Tatskat

uskaltaax 8 päivää kuvan oton jälkeen mennä kylpylään saunoo ja poreileen

Itse en menisi vaan odottaisin vielä ainakin viikon tai puoltoista. Parempi hoitaa kuva kuntoon kunnolla ja katsoa kun muut polskii ja viuhtoo. Ite ottaisin pari drinkkiä altaan reunalla. ;)

Eilen tuli käytyä taas kerran neulan alla tikattavana ja hommaan meni 3,5 tuntia + puolen tunnin alkuvalmistelut. Selkään (ainakaan alas) ei kyllä nyt hetkeen tuu yhtikäs mitään, sussiunakkoon kun oli veemäistä. Vedettiin eka tekstit alas ja sivuille ja sitten peitettiin vanhat kinkkimerkit selkärangan päältä. SE oli tuskaa ja ilmeet olis ollu kuvaamisen arvoiset. Sovittiin että katellaan miten homma paranee ja jos tarvii fiksailla niin hoidetaan homma. Nyt mummosukkikset kainaloon asti vedettyinä käytössä ens viikkoon asti. :D Ei saa pökät hiertää.
Sain myös option ilmaselle leimalle, joka on kylläkin jo etukäteen sovittuna, ainoastaan paikan saa valita. Mutta ei siitä nyt sen enempää tässä. Juteltiin myös seuraavista suunnitelmista, joista yhteen kuului Star Wars-teema. ;)
Niin joo ja kuvia sitten kun tää homma parantunut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En jaksanut koko ketjua plärätä, mutta sattuuko jollain olemaan kokemusta Nummelan House of Painista? Muutin vuos sitten Vihtiin ja oon miettiny et lähenkö seuraavaa kuvaa ottamaan tuttuun ja hyväks todettuu Liskogalleriaan vai johonki lähemmäs.
Hyväksi havaittu tuttu liike on mun mielestä aina jees. Ei Vihdistä mikään ylitsepääsemätön matka tuonne Liskogalleriaan pitäisi olla.

Toki aina voi kantaa rahansa noihin tiettyihin tatuointilafkoihin jos haluaa selvästi tukea eräitä tiettyjä organisaatioita. Samalla reissullahan voi vaatettaa itsensä jollain kivalla "Support sitäsuntätä" paidalla ja kertoa maailmalle omasta hienosta arvomaailmastaan...

Heh, joo, ei oo ylitsepääsemätöntä matkaa tosiaan, aika vaan tahtoo olla kortilla nykyään. :) ja jos tota Nummelan mestaa ois joku sattunu hehkuttamaan (kuten mun yks uus duunikaveri) niin sit sitä ois voinu kokeilla. Sivut ei ihan vakuuttanu kuitenkaan..
Ehkäpä siis raahaan perseeni ajan kanssa stadiin, kunhan sitä aikaa joskus löytyis, ja annan Theresen toteuttaa taas itseään mun ihoon. Tekee kyllä ihan järjettömän hyvää jälkeä!

Osaako joku kertoa Turusta tai lähiseudulta hyvän tatuointien suunnittelijan. Lasseen otin jo yhteyttä, mutta kalenteri on täynnä kesälle 2012. Sellainen suunnittelija, joka jaksaa oikeasti keskustella asiasta ja muuttaa tarvittaessa näkemyksiään, eikä mitään "No kyllähän se on jo hyvä mä voin sit iholle sommitella jotain lisää" ;) En nyt siis väitä, että tämä olisi tatuoijien yleisasenne, mutta kaikenlaista tarinaa sitä kuulee. Melko iso tatuointi olisi tulossa ja olen toki valmis antamaan taiteilijalle vapauksia. Kiitos avusta jo etukäteen!

Skincraft ja Dogbite ovat tällä hetkellä ykkösvaihtoehtoni. Osaako joku kertoa kokemuksia jommasta kummasta, tai jopa verrata niitä keskenään. Olisin erittäin kiitollinen, sillä toki haluan parasta mahdollista laatua.

5b9b71a0-a3dc-2335.jpg

Keskenhän tuo on vielä pahasti, ollut jo tosin 2vuotta :) ja tosin tatuoijakin teki kuvasta täysin erilaisen mitä piti.

E: on siis koko hiha..

Tulihan se kuva selkään, kyllähän tuo välillä vähän mukavalta tuntui.. Kyselen vähän hölmöjä mut miten saan laitettua kuvan suoraan koneelta tänne?? Kun noissa valinnoissa ei ole mitää että vois lisätä kuvan..

Tulipa tsekkailtua jotain tatulointiaiheisen fb-sivun galtsua ja aivan hirveetä kuraa antaa ihmiset kyllä tatuoida itseensä. Vastaan tuli kuitenniin myös varsin päräyttävä hiha.

167677_180021118697113_100000676797650_477677_4823319_n.jpg

Sama linkkinä, jos tuo hotlinkkaus ei toimi, tässä.

Tulihan se kuva selkään, kyllähän tuo välillä vähän mukavalta tuntui.. Kyselen vähän hölmöjä mut miten saan laitettua kuvan suoraan koneelta tänne?? Kun noissa valinnoissa ei ole mitää että vois lisätä kuvan..
Et saa mitenkään kun et ole VIP. Uppaa johonkin ja sitten linkillä tai
tageillä.

Takomon Makelta settiä.

phpyrdwmnam.jpg

Viitta jatkuu molemmin puolin kylkiin. Ja tästähän sitä lähdettiin asentoa hakemaan:

Children%2520Of%2520Bodom-Badges-b.jpg

Mitäs on pakkotoimiston raati mieltä?
:thumbs: :down:

Komea kuva ja hienosti sopii selkään! Hyvin sommiteltu; viikatteen terä peittää toisen puolen yläselästä ja toinen puoli on sitten tyhjä. Älä tohon ainakaan lisää enää mitään, ettei mee liian sekavaks (IMO). Ehdottomasti :thumbs:

uskaltaax 8 päivää kuvan oton jälkeen mennä kylpylään saunoo ja poreileen

Älä todellakaan mene. Suuri riski tulehdukseen !

Takomon Makelta settiä.

phpyrdwmnam.jpg

Viitta jatkuu molemmin puolin kylkiin. Ja tästähän sitä lähdettiin asentoa hakemaan:

Children%2520Of%2520Bodom-Badges-b.jpg

Mitäs on pakkotoimiston raati mieltä?
:thumbs: :down:

Iho kuivana näyttää värit haalealta. Diggaan suuresti viitan alaosasta. Tuleeko taustalle maisemaa ? Esim. Hautausmaa, helvetti.. yms. Jos mahdollista niin korjauta kädet, hieman ankean näköiset. Toinen epäluonnollisen näköinen !

Back
Ylös Bottom