Tatuoinneista...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sindel
  • Aloitettu Aloitettu
Niin ja sattuuks tohon lantiolle tatuoinnin ottaminen, onko kellää kokemusta? siis hieman vesirajan yläpuolelle kun ottaa. Ja jos siihen ottaa, niin näyttääkö se erilaiselta raskauden jälkee jos joskus lapsia haluaa? Ku jostain olisin lukenu, että ei pitäs raskaus vaikuttaa mutta kovasti ihmiset puhuvat, että se tatska menis iha muodottomaks. :rolleyes:

Sattuminen/kipu on melko yksilöllinen juttu, esim. omista kuvista ihan alavatsaan/alushousurajan sisäpuolelle tehty reilun kämmenen kokoinen kuva ei oikeastaan tutunut juuri kummoiselta, kun taas alaselän kuva joka menee kylkinahkojen puolelle tuntui tähän astisista ikävimmältä.

Raskauden vaikutuksesta kuvaan en taas sano mitään, koska en asiasta tiedä.

Helsingin tatuointiliikkeistä Art for life on mulla suosikki, vatsaan tuleva feeniks olisi siellä tarkoitus käydä ottamassa. Jälki ollut hyvää aina.
Loput kuvat mulle nykyään tekee hyvä kaveri,jolla on sitten vaan vielä vähän vähemmän kokemusta vielä, eli tekee helpommat kuvat mulle. Saa samalla harjoitusta itse ja mä maksan kuvista about musteiden verran.

Niin ja sattuuks tohon lantiolle tatuoinnin ottaminen, onko kellää kokemusta? siis hieman vesirajan yläpuolelle kun ottaa. Ja jos siihen ottaa, niin näyttääkö se erilaiselta raskauden jälkee jos joskus lapsia haluaa? Ku jostain olisin lukenu, että ei pitäs raskaus vaikuttaa mutta kovasti ihmiset puhuvat, että se tatska menis iha muodottomaks. :rolleyes:

Mulla on alavatsan puolella kolme kuvaa eikä niistä yksikään sattunut mitenkään hirmusti. Yksi niistä kolmesta kiipeää kylkeä pitkin ylös ja siinä se venyi raskauden mukana missä nahkakin ja nyt näyttää taas ihan samalta kuin ennenkin. Luulenpa ettei raskaus kuvia tuhoa (ei ainakaan mulla tuhonnut) ellei sitten tule raskausarpia kuvan päälle, nehän jää ikuisiksi muistomerkeiksi..

tarkoitus oli ottaa käteen teksti aliguis in omnibus, nullus in singulis ja sen otinkin vantaalla yhdellä freehand tatuoitsijalla ja kuten kuvasta näette, siitä tuli ihan saatanan ruma! Menin heti seuraavana päivänä käymään liskogalleriassa ja varasin ajan korjaukseen.

Kakkos kuva on korjaustatskauksen jälkeen ^^ Now i love my tattoo!! Se on vielä toiselta puolelta värittämättä, mutta toivottavasti ensiviikolla ehditään värittää kuva. Sitten kun se on väritetty alkaa porjekti "hiha" ja tarkoitus olisi jatkaa tatuointia jollain japsi lohikäärmeellä käsivarteen. Samaan tyyliin siis, kuin mitä oikeasta kädestä jo löytyy, mutta lohikäärmeen muodossa ^^

Liitteet

• käsi2.webp
    käsi2.webp
    25,5 KB · Katsottu: 2 006
  • TATUOINTI (1 of 1).webp
    TATUOINTI (1 of 1).webp
    22,7 KB · Katsottu: 8 508
me loves! ^_____________________^ ja se sopii entisen tatuoinnin kanssa yhteen, kuin hanska käteen.

Mä oon päättänyt ottaa reissussa selkään jotain ISOA, jos on sama kaveri tekemässä joka hakkasi hukan mun selkään. On kamala himo saada taas kuvia :D

Ite otin viime kuussa ekan, ja taas hirvee himo ottaa kaksi tatuointia kerralla... näin sitä jää koukkuun.

19 vuotiaana otin alaselkään itsesuunnittelemani kuvion, jossa on erään symbolin ympärillä sellainen erikoinen tribaalihäkkyrä. todella selkeästi kuvailtu :D Kovasti tekis mieli ottaa niskaan tai yläselkään jokin pieni kuva

Mä kävin just tossa tiistaina hakkauttamassa reiteen uuden kuvan. Alaselässähän mulla jo onkin tuommoinen harrastukseen liittyvä kuva (itse suunniteltu) ja nyt otin tohon reiteen tämän.. Tuommoinen tiikeri, joka pyrkii ulos ihon sisältä.. mä luulin, että tauoinnin ottaminen reiteen sattuis vähemmän kuin alaselkään (kun reidessä kuitenkin enempi rasvaa) mutta herrajeemale.. väritys nyt ei niinkään, mutta ääriviivat ja loppusilaukset sattu todella rankasti. Värityksen aikana tosiaan lähestulkoon nukuin.

Mullekin on 2tatuointia eksynyt tohon rintojen yläpuolelle. Toinen on kanji-merkki ja toinen sitten horoskooppimerkki. Nyt en ole 5vuoteen ottanut yhtään vaikka jatkuvasti se himo olisi :kuola:
Pitäisi lähteä kehittelemään tuon skorpionin ympärille jotain kivaa. Ollut mielessä kuva jo monta vuotta...
Värikuvaa himoitsen, ehkä joku delfu tai kali tms. kuhan saa noita käsiä vähän kasvatettua ja rasvakerrosta pois. :D

Multa löytyy seitsemän jo, tänä vuonna kaksin kappalein otettu ja kolmatta sais tosiaan tulla. Kyä voin myöntää että lävistyskoukutukseni vaihtui kuviin ;)

Mulle tulee ensi viikon tiistaina kaks kuvaa, näppäsen sitten kuvat ja laitan tänne(ja varmaan päivyriinkin:)) Sitten voin selostaa enemmän kuvista, toistaiseksi pidän teitä jännityksessä.

Ennestään löytyy yläselästä tribaali 7 vuoden takaa kun olin 18-vuotias. Bmezinestä löyty kuva, jota itse muokkasin (piirsin kuvan keskiöön pienen loharin muun muassa).

Liitteet

• Tatuointini.webp
    Tatuointini.webp
    33,3 KB · Katsottu: 2 750
Mä kävin just tossa tiistaina hakkauttamassa reiteen uuden kuvan. Alaselässähän mulla jo onkin tuommoinen harrastukseen liittyvä kuva (itse suunniteltu) ja nyt otin tohon reiteen tämän.. Tuommoinen tiikeri, joka pyrkii ulos ihon sisältä..

Molemmat kuulostaa mielenkiintoisilta! :kuvia: :)

Löytyy ennestään ihan mahottoman pieni öttiäinen niskasta, minkä otin kauwan sitten. Nyt odottelen aikaa aika paljon isompaan koko olkavarren operaatioon... Liskogalleriasta varasin ajan, vaivaiset 5 kk odottelua tiedossa. Mutta kun kerta haluan Thérèsen merkitsemäksi, niin ei auta kun oottaa.

Jännittää jo nyt... Kestän kipua aika hyvin, enkä ees oikeastaan usko että olkavarteen sattuu yhtään, mutta olen niin kova jännittämään kaikkea, että luultavasti pyörryn silti kun hakkaus alkaa. :rolleyes:

Käsivarresta löytyy kaikkia söpöjä tyttöjuttuja (kissoja, tähtisumua ja pilviä ^^) ja laserpyssy. Selässä on lohikäärme, lantiolla noita-akka, korvalehdessä sydämiä (venytin ne tosin pilalle) ja rintakehästä lotukset ja sydän ^^
Käsivarsi on vielä kesken, pohkeisiin tulee tyttöjä ja rintakehän lotuksiin peitekuvat.

Suositut

Back
Ylös Bottom