Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo oon lukenu tän muutaman kerran tässä ja todennu että on kyllä childintimellä ollu varmaan happolappu suussa tota kirjottaessa.. :D

Pahoittelen, tempasempa pääni pois perseestä(ni).

1. Laitoin ensimmäisen tatskani, kokemus oli kivuttomampi kuin odotin mutta kärsin illan jostain minimasennuksesta ja vedin suruuni mansikkarahkaa.
2. Profit!

Toisin sanoen: Hei katsokaa minua, minullakin on tatuointi!

Pahoittelen, tempasempa pääni pois perseestä(ni).

1. Laitoin ensimmäisen tatskani, kokemus oli kivuttomampi kuin odotin mutta kärsin illan jostain minimasennuksesta ja vedin suruuni mansikkarahkaa.
2. Profit!

Toisin sanoen: Hei katsokaa minua, minullakin on tatuointi!

HEH.. No joo muistan kyllä kun ekan otin oli vähän samalainen fiilis, mutta en kuiten vetäny mansikkarahkaa:) Kait se on ihan normaalia kun itseään satuttaa ja tekee jotain "lopullista". Se helvetin rasva vielä pahentaa tilannetta:) Toisen, kolmannen, neljännen ja koko hihan jälkeen ei jaksa enää miettiä. Kuviin olen myös tyytyväinen.

omista leimoista taitaa olla täällä jotain pikkukuvia, mutta tässä t-paitasillaan näkyvät kuvat... Pahoittelen irc-galtsu tyylistä toteutusta... Sama teema on oikeassa kädessä tulossa olkapäästä alaspäin, hihaanasti valmis ja jatkuu.

Liitteet

• kasi.jpg
    kasi.jpg
    113,1 KB · Katsottu: 376
  • L1040439-2p.jpg
    L1040439-2p.jpg
    229,5 KB · Katsottu: 701
Miten pitkään ootte malttanu olla poissa salilta tatskan jälkeen?

Niin pitkään ettei tarvi enää varoa mitään ihon arkuutta tai värin lähtöä. Jokainen katsokoon miten parhaaksi näkee, mutta ei semmonen 1,5 vkon tauko nyt mikään katastrofi voi olla kehitykselle jos kerta maksanut hyvät rahat tatskasta.

Miten pitkään ootte malttanu olla poissa salilta tatskan jälkeen?
Suunnilleen viikon oon ollu. Huomenna ajattelin jo junppailla ku sunnuntaina olin kidutettavana. Siihen asti että ei enää irtoa mitään paskaa siitä ja että silmämääräisesti olis parantunut..

Treenipaussi riippuu osin myös lajista. Puntissa varmaan riittää lyhyempikn paussi jos kuva ei hankaa mihinkään. Voimakas hikoilu isompi mörkö. Maantiepyöräily/spinning kuvioista olen itse aina viikon täystaukoa ja pariin viikkoon ei niin raivolenkkejä että hikoilisi läpimäräksi.

Ja jos epäilee että kunto katoaaniin kävelemällä voi pitää placebon kuntoilusta yllä.

http://aijaa.com/v.php?i=007517444541.jpg

Siinäpä on mun kuva, toivottavasti ei tarvi enää vähään aikaan käydä kidutettavana :) Mites teillä, jos ekan paranemisviikon aikana ei oo lähteny väriä häiritsevästi nii onko sitte sen jälkeenkää?

Viimeksi siis tehtiin tuo symboli ja fiksailtiin kuvaa yleisesti, lähinnä kättä.. Hitaammin lähti paraneman ku viimeksi tuo kuva jostaki syystä.

Tosi tyytyväinen kyllä olen ja ideoita olis tuleviin kuviinki (jotka aion ottaa samassa paikassa ku tuon) mutta odotellaan nyt joitaki vuosia :)

Treenipaussi riippuu osin myös lajista. Puntissa varmaan riittää lyhyempikn paussi jos kuva ei hankaa mihinkään. Voimakas hikoilu isompi mörkö. Maantiepyöräily/spinning kuvioista olen itse aina viikon täystaukoa ja pariin viikkoon ei niin raivolenkkejä että hikoilisi läpimäräksi.

Ja jos epäilee että kunto katoaaniin kävelemällä voi pitää placebon kuntoilusta yllä.

Täällähän on ääni muuttunut kellossa. Kuukaus sitten täällä oli kaikki sitä mieltä että "ei missään nimessä tarvii mitään breikkejä pidellä, ihan turhaa. Heti seuraavana päivänä treenaamaan vaan, hölmöä hommaa tollaset tauot ;)"

Sitä en kyllä tajua että puhutaan kuitenkin ns. treenifoorumista ja jengi ei muka treenaa niin tosissaan salilla että hiki lentää ;) Itse menen ens kuussa jatkamaan 3/4 hihaani ja tulee kyllä taas viikon, puolentoista breikki kun menee taas about toinen touhutonni käteen.. Ei viitti riskeerata :) Tuskin se pumppikaan hien lisäksi mitään ihan kamalan hyvää tekee sille parantuvalle kuvalle, vaikkei tästä mitään absoluuttista tietoa missään olekaan.

Firestarterin kuva kyllä hauska ja tekee tosiaan kunniaa harrastukselle, pitää varmaan iteki kohta ottaa joku reeniaiheinen kuva jonnekin :)

Täällähän on ääni muuttunut kellossa. Kuukaus sitten täällä oli kaikki sitä mieltä että "ei missään nimessä tarvii mitään breikkejä pidellä, ihan turhaa. Heti seuraavana päivänä treenaamaan vaan, hölmöä hommaa tollaset tauot ;)"

Ja vitut! Kyllä taukoa tarvii pitää että se kuva paranee toivotulla tavalla. Taas kerran katotaan miesten mielipiteet, mutta kun mimmi jotain mainitsee, niin ei sil niin väliä... ;) :noprovo:

Ja vitut! Kyllä taukoa tarvii pitää että se kuva paranee toivotulla tavalla. Taas kerran katotaan miesten mielipiteet, mutta kun mimmi jotain mainitsee, niin ei sil niin väliä... ;) :noprovo:

Sitä mäkin.
Mutta äläs nyt, kyllä mä oon mimmi henkilökohtasesti sun ammattitaitos ja ymmärrykses näistä jutuista nähnyt jo yli vuosi sitten kun olen tätä lankaa alkanut aktiivisesti seuraamaan ;) Mutta tossa oli vaan joku vaihe pari sivua taaempana kun tatskaa ei pidä hoitaa millään ja treenata voi heti seuraavana päivänä sekä mennä toki saunaan pyyhkeen kanssa kun sehän on vaan iso avohaava? Sitten jengi ketkä ottaa isoa kuvaa isolla rahalla vimosen päälle, hoitaa mieluummin hyvin kun huonosti :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom