Tatuoinneista...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sindel
  • Aloitettu Aloitettu
Kävin tänään korjuuttamassa ja laajennuttamassa tuota tiikeritatuointia ja oi pyhä helvetti että oon tyytyväinen!! Tykkään tästä nyt niin paljon että morjens! Katotaan jos iltapesun aikaan ja kelmua vaihtaessa nappais kuvan tai pari ja laittais tänne. Mä oon NIIIIIN happy. Miten voi yks tatuointi saada ihmisen näin onnelliseksi :D

Laitoinkin tuonne yleiselle puolelle, mutta laitan nyt tännekin tämän viimeisimmän tuotoksen :) Eli 2008 hakattiin tuo yksinkertaisempi versio tiikeristä ja nyt perjantaina lyötiin loput, muutettiin alkuperäistä ideaa siis vähän rosoisempaan ja omasta mielestäni realistisempaan suuntaan. Tuo polvitaipeeseen taittuva alue oli aika herkkää, puristin kyllä kynsiä kämmeniin, mutta kaiken kestää :) Nyt oon kyllä hyvin hyvin onnellinen!

Liitteet

• S5005376.webp
    S5005376.webp
    92,4 KB · Katsottu: 3 271
  • Kuva0147.webp
    Kuva0147.webp
    80,3 KB · Katsottu: 2 554
Upea on tuo tiikeri. :)

Onko kukaan muu muuten huomannut, että kipukynnys jotenkin muuttuisi iän myötä? Mulla parikymppisenä otetut tatskat ei juuri sattuneet, mutta kymmenen vuotta myöhemmin (eli viime syksynä) kun kävin hakkauttamassa uuden kuvan, niin meinasin pyörtyä. Toki paikallakin (ihoalueella) on merkitystä, mutta tuntui tosi hurjalta se ero!

^ kiitos :). ja kyllä, egyptiläinen kulttuuri on aina ollut lähellä sydäntä, sukujuuriakin löytyy sieltä päin ja toivon pääseväni vaihtoon sinne vielä ennen valmistumista :).

Täältä löytyy myös muutamia kuvatuksia :) Rinnasta pieni ruusu, Vasemmasta olkapäästä tribaali delfiini, Oikeasta kädestä ympäri menevä piikkilanka, alaselästä tribaali, yläselästä kiinalainen merkki, pakarasta piikkilanka ruusu, vatsasta perhonen johon myöhemmin lisättiin tribaali kuviota ympärille, nilkasta suden tassu ja jalkapöydästä irvistävä sudenpää. 16 vuotiaana aloitettu, joten mukaan mahtuu myös muutama kliseinen kuva :) Mitään kuvista en ole katunut ja lisää tahdon! 30 vuotis lahjaksi itselleni otan ison lohikäärmeen vasempaan reiteen :kuola:

En voi sanoa että mikään kuvista olisi hirmuista kipua tuottanut mutta alaselkä ehkä herkin paikka. Parenemisessa kauiten meni jalkapöydän kuvan kanssa kun ei muutamiin viikkoihin pystynyt kävelemään kunnolla kengät jalassa :(

Kävin tiistaina ottamassa uuden kuvan, jonka alle jäi eka tatuointi (perhonen). Kävin Liskogalleriassa Helsingissä ja tatuointitaiteilija oli Maija. Seuraavaksi lintuproggis on jo varattu toukokuulle. :D

kurki.webp

tarkoitus oli ottaa käteen teksti aliguis in omnibus, nullus in singulis ja sen otinkin vantaalla yhdellä freehand tatuoitsijalla ja kuten kuvasta näette, siitä tuli ihan saatanan ruma! Menin heti seuraavana päivänä käymään liskogalleriassa ja varasin ajan korjaukseen.

Kakkos kuva on korjaustatskauksen jälkeen ^^ Now i love my tattoo!! Se on vielä toiselta puolelta värittämättä, mutta toivottavasti ensiviikolla ehditään värittää kuva. Sitten kun se on väritetty alkaa porjekti "hiha" ja tarkoitus olisi jatkaa tatuointia jollain japsi lohikäärmeellä käsivarteen. Samaan tyyliin siis, kuin mitä oikeasta kädestä jo löytyy, mutta lohikäärmeen muodossa ^^

Rakastuin juuri! Upea tatska vaikka itse kaavaillutkin jalkapöytään.
Huomasin, että muutamalla oli jalkapöydän tatska. Onko teillä haalistunut se vuosien mittaan? Eräällä ystävälläni on hieman kulunut ja siksi meittinyt olisiko ääriviivakuva parempi kuin täyte.

Selästä löytyy niskasta persvakoon asti ulottuva tribaali, kulkee selkärangan päällä. Kovasti tekis mieli jatkaa, en vaan tiedä miten. Rahaakin tietty tarvis olla jonnin verran ylimäärästä että voi suunnitelmiaan toteuttaa ;) Plus ukon taivuttelu kuvatuksen jatkamiseen on oma osionsa.. Tosin eipä se huomannu vuos takasin kun olin kuvaan koukeron jos toisenkin lisännyt, ennen kuin pyysin sitä auttamaan rasvauksessa :D Kuvaa ei tältä koneelta löydy, tarvii kahtoa jos joku vanha otos löytyis pöytäkoneelta.

Ja mitä siihen kipuherkkyyteen tulee, niin mulla tais olla vuosi välissä tatuoinnin teossa ja meinas taju lähteä! Tatuoijakin naureskeli et mikäs vanhalle konkarille iski. Tais olla vaan hyvä paikka nikaman reunalla ja olen kuullut, että kuukautiskiertokin vaikuttas kipuherkkyyteen? Tiedä näistä.

mulla on edellinenkin isompi projekti kesken, mutta viimeviikolla alotettiin silti pohkeeseen uutta kuvaa. 3 "pulua" ja lasten nimet, mulle ominaiseen new school- tyyliin tietenkin ja paljon väriä. eipä ehditty kun ihan alottaan vaan, en viitsi kuvaa laittaa. mies osti messuilta juuri uuden koneen, todella hiljainen ja voin kertoa, että ei sattunut ollenkaan!! mulla on toisessakin pohkeessa kuva ja sen tekeminen sattui aivan helvetisti. kyllä on koneestakin kiinni tämä kipu-homma.

Otan ensimmäisen tatuointini 14. huhtikuuta 2011 - Jännittää! Kaverini suunnittelema kuva on tulossa alaselkään. Onko kenelläkään kokemuksia onko alaselkä kuin arka paikka? Sattuuko älyttömästi? Totta kai kivunsietokyky on yksilöllistä, mutta kuitenkin... :)

^ei satu. Jos on ohut kudos (=vähän läskiä) rangan päällä, niin suoraan siihen luun kohdalle tatuoidessa tuntuu aika inhalle. Kylkiin ja alemmas häntäluun suuntaan mentäessä tuntuu paljon ilkeemmältä.

Komppailen Smartia. Luun kohdalla tuntuu vähä inhottavalle, mut kuvailisin sitä tunnetta nimenomaan ennemmin inhottavaksi. Ei sattunut niinkään. Ja mulla ainakin alaselkä turtui nopeammin kuin tuo reisi.

Mulla on toi tatuointi just tuossa jenkkakahvan kohdalla alaselässä. Sattui niin saatanasti, mutta minä olenkin todella kipuherkkä ihminen. Ekalla kerralla väännettiin 4h ja loppuvaihe oli kamalaa. Viimeistelykerta oli vain tunnin mutta sekin oli tuskaa kun laitettiin valkoista. Se väri kun laitetaan todella syvälle. Pitkä piikki, monta kertaa samaan kohtaan. AI AU! Tyytyväinen olen. Kuva on huono kun otin itse.

katso liitettä 64478

mä meen ottamaan tatuoinnin lapaluun päälle ensviikolla :hyper: Kysyisinki teiltä, joilla on se siinä, käytittek alussa vaan sellasia painijaselkä liivejä, ettei hankaisi kuvaa? Ja kuinka pian pääsi takaisin salille treenaamaan ja hikoilemaan? :worship:

Minulle tulossa yläselkään/vasempaan hartiaan sellainen aika pieni siro kissa, jonka häntä muodostaa koukerot jotka ovat kuin B ja V kirjain kissojeni Beben ja Viirun mukaan. Tiedän, että sitä kuvaa ei tarvitse katua kunhan sen vaan saan nahkaani isketyksi. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom