Tangossa roikkuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Bull-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Paljonko jaksatte roikkua tangossa kahdella kädellä, myös yhden käden tuloksia voi laittaa. Ite kokeilin treenin loppussa ja 45 sec. meni kohtuu tiukasti kahdella kädellä, eli näpit on helvetin heikot.

Nämä on justiin näitä lajeja kuten se etunoja-asentokin missä sisulla, tarmolla ja agrella saa kummasti kymmeniä sekunteja lisää aikaa.

Pitääpä kokeilla liikettä. :)

no mä olen roikkunut sormenpäillä 2cm leveestä listasta 30kg nivusissa 12 sekkaa ja sarjana 6*5 sekkaa 5 sekan pausseilla :) tangossa en oo kokeillu. kannattaa olla aika varovainen noiden pitkien roikkumisten kanssa. kiertäjäkalvosin ei oikein tykkää. eikä se oikein voimillekaan enää oo suotuisaa. mieluiten vähennetään sormia tai yhdellä kädellä tai avokädellä.

50kg käsipaino toisessa kädessä tangossa noin 15 sekuntia. Ilman lisäpainoja tsiaan melko turhaa puuhaa. :)

37sek on pohjat oikealla kädellä. Molemmilla 2 min 15sek. Pitäis joskus yrittää parantaa. 7-10 sek menee yhdelläkädellä ja käsi 90 ast kulmassa. Tässä hommassa puutuu sormet tuossa 2 minuutin kohdalla niin rajusti, että on melkein mahdoton roikkua tuosta kauempaa. Kipu on valtava. Vaatii ranteeseenkin voimaa, koska yhdellä kädellä roikkuessa meinaa lähteä väkisin pyörimään koko ukko.. :)

Riippuu siitä tangosta (ylläri :D) Himassa sellanen rasvanen tanko, yhellä kädellä kykenen roikkumaan ehkä 5s, salilla taasen sellainen mistä saa paremmin pitoa, niin kyllä siinä yhdellä kädelläkin jonkun aikaa roikkuu. Mutta eipä näpeissä kyllä voimaa ole.

Roikkuminen on yhtä tuskaa, mutta jos teen samalla jalkojen nostoja niin pitkätkään sarjat (15-40) eivät tuota mitään ongelmia. Itse asiassa siihen ei edes kiinnitä mitään huomiota :evil:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Muutamia minuutin saroja on tullu tehtyä 10kg lisäpainoilla ja äsken tän tredin innoittamana kokeilin yhdellä kädellä. 18 sekuntia pysyin ja sitten irtos sormet.

Mä voin roikkua monta minsaa ilman lisäpainoja, mutta siinä ei saa jotenkin happea loppuvaiheessa, niin on pakko lopettaa. Täytyspä joskus kokeilla tolla 50 kilon lisäpainolla:)

Ehkä hieman offtopic, mutta jossain 300 -leffan treenauksissa ne näeyttelijät roikku jostain tangosta aika kauan ja sit se sano joka roikku siinä jotain, että no pain, no abs.... Eli ottaakohan tuo tangossa roikkuminen vatsoihin? En muista kyllä roikkuko se siinä tangossa ihan jalat suorassa vai oliko koukussa...

Viime vuonna tuli kokeiltua yhel kädellä. 53 sekunttia roikuin. Kahdella kädellä ei oo jaksanut testailla

EDIT: ne roikku siinä 300 treenipätkässä jalat eteenpäin ojennettuina

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom