt 115)
polvenkuntoutus :jahas:
paino 62-->75 (nyt 69)

Tavoitteet:

Oma paino 70kg
Penkkipunnerrus 80kg
Mave 120kg
Smith-kyykky 120kg

Luulis tuohon pystyvän, sitte lisää jos menee rikki.. Ainoo mikä voi tuottaa hankaluuksia nii tuo painonnousu. Penkki on tänä vuonna kyllä junnannut aika paikoillaan mutta eiköhän se siitä. Kyykkyä ja mavea en ole juurikaan tehnyt (mavea nyt viikon ja kyykkyä vähän enemmän) nii eiköhän ne aika äkkiä nouse, ja noihin tavoitteisiin ei oo paljoa edes matkaa.

apulus: mitkäs on mitat ja painot tällä hetkellä? Nuo tulokset tuntuvat aika kovilta jos et edes paina 70kg. Itselläni sarjapainot eivät ole puoltakaan noista :(

Tavotteet:
Paino 80kg
Penkki 105kg
Kyykky 150kg
Mave 180kg

Tällä hetkellä paino 74kg, penkki 90kg, kyykky 110kg ja mave 160kg. Ei luulisi kovin paha tavoite olla. Painossa voisi tulla lihasta, koska alkuvuonna on meinannut turhaksikin sivutuotteena fläsää kertyä. Tuo kyykkyyritys on aika hurja, mutta se kehittyy kovaa ja mavekin luistaa noin kovasti niin luulis onnistuvan.

apulus: mitkäs on mitat ja painot tällä hetkellä? Nuo tulokset tuntuvat aika kovilta jos et edes paina 70kg. Itselläni sarjapainot eivät ole puoltakaan noista :(

Nuo tavoitteet ei ole sarjapainoja vaan maksimeita :D Tosiaan penkki junnannut suunnilleen paikoillaan pitkän aikaa ja mavea ja kyykkyä olen vasta ruvennut tekemään eli kaks jälkimmäistä luultavasti nousee suht hyvin.
Paino jotai noin 60kg, max. 62. Pituus 17x cm, en oo varma. Tuloksista sen verran että toukokuussa kokeilin penkkimaksimia hetken mielijohteesta ja vähällä lämmittelyllä, 70kg meni ja teki aika tiukkaa. Voi olla että nyt menee enemmän ku noussu ohjeman vaihdoksen myötä aika äkkiä, nousi 65kgsta 70 kiloon muutamassa viikossa :)
Smith-kyykyssä meni suht helposti 100kg ja mavessa 110kg teki aika tiukkaa. Vois joskus kokeilla maksimit kunnolla mutta mavessa ei oo paljoa ainakaa tuota enempää ja smith-kyykyssä voi olla jo tuon minkä sanoin tavoitteeksi :D Kyykyssä en ole tehny niin syvälle ku pitäis, etureisi on melkein lattian suuntaisesti, rupean luultavasti jossaki vaiheessa tekemään vähä syvempää kuhan polvet jne. tottuu.
Jalkoja ja selkää oon siis treenannu viime syksystä asti pääasiassa prässillä ja leuanvedolla, reilu kuukausi tullu tehtyä myös alataljaa ja koukistuksia mutta alataljalla en saa mitään tuntumaa nii heivaan sen pois. Leukoja menee ainakin 20, voi mennä enemmänkin, en ole aikoihin maksimia kokeillut. Ei ole leuanvedon suhteen mitään tavoitteita. Aina olen vetänyt täysin suorilta käsiltä ja sarjat teen heilumatta ja hallitusti.

E: Sarjapainoista sen verran että maven liikerataa harjottelin viimeksi 50kg:lla, tein 4x8. Ajattelin aina seuraavalle treenikerralle lisätä 5kg ja katsoa milloin tulee raja vastaan, sillä sitten tekemään vaikka vitosia. Smith-kyykyssä tein viimeksi muistaakseni 60kg:lla 4x12, siihen lisään seuraaviin treeneihin aina 10kg ja sitten ku tulee raja vastaan nii rupeen niillä painoilla tekemään 4x8 ja yritän nostaa siihen 4x12. Penkissä sarjapainot 47,5kg eteenpäin johonkin ehkä 60kg asti, riippuen sarjojen pituuksista, pisimmillään 15 toiston sarjoja, lyhimmillään kutosia. Pitäis kyllä joskus tehä sillee että ennen maksimin kokeilua tekis muutaman viikon vaikka kolmosia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos painon saisi 80 kiloon. Alkuvuodesta se oli 91kg ja tällä hetkellä 83kg.
Penkkistä pitäisi saada 150kg ennen tammikuuta. Tällä hetkellä se on jotain 130-140kg välistä. Kyykystä menee nyt 170kg*5 ja jos loppuvuodesta sais vastaavan pituisen sarjan 190 kilolla niin olisin tyytyväinen :) Leukoihin lisää painoja ja mave jos nousis samanlaista tahtia kyykyn kanssa niin hyvä :)

Hyvät on raudat painoon nähden, käytännössä oot puhdasta lihasta.

Pistetäänpäs hahmotelmaa ylös itekkin. Vuoden loppuun olisi tarkoitus vielä vattaa ja reenipainoja kasvattaa. Ensi vuoden alusta sitten dieetti käyntiin ja katellaan mitä miehestä jää jäljelle kun rasvat pudotetaan kymmenen tietämille. Bodireeniä tulee tehtyä mutta laitetaanpas vaikka seuraavanlaiset tavoitteet sarjapainoille loppu vuodelle:

etukyykky: 3x160kg
prässi etureisille: 12x400kg
prässi takareisille: 12x500kg
maastaveto: 3x230kg
leuanveto: 10x20kg
penkkipunnerrus: 6x150kg
dippi: 8x60kg
kyykky: 3x200kg
hauiskääntö m-tangolla: 8x58kg
penkkipunnerrus kp.: 8x60kg

ja ympärysmitoille vaikkapa:

pohje: 45cm
reisi: 75cm
vyötärö: <100cm
rinta: 130cm
olkavarsi: 48cm
kyynärvarsi: 36cm

Huhhuh sentään, on siinä hurjat tavoitteet - tosin lähtötasostas en tiedä, mutta silti. Penkki käsipainoille ja prässit hyppää silmille, teetkö prässit kuinka alas? Ympärysmittatavoitteet on samaa luokkaa kuin mulla kahden vuoden päästä. Kyynärvarret tosin paisuu jo nyt tän vuoden offilla tuohon 36 senttiin ihan varmasti. Rinnassa mulla noita kyseisiä tavoitteita ajatellen on eniten pakertamista, mutta toisaalta 130 cm rinnanympärys on todella kovaa valuuttaa - kireänä. Muistaakseni Arnoldilla oli kireänä luokkaa 132 cm?

Huhhuh sentään, on siinä hurjat tavoitteet - tosin lähtötasostas en tiedä, mutta silti. Penkki käsipainoille ja prässit hyppää silmille, teetkö prässit kuinka alas? Ympärysmittatavoitteet on samaa luokkaa kuin mulla kahden vuoden päästä. Kyynärvarret tosin paisuu jo nyt tän vuoden offilla tuohon 36 senttiin ihan varmasti. Rinnassa mulla noita kyseisiä tavoitteita ajatellen on eniten pakertamista, mutta toisaalta 130 cm rinnanympärys on todella kovaa valuuttaa - kireänä. Muistaakseni Arnoldilla oli kireänä luokkaa 132 cm?

Maltilla nuo tavoitteet olen laittanut. Mielummin semmoiset tavoitteet mihin varmasti kykenen, kuin semmoiset joihin saattaisin ehkä 110% panostuksella kyetä tämän vuoden puolella.
Etureisille teen prässin niin alas että maha ja rinta alkavat "jarruttaa". Takareisille leveällä jalka-asennolla ja niin alas kun alaselkä pysyy selkätuessa kiinni. Tuossakin kyllä liikkuvuus tulee sitten vastaan eli mitään järkyttävän syviä toistot eivät ole.
Forkkujen reenaus on meikäläisellä ollut hyvin vähäistä ja siksipä ovatkin jäljessä. En tiedä miten Arska on rintansa mitannut (ja onko ollut 132cm) mutta mullahan läskiä piisaa eli kireänä rinta ja selkä ovat paljon, paljon lattanampia sitten. :D

No ei se vatsa rypisty mullakaan, mutta kuvia oon hakannut tänne nyt viime päivinä niin tiheään, että niistäkin jo varmaan jokainen tietää, että näin se on. Jos siinä vatsassa ei ole yhtään rasvaa, niin ei se istumallakaan rypisty.

- Saavuttaa suurempi tyytyväisyys itseeni, sekä fysiikan että itseluottamuksen osalta.
- Lisää voimaa ja vähemmän rasvaa.
- Pysyä kunnossa ja terveenä.

aika kova tavoite: penkki 115-->120
etköhän sä voi pistää vähän kovemmankin tavoitteen.

vuoden alusta omat tavotteet:
penkki: 70-->110 (nyt 90)
mave 100--> 130 (nyt 115)
polvenkuntoutus :jahas:
paino 62-->75 (nyt 69)

Heh voi kuule siinä on mulle ihan tarpeeksi tavotetta, on sen verran hidasta ollu tuo kehitys tähänki asti. Ja sitäpaitsi eipähän pitäis ainakaan tulla pettymyksiä sitten vuoden lopulla :)

Mun mielestä tavoite ei oo tavoite, ellei sen saavuttaminen ole epävarmaa. Mieluummin asettaa tavoitteet niin korkealle, että ne on ankaralla harjoittelulla saavutettavissa kuin sellaiselle tasolle, joka on niin kutsutusti varma nakki. Tämä siis in my opinion eli tuttavallisemmin IMO. Kun tavoite on korkealla ja sen saavuttaa, voi olla aidosti tyytyväinen.

Suositut

Back
Ylös Bottom