Tatuoinneista...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sindel
  • Aloitettu Aloitettu
Olen mielelläni vastuussa tästä :D Musta on ihana hankkia pikkuhiljaa lisäyksiä kuviin, niin saa sit vähän koko ajan olla neulan alla. Oi kyllä, siihen vaan jää koukkuun...

Koukkuunpa hyvinkin! Mulla tulee melkein joka kerta varattua jo seuraava aika valmiiksi. Pikkuhiljaa olen myös teettäny lisäyksiä ja vanhojen peittelyä. Uutta kuvaasi odotellen! :)

Koukuttavaa on..Itselläni on nyt neljä kuvaa, ekan otin 11 vuotta sitten ja vikan viime syksynä.

Olkapäässä on pieni perhonen (1.), nilkassa kolibri (2.) ja selässä kaksi kissaa (3. ja 4.). Alaselässä kävelevä kissa poikittain ja ylhäällä siamilaiseni pää.

Nuo ekat kolme, jotka otin ~10 vuotta sitten, eivät juuri sattuneet, mut auta armias tuota viime syksyistä yläselkään tullutta...Toki se on isompi kuin edelliset, mut oikeesti olin vähällä pyörtyä ja taukoja piti pitää kun mulla alkoi maailma vaan silmissä hämärtyä :D.

Uusi kuva (lintu sekin) olisi jo mielessä, paikkana reisi ja vanhoihin vähän paranteluja. Ajattelin jatkaa tuota kolibria siten, että sille tulisi pitkä pyrstö nilkkaa kohti ja tuon perhosen voisi melkein peittää jollain vähän isommalla kuvalla, lintua siihenkin haikailen.

Ei tähän varmaan loppua tulekaan. :rolleyes: Mutta pitää nyt kehitellä ajatuksia...

meikäläinen on tatuointeihin aivan hurahtanut, ihania ovat! ekan kuvan otin kohta 13v sitten, tosin se on jo peitetty:). Tällä hetkellä löytyy kuvat pohkeesta tribal, molemmissa olkavarsissa lohikäärme, oikeessa kyynärvalrressa nyt työn alla oleva kokonaisuus, mihin tulee kaikenlaisia "otuksia" cartoon- tyyliin, vasurissa tribal sekä kanji. yläselässä sekä tossa rinnassa on tribalit. sunnuntaina saan kai tohon vasuriin tyhjään koloon aivan ihkun black&gray ruusutatskan:). muutenkin noita tribaleita rinnassa sekä selässä tullaan poistamaan, haluan jotakin hippasen persoonallisempaa;)
- muoks.aivan unhotin, että mulla on tossa oikeessa jalkapöydässä "pulu" :). vasempaan tehdään samansorttinen kaveriksi, jahka kenkäkelit muuttuu...turpoaa meinaa aivan kamalasti mulla, eikä tosiaan mee sitten muut jalkaan kun reinot tai jokku flip- flopit.
mutta tänään alotetaan sitä ruusua, ihanaa!!

Mä varasin ajan Blue Dragoniin Hesaan eilen. Selän vanha tribaali on kulahtanut vuosien saatossa ja paskasti se on muutenkin aikoinaan tehty (v. 2001 tais olla). Peittämään sitä ei varsinaisesti pysty mutta sitä muokataan nyt ja tehdään uutta kuvaa. Ei millään malttais odottaa, ajan sain kesäkuun loppuun! Onneksi kuvan pystyy ilmeisesti tekee kerralla (eväät mukaan. :D) Toisaalta toi viimein etenee ja sitten voi rauhassa miettiä neljättä tatskaa... :D (olkapäissä on noi tekstit, jotka näkyykin tällä sivulla)

voi, mä niin haluan jatkaa tuon mun lavassa olevan tiikerin loppuun ^.^ suunnitelmakin on valmiiks piirretty. mut pitäs vielä kiristää tuon rahan kans..

Minunkin pitäisi kai vihdoin ja viimein mennä uudestaan neulan alle. Selästä löytyy siis jo isohko kukkahässäkkä, mutta nyt haluaisin peittää olkapäässäni olevan pienen perhostatuoinnin jollain oikeasti hienolla kuvalla. Tatuoijan olen jo päättänyt, eräällä puolitutulla oli kädessään niin hyvin tehty tatuointi, että kävi ainakin minulle laatutakuusta. Kyse siis Tampereella sijaitsevasta Precious tattoosta. Valitettavasti vain en ole vielä ihan päättänyt tarkkaa kuvaakaan, tyylisuunta kuitenkin on jo selvillä.. :)

Tänään tuli Starlight-yksisarvisen kaveriksi Rainbow-niminen siivekäs hevonen...
Kuvassa seison vinossa, tatuoinnit ovat oikeasti symmetrisesti, samoilla kohdilla tuolla selässä.
Rainbow on vähän fläsä (tai vaan hyvin treenattu), mutta jotenkin tykkään siitä enemmän.
(Ei, en oikeasti oo antanut niille nimiä, keksin ne vasta äsken.. :rolleyes: )

mjaa 006..webp

Tänään tuli Starlight-yksisarvisen kaveriksi Rainbow-niminen siivekäs hevonen...
Kuvassa seison vinossa, tatuoinnit ovat oikeasti symmetrisesti, samoilla kohdilla tuolla selässä.
Rainbow on vähän fläsä (tai vaan hyvin treenattu), mutta jotenkin tykkään siitä enemmän.
(Ei, en oikeasti oo antanut niille nimiä, keksin ne vasta äsken.. :rolleyes: )

katso liitettä 58202

Ooo, hienot! Yksinkertaiset, mutta tyylikkäät :)

Tällä hetkellä on vasemmassa olkavarressa kirsikankukkia ja terälehtiä, kummassakin ranteessa peilikuvana samanlaiset oldskool pääskyset ja alaselässä vastakkain oldskool tyyppiset perhoshoitsut, toinen zombi ja toinen elävä :rock:
Uutta olen suunnitellut ja himoinnut jo jonkun aikaa. Haluaisin jatkoa olkavarren kukille.

5 kuvaa löytyy tällä hetkellä. Ottamisjärjestyksessä: Kalla pohkeessa, enkeli ja piru lavoissa, kummitytön nimikirjaimet rinnassa, pieni kummitus nilkassa.

Pohjetta on tarkoitus jatkaa loppukesästä. Sitten kun se on saatu valmiiksi on sitten projektina joko toinen käsivarsi tai sitten jotain muuta.

Jyväskylän tatuointipaikat!

Ajatuksissani on ottaa syyskuussa uusi tatuointi kylkeen :dance:

... mitä Jyväskyläläistä tatuointipaikkaa suosittelette? Oon kuullut kehuja Rossista, mutta hinnat kuulemma ovat aika korkeat. Missä muualla tehdään laadukasta jälkeä ja on mukava kuvanhakkaaja?

Mulla on susi selässä. Lepakko rintakehässä. 13 pääkalloa allekkain oikeassa kädessä (olkapäästä ranteeseen) ja alimpien kallojen vieressä rotta. Lisää tulee kunhan rahaa saa tai kulta oppii tekemään yhtä hyvää jälkeä kuin ammattilaiset :P

Niin ja ei ole yhtään kaduttanut. Susi on otettu joskus yläasteella.. pääkallot + rotta ammattikoulussa ja lepakosta tulee marraskuussa vuosi täyteen. Aika rauhallinen tahti ollut noitten kuvien suhteen kun ei ole rahaa :/

Otin 20-vuotiaana ensimmäisen tatuointini, Tyr-riimun. Olen vähän väliä miettinyt seuraavaa kuvaa, mutta toistaiseksi pidän ainokaisesta niin paljon, etten muita halua. Toisekseen lupasin myös itselleni, että seuraava otetaan aikaisintaan kun täytetään 30-wee, varsinkin kun se tatuoinnin teko tuntui niin kivalta :D

Mulla on 10.9. seuraava tatuointiaika. Muutellaan tuota reiden tiikeriä vähän, lisäillään kaikenlaista :D Suunnitelmat ei oo ihan valmiita vielä, mutta luotan Ianiin hundra prosent. Menen siis jälleen kerran JKL:n Simply Tattoo -liikkeeseen. Siellä on tehty mun kuvat ja tykkään Ianista tyyppinä tosi paljon, näkemykset kohtaa ja homma toimii muutenkin mainiosti. Edellisellä vierailulla (kun vasta suunniteltiin muutoksia tuohon reiteen) viivähti melkein kaks tuntia kun jäätiin höpöttelemään moottoripyöristä :D

"Uusi kuva (lintu sekin) olisi jo mielessä, paikkana reisi ja vanhoihin vähän paranteluja. "

Kas, täytyypä päivittää. Uusi tatska-aika on Liskogalleriassa marraskuun lopulla ja kuva ei tule reiteen vaan olkapäähän. Tuon pienen ja haalistuneen perhosen päälle tulee kurki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom