Tatskat

Jos mun tatskaaja joka on tehnyt jo varmaan vuosikymmeniä ja tekee edelleenkin duunia yli 300 pvää vuodessa ja tätä myöten vitun monta kuvaa, sanoo että käytä rasvaa niin mähän käytän. Jos pakkiksella joku sanoo että kuvani parantui hyvin ilman rasvaa niin se ei vielä saa minua vaihtamaan taktiikkaa :D Jos se ilman rasvaa hoitaminen ois jotenkin maailman erinomaisin juttu niin luulis että joku ammattitatskaajakin sitä alkais suosittelemaan, se kuitenkin näkee niitä kuvia satoja vuodessa.
Niin ja se tatskaaja, joka on tehnyt vuosikymmeniä hommia, on saattanut jämähtää niihin vanhoihin kaavoihin, eikä osaa edes ajatella muuta tapaa. Tuskin tolla alalla julkaistaan mitään mullistavia tutkimuksia eri hoitotavoista, niin ei siinä välttämättä tule edes ajatelleeksi, että parempikin tapa voisi olla olemassa. Vähän samanlaista se on muussakin työelämässä. "Me ollaan kolmekymmentä vuotta tehty näin, niin miksi mitään pitäisi muuttaa?" No siksi, että toinen tapa voi olla parempi. Miksi ei voi edes kokeilla? Tästä innostuneena ajattelin ainakin itse kokeilla. Ei siinä ainakaan mitään häviä. Joka tapauksessa mun tatskat tarttee aina vähän lisää väriä, hoidan sitten miten vain. Jos tolla usein pesemällä saisi sitä ruven muodostumista vähenemään, niin samalla todennäköisesti lähtee vähemmän väriä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin ja se tatskaaja, joka on tehnyt vuosikymmeniä hommia, on saattanut jämähtää niihin vanhoihin kaavoihin, eikä osaa edes ajatella muuta tapaa. Tuskin tolla alalla julkaistaan mitään mullistavia tutkimuksia eri hoitotavoista, niin ei siinä välttämättä tule edes ajatelleeksi, että parempikin tapa voisi olla olemassa. Vähän samanlaista se on muussakin työelämässä. "Me ollaan kolmekymmentä vuotta tehty näin, niin miksi mitään pitäisi muuttaa?" No siksi, että toinen tapa voi olla parempi. Miksi ei voi edes kokeilla? Tästä innostuneena ajattelin ainakin itse kokeilla. Ei siinä ainakaan mitään häviä. Joka tapauksessa mun tatskat tarttee aina vähän lisää väriä, hoidan sitten miten vain. Jos tolla usein pesemällä saisi sitä ruven muodostumista vähenemään, niin samalla todennäköisesti lähtee vähemmän väriä.

Viisaita sanoja. Varmuuden vuoksi voi tietysti vielä hankkia sen sinisen bepanthenin, jos siltä tuntuu. 100% success, change of failure, 0.

Eli käytännön kokemukset ei kelpaa, pitää odottaa siis sitä ns. ammattilaisen sanaa?

Jos mun tatskaaja joka on tehnyt jo varmaan vuosikymmeniä ja tekee edelleenkin duunia yli 300 pvää vuodessa ja tätä myöten vitun monta kuvaa, sanoo että käytä rasvaa niin mähän käytän. Jos pakkiksella joku sanoo että kuvani parantui hyvin ilman rasvaa niin se ei vielä saa minua vaihtamaan taktiikkaa :D Jos se ilman rasvaa hoitaminen ois jotenkin maailman erinomaisin juttu niin luulis että joku ammattitatskaajakin sitä alkais suosittelemaan, se kuitenkin näkee niitä kuvia satoja vuodessa.

Viisaita sanoja. Varmuuden vuoksi voi tietysti vielä hankkia sen sinisen bepanthenin, jos siltä tuntuu. 100% success, change of failure, 0.

Vissiin loppuun käsitelty. Jokainen tekee miten haluaa. :piis:

Googleen "tatuoinnin hoito-ohje" ja siitä vaikka ihan eka linkki auki. Tee näin. Ja se on kyllä aivan sama vaikket ihan tasan niin tekisikään niin se kuva paranee samalla tavalla. Tai jos päätätkin tehdä niin mitä toisen linkin takana ohjeistetaan. Lopputulos on aivan satavarmasti identtinen. Lopettakaa nyt toi stressaaminen. Noita ohjeita on yhtä monta kun tatuoijiakin. Pick one.

Ahhh, kauhea tatuointikuume!! Pitää nyt kerätä vähän rahaa, löytää hyvä tatuoija ja mennä juttelemaan jo olemassaolevan pikkuisen tatuointini jatkosta. Tekisi kovasti mieli ottaa oikein kunnolla mustetta käteen (tatuointini on siis ranteessa ja jatkan sitä kyynärtaipeeseen ranteen sisäpuolella), mutta tulevaa uraa ajatellen se ei olisi kovin hyvä vaihtoehto... Pyh.

Löysin myös kuvan, jonka haluan selkääni:

banksy.gif

Banksy on vähän tylsä ja yleinen, mutta satun rakastamaan tota kuvaa. Se kuvastaa mua täydellisesti :)

Mä olen hoitanut omat kuvani aina Helosanilla ja ihan hyvin mennyt. Pesu, antaa ihon kuivua rauhassa ja sitten ohut kerros rasvaa. Tän viimeisimmän tein snadisti eri tavalla, pari ekaa päivää vain pesin sitä muutaman kerran päivässä, mutta ei yhtään rasvaa. Kolmantena oli pakko koska ihoa kiristi niin pirusti että sattui. Johtunee varmaan myös tuosta kohdasta missä kuva oli. Heitin sitten ohutta kerrosta rasvaa ja jatkoin sitä tähän päivään asti.

Henkilökohtaisesti en periaatteessa näe että leima olisi huonommin tai paremmin parantunut. Ihan samalla tavalla se siinä paranee, rasvalla tai ilman. :) Tärkeintä on se, että sä olet varovainen, huolehdit siitä tavalla tai toisella ja meet tilanteen mukaan.

Tässä hieman kuvaa viimesestä tekeleestä. Vaikea yksin ottaa kuvaa ja vielä vaikeampaa saada sellaista kuvaa missä se näkyisi kokonaan (=mahdotonta?). Joten kollaasi. :) Vasemmalla alimmassa kuvassa mustat nopat, jotka tehtiin vanhojen kinkkimerkkien päälle.

tats1.jpg

Nyt tuli selän kuva valmiiksi ja eihän se yhtää sen kivempaa ollu ku viimeksikkää vaikka aluks tuntu että eihän tää tunnu missään :D

Nyt tuli selän kuva valmiiksi ja eihän se yhtää sen kivempaa ollu ku viimeksikkää vaikka aluks tuntu että eihän tää tunnu missään :D

Kuvaa ? :)

Sitte laitan ku paranee. Ei oo nyt nättiä katseltavaa ku puoli selkää vereslihalla :) Tatuoija nyt samalla korjaili tuota vanhaa vähäsen..

Nyt kuvat riittää vähäksi aikaa, uutta vasta aikasintaan 2-3 vuoden päästä.. Tai saa nyt nähä mitä päähänpistoja Oulun tatuointimessuilla tulee :D

Minulle ehdotettiin Haminalaista Pete's Tattoota, kun tarkoituksenani olisi ottaa melkoisen laaja yksityiskohtainen tatuointi sopuhintaan ja kohtuullisella aikataululla. Onko kenelläkään kokemuksia paikasta? Gallerian perusteella on kyllä pätevä, mutta eikö Turusta löydy yhtä pätevää kaveria(Lasse tietysti oma lukunsa)? Mielipiteitä? Tässä linkki Peten sivuille: http://www.petestattoo.fi/

Minulle ehdotettiin Haminalaista Pete's Tattoota, kun tarkoituksenani olisi ottaa melkoisen laaja yksityiskohtainen tatuointi sopuhintaan ja kohtuullisella aikataululla. Onko kenelläkään kokemuksia paikasta? Gallerian perusteella on kyllä pätevä, mutta eikö Turusta löydy yhtä pätevää kaveria(Lasse tietysti oma lukunsa)? Mielipiteitä? Tässä linkki Peten sivuille: http://www.petestattoo.fi/

dogbite turku?

23 päivä olis tarkotus petellä kuva ottaa.

Ääni kansa Dogbitelle!
Kesällä tuli otettua pari leimaa ja hyvää jälkeä tuli ja oon kaikinpuolin tyytyväinen, Hinnat halpoja ja laatu erinomaista saa tosin
odotella aika kauan että saa ajan ilmesesti nyt menee kesäkuulle tällä hetkellä!
http://www.dogbite.fi/ tuolta löytyy herran tekemiä kuvia!

Kaveri otti tuolla tatuoinnin ja tatuointi ei näytä mitenkään siltä kun sen pitäisi näyttää... tyhjiä kohtia ja vinoja viivoja vähän liikaakin

Kaveri otti tuolla tatuoinnin ja tatuointi ei näytä mitenkään siltä kun sen pitäisi näyttää... tyhjiä kohtia ja vinoja viivoja vähän liikaakin

Juu rapatessa varmaan roiskuu monilla. Itse vertasin vain galleriaa tohon peten galleriaan ja aikalaila yhtä pätevältä vaikuttaa kuvien perusteella. Ei omakohtaista kokemusta.

Eka tatska, rintaan, ei kyllä ollu läheskään semmosta kuin kuvittelin. Ihan iisi homma, mutta keho vissiin oli ihan hädässä kun hikoilin ku pieni sika ja jälkeenpäin oli semmonen "häväisty" olo. Post-tramautic stress syndrome/disorder tjs :) Taitaa olla yleistä? Mietin itekki ku olin ihan LIEKEISSÄ tuosta kuvasta, ja se onnistu paremmin ku oisin toivonu vaikka ihan ylisimppeli onkin, niin istuin vaan kotona pimeässä ja mietin vaan enmitään. Kuuntelin vaan sitä jomotusta rinnassa :D Jossain välissä sitten heräsin että "mikä helvetti mulla on hätänä, mähän sain kuitenki mielettömän siistin tatskan!?"

Ja söin vaan jotain mansikkasteviarahkoja koko illan :D Ihan ku mut ois hakattu koulussa. Nyrkeillä.

Velliperse.

Eka tatska, rintaan, ei kyllä ollu läheskään semmosta kuin kuvittelin. Ihan iisi homma, mutta keho vissiin oli ihan hädässä kun hikoilin ku pieni sika ja jälkeenpäin oli semmonen "häväisty" olo. Post-tramautic stress syndrome/disorder tjs :) Taitaa olla yleistä? Mietin itekki ku olin ihan LIEKEISSÄ tuosta kuvasta, ja se onnistu paremmin ku oisin toivonu vaikka ihan ylisimppeli onkin, niin istuin vaan kotona pimeässä ja mietin vaan enmitään. Kuuntelin vaan sitä jomotusta rinnassa :D Jossain välissä sitten heräsin että "mikä helvetti mulla on hätänä, mähän sain kuitenki mielettömän siistin tatskan!?"

Ja söin vaan jotain mansikkasteviarahkoja koko illan :D Ihan ku mut ois hakattu koulussa. Nyrkeillä.

Velliperse.

Ihan en nyt saanu kiinni tän viestin sanomasta :wtf:

Suositut

Back
Ylös Bottom