Tavoitteesi 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Blomi
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Rasvaa pois ja reilusti lihasta päälle ja voimaa ois hyvä myös tarttua, tuloksilla ei niinkään väliä. Vaikka 90kg pena 150 mave ja 150 kyykky. :)

Lihaksella ei nyt niin väliä, voimaa ois hyvä tarttua, tuloksilla niinkin väliä =) jos 90-100kg sais penkissä tänä vuonna ja vaikka leuanvedossa jollain 45-60 kilolla muutamia toistoja näin aluks

Mustan miehen olkapäät olis kivat :rolleyes:
DSCN0588.bmp

tälläisiäkö tarkoitat? ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Ensimmäisenä ja tärkeimpänä tavoitteena pysyä terveenä ja ehyenä.
Eli pitäisi koittaa pitää järki mukana treeneissä :)

Mave 170--> 200kg
Takakyykky 145--> 170kg
Penkki 80--> +100kg
Rinnalleveto 85--> +100kg (tekniikassa vielä hiomista..)
Leukoja saisi mennä "reippaasti" :)

Sitten cooperin juoksutestissä ainakin yli 3000, mielellään muutama sata metriä vielä siihen päälle ;)
Saattaisi mennä tuo 3000m jo nyt, mutta ei viitsi kokeilla :D
Kaikenkaikkiaan kova peruskestävyys tavoitteena.

Paino nykyisestä 96kg ainakin alle yhdeksänkympin, eipä sillä niin väliä, kunhan kondis on tarpeeksi tiukka. Pituuttahan mulla on 187cm.

Penkki 105-->120kg
Kyykky 5x100-->5x110kg
Mave 5x117,5-->5x130kg

Nuo tavotteet saattaa olla vähän löysät ainakii kyykyn ja maven osalta jos käyn koko vuoden salilla..

Lisäks ois kiva saada vähän lihasta :D

Nyt 3 viikon treenillä olen päässyt samaan pisteeseen kuin olin 3 vuotta sitten.
Tavoite olis saada maksimit nousemaan siten että penkki 105 -> 130, kyykky 120 -> 150 ja mave 165 -> 200. Paino sais pudota samalla 90kg jonnekkin 80 seutuville, painoindeksi kun on 30,9 :)
Saa nähdä, luulen että kehitys hidastuu nyt mutta aika näyttää.

Uskaltaako tänne edes niin naurettavia tavoitteita pistää kuin meikäläisellä on.. No pistetään kuitenkin, ihan vain muistutukseksi itselleni kun tilannetta katsoo vuoden päästä taaksepäin :).

Rive 90 => 105
Penkki 105=> 120
Etukyykky 125+ (tämänhetkinen maksimi ??, tekniikka niin opetteluasteella ettei ole uskaltanut kokeilla. Kolminumeroinen luku kuitenkin)

Mave ja takakyykky toivottavasti pysyy jotenkin järkevässä suhteessa muihin liikkeisiin, vaikkei niitä välttämättä tule kovin paljon tehtyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom