Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tavoitteena olis, että istuessa ei vatsaan tulisi yhtään pienintäkään kumpua/pullistumaa/makkaraa. Ja deadline olis kesäkuussa, kun alkaa rantakelit.
Mors!
Jos ottais tavoitteeksi, että penkistä sais tämän vuoden aikana 120, tällä hetkellä menee 115. Kyykystä pitäis saada 190, tällä hetkellä menee 170, siis ykkösistä puhun
Niin uskomatonta kun se onkin, mä tein sen! Oon tällä hetkellä todella tyytyväinen keskivartalooni
apulus: mitkäs on mitat ja painot tällä hetkellä? Nuo tulokset tuntuvat aika kovilta jos et edes paina 70kg. Itselläni sarjapainot eivät ole puoltakaan noista :(
Huhhuh sentään, on siinä hurjat tavoitteet - tosin lähtötasostas en tiedä, mutta silti. Penkki käsipainoille ja prässit hyppää silmille, teetkö prässit kuinka alas? Ympärysmittatavoitteet on samaa luokkaa kuin mulla kahden vuoden päästä. Kyynärvarret tosin paisuu jo nyt tän vuoden offilla tuohon 36 senttiin ihan varmasti. Rinnassa mulla noita kyseisiä tavoitteita ajatellen on eniten pakertamista, mutta toisaalta 130 cm rinnanympärys on todella kovaa valuuttaa - kireänä. Muistaakseni Arnoldilla oli kireänä luokkaa 132 cm?
Onkos sellaista vatsaa olemassakaan mikä ei istuessa rypisty?:wtf: Kuvia!
edit. Niin ja onneksi olkoon tietysti
aika kova tavoite: penkki 115-->120
etköhän sä voi pistää vähän kovemmankin tavoitteen.
vuoden alusta omat tavotteet:
penkki: 70-->110 (nyt 90)
mave 100--> 130 (nyt 115)
polvenkuntoutus :jahas:
paino 62-->75 (nyt 69)