Tatuoinneista...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sindel
  • Aloitettu Aloitettu
Tekisi kovasti mieli ottaa tatuointi, mutta probleemana on se, että haluaisin sellaisen, mitä ei ole kenelläkään toisella.

Tekisi kovasti mieli ottaa tatuointi, mutta probleemana on se, että haluaisin sellaisen, mitä ei ole kenelläkään toisella.

Mikäs probleema tuossa on?
Suunnittelee itse uniikin, taikka pyytää tatuoijaa suunnittelemaan. Tai kaveria vaikka.

Mulla on tatuoituna siivet selässä, noin kämmenen kokoiset ja sitten alaselässä on kala jonka vieressä kiinalaiset merkit..himottais ottaa lisää, mutta on mietittävä hartaasti ja tarkaan. plus et mies ei erityisesti pidä tatuoinnesta, mutta omapahan on nahkani :D

Heinäkuun alusa kävin laittamassa tällaisen, nälkä vaan kasvaa syödessä ja haaveilen jo sivupohkeelle uutta ;)
http://irc-galleria.net/view.php?nick=SubRosa&image_id=83579555

Ihana tatuointi. Olen suunnitellut jotain samantyylistä myös.
------------------------------------------------------------------------------------
Kysymys: Häiritseekö alaselän tatuointi esim. housujen pitoa ja liikkumista kauan ottamisen jälkeen? Kauan parantumiseen menee? Tarkoitus olisi ottaa tatuointi tuonne ihan alas... Kokemuksia? Vastata voi vaikka yksärillä tai profiiliin, jos haluaa. Mietin vaan, että koska tuo olisi paras ottaa.

Mä otin pari vuotta sitten tällaisen selkään, ensimmäinen tatuointini ja ehkä viimeinen. Olen kyllä miettinyt jos jatkais jo tuota olemassa olevaa kuvaa ympärille, mutta mietityttää vielä. Tämän piti ensin tulla alaselkään, mutta lopulta se nakuteltiin ylös.

Näin tämän tatuoinnin vuosia sitten Alicia Keysin selässä ja siitä asti se kummitteli mielessä ennen kuin hain oman.

Viimeksi muokattu:
Tintsu, mun mielestä tuo kuva on itsessään niin kaunis etten laittas siihen mitään ympärille..mieluummin johonkin muuhun kropan kohtaan. :)

Mulla on kolme tatuointia, kaikki aika pieniä. Haaveissa ois ottaa jotain ISOA. Mä haluisin jotain tuohon tyyliin mitä Ipanalla on. Tykkään ihan sikana juuri tollaisesta joka jatkuu paikasta toiseen... olipa järkevästi ilmaistu..
:rolleyes:

Onhan noita kuvia muutama; Oikea olkapää, vasen käsivarsi, olkapää-kyynerpää väli, niska/yläselkä, alaselkä, pieni kuva (yksi vanhimmista) oikean rinnan yläpuolella ja sitten ihan alavatsassa, tai no, vähän alempana vielä, siellä on uusin tekele. :D

Nyt talvella olis tarkoitus tehdä vatsa/kylki alueelle feeniks lintu, jatkaa selän tatuointia niin että peittää koko yläselän ja mahdollisesti tehdä pohkeisiin kuvaa..

Missäs mimmit on ottanu tatskojaan? :) mä meinasin tohon olkapäähän ottaa. Mietinki et mikä olis hyvä paikka ottaa, lähinnä tossa pk-seudulla. Itiksen sitä tatuointiliikettä oon kuullu kehuttavan muutaman kerran ainaki?

Paradise Tattoo, Helsinki sekä Noom So Good, Kata beach. En voi kun kehua kumpaakin :thumbs:

Missäs mimmit on ottanu tatskojaan? :) mä meinasin tohon olkapäähän ottaa. Mietinki et mikä olis hyvä paikka ottaa, lähinnä tossa pk-seudulla. Itiksen sitä tatuointiliikettä oon kuullu kehuttavan muutaman kerran ainaki?

Mäkin kaipailisin suosituksia hesingin parhaista tatuointiliikkeistä ite varmaan sivujen perusteella joihinki noista menisin: art for life, zombietattoo, bluedragon, legacytattoo, black&yellow.

itiksen? ai duck´s tattoo? mä taas oon kuullut päinvastaista...tai ainakin joku silloinen harjottelia on tehnyt huonoa jälkeä.

Joo vissii just toi duck's tattoo. Just ton takii haluan kuulla teidän mielipiteitä, ku ei oikee tiedä mikä on oikeesti hyvä mesta :eek:

Joo vissii just toi duck's tattoo. Just ton takii haluan kuulla teidän mielipiteitä, ku ei oikee tiedä mikä on oikeesti hyvä mesta :eek:

ei mullakaan kokemuksia oo tosta duckista, oon vaan kuullut negattiivistä palautetta sieltä. mainittakoon kuitenkin että, se jartsa on siellä vissiin kumminkin hyvä...ainakin on kehuttu.

ja kannattaa myös itse katsoa mitkä sivut ja kenen kuvat tyyliltään miellyttää omaa silmää...siitä se valinnan vaikeus sitten lähtee ;)
mulla on tällä hetkellä just se ongelma että en tiedä kelle menis :eek:

Niin ja sattuuks tohon lantiolle tatuoinnin ottaminen, onko kellää kokemusta? siis hieman vesirajan yläpuolelle kun ottaa. Ja jos siihen ottaa, niin näyttääkö se erilaiselta raskauden jälkee jos joskus lapsia haluaa? Ku jostain olisin lukenu, että ei pitäs raskaus vaikuttaa mutta kovasti ihmiset puhuvat, että se tatska menis iha muodottomaks. :rolleyes:

onko täällä halukkaita suunnittelee minulle ensimmäisen tatuointini? pohkeeseen sellanen about 15cmx10cm musta risti.. maksua vastaan tietenkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom