Tavoitteenne!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZeiZei
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
36
tästäkin joskus ollu threadi, mut siitä niin kauan, että halua tehä uuden:D

Elikkä nyt voisi porukka kertoo tavoitteitaan, esim. vuoden päästä ja sitten vielä joku ultimate tavote mukaan!

omat tavoitteet:
Itte nyt VIP:iksi päästyäni ja nähtyäni pakkiksen poikien kuvia olen kauhistuksissani asettanut tällasseet tavotteet itselleni about ens kesäksi ennen 16 syntymäpäivää 2.7. ELikkä painoa lisää 77 kg-> n. 90 kg ja samat rasva (luulisin suht pieniksi, nähdään sitten kun postitan kuvat). Penkki 85 kg->115 kg, kyykyssä ja mavessa ykköstä en tiedä, mutta kyykkyssä koitan saada kokeiltua seuraavissa treeneissä, mutta tällä hetkellä (neljä kertaa tehty) 90 kg x 7-> about 130 kg x 6 (toi on siis ihan päästä vedetty tavoite, järkevämpi tulee pian) mave 110 kg x 8-> 165 kg x 6 (samat selittelyt kuin kyykyssä). Nyt pitää vaan koittaa kuinka kaukana toi 2 markkaa mavessa on, ku olis ollu tarkoitus vetää se ennen ku täytän 15. kellään mitään ideaa kuinka kauakana 200 markkaa noilla sarjapainoilla (mitään laskuria)? mitään ultimate tavoitetta en pistä niin nuori kun vielä olen.

Munkin tavoitteista voi sanoa mielipiteitä, mutta se ei ole tämän threadin tarkoitus. ELikkä nyt vaan kaikki rohkeasti pistämään tavoitteitaan tänne!:whip:

itselleni en nyt jaksa alkaa mitään tavoitteita vielä listamaan mutta laitan ne tänne myöhemmin. Kommentoin kuitenkin tuota sun penkkiä se verran että jos vuodessa meinaat 30kg nostaa tulosta niin aika vähän tarvii treenata. Meinaan että kaverini nosti 70kg --> 117,5kg välin hyvällä ohjelmalla 6 kuukaudessa. Itselläni toimii suunnillen tällä hetkellä kk/10kg maksimia. Kaverillani kuitenkin tuo homma on jäänyt tuohon 120kg tuntumaan joten tuonne asti itsekin usko pääseväni kevyesti. itsellä treeniä siis takana 3kk ja penkki tulos 55kg --> 85kg. Siis tuossa olisi oikeasti varmaan 4 kuukautta aikaa mennyt mutta jouluna en treenannut ollenkaan ja olin vielä lomalla pari viikkoa putkella joten jäi kokonainen kuukausi treeniä pois välistä. Toinen kaverini joka aloitti samaan aikaan kuin minä nostaa nyt 90kg ja tavoitteeni onkin saada mahdollisimman nopeasti hänet kiinni. Mutta vuoden päähän en vielä osaa tavoitetta sanoa. Mutta se on varmaa että yli 100kg ja pitkästi

Sixpäkkii kesäks vähäse esille,
painoo ehkä vähäsen pois oon tollaset 180cm/72kg
tavote ois joku 67-68kg tjsp..
en tiiä viel tarkkaan, jos ei nyt kesäks niin loppuelämäks sitte :D

Originally posted by Zonked
Mun tavoite olisi käydä enemmän ajallisesti enemmän
treenaamassa kuin dokaamassa. :D

Jos saa laittaa kaikki tavoitteet niin mun tavoite: Herätä aikaisemmin ja käydä vaikka aamulla tekemässä lenkki tai jotain...:evil:

Originally posted by Gogen Yamaguchi
Kommentoin kuitenkin tuota sun penkkiä se verran että jos vuodessa meinaat 30kg nostaa tulosta niin aika vähän tarvii treenata. Meinaan että kaverini nosti 70kg --> 117,5kg välin hyvällä ohjelmalla 6 kuukaudessa. Itselläni toimii suunnillen tällä hetkellä kk/10kg maksimia.

Koittakaa nyt hyvät ihmiset tajuta asiat realistiselta kantilta. Alussa nousee tulokset parantuneen hermotuksen ja lihastonuksen ansiosta, kun osataan käyttää niitä jo olemassa olevia lihaksia paremmin. Ei ne tulokset nouse lineaarisesti. 10 kiloa penkkimaksimiin lisää voi toimia muutaman kuukauden mutta siihen se tyssää.... hohhoijaa....
Sitä realistista ymmärrystä tohon tuloskehitykseen on paha sanoo puolen vuoden tai vuodenkaan treenillä. Ehkä pari vuotta treeniä ja sitten voi sanoo suurinpiirtein, kuinka nousujohteista oma kehitys on. Ei oikein aina tiedä itkee vai nauraa, kun kuulee alottelijoilta huimia visioita siitä, mihin kuntoon ne tosta vaan aikoo. Ite jos vetäisin tässä ja nyt kuurin päälle, niin sitten vois ehkä olla mahdollista saada 10kiloo kuukaudessa penkkimaksimiin... Pääpointti on se, että toiset 6kk treenistä ei oo niin huimaavaa kun ensimmäiset, kolmas 6kk on sitten edelleen hitaampaa...

Originally posted by ZeiZei
ELikkä painoa lisää 77 kg-> n. 90 kg ja samat rasva (luulisin suht pieniksi, nähdään sitten kun postitan kuvat). Penkki 85 kg->115 kg
En tiedä sun pituutta, mutta luulisi että sitten kun painat 90 kg "suht pienillä rasvoilla" niin teet tuolla 115 kg:lla kymmenen toiston sarjoja.

Re: Re: Tavoitteenne!!

Originally posted by Tomi
En tiedä sun pituutta, mutta luulisi että sitten kun painat 90 kg "suht pienillä rasvoilla" niin teet tuolla 115 kg:lla kymmenen toiston sarjoja.

oikeestiko????:D eli tarkottiko toi sitä, että paino tavotetta pitäisi laskea vai penkin nostaa?

edit: ja pituutta siis on 180 cm ja saatan kasva ehkä max 5 lisää mut en enenmpää-

Re: Re: Re: Tavoitteenne!!

oikeestiko????:D eli tarkottiko toi sitä, että paino tavotetta pitäisi laskea vai penkin nostaa?
No kait se on yksilöllistä. Kyllä mä ainakin otin 80-kiloisena natuna vinopenkissä 110 kg:lla sarjaa. Toki pitää muistaa se, että kehonrakennusmielessä noilla sarjapainoilla ei ole niin älytöntä merkitystä, vaikka nyt jotain summittaista osviittaa ehkä antaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Gogen Yamaguchi
itselleni en nyt jaksa alkaa mitään tavoitteita vielä listamaan mutta laitan ne tänne myöhemmin. Kommentoin kuitenkin tuota sun penkkiä se verran että jos vuodessa meinaat 30kg nostaa tulosta niin aika vähän tarvii treenata. Meinaan että kaverini nosti 70kg --> 117,5kg välin hyvällä ohjelmalla 6 kuukaudessa. Itselläni toimii suunnillen tällä hetkellä kk/10kg maksimia. Kaverillani kuitenkin tuo homma on jäänyt tuohon 120kg tuntumaan joten tuonne asti itsekin usko pääseväni kevyesti. itsellä treeniä siis takana 3kk ja penkki tulos 55kg --> 85kg. Siis tuossa olisi oikeasti varmaan 4 kuukautta aikaa mennyt mutta jouluna en treenannut ollenkaan ja olin vielä lomalla pari viikkoa putkella joten jäi kokonainen kuukausi treeniä pois välistä. Toinen kaverini joka aloitti samaan aikaan kuin minä nostaa nyt 90kg ja tavoitteeni onkin saada mahdollisimman nopeasti hänet kiinni. Mutta vuoden päähän en vielä osaa tavoitetta sanoa. Mutta se on varmaa että yli 100kg ja pitkästi

ei varmaankaan kauan nouse 10kg/kk. en sit tiedä merkkaako mitään mut sä oot 17 vast 14 et kai meijän "voimatasoissa" tai jossain semmoisissa on eroja? elikkä niinkuin herra moderaattori sanoi, niin ei ne sun loppuelämää sitä vauhtii nouse, oon toetty tyytyväinen jos nousis enemmän ku ton 30 kg mut tuskin, varsinkin ku en treenaa kauheen voimahakuisesti.

Mun tavoitteena on 750 kilon yhteistulos voimanostossa ensivuoden maaliskuuksi. Ja 200 kilon raw-penkki silloin. Tämä tavoite on melko varmasti pelkkää fantasiaa, mutta kokeillaan... Tavoitteena olisi myös nostaa oma massa 125 kiloon maaliskuuksi.

Taas tavoitteita, tämmösiä vuoden parin sisällä olevia tavoitteita: penkistä 2xomapaino, kyykystä ja vedosta 3xomapaino, ja omapaino voisi olla vaikka 85, alle kympin rasvoilla.

ei varmaankaan kauan nouse 10kg/kk. en sit tiedä merkkaako mitään mut sä oot 17 vast 14 et kai meijän "voimatasoissa" tai jossain semmoisissa on eroja? elikkä niinkuin herra moderaattori sanoi, niin ei ne sun loppuelämää sitä vauhtii nouse, oon toetty tyytyväinen jos nousis enemmän ku ton 30 kg mut tuskin, varsinkin ku en treenaa kauheen voimahakuisesti.

Tuota en katsonutkaan että olet noin nuori. Onhan se totta että 16-18 vuoden ikään sisältyy parhain aika voimaharjoitteluun koska juuri silloin lihaksissa on paras kasvuaika. Kaikki kaverini ovat suunnilleen samanikäisiä ja kaikilla jotka ovat mua noin vuoden enemmän treenanneet nousee penkistä ainakin tuo 120kg joten kyllähän tuolla iälläkin on aika paljon väliä..

Samoilla linjoilla Tomin kanssa, oon ite 180cm, kun painoin 92kg tein 150 kilolla penkistä 10 toistoa.

Alle 100-kiloisten vahvamieskisat. Sitten joskus. :)

Nyt tavotteena on hankkia lisää voimaa ja vähä lihastakin siinä samalla.

Originally posted by carboniitti
Sixpäkkii kesäks vähäse esille,
painoo ehkä vähäsen pois oon tollaset 180cm/72kg
tavote ois joku 67-68kg tjsp..
en tiiä viel tarkkaan, jos ei nyt kesäks niin loppuelämäks sitte :D

Missäs äijän lihakset on?:D Ja ei kai nyt 72 kilosella kaverilla voi olla tavoitteena pudottaa painoa??

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom