Tatuoinneista...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sindel
  • Aloitettu Aloitettu
Tuossapa uusimmat kuvatukset, oikeassa sana Corpus ja vasemmassa Animus. Profiilista löytyy hitusen tarkemmat kuvat. Kirjainten sisällä siis pinkkiä väriä muuten mutta Animuksen A ja Corpuksen S valkoisella täytteellä.

Liitteet

• Tatskat.webp
    Tatskat.webp
    6,5 KB · Katsottu: 1 183
viimeks kun otin tatuoinnin, joka siis kattaa vasemman käden ranteesta kyynärpäähän, niin menin samana päivänä thaiboxing treeneihin :D kietaisin siihen päälle vaan vähän sideharsoo suojaks

Ja tää on juuri se keino saada värit huonoksi heti alkuun... Tatuointia kannattaa hoitaa huolella etenkin ensimmäinen viikko, mielellään se suosituksen mukainen kaksi viikkoa. Ei tarvitse sitten myöhemmin olla heti väriä lisäämässä vaan kuva näyttää hyvältä heti alkuunsa!

Ei ole mulla vanhemmissa kuvissa värit mennyt miksikään, vaikka mäkin olen aika nopsaan palannut treenin pariin. Toki kuvan sijainti ja kokokin vaikuttaa, mutta kaks viikkoa tuntuu jo naurettavalta ajalta olla tekemättä mitään. Verrataan nyt vaikka siihen, että multa lähti peukusta kynsi irti ja se oli helvetisti pahempi kun joku tatuointi, enkä mä tauottanut sen kanssa kun viikon..

^No jokainenhan voi tehdä miten parhaaksi näkee, mutta suosittelen ensin tutkimaan miten kuva lähtee paranemaan ennen kuin sitä lähtee pilaamaan... Jotkut jopa saunovat jo samana päivänä kun ottavat tatuoinnin... mutta ITSE kyllä pari viikkoa hoidin tunnollisesti eikä ole mitään valittamista :) Ja todellakin kuvan koko ja sijainti vaikuttavat!

Mie otan tammikuussa olkavarren ympärille jonku tribaalin, joka samalla peittää yhden vanhan tatskan. Pikkukuvia on ympäri kroppaa (ei niin järin tyylikkään näköistä!), käsivarsissa vähän isompia. Tykkään tatskoista! :rock:

tatskat ovat aika koukuttavia. vähän aikaa sitten puhuin kaverin kans, että jos ottaa yhden, todennäköisesti ottaa toisenkin. ite otin noin vuoden aikana neljä tai oikeestaan kolme, koska noista kahdesta liljasta tulee vielä yhtenäinen tatska. mulla on aika selkeitä visiota seuraavista kuvista. en aio tatuoida itteeni täyteen, kuten mamma luulee :D

yläselästä löytynee isohko kukkaköynnös hässäkkä :) (selvää, eikö :hyvä:)
ja lisää tahtois...

yläselkä, alaselkä, olkapää, ranne ja maha on jonkinasteisesti tatuoitu. suunnitteilla on selkään isoiso kuva ja sellaset koukerot jotka yhdistää alaselän ja mahan tatuoinnit. iho hylkii tatuointiväreistä ainakin sinistä ja siksi kaikki tatskat (ekan jälkeen) on tehty musta-harmaa-valkoinen värityksellä. paljon on suunnitelmia, rahasta vaan ottaa kiinni...

Mie otan tammikuussa olkavarren ympärille jonku tribaalin, joka samalla peittää yhden vanhan tatskan. Pikkukuvia on ympäri kroppaa (ei niin järin tyylikkään näköistä!), käsivarsissa vähän isompia. Tykkään tatskoista! :rock:

Korjaus: Taidankin ottaa sen kyynärvarteen.. Vaiko sittenki olkavarteen..? Apua en tiiä ja aika on tällä viikolla!! :eek:

Mulla on yksisarvisen ääriviivat alaselässä vasemmalla puolella, kävin ottamassa sen n. 3 vuotta sitten. Kuukauden päästä oikealle puolelle tulee pegasoksen ääriviiivat kaveriksi. Laitan kuvaa sitten :)
Haaveena on vielä ottaa kaikkien omistamieni hevosten nimet, mutta paikkaa en vielä tiedä. Aluksi ajattelin tuonne hevosten väliin alaselkään ottaa parhaimman hevoseni nimen, mutta väli taitaa olla liian ahdas. Mietin, jos tuohon käsivarteen ottaisin sen hevosen nimen ja sen alle "Sinä olet minulle tuuli ja aurinko" ranskaksi. Muiden hevosen nimet voisi laittaa esim. nilkasta ylöspäin kiertämään spiraalina... Onneksi hevosilla on sentään kivat nimet, eikä esimerkiksi Kyöstin Ajatus tai Kalle-Poika.. :D

Yläselkään tuli uusi kuva viime kesänä. Tää kuva otettu heti tatskan teon jälkeen, joten punoitusta havaittavissa.. Hevonen valokuvasta, tausta vapaasti suunniteltu. Tykkään ♥

Liitteet

• pp.webp
    pp.webp
    45,4 KB · Katsottu: 865
meikäläinen on tatuointeihin aivan hurahtanut, ihania ovat! ekan kuvan otin kohta 13v sitten, tosin se on jo peitetty:). Tällä hetkellä löytyy kuvat pohkeesta tribal, molemmissa olkavarsissa lohikäärme, oikeessa kyynärvalrressa nyt työn alla oleva kokonaisuus, mihin tulee kaikenlaisia "otuksia" cartoon- tyyliin, vasurissa tribal sekä kanji. yläselässä sekä tossa rinnassa on tribalit. sunnuntaina saan kai tohon vasuriin tyhjään koloon aivan ihkun black&gray ruusutatskan:). muutenkin noita tribaleita rinnassa sekä selässä tullaan poistamaan, haluan jotakin hippasen persoonallisempaa;)

Mä taas olen juurikin tribaaleilla peittäny vanhoja tatskoja! Ensimmäinen kuva on jo melkein 19-vuotias, sitä en peitä koskaan. Kesällä vasta seuraava aika, ei malttais oottaa!!

Mä ajattelin tehdä vähän lisäyksiä tuohon mun reidessä olevaan tiikeriin... nyt syksyllähän sille laitettiin vihreät silmät. Nyt sitten olis tarkoitus siihen ympärille rakentaa vähän muutakin... :)

Mä ajattelin tehdä vähän lisäyksiä tuohon mun reidessä olevaan tiikeriin... nyt syksyllähän sille laitettiin vihreät silmät. Nyt sitten olis tarkoitus siihen ympärille rakentaa vähän muutakin... :)

Hieno se tiikeri! Vihreillä silmillä varmaan vielä hienompi! :)

Onko muuten reisi arkakin paikka? Mulla on melkein tyhjät jalat, nilkassa vain pieni juttu. Ei sillä että se kipu olis tatskalle mikään este..

Onko muuten reisi arkakin paikka? Mulla on melkein tyhjät jalat, nilkassa vain pieni juttu. Ei sillä että se kipu olis tatskalle mikään este..

Ei kauhean. Tietysti riippuu niistä ihmisen kipukynnyksistä.. mutta kyllä toi alaselän kuva otti enempi kipeää. Tosin ero ajassakin on aika iso, selän kuva kesti n.45 min ja reisi otti 2,5 tuntia.

Ulkolinjojen teko sattu ihan saatanasti ja olin jo sitä mieltä, että oonko mä tosissani tässä?! Mutta kun ruvettiin värittelemään niin torkuinkin pitkän aikaa. Lopuksi tehtiin viikset valkoisella värillä. Se. Sattu. Kipiää. Todella. Mutta siinä vaiheessa olikin iho jo ihan "puhki" ja se turtunut ihanuus oli jo vaihtunut ärtyisyyteen :D Ei se mikään mahdottomuus ollut. En tiedä miten sitten rasvakerros vaikuttaa.. Mutta kaiken kaikkiaan olin kuvitellut reiden olevan kivuttomampi. En kuollut kuitenkaan ja mulla on melko matala kipukynnys :)

Suositut

Back
Ylös Bottom