Tavoitteesi 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Blomi
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
mulla on tavotteena vetää intti kunnialla läpi ja nostaa peruskuntoa mahdollisimman paljon että ois sitten taas syksyllä kisa kunnossa. ja tietenkin että ei tulis mitään paska loukkaantumisia tms . . .

Puolessa vuodessa vuodessa kessi pois, lihasta lisää ja yleiskunto loistavaksi.
Sitten takaisin kamppailulajeihin.
Punttia en silti lopeta 6 kk:n jälkeen, ja kun ei töitä kuulu, niin turvallisuusalalle ehkä, hyvillä näytöillä; Pollari, Poke, Henkilösuojaus.

Suurempi projekti on treenata urheilua 2 kertaa päivässä. Mutta se vaati vielä vitusti cardiota.

Töitä kun sais, alalta kuin alalta, niin oisin iki-onnellinen, vaikka se tekis urheilun vaikeammaksi.

Rasvaprosentin tiputtaminen (dietti menossa) ja pitäminen alempana. Loppuvuonna puntissa pientä ja airobisessa suurempaa kehitystä.

Muussa elämässä matkat Kaliforniaan ja Barcelonaan sekä tilavamman kämpän ostaminen. Ehkä myös jälkikasvua alulle :)

Jos vaikka onnistuis pääseen mahtavaan kuntoon kesäks jotta pääsis isoveljen kanssa mahdolliselle Geneven telttaretkelle.:hyvä:

Myös 20 leukaa, penkistä oma paino, kuten myös kyykystä, mavesta ja pysty punnerruksesta.
:dance2:

Jos nyt vaikka tohon kesä-heinäkuulle löis tavotteet, että: 5kg painoa lisää, se maaginen 100kg penkistä, ja yhteistulos yli 370kg.

Ja tietenki olis loistavaa jos motivaatiota löytyis treenata vielä läpi vuoden kunnolla.

Laitetaas tännekin muutama tavoite tälle vuodelle.

Kyykky: 160kg
Penkki: 120kg
Mave: 180kg

Ja kaikki pitäis saada oman painon ollessa 80kg.

Penkki: 2x6 80kg ---> 1x3 100kg (Ykköstä en oo ottanu aikoihin, markan pitis kumminki mennä rikki ihan näillä näppäimillä)

Kyykky: 5x5 90kg ---> 5x5 110kg

Mave: 1x3 130kg ---> 1x3 150kg

Venyvyyttä rutkasti lisää, kunto paremmaksi ja 40kg leukaykkönen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
120kg penkki. Ja se pitää tulla 3 krt viikossa tunti ja vartti treenauksella josta penkkiä ja käsiä treenataan max 15-25min/kerta.

Lähtiskö vaikka semmosesta liikkeelle, että koittas ylläpitää tätä hyvin alkanutta tipattomuutta. Alkoholi on mulle suurin kompastuskivi, jos puhutaan tavoitteellisuudesta. Ei sillä, että mä olisin joku pahakin deekis koskaan ollut, vaan mun ongelma on enempikin se, että semmonen saunakalja-tyylinen tapanaukkailu nostattaa ruokahalun ja sotkee dieetin jne.

Sit jos vielä sais painosta ne maagiset 4 kiloa pois, niin pääsis sinne alle 90 kilon.

Paino johonki 65-70kg ja penkist paljo enemmä, ja 20 leukaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom