Meinasin seuraavaksi kun saanut tuon ensimmäisen kuvan selkään niin ottaa pojan kuvan vasemmalle rintaan varmaankin. Olisko jollain hyviä ideoita siihen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuten olen sanonut aiemmin, tatuoinnin ikäraja pitäisi olla 25. Sulattele rauhassa.ikäähän tosiaan on 17,mutta vaikka kuvan luvalla saisin,niin otan kuvan mielummin kun on se maagiset 18 mittarissa. Ja mielestäni parempi että nyt rielu vuodenpäivät sulattelen ja mietin asiaa,niin ei tule mitään hätiköityjä hörhöilyjä.
Meinasin seuraavaksi kun saanut tuon ensimmäisen kuvan selkään niin ottaa pojan kuvan vasemmalle rintaan varmaankin. Olisko jollain hyviä ideoita siihen?
Tarkoitus kysyä sit samalla et onko tehny valokuvasta tatuointeja mut nyt tullu mieleen et voisko sen toteuttaa jotenkin muuten hienosti kun pelkällä pojan koko kuvalla. Mikä nyt ei huono vaihtoehto sekään mut jos siitä sais tehtyä jotenkin isomman jutun kun pelkän kuvan.Käytä paljon rahaa ja valitse osaava kuvantekijä.
kuten olen sanonut aiemmin, tatuoinnin ikäraja pitäisi olla 25. Sulattele rauhassa.
Nimimerkillä: "peitekuvia"
käytä paljon rahaa ja valitse osaava kuvantekijä.
No nää on just näitä "kaverin tekemiä, kun kaveril on vehkeet ja se tekee tatskoi" :D On näit nähty..
Onhan noi rumia, mutta niin on suurin osa kaikista tässäkin threadissa nähdyt.löysin tällasen tatuointisankarin interneetistä :D:hyvä:tällasiakin näkee vielä 2000-luvulla ei hyvää päivää
Ei siitä saunomisesta haittaa oo kun pitää kuvan puhtaana.
Eli ei uimaan johonkin paskalampeen/altaaseen ja kannattaa välttää myös vihtomista!:D
Mulle tatuoija sano että pääasia ettei kuumetta ole. Itellä oli vähä isompiki flunssa (edellisenä päivänä vielä kuumetta) ja ei mitään "komplikaatioita" tullut.Uu jee, huomenna illalla tatskataan sisäranne loppuun Onkos muuten pienellä flunssalla mitään vaikutusta tatuoimiseen?
Muuta kun että mahdollisesti vähän vituttaa :D
[venom];3074621 sanoi:Onko tatuoinnin ottamisella mitään vaikutusta fyysiseen suorituskykyyn? Jos oletetaan ettei kuva tulehdu tai mitään, vaan parantuu ihan normaalisti? Joku sano että voi viedä hetkeks tehoja?