Tavoitteenne!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZeiZei
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by tiieitiijuu
82,5kg->90-98kg
182cm
jonkun näköinen sixpäck -> kunnollinen sixpäck
pienet tissit -> isot tissit
kapeat hartiat -> leveät hartiat
penkki max 80kg -> 120-150kg
kyykky 50kg -> 100-150kg
maastaveto 60kg -> 150-200kg
perse -> kiinteä perse
läskit reidet -> lihaksikkaat reidet
ja aikataulu 3-4v onko aivan järjettömät tavoitteet ?

nuo penkki, mave ja kyykky tuolokset saat varmaan vuodessa... kyllähän noi kaikki sais parissa vuodessa jos oikein omistaudut asialle...

Originally posted by tiieitiijuu
82,5kg->90-98kg
182cm
jonkun näköinen sixpäck -> kunnollinen sixpäck
pienet tissit -> isot tissit
kapeat hartiat -> leveät hartiat
penkki max 80kg -> 120-150kg
kyykky 50kg -> 100-150kg
maastaveto 60kg -> 150-200kg
perse -> kiinteä perse
läskit reidet -> lihaksikkaat reidet
ja aikataulu 3-4v onko aivan järjettömät tavoitteet ?

Noi sun tulostavoitteet verrattuna, noihin lihastavoitteisiin ovat tosi pienet.

Ykköstavoite on tapella tota kropan ja elimistön rappeutumista vastaan. (Tässä iässä vaara alkaa suureta hetki hetkeltä.)

Mahdollisuuksien mukaan saada voimaa, niin että kehtais vahvanaiskisoihin joskus mennä. Ja voimaa yleisurheiluunkin. Yksittäinen tavoite olisi työntää miesten kuulaa paikalta yli 8m. Tällä hetkellä n. 90 sentin päässä.

Maveen 10 - 20 kilon lisäys. Kyykkyä vielä joskus yli 100kg. Penaan n. 10 kilon lisäys. Rinnallevetoa 5 - 10kg enemmän, punnerrusta n. 10kg enemmän. Hauiksen sarjapainoihin 5 - 10 kg lisää. Huhhuh, johan hengästyttää. Yleisesti sanottuna, että niin paljon kiloja lisää liikkeeseen kuin liikkeeseen kuin vielä on mahdollista eli yleisvoimatasoa isommaksi.

Tässä oikeestaan ainut selkeä tavote...
8.6.2003 penkistä ainakin 95kg
7kk aikaa nostaa ykköstä 20kg:lla. :evil:

Toinen tavote on kasvaa pojasta mieheksi. :kuola:

Lihasmassaa n.5-10kiloa lisää eli paino tuonne 80kilon hujakoille ja samalla rasvat alle 10%. Tämänhetkinen paino 73,5kiloa, rasvat ehkä 11-14. Pitäis se mittari hankkia... Voipi olla kyllä aika pitkä prosessi mutta mitäpä sillä väliä. Albert Beckles oli vielä 55 vuotiaana MR. Olympiassa 2.

:)

:D paino pitäs saaha kevääks 85-->80 , penkki 80->90, kyykkyy ennoo kokeillu varmaan päälle sata menee kuitenki, prässi 250-->300... oisko realistisen näköstä??

tavoitteisin vielä

v.2004 kesään:penkki:220(nyt 200),mavetso:280(nyt vain 250,why me?),kyykky:300(nyt 252.5x3),elopaino:120(nyt 109),ja tietty kaikki muutkin liikkeet nousuun esim.etukyykyssä 200kg:a olis kans tavoite,ja vinopenkissä 180?...mut noihan on vaan tavoitteita mut jos niit ei tosissaan koita saavuttaa ni ei niit saavutakkaan,välitavoitteiden kautta kohti kuuta..tai jotain?!!

Originally posted by PsychoPred
nyt paino lähestyy jo 106 kg:tä (188cm)
ens syksyks ois kiva saada 4 kg lisää massaa samoilla rasvoilla (13%)

vuoden päästä 115 kg ois kans ihan jees :thumbs:

VIDU!teen kaiken sen eteen että saavutan noi! MUAHAHAHAHA :evil:

voi vittu et oon taas liian nopea kehityksessä, toi posti on kesäkuulta ja nyt oon jo yli tavoitteen 3 kg

niin ja vuoden päästä se 130 kg tavoitteena :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
massaa 130 kg noin samoilla rasvoilla (13,5%) elokuuhun 2004 mennessä

nyt paino on siinä ~118-120 kg:ssä

voi vittu et oon taas liian nopea kehityksessä, toi posti on kesäkuulta ja nyt oon jo yli tavoitteen 3 kg

niin ja vuoden päästä se 130 kg tavoitteena :)

En halua yhtään arvostella, mutta kun noissa rasva % mittauksissa tulee niin usein virheitä niin ajattelin varmistaa, että oletko nyt ihan varma tuosta rasva prosentista? Monenko kohdan mittauksella tuo on mitattu? Tuon aiemman postisi:
"esim. 135 kg on vinopenan ykkönen mulla"
perusteella voisi kuvitella että rasva% voisi olla jopa 10% korkeampi. Tosin eihän yhdestä liikkeestä oikeasti voi mitään päätellä, varsinkaan kun ei tiedä kuinka päätoimisesti liikettä teet. Mutta kait sitä saa kysyä kun painon/rasva% puolesta äijjä vaikuttaa valmiilta lavalle raskaaseen sarjaan.

Tavoitteet iltapäivälle: penkki 120 ja kyykky 140 ...toivottavasti selkä kestää.

Vuoden loppuun mennessä maasta täytys yli 200 nousta keviästi ja penatasta väh. 130. Kyykkyyn myös parikymmentä kiloa lisää on toiveena.

Kesän puolivälissä oli tavoitteena treenata keskivartaloa voimakkaammaksi, että kestää voimaliikkeitä ilman tyrää. Tavoitteeseen olen päässyt kiitettävästi, vyötä ei kaipaa kuin "isoilla" painoilla.

Pläskimassaa on tarpeeksi, sitä vois jo määrätietoisesti vähentää n. 10%:iin asti.

Originally posted by Sumppari[/B]

En halua yhtään arvostella, mutta kun noissa rasva % mittauksissa tulee niin usein virheitä niin ajattelin varmistaa, että oletko nyt ihan varma tuosta rasva prosentista? Monenko kohdan mittauksella tuo on mitattu? Tuon aiemman postisi:
"esim. 135 kg on vinopenan ykkönen mulla"
perusteella voisi kuvitella että rasva% voisi olla jopa 10% korkeampi. Tosin eihän yhdestä liikkeestä oikeasti voi mitään päätellä, varsinkaan kun ei tiedä kuinka päätoimisesti liikettä teet. Mutta kait sitä saa kysyä kun painon/rasva% puolesta äijjä vaikuttaa valmiilta lavalle raskaaseen sarjaan. [/B]

rasva% on vain pieni osa kokonaisuutta, sillä mussa on aika vitusti nestettä, joten jollain furosemiidilla lähtis sitä painoakin aika lailla.

ja mun rasva% on mitattuna 4:stä kohtaa

mitä tulee kisaamiseen, niin laatulihaa tarttis vielä sellaiset 10-15 kg

ja vinopenan ykkönen on smith-vinopenassa tehty, mutta sarjapainoina käytän huomattavasti pienempiä painoja

Sikabulkoff-season päällä ainakin maaliskuuhun saakka. Kun vaan sais sitä massaaa lisää 85kg->90kg !? On töitä sun muita asioita, jotka hidastavat vähän meininkiä.

Rasvat liikkuu tällähetkellä jossain 8-10% nurkilla

Tällä hetkellä tavoittelen lisää toistomäärää penkkiin sekä muihin perusliikkeisiin.

Nyt on menossa Massaa! Voimaa!- kirja ja hyvää tekstiä piisaa:offtopic:

Mä oon nyt vajaan pari kuukautta käyny tosissaan puntilla vajaan puolen vuoden tauon jälkeen ja heittäisin vaikka tämmöset tavotteet vuoden päähän:
Oma paino: vajaa 70kg ---> 80kg+ samoilla rasvoilla
Penkki: 70kg ---> 90-100kg
Kyykky: nyt ehkä 90-100kg ---> 120-130kg
Maastaveto: 100kg+ ---> 140-150kg

Tosta muotoutuis tommonen reilun 350kg yhteistulos johon vois jo muutaman päivän olla tyytyväine. Tosin reenaan body-tyylillä, että eipä noi tulokset niin kamalan tärkeitä oo, mutta treeni-intoo kasvattavia kuitenkin ja kiva heittää itelle tavotteita. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom