Ihan en nyt saanu kiinni tän viestin sanomasta :wtf:
Joo oon lukenu tän muutaman kerran tässä ja todennu että on kyllä childintimellä ollu varmaan happolappu suussa tota kirjottaessa.. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan en nyt saanu kiinni tän viestin sanomasta :wtf:
Joo oon lukenu tän muutaman kerran tässä ja todennu että on kyllä childintimellä ollu varmaan happolappu suussa tota kirjottaessa.. :D
Pahoittelen, tempasempa pääni pois perseestä(ni).
1. Laitoin ensimmäisen tatskani, kokemus oli kivuttomampi kuin odotin mutta kärsin illan jostain minimasennuksesta ja vedin suruuni mansikkarahkaa.
2. Profit!
Toisin sanoen: Hei katsokaa minua, minullakin on tatuointi!
Kait se on ihan normaalia kun itseään satuttaa ja tekee jotain "lopullista". Se helvetin rasva vielä pahentaa tilannetta
Miten pitkään ootte malttanu olla poissa salilta tatskan jälkeen?
Suunnilleen viikon oon ollu. Huomenna ajattelin jo junppailla ku sunnuntaina olin kidutettavana. Siihen asti että ei enää irtoa mitään paskaa siitä ja että silmämääräisesti olis parantunut..Miten pitkään ootte malttanu olla poissa salilta tatskan jälkeen?
http://www.aijaa.com/v.php?i=002827446362.jpg Tästä se sit lähtee, pitää jossai vaiheessa vähän muokkailla tuota kuvaa, kalloa maalailla ja tribalia hieman. Seuraava kuva sit toukokuussa rinnan seutuville.. Jossain vaiheessa kädet ja olkapäät ainaki kuhan sais ideoita jostain revittyä:D
Treenipaussi riippuu osin myös lajista. Puntissa varmaan riittää lyhyempikn paussi jos kuva ei hankaa mihinkään. Voimakas hikoilu isompi mörkö. Maantiepyöräily/spinning kuvioista olen itse aina viikon täystaukoa ja pariin viikkoon ei niin raivolenkkejä että hikoilisi läpimäräksi.
Ja jos epäilee että kunto katoaaniin kävelemällä voi pitää placebon kuntoilusta yllä.
Täällähän on ääni muuttunut kellossa. Kuukaus sitten täällä oli kaikki sitä mieltä että "ei missään nimessä tarvii mitään breikkejä pidellä, ihan turhaa. Heti seuraavana päivänä treenaamaan vaan, hölmöä hommaa tollaset tauot ;)"
Ja vitut! Kyllä taukoa tarvii pitää että se kuva paranee toivotulla tavalla. Taas kerran katotaan miesten mielipiteet, mutta kun mimmi jotain mainitsee, niin ei sil niin väliä... ;) :noprovo: