Tatuoinneista...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sindel
  • Aloitettu Aloitettu
Yläselässä sellanen itse toisen kuvasta muokkailtu tribaali =)) otin sen jo jokus 16 vuotiaana, mutta eipä ainakaan vielä ole kaduttanut ... päin vastoin tässä jo pidemmän aikaa toisesta haaveillut :rolleyes:

Multa löytyy kolme kuvaa iholta tällä hetkellä. Yksi on rinnassa ja kaksi muuta kädessä.
Suunnitteilla olisi kuva joko reiteen tai selkään. Jotain isoa kuvaa pitää iholle taas saada. :kuola:

Mulle tulee ensi viikon tiistaina kaks kuvaa, näppäsen sitten kuvat ja laitan tänne(ja varmaan päivyriinkin:)) Sitten voin selostaa enemmän kuvista, toistaiseksi pidän teitä jännityksessä.

Ei saa Soppis pitää enää tätä hullua jännityksessä! :hyper:

Mulla on vissiin kuus kuvaa: yks molemmissa käsissä, yks nilkassa, yks niskassa ja kaks selässä.. Joskus vois parannella noita tai ottaa yhden pienen lisää :rolleyes:

Ei saa Soppis pitää enää tätä hullua jännityksessä! :hyper:

No jos sitten jotain tilanneraporttia. :) Tuli siis 8-9 cm pituiset latinankieliset tekstit etuolkapäihin, vasempaan teksti Animus=mieli ja oikeaan Corpus=ruumis. Liittyvät tulevaan ammattiini ja harrastukseen(ja ajatukseen siitä, että liikunta on hyväksi mielelle:)). Tyyli on semmoinen melko koristeellinen, kirjaimet on rajattu mustalla ja väriä tulee sitten kirjainten sisään. Tatskaliikkeen pienen epäonnen(murto) vuoksi haluamaani väriä ei ollut, joten värit tulevat sitten myöhemmin, kunhan nämä kuvat tästä paranevat. Sitten pistän niitä kuviakin. Helga tosin voi halutessaan toki kysyä välivaiheen kuvia, kun otin eilen illalla. ;)

Aika tatuointiliikkeeseen on varattu (syntymäpäivälahja :)) ja aihio kuvasta on mielessä, mutta nyt askarruttaa.. Pitääkö mun olla montakin päivää treenaamatta (lue hikoilematta) kuvan ottamisen jälkeen??

Aika tatuointiliikkeeseen on varattu (syntymäpäivälahja :)) ja aihio kuvasta on mielessä, mutta nyt askarruttaa.. Pitääkö mun olla montakin päivää treenaamatta (lue hikoilematta) kuvan ottamisen jälkeen??

Tutkailin asiaa netistä jonkin aika sitten sattuneesta syystä... Ilmeisesti viikko on jonkinlainen konsensus. Toisaalta jotkut sissit on lähteneet salille heti tatuoinnin jälkeen enkä löytänyt mitään todistetta siitä, että kenenkään kuva olisi mennyt pilalle salilla käynnin takia. Eli olen nyt vähän kahta mieltä asiasta...

Itseäni kiinnostaa myös se, miten uusi kuva reagoi aurinkoon. Olis nääs tarkoitus mennä etelään 2,5 vk tatuoinnin jälkeen ja kuulemma kuukauden ajan pitää välttää aurinkoa. Tatska on olkapäässä... Pitää vissiin toivoa pilvikelejä? Vai riittäiskö hypervahva aurinkovoide?

Viikko!? Oho oho.

Mun sydäntä lähellä on kestävyyslajit ja vuodatan kyllä treenatessa aika tavalla. Mutta viikko kuulostaa silti paljolta. Mitäs te kuvia jo ottaneet himourheilijat sanotte?

No minä kyllä tein jalkapäivän ja lenkin tatuointien otosta seuraavan päivän jälkeisenä päivänä, kun pohkeisiin hakkasin, enkä ainakaan kuollut ;)

Kannattaa miettiä omalla järjellä paikan ja koon mukaan, mitä kannattaa, ja mitä ei tehdä.

Mulla on tribaali alavattassa,pohkeessa,alaselässä,niskassa ja molemmissa "hauksissa".Oikeassa olkapäässä myös lepakko,kuu ja pari tähteä.Lohari vasemmassa kädessä ja oikeassa enkeli/köynnös ja lasteni nimet.Vasemmassa kädessä peukku-etusormi akselilla kiinalainen symboli ja vasemmassa nimettömässä niin rakkaan mieheni nimi.Kuulostipa paljolta.... :wtf:

Mä menin kyl salille seuraavana päivänä mut yritin olla kovasti hikoilematta. Samoin kävin eilen salilla. Tatskat otin tiistaina. :)

Hah. Mä en oo koskaan varonu mitään hikoilua enkä mitään tatskan ottamisen jälkeen. Jalankin, kun kävin värittämässä, niin seuraavana päivänä lenkille ja salille vaan! Ihan hyvin on kuvat parantuneet, kun vaan muistaa rasvata. Thaimaaseenkin matkasin aurinkoon heti, kun kaks viikkoa oli tatskaamisesta kulunut... Olen myös saunonut ja uinut järvessä ja... ja... Mun mielestä on vähän pilkunnussintaa se hikoilun välttäminen :P

Ja tatuoinnit on aina olleet massiivisia, mitä olen ottanut.

Kai se on lähinnä semmoinen "vastuuvapaus" asia tatskaajille.. en sitte tiiä.. ite mielelläni toimin annettujen ohjeiden mukaan kun en halua ottaa riskejä että kallis kuva kasvaa ulos (tosin silloinkin kai se lyötäisiin ilmaiseksi uudestaan) tai muutakaan.. :)

Mä en oo koskaan varonu mitään hikoilua enkä mitään tatskan ottamisen jälkeen. Jalankin, kun kävin värittämässä, niin seuraavana päivänä lenkille ja salille vaan! Ihan hyvin on kuvat parantuneet, kun vaan muistaa rasvata.

Kiva kuulla, nimenomaan kokemusperäistä vastausta kaipasin. (Ja asiallista, en mäkään mihinkään kuolevani pelännyt..) Itse kun en ole tatskaa ottanut, niin en tiedä miten hyvin se paranee ja kuinka tarkka on oltava - usein kun ohjataan välttämään saunomistakin monta päivää. Ajattelin, että voisi sopivasti jaksottaa treeniä, jos hikoilua on vältettävä, sillä kuten sanoin, mä en kastele vaan vähän kainaloita, kun treenaan.. Ei silti huvittais viikkoa himmailla :)

viimeks kun otin tatuoinnin, joka siis kattaa vasemman käden ranteesta kyynärpäähän, niin menin samana päivänä thaiboxing treeneihin :D kietaisin siihen päälle vaan vähän sideharsoo suojaks

viimeks kun otin tatuoinnin, joka siis kattaa vasemman käden ranteesta kyynärpäähän, niin menin samana päivänä thaiboxing treeneihin :D kietaisin siihen päälle vaan vähän sideharsoo suojaks

:D No tää kuulostaa jo tosi hyvälle!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom