Se on sitten sinun ja tiikerisi syytä jos mä alan vielä jalkojakin kuvittaan! ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
- muoks.aivan unhotin, että mulla on tossa oikeessa jalkapöydässä "pulu" . vasempaan tehdään samansorttinen kaveriksi, jahka kenkäkelit muuttuu...turpoaa meinaa aivan kamalasti mulla, eikä tosiaan mee sitten muut jalkaan kun reinot tai jokku flip- flopit.meikäläinen on tatuointeihin aivan hurahtanut, ihania ovat! ekan kuvan otin kohta 13v sitten, tosin se on jo peitetty. Tällä hetkellä löytyy kuvat pohkeesta tribal, molemmissa olkavarsissa lohikäärme, oikeessa kyynärvalrressa nyt työn alla oleva kokonaisuus, mihin tulee kaikenlaisia "otuksia" cartoon- tyyliin, vasurissa tribal sekä kanji. yläselässä sekä tossa rinnassa on tribalit. sunnuntaina saan kai tohon vasuriin tyhjään koloon aivan ihkun black&gray ruusutatskan. muutenkin noita tribaleita rinnassa sekä selässä tullaan poistamaan, haluan jotakin hippasen persoonallisempaa;)
http://www.facebook.com/album.php?aid=60391&id=790032627&l=6fb3f9df06
tuolla on jotain kuvia mun kolmesta työn alla olevasta projektista( olis kyllä järkevää tehä ensin yks kokonaisuus valmiiks, mutta....;)).
Tänään tuli Starlight-yksisarvisen kaveriksi Rainbow-niminen siivekäs hevonen...
Kuvassa seison vinossa, tatuoinnit ovat oikeasti symmetrisesti, samoilla kohdilla tuolla selässä.
Rainbow on vähän fläsä (tai vaan hyvin treenattu), mutta jotenkin tykkään siitä enemmän.
(Ei, en oikeasti oo antanut niille nimiä, keksin ne vasta äsken.. )
katso liitettä 58202