Tavoitteenne!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZeiZei
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Lihasta lisää ja rasvoja pienemmälle.. Siinä samassa vois voimat myös pikkusen lisääntyä.

Kesän lopussa yhteistulos 550kg painon ja aerobisen kunnon pysyessä suunnilleen samassa. Sitte ketodietille :)

Kesään mennessä sikspäkki loistaa ja voimat ovat samat kuin nyt, eli vähäiset.. Ja pyritään pitämään tuo kireys jouluun asti silti syömällä "hyvin".

Enpä usko

Originally posted by Tomi
En tiedä sun pituutta, mutta luulisi että sitten kun painat 90 kg "suht pienillä rasvoilla" niin teet tuolla 115 kg:lla kymmenen toiston sarjoja.

Siis sen tavoite oli nostaa penkki tuohon 115 kiloon ensi kesäksi. Eli tuskinpa vetelee kymppejä noilla painoilla. 115 kg kerran on ihan realistista ja muutoinkin tavoitteet on hyvä laittaa tarpeeksi korkealle.

Olen samaa mieltä että 'jonain päivänä' 90 kilosena vetelee varmasti niitä kymppejä 115 kilolla.

Edit: Tämä huomautus vaan sen takia että tuon asian voi ymmärtää väärin ja on turha masentaa kaveria jos kehitys ei ole noin tolkuttoman nopeaa.

Re: Enpä usko

Originally posted by Pave

Edit: Tämä huomautus vaan sen takia että tuon asian voi ymmärtää väärin ja on turha masentaa kaveria jos kehitys ei ole noin tolkuttoman nopeaa.
Juu, mun pointtihan oli taas se, että 90-kiloinen kaveri, jolla on "suht pienet rasvat", tekee ihan varmasti tuolla 115 kg:lla sarjaa. Fakta on se, että ZeiZei ei varmasti saa "ensi kesään mennessä" 13 kiloa tiukkaa pihviä.

Ensisijainen tavoite ois pystyy treenaan kunnolla ilman loukkaantumisia sun muita treenejä estäviä komplikaatioita!! Pisin yhtäjaksoinen treeniputki ajottu viime syksyn ja joulun välille ja kesti huimat 2kk. Siinä ajassa sain yhen ohjelman kokonaan valmiiks:rolleyes: !!!

Jos toi tavote pitää ni sit katellaan uudestaan tarkempia tavotteita. Ainakin varaa on kehittyä ja uskoisin tuloksien nousevan kiitettävästi yhtäjaksoisella treenillä...

p.s. Sit six-päkki näkyviin (näkyy vaan ku on lämmintä ja aurinkoista:thumbs: )

Joskus kun sais sen 100kg maagisen rajan rikki, siis alle 10% rasvoilla.
Kolman vuoden sisään kun menis, niin olisin ERITTÄIN tyytyväinen.

Mulla on aikas paljon tavotteita, en osaa mitään tiukkaa aikataulua laittaa...:
-70-80kg painoo ja alhaset rasvat (nyt aika pienet rasvat ja 62kg)
-pena 80kg
-kyykky 130kg
-mave 130kg
-packi esiin
-treenata ilman loukkaantumisia
-opetella syömään enemmän

Mulla oli tavotteet tän kuun loppuun mave 100kg, kyykky 100kg ja pena 70kg. Tänään aamulla koitin: kyykky 100kg*2 ja pena 67,5... 4kk:ssa penaan lisää 17,5kg ja 3kk:ssa kyykkyyn yli 20kg! :thumbs:

Kesäksi läskiä pois vielä n. 6 kg 78->72. Sitten joskus keskikesällä uusi bulkki päälle. En osaa sanoa mitä kannattaisi odottaa, koska harrastus on vielä aika aluillaan. Olisin ihan tyytyväinen, jos joskus olisi 85-90 kg 6-7 % rasvoilla. Saa nähdä kuinka pitkään menee.

Lihaa pitäs saada lisää päälle ja nyt onkin tuntunu reeni tosi hyvältä kun laitoin ohjelman ihan uuteen kuosiin. Sanotaan taivoitteeksi vaikka 90 kg siedettävillä rasvoilla, eli 6-8 kg rasvatonta lihaa lisää ja pikku dietti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
niin pitkään olen tyytyväinen kun kehityn. mitä nopeammin kehityn sitä parempi.

jotain tälläisiä hämäriä tavoitteita on esim. yli sata penkistä vuoden loppuun mennessä ja sitten jos löytäisi kyykkyyn kunnon tekniikan ja kyykkäisiä enemmän kuin saisi penkistä... ;)

Tavoitteena olisi saada reenata ehjänä, ja pysyä terveenä. Olisin tyytyväinen, jos pystyisin pitämään kehitysvauhtini, joka on nyt alkupyrähdyksen jälkeen hidastunut, samanlaisena kuin se nyt on. Eli treenipainojen ja lihasmassan kasvu tulisi olla progressiivista koko ajan.

Kehotyyppisesti kun treenaan, ei painoilla ole niin suurta merkitystä. Tavoitteena on kuitenkin se, että aika pian (=erittäin suhteellinen käsite) kyykkäisin 150kg, ja penkkaisin 110kg.

ottaa se peuhanan 200kg penkistä.
Just muuten huomasin että olen lahjaton paskiainen
"kuviokellunta vois sopia mulle" kun laskeskelin että
mun penkkitulos on noussut 52kuukauden aikana vaan
1.53kg kuukaudessa.!:curs:

tavotetta

Jos sais vaikka koulujen loppuun mennesä sen 70kg penasta, ni oisin todella tyytyväinen! Kyykkyä on tullu tehtyä mutta max ei oo viittiny kóettaa. Mavesa ois tavotetta ku oppis tekniikan kesään mennessä(alan olla huolissani ku lumet on alkanu sulaa :D )
reenannu oon elokuusta asti tosissani jos joku ihmetteli heikkoa penatulostani... jos/kun tavote toteutuu niin :kippis1: ja :blow:

Originally posted by otr
Lihasta lisää ja rasvoja pienemmälle.. Siinä samassa vois voimat myös pikkusen lisääntyä.

Samat tavoitteet. Nyt dietillä ja hyvin kulkee... samalla ku sais vähä voimaa viellä.:thumbs:

Saada omapaino sen maagisen 100kg yläpuolelle. Nyt ollaan 90kg menossa ja oli sitä alkuvuodesta enemmänkin mutta reenit meni yli kuukaudeksi vituralleen tuossa vähän aikaa sitten kun olkapää otti ja tulehtui.

Originally posted by VahvaJussi
Missähän purkissa nää kaverit elää? kesään on aikaa joku alle pari kk. Ihan hyvin jos saat 6 kiloo pois tässä ajassa.

Tällä hetkellä itsekin painan tuon 78kg ja kyllä mullakin on (edelleen) tavoitteena pudottaa painoa alle 75kg:hen. Pari kertaa viikossa aamulenkille, hiilareita sen verran vähän että kalorimäärä pysyy pienenä, hyvänlaatuisia rasvoja, alkoholin käyttö minimiin, proteiinia riittävästi, ja tietysti salitreeniä. Eiköhän se noilla eväillä irtoa. Ainakin luulen, että pitäisi

Re: Re: Enpä usko

Originally posted by Tomi
Juu, mun pointtihan oli taas se, että 90-kiloinen kaveri, jolla on "suht pienet rasvat", tekee ihan varmasti tuolla 115 kg:lla sarjaa. Fakta on se, että ZeiZei ei varmasti saa "ensi kesään mennessä" 13 kiloa tiukkaa pihviä.

en varmasti saakkaan:) omasta mielestä suht realistinen tavoite voi olla MAX 9-10 kg, pituus/luiden kasvu vielä kesken, enkä mä vielä oo aikusen mitoissa (seli seli...):D

edit: goddamit, kokeilin tänään mavessa jotain ykkösen tapasta ja nousi vaan 140 kg, onneks huonoon tulokseen on pari ihan hyvää syytä: ekanakin tein kaksi sarjaa ennen sitä 60 kg x 12 ja 100 kg x 9 (en tajua kuinka tuo 100 x 9 tuntui jo jotenkin kauheen raskaalta). noitten sarjojen jälkeen olin jo aika puhki, mutta päätin kokeilla jotain ykkösen tapasta ja laitoin tankoon 140, se nousi ja enempää en kokeillu. Yksi syy on myös se, että käytin ekan kerran vyötä, joka oli semmonen edestä ohuempi takaalta paksumpi, ja laitoin sen jotenkin liian tiukalle, jolloin se ei tuntunut kivalta masussa, enkä usko, että toi vyö mua yhtään auttoi. Huhtikuun lopussa kokeilen uutta ykköstä, vähemmän kovemmilla alkusrajoilla enemmällä venyttelyllä ja hieman löysemmällä olevalla vyöllä ja tavoitteena sillon on about 170:whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom