Tavoitteesi 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Blomi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tavotteena olisi pudottaa nyt paino lähes 74.
Sen jälkeen nostaa sarjapainoja. Kyykyn sarjapainot 100 kg, penkin 70 kg, mave 130-140 kg, leukoja 15.15.15, vatsat esille ja coopper +3100. Tossa olis nyt jotakin tavotteita ainakin ja uskon saavuttavani aika piakkoin.

Nooh nyt ollaan jo saatu mave sarjapaino 130kg ja meni kevyesti. Ylävatsat näkyy vähäsen jo ja paino taitaa olla jotai 75-76. Vuos sitten painoin 94 ja hyvä että jakso edes huntilla mavettaa! Penkin sarjapaino tavotteen nostan kyllä 80 kg, koska toi 70 onkin liian tavoteltavissa haha

Muutama vuosi on tullut vaan löysäiltyä ja se näkyy. Eli tämän vuoden ainoa treenaamiseen liittyvä tavoite on saada ylimääräiset kilot (=läskit) pois. 7kg tiputettu, ehkä n. 4-6kg tarttee vielä tiputtaa, että ei ole liiemmin rasvaa.

Täällä myös on tavoitteena tiputella rasvoja pikkuhiljaa sellaiselle tasolle, että näyttäisi motivoituneelta urheilijattarelta. :D
Treenien osalta kyykkyyn kun saisi muutaman (kymmenen) kiloa lisää sarjapainoksi niin olisin tyytyväinen taas hetken. Taitanee vain olla hankala toteuttaa käytännössä, koska dietin edetessä kyykkytulos on koko ajan tippunut kun taas muissa liikkeissä tulokset ovat nousseet.

laihtua vielä noin 10kg :D helpostihan ton luulis tulevan.

tavotteet laitettu alemmaks :D vielä tavoiteena pudottaa 98kg --> 85kg, eli 13kg vielä!! :rock:
pituutta 183cm.

1) Painoa lisää 7kg, joka koostuu niin vähästä määrästä rasvaa kuin mahdollista.
2) Loukkaantumiset minimiin
3) Tasaista tulosten nousua ilman junnaamisia ( :lol2: )

Eli maaginen "90kg kireähkönä" on tavoite 2009. :thumbs:

Kesätavoitteena oli olla paremmassa kunnossa kuin viime kesänä ja välttää loukkaantumisia. Tavoite saavutettu! Ankaraa treeniä kesä ja syksy ja maltillista plussakaloreilla oloa, niin saattaa ennen vuodenvaihdetta tuo viimeinen tavoite täyttyä. :)

Nyt 85kg ja 8%.

Tavoite nostaa paino nykyisestä 76kg:sta yli 80kg! Sitten onkin intti ja saa nähdä kuinka monta kymmentä kiloa se paino siellä putoaa...

Inttiä ennen en itse vielä erityisen vakavasti punttaillut, mutta koskaan en niin kireässä kunnossa ole ollut kuin erään 10 pv:n leirin jälkeen. Puolet leiristä tauotonta kuopan kaivamista ja toinen puoli jatkuvaa sotimista tarkoittaen aika hitonmoisia vaelluksia ja juoksuja pitkin poikin mettää. Unta pari tuntia per yö, jos kävi tuuri. Leirin jälkeen paino oli tippunut 6 kiloa 69,5 kiloon ja siinä ei ollutkaan enää mitään kaivettavaa kun vatsakin täynnä matoja pitkin poikin. Haba ei ollut koskaan näyttänyt yhtä hyvältä, mutta siitä oli lähtenyt 3 cm ympärysmitasta veks. Noh, viimiset puol vuotta intissä olikin sitten johtajan lepposampaa ja painon sai hilattua sinne 80 kiloon, joka ei tosin mitään bullet-proof kireätä lihaa ollut muttei mitään sikaläskiäkään.

Inttiä ennen en itse vielä erityisen vakavasti punttaillut, mutta koskaan en niin kireässä kunnossa ole ollut kuin erään 10 pv:n leirin jälkeen. Puolet leiristä tauotonta kuopan kaivamista ja toinen puoli jatkuvaa sotimista tarkoittaen aika hitonmoisia vaelluksia ja juoksuja pitkin poikin mettää. Unta pari tuntia per yö, jos kävi tuuri. Leirin jälkeen paino oli tippunut 6 kiloa 69,5 kiloon ja siinä ei ollutkaan enää mitään kaivettavaa kun vatsakin täynnä matoja pitkin poikin. Haba ei ollut koskaan näyttänyt yhtä hyvältä, mutta siitä oli lähtenyt 3 cm ympärysmitasta veks. Noh, viimiset puol vuotta intissä olikin sitten johtajan lepposampaa ja painon sai hilattua sinne 80 kiloon, joka ei tosin mitään bullet-proof kireätä lihaa ollut muttei mitään sikaläskiäkään.

Siis olit vuoden intissä itse? Pystyikö siellä aterioimaan jopa enemmän kuin heidän järjestämät hiilariaamiainen hiilarilounas hiilaripäivällinen ja hiilari-iltapala? Mulla on nytten tosiaan jossain kympin tienoilla rasvat ja jos sitä massaa koittaa ennen inttiä saada niin siellä tulee sitten väkisinkin tehtyä se dieetti (jotain hyötyä edes), vaikkakin siinä intti-mallisessa dieetissä lähtee kiitettävästi lihaakin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pystyykö nostaan painon 80 ens helmikuuhun mennessä? Nyt siinnä 65...

Jos on aloittelija on niin tuossa ajassa 65 kilosta voisi sellaisen kymmenisen kiloa tai hieman ylikin järkevästi nostaa. Ainakin omasta mielestäni.

Siis olit vuoden intissä itse? Pystyikö siellä aterioimaan jopa enemmän kuin heidän järjestämät hiilariaamiainen hiilarilounas hiilaripäivällinen ja hiilari-iltapala? Mulla on nytten tosiaan jossain kympin tienoilla rasvat ja jos sitä massaa koittaa ennen inttiä saada niin siellä tulee sitten väkisinkin tehtyä se dieetti (jotain hyötyä edes), vaikkakin siinä intti-mallisessa dieetissä lähtee kiitettävästi lihaakin.

No se riippuu täysin siitä kauanko on, missä on ja minkälainen nakki napsahtaa. Itse olin merivoimissa vuoden ja siitä viimeisen puolvuotta melko rennoissa tunnelmissa. Oli omaa jääkaappia ja lisäravinteet mahtu "oman" keittiön hyllyille. Siinä sitten tuli bulkattua ja reenattua ihan kunnolla, kun ei tarvinnut kuin syödä,treenata,nukkua ja ottaa palvelus rennosti.

Itselläni ei nyt niin tarkkaa kuria tullut pidettyä siellä intissä, mutta extrana vetelin maapähkinöitä etenkin illalla. Leireille sitten mukaan ehdottomasti tonnikalaa. Intissä niitä hiilareita kaipaa eri lailla, riippuen toki linjasta, mutta kävin aika rankan aukin, jolloin ne hiilarit tuli kyllä enemmän kuin tarpeeseen. Safkaa tuli aina santsattua ja ehdottomasti kaikki syötiin mitä tarjottiin.

Jees. Täytyy sitten toivoa että omassa paikassa on mahdollisuudet toimia ruokailujen ja treenin suhteen niinkuin haluaa, tai ainakin sinne päin. Ja pitää myöskin keksiä joku järkevä välipala mitä siellä mättää :D Pähkinöille olen allerginen, niin hyvä vaihtoehto kun se olisikin.

Proteiinipatukat olisi niin hemmetin hyvä vaihtoehto, jos ois rahaa kuin roskaa. Ne tuppaa vaan olemaan niin kalliita, että nykysinkin tulee vedettyä niitä todella satunnaisesti - esim. rannalla loikoillessa. Tosin kyllähän se rahkakin 3 tuntia kestää helposti syömiskelpoisena ;)

Tuo mainitsemani tappoleiri muuten söi hermoja ennen kaikkea ruoan suhteen, kun pahimmillaan sai nk. yhdistetyn aamupalan plus päivällisen ( ehkä tsägällä 500 kilokaloria) aamulla kello 5 ja sitten myöhään illalla kello 23 päivän toisen aterian, jossa sitten jo tuhdimmat mätöt. Ei tainnut olla ihan oppikirjasta nuo ruokailuajat? Siinä välissä ei ollut aikaa pahemmin pysähdellä, niin tuli jotain nuudelia vedettyä raakana (ravintoarvot?) niin pysy jotenkin tolkku.

Oma jääkaappi ois kyllä ollu todellinen helmi, sinne ois voinu säilöä vaikka mitä kananmunista lähtien.

Kunhan ei puhuta kielletyistä aineista niin en näe mitään syytä, miksi ei saisi tuoda. Itse kannoin mukana vain tuota purkkivalikoimaa, mikä löytyy profiilistakin - magnesium, kaikki vitamiinit (joista B-ja C-vitamiinit aika tehokkaita), kalaöljyt ja kalsium. Kyllähän siinä kaverit naureskelee, kun hampaiden pesun ohessa vetelee nuo nassuun joka aamu ja ilta, mutta ei muuta. Huumausaineet intissä on ehdottomasti kielletty.

Vähän epäilyttää että miten siellä nyt kokoajan voisi omia rahkoja ostella ja kuljetella mukana. Onkohan siellä mitään kylmätilaa, jossa voisi omia tavaroita säilyttää? Joo, tiedän että riippuu paikasta mutta kuitenkin.

Mainitsemasi 18 tunnin väli ruokailuissa hirvittää. Noh kai sitä jotenkin kestää...:(

Mulla ainaki tulee kova nälkä jo muutamassa tunnissa :) Mutta nyt noihin tavoitteisiin sen verran, että niiden joskus aiemmin postaamieni tavoitteiden lisäksi vielä se, että ois kova jos tän vuoden aikana kävis salilla käyttämäni paita pieneksi :) Nyt jo kiristää rinnan kohdalta vähän.

Onkohan siellä mitään kylmätilaa, jossa voisi omia tavaroita säilyttää?

Ei, jos ei mikään suklaakomppania ole. Tai no voishan sinne kaappiin jonkun oman kylmäjutun laittaa, teksissä vaan sitten piilottaa jonnekkin.

Siellä on kyllä parempi olla ressaamaatta treenistä ja ruokailusta, meillä oli yksi kolmekuukautta kun oltiin kassulla about 1.5 viikkoa ja loppu metsässä, + muutama vlv. Kyllä se lihas äkkiä takas tulee sen intin jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom