Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Roikkuminen on yhtä tuskaa, mutta jos teen samalla jalkojen nostoja niin pitkätkään sarjat (15-40) eivät tuota mitään ongelmia. Itse asiassa siihen ei edes kiinnitä mitään huomiota :evil:
Tietääkö kukaan muuten tän lajin maailmanennätyksiä :D Oisko joku 10min realistinen jollekkin voimistelijalla?
voimistelijoiden suoritukset on aika lyhyitä ja käyttävät niitä läpsyjä otteen parantamiseen. tiedän kyl kiipeilijöitä, jotka vois roikkua tangossa vaikka kuinka kauan, jos saa vaikka lepuuttaa välillä toista kättä roikkumalla yhdellä kädellä
uskosin, että puhutaan tunneista.
voimistelijoiden suoritukset on aika lyhyitä ja käyttävät niitä läpsyjä otteen parantamiseen. tiedän kyl kiipeilijöitä, jotka vois roikkua tangossa vaikka kuinka kauan, jos saa vaikka lepuuttaa välillä toista kättä roikkumalla yhdellä kädellä
uskosin, että puhutaan tunneista.
no mä olen roikkunut sormenpäillä 2cm leveestä listasta 30kg nivusissa 12 sekkaa ja sarjana 6*5 sekkaa 5 sekan pausseilla tangossa en oo kokeillu. kannattaa olla aika varovainen noiden pitkien roikkumisten kanssa. kiertäjäkalvosin ei oikein tykkää. eikä se oikein voimillekaan enää oo suotuisaa. mieluiten vähennetään sormia tai yhdellä kädellä tai avokädellä.