Tavoitteesi 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Blomi
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
1. Saada kiristeltyä loput fläsät vyötäröltä, muualta alkaa loppumaan jo pikkuhiljaa.
2. Lopettaa dieettailut jo pikkuhiljaa, ja aloittaa kasvattamaan niitä lihaksia, mistä on nyt noin vuoden nähnyt vain märkiä unia.
3. Vähentää paljon alkoholin juontia, viimeinen neljännes edellisestä vuodesta meni aikamoiseen siestan pitämiseen, hyi.

Ja tämän kaiken pilaa ihana armeija, johon pitää astua heinäkuussa. :D

intti läpi mahdollisimman löysällä hommalla. sen jälkeen ois tarkoitus uhrata kaikki tarpeellinen vapaa-aika kasvamiselle.

Tavoitteeni vuodelle 2009:
- Juosta vähintään kolme kertaa viikossa koko vuoden ajan (- Intiassaoloaika). Pysyä juoksusuunnitelmassa (ei myöskään ylimääräistä puolta tuntia!).
- Opetella syömään oikein ja syödä oikein vähintään kuutena päivänä viikossa.
- Aloittaa kuntosaliharjoittelu. Hankkia lihastasapainoa. Jaksaa vetää edes se ensimmäinen leuka.
- Olla luistamatta venyttelystä.
- Harkita hathajoogan aloittamista.

Viime vuonna oli ihan liian kovat tavoitteet niin pidetään samat :david:
-80kg ~10% rasvoilla (nyt 72-73kg ~10% rasvoilla)
-40kg kässäreillä penkkiä 10x3
-kyykky 120kg:lla vaikka 6x2

Lyhyesti ja ytimekkäästi kropan kokonaisvaltainen kehittäminen yhä enemmän ja enemmän bodarikropan näköiseksi:whip:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
viedä dieetti kunnialla loppuun,ja saavuttaa se kesäkunto kerrankin.viettää kesä niissä toivottavasti tiukoissa mitoissa,jonka jälkeen aloittaa laatulihan kasvatus.
2x omapaino kyykyssä ja mavessa,pitäisi olla saavutettavissa jos vaan saan painon niin alas kuin se tiukka kesäkunto vaatii.
muutetaan sen verran että ainoa missio on saada sixpack näkyviin,meni siihen sitten koko vuosi tai not.sen jälkeen katellaan tavotteita uudestaan.

pitää sitä nyt edes kerran elämässä ihmisen nähdä kunnolla vatsalihaksensa

Tavoitteena olis, että istuessa ei vatsaan tulisi yhtään pienintäkään kumpua/pullistumaa/makkaraa. Ja deadline olis kesäkuussa, kun alkaa rantakelit.

Tavoitteena olis, että istuessa ei vatsaan tulisi yhtään pienintäkään kumpua/pullistumaa/makkaraa. Ja deadline olis kesäkuussa, kun alkaa rantakelit.
Kai sä tiesit ettei se makkaroiden määrä ole oikeastaan rasvan määrästä kiinni? Tai siis periaatteessahan makkaroita on vähemmän mitä enempi on rasvaa. Se makkaroiden koko vaan kasvaa rasvan myötä eli joillain tosi läskeillä on ehkä yks helvetin iso makkara tai kaksi. Vaikka olisit kuinka laiha niin kyllä se vatsanahka menee ryppyyn kun istut. Kyllähän ohuinkin kangas menee ryppyyn kun sitä taittaa.

muutetaan sen verran että ainoa missio on saada sixpack näkyviin,meni siihen sitten koko vuosi tai not.sen jälkeen katellaan tavotteita uudestaan.

pitää sitä nyt edes kerran elämässä ihmisen nähdä kunnolla vatsalihaksensa

Tuo nyt on suht helposti vielä saavutettavissa, jopa minäkin olen kyennyt siihen.

Tuo nyt on suht helposti vielä saavutettavissa, jopa minäkin olen kyennyt siihen.

Judohemmo vois ottaa tavoitteeksi lihottaa itseltään 6 päksin piiloon.
Itselläkin on sellainen salainen toive että joskus saisi vatsapalajo näkyviin mutta jotenki tuntuu mahdottomalta, paino tippuu mutta maha makkara tuntuu yhtä isolta.

Voihan se olla että olen isoluinen ja hitaan aineenvaihdunan omaava nuorimies nii ei voi olla tiukassa kunnossa vaikka kuinka reenaisi ja puotaisi painoa. <--- tää sit on vaa vitsi, ei voi laittaa hymiöitä koska editoin =)

Judohemmo vois ottaa tavoitteeksi lihottaa itseltään 6 päksin piiloon.
Itselläkin on sellainen salainen toive että joskus saisi vatsapalajo näkyviin mutta jotenki tuntuu mahdottomalta, paino tippuu mutta maha makkara tuntuu yhtä isolta.

Voihan se olla että olen isoluinen ja hitaan aineenvaihdunan omaava nuorimies nii ei voi olla tiukassa kunnossa vaikka kuinka reenaisi ja puotaisi painoa. <--- tää sit on vaa vitsi, ei voi laittaa hymiöitä koska editoin =)

Olenhan minä jo tässä lihonut.

Kai sä tiesit ettei se makkaroiden määrä ole oikeastaan rasvan määrästä kiinni? Tai siis periaatteessahan makkaroita on vähemmän mitä enempi on rasvaa. Se makkaroiden koko vaan kasvaa rasvan myötä eli joillain tosi läskeillä on ehkä yks helvetin iso makkara tai kaksi. Vaikka olisit kuinka laiha niin kyllä se vatsanahka menee ryppyyn kun istut. Kyllähän ohuinkin kangas menee ryppyyn kun sitä taittaa.

Nojuu,mut mä tarkotin sellasia pullistumia, joissa on rasvaa.. Jos pääsis samaan ku viime kesänä.

Oma tavoite on että kesäkuuhun mennessä paino olisi pudonnut 85 kiloon, tai ali. :)

Toinen mitä yritän on että tämän vuoden aikana penkkitulos nousisi 150 kiloon (tällä hetkellä 130kg). Tämä tosin saattaa olla vähän liian kova mulle kun toisena lajina on thai nyrkkeily, joten salitreeni ei ole ihan niin intensiivistä..

Suositut

Back
Ylös Bottom