Tatskat

Mites toi hikoilu tuoreella tatskalla :P :P Sitä voi sit miettiä miten hyvää se tekee bakteerien leviämiselle ja myöskin ite sille musteelle.

Itsellä en oo huomannu mitään eroaa! ekat kuvat-ei saunaa (pariin viikkoon), parit seuraavat-saunaa (2-3päivän päästä) = ei eroa bakteereissa tai musteessa.
Kaveritkin on saunonu, ei niilläkään mitään eroa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuossa videossa joku tatuoi itselleen kulmat ja rajaukset silmiin. Miksi ihmeessä?

Ehkä se kyllästy siihen ihmeen "kulmakynään" vai mikä lie, pitemminki tussi, ku joillaki pissiksillä esim ihan kaujheat meikit naamassa ja sitte ei kulmakarvoi ollenkaa ja sitte vedetty "tussilla" viivat siihen jne.

Itsellä en oo huomannu mitään eroaa! ekat kuvat-ei saunaa (pariin viikkoon), parit seuraavat-saunaa (2-3päivän päästä) = ei eroa bakteereissa tai musteessa.
Kaveritkin on saunonu, ei niilläkään mitään eroa.

Juu, onhan toi tuurista kiinni.. Pitää vaan miettiä niin et menisitkö saunaan jos olisit kaatunut prätkällä tai fillarilla niin että polvesi tai koko sääresi olisi avohaavalla, minä en menisi. Uskon myös että löylyt sattuu isoon kuvaan ihan vitusti kun se on muutenkin herkkä pelkälle lämpimälle vedelle. Toki jokanenhan tekee niinkun haluaa..

Itsekin sain nyt maaliskuulle leima-ajan ja olis taas about kuus tuntia nakutusta edessä, jatketaan sleeveä tohon about 3/4 osa mittaan. :) Ja taitaa tulla parin päivän treenitauko kyllä, sen verran iso on kuva..

Kohta alkaa olla kolme viikkoa menny kuvan otosta, saapa nähdä jos sitä uskaltais jo saunaan :) Kohta varmaan se seuraava leima-aikakin nii olis kiva ainaki sitä ennen käydä löylyissä. Tuntuu kyllä että hirveen hyvin parantunu tuo kuva, ei oo missää vaiheessa ollu kipeä tai tullu rupea tai mitään eikä kyllä omaan silmään ole musteet levinny tms. Sen vaan huomasin että muutaman millin pätkä ääriviivaa puuttu yhestä kohtaa, se pitää korjauttaa :D Toivottavasti kävis yhtä hyvin tuon loppuosan kans. Counterfeithin ja muiden sanoista huolimatta rasvailin tuota kuvaa suht ahkerasti, ekalla viikolla kuus kertaa päivässä, seuraavalla viis kertaa ja nyt neljä kertaa päivässä, pikkuhiljaa vähentelen.. Ja noin aion tehdä tulevaisuudessaki. Jonku kuus päivää taisin olla treenaamatta kuvan oton jälkeen, sillee että päällisin puolin näytti iho aivan ehjältä. Voi olla etten noin pitkää taukoo pidä seuraavalla kerralla jos ei ole kipeä tai mitään.

On muuten noi Black Arts Tattoon kuvat sen näkösiä ku ois tussilla piirretty.

Viikon päästä nukutaan pari yötä mahalleen kun alaselkä ja lantio saa uutta koristetta. Tekstiä tulee ja vanha kuva kymmenen vuoden takaa peitetään. Normifarkkuja voi olla vaikea käyttää alussa ettei hinkkaa liikaa, joten sukkahousut esiin. :evil:
Kuvaa tulee sitten, joskus.

Viikon päästä nukutaan pari yötä mahalleen kun alaselkä ja lantio saa uutta koristetta. Tekstiä tulee ja vanha kuva kymmenen vuoden takaa peitetään. Normifarkkuja voi olla vaikea käyttää alussa ettei hinkkaa liikaa, joten sukkahousut esiin. :evil:
Kuvaa tulee sitten, joskus.

Tuntuu muuten tosi kivalta varsinkin noi ääriviivat tonne alaselkää/perseen tienoille. :)

Tuntuu muuten tosi kivalta varsinkin noi ääriviivat tonne alaselkää/perseen tienoille. :)

Itse en sinne uskaltas ottaa kun sen verran hermoja siellä :) Onneks en oo nainen!

Uskon myös että löylyt sattuu isoon kuvaan ihan vitusti kun se on muutenkin herkkä pelkälle lämpimälle vedelle. Toki jokanenhan tekee niinkun haluaa..
Siihen voi laittaa pyyhkeen päälle, niin suojaa aika hyvin. Mulla on kolme kuvaa ja kaikkien kanssa olen kyllä saunonut ja treenannut ihan miten sattuu, kunhan kipu on sen verran hellittänyt, että pystyy. Eikä missään mitään vikaa. Mitä nyt normaaleja haalistumia jossain. Täytyy käydä ottaan lisää väriä.

Ymmärrän kyllä, jos joku haluaa olla oikein tarkka ja pitää hyvää huolta, mutta kyllä joku kolmen viikon saunomattomuus on jo hätävarjelun liioittelua. Rupikin lähtee jo viikossa ja sen jälkeen on kyllä maalaisjärjellä ajateltuna aika mahdottomuus, että sille mitään enää tapahtuu. En tosin usko, että sille tapahtuu mitään, vaikka menisit kolmen sekunnin päästä tatskan otosta saunaan. Nää tuntuu olevan sellaisia varmuuden vuoksi juttuja.

Toi alaselkä ei kovinkaan jännitä, mutta kun ois aikeissa vetästä tonne kyljen alaosaan ja lanteille, niin se voi olla herkkä paikka. :itku:

Toi alaselkä ei kovinkaan jännitä, mutta kun ois aikeissa vetästä tonne kyljen alaosaan ja lanteille, niin se voi olla herkkä paikka. :itku:
Kylki ja vatsa on kyllä todella nihkeitä paikkoja. Sen sijaan kainalo, ranteet, kyynärtaipeet ja rinta oli aika perussettiä. Tietysti noi on aika yksilöllisiä mikä on kenellekkin se pahin paikka ihan samalla lailla kun puolison rapsuttaessa jokanen tykkää vähän eri spotista. Niin ja solisluu on aika helvetillinen mesta.
Ja niille jotka aikoo saunoa niin miettikää vielä toisen kerran. Toki monella ei tuu ongelmaa enkä itekkään tota tulehtumista pelkää mutta ne värit saattaa lähteä ja onko se saunominen heti perään niin pakollista että kannattaa riskiä ottaa. Ne ruvet pitäs pitää aina neulatessa mahollisimman pitkään eikä niitä saa ite poistaa ennenkun luonnollisesti kuoriutuu ja toi saunominen edes auttaa sitä aika paljon. Tietysti pienissä kuvissa sitä eroa huomaakkaan mutta jos on isompaa väripintaa niin kai sieltä saunasta voi hetken olla poissa. Treenatessa jossei mihinkään hinkkaa ja vetää enemmän lihastreeniä kun aerobista hikiliikuntaa niin ei pitäs olla mitään ongelmaa. Tietysti iso leima ja kova treeni kyseiseen paikkaan niin paskassa tapauksessa iho arpeutuu ja saat tatuoinnin kohalle kivan näkösen joskin harmittoman patin.

Siihen voi laittaa pyyhkeen päälle, niin suojaa aika hyvin. Mulla on kolme kuvaa ja kaikkien kanssa olen kyllä saunonut ja treenannut ihan miten sattuu, kunhan kipu on sen verran hellittänyt, että pystyy. Eikä missään mitään vikaa. Mitä nyt normaaleja haalistumia jossain. Täytyy käydä ottaan lisää väriä.

Ymmärrän kyllä, jos joku haluaa olla oikein tarkka ja pitää hyvää huolta, mutta kyllä joku kolmen viikon saunomattomuus on jo hätävarjelun liioittelua. Rupikin lähtee jo viikossa ja sen jälkeen on kyllä maalaisjärjellä ajateltuna aika mahdottomuus, että sille mitään enää tapahtuu. En tosin usko, että sille tapahtuu mitään, vaikka menisit kolmen sekunnin päästä tatskan otosta saunaan. Nää tuntuu olevan sellaisia varmuuden vuoksi juttuja.

On joo, ei oo mulle mikään kynnyskysymys toi sauna mutta treenaamattomuus toki on. Luotan vaan ammattilaisen neuvoihin tossa enkä ota riskiä kun on tonni poikineen nahassa kiinni fyrkkaa. Värikuvasta ainakin irtoo sitä märkää ja sen mukana mustetta niin paljon että senkin takia ikävä ensimmäisinä päivinä sen kanssa rötvätä missään..

Mä meen ensi kuussa ottamaan uuden kuvan kylkeen. Sit vähän suunnittelin, jos peittäisin olkapäässä olevan ja jatkais sitä tuonne käsivarteen... Tosin pitää ottaa huomioon tää töissä, periaatteessa tatuoinnit ei sais näkyä, eli t-paita päällä näkyis ihan varmasti... Ei viittis kesällä olla pitkähihainen päällä sen vuoksi.

Ja vähän aikaa sitten otin uuden kuvan reiteen.. :D

Joo kuvia kiitos. ;)

Hmmm.. itse en valitettavasti uskalla kyllä kuvia tänne laittaa, niistä tunnistetaan kyllä heti... Haluan pysyä jokseenkin anonyyminä... ;)

Hmmm.. itse en valitettavasti uskalla kyllä kuvia tänne laittaa, niistä tunnistetaan kyllä heti... Haluan pysyä jokseenkin anonyyminä... ;)

Niin halusin minäkin aikoinaan, mutta se vene seilasi jo reilu pari vuotta sitten. Noh, ei sitte. :D

P1438_03-01-11.JPG

En jaksanut koko ketjua plärätä, mutta sattuuko jollain olemaan kokemusta Nummelan House of Painista? Muutin vuos sitten Vihtiin ja oon miettiny et lähenkö seuraavaa kuvaa ottamaan tuttuun ja hyväks todettuu Liskogalleriaan vai johonki lähemmäs.
Huh kun polttelee taas uuden kuvan otto, ideoitakin olis, ehkä vähän liikaakin :rolleyes:

Back
Ylös Bottom